.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» می‌گوید مقامات غربی خود را به خواب زده یا از سوی ایران جادو شده‌اند وگرنه می‌دانند که پشت‌صحنه حماس، ایران قرار دارد. امتناع آمریکا از درگیری با ایران روزنامه صهیونیستی را عصبانی کرد
روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» می‌گوید مقامات غربی خود را به خواب زده یا از سوی ایران جادو شده‌اند وگرنه می‌دانند که پشت‌صحنه حماس، ایران قرار دارد.(ادامه)
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند. نه غزه، نه لبنان نه تهران، نه شیراز!
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۶ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه و رزمایش جدید ارتش و نمایش تسلیحات جدید نیرو‌های مسلح پرداخته‌اند.(ادامه)
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به موضوع اجماع صورت گرفته در بین مردم جهان درباره موضوع فلسطین، گفت: شرایط برای رژیم صهیونیستی طوری رقم خورد که کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان اینچنین علیه این رژیم بسیج شود. حسین شریعتمداری: کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان با این وسعت علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به موضوع اجماع صورت گرفته در بین مردم جهان درباره موضوع فلسطین، گفت: شرایط برای رژیم صهیونیستی طوری رقم خورد که کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان اینچنین علیه این رژیم بسیج شود.(ادامه)
سمافور گزارش داد: پنتاگون از توانایی‌های نظامی مقاومت یمن شگفت‌زده شده است. حیرت و شگفتی پنتاگون از موشک‌های دوربرد مقاومت یمن
سمافور گزارش داد: پنتاگون از توانایی‌های نظامی مقاومت یمن شگفت‌زده شده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۴ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری درباره جنایات رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۳ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار وزرای خارجه روسیه و ترکیه با رئیس‌جمهور و تجمعات حامیان فلسطین در پایتخت‌های اروپایی پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از عملیات زمینی در نوار غزه و قدرت‌نمایی کاروان ایران در رقابت‌های پاراآسیایی پرداخته‌اند.(ادامه)
احمدی نژاد بانی فتنه‌ای شد که طی آن به تبعیت از طراحی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، شعار نه غزه نه لبنان داده شد. این در حالی بود که موسوی پیش از آن .... کیهان : احمدی‌ نژاد اگر همچنان در مسیر ارتجاع بماند به انحطاط کشیده می‌شود
احمدی نژاد بانی فتنه‌ای شد که طی آن به تبعیت از طراحی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، شعار نه غزه نه لبنان داده شد. این در حالی بود که موسوی پیش از آن ....(ادامه)
یک منبع نظامی سابق اسرائیل وضعیت مخمصه اسرائیل پس از حمله حماس در ۷ اکتبر را این‌گونه توصیف کرد: تا به حال قوی‌ترین قلدر محله بودیم و ناگهان بچه‌ای هستیم که مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. اسرائیلی‌ها: قلدر محله بودیم اما کتک خوردیم
یک منبع نظامی سابق اسرائیل وضعیت مخمصه اسرائیل پس از حمله حماس در ۷ اکتبر را این‌گونه توصیف کرد: تا به حال قوی‌ترین قلدر محله بودیم و ناگهان بچه‌ای هستیم که مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ایجاد اختلاف بین واشنگتن و تل‌آویو و جایگزینی صدک بجای دهک در سطح‌بندی خانوارها پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۳۰ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ورود اولین محموله کمک‌های بشردوستانه به غزه و آزادی دو اسیر آمریکایی توسط حماس پرداخته‌اند.(ادامه)
گزارشگر شبکه دولتی انگلیس می‌گوید اسرائیل پس از دو هفته تهدید هنوز هم به علل مختلف نتوانسته وارد حمله زمینی به غزه شود. نگرانی از تهدید ایران و حزب‌الله عامل تعلل اسرائیل در حمله زمینی به غزه
گزارشگر شبکه دولتی انگلیس می‌گوید اسرائیل پس از دو هفته تهدید هنوز هم به علل مختلف نتوانسته وارد حمله زمینی به غزه شود.(ادامه)
آمریکا و غرب نقش مؤثر ایران در تحولات مقاومت فلسطین را می‌شناسند اما با انکار این نقش سعی می‌کنند ایران را از نقش‌آفرینی مستقیم منصرف کنند. تقلای غرب برای منصرف کردن ایران از نقش‌آفرینی مؤثرتر در جنگ غزه
آمریکا و غرب نقش مؤثر ایران در تحولات مقاومت فلسطین را می‌شناسند اما با انکار این نقش سعی می‌کنند ایران را از نقش‌آفرینی مستقیم منصرف کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها -پنجشنبه ۲۷ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تداوم شوک و ناراحتی ناشی از حمله وحشیانه صهیونیست ها به بیمارستان غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۶ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با نخبگان و استعداد‌های برتر علمی کشور و ادامه روند جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۵ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر انزجار جهانی از جنایات رژیم صهیونیستی و افزایش ذخایر ارزی کشور به بیش از ۲۱ میلیارد دلار پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۴ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و قتل کارگردان مشهور سینما پرداخته‌اند.(ادامه)
برخی تحلیلگران غربی می‌گویند عملیات «طوفان الاقصی» اساسا برای این طراحی شد که اسرائیل را به تله عملیات زمینی در غزه بکشاند. عملیات زمینی احتمالا تله حماس برای اسرائیل باشد
برخی تحلیلگران غربی می‌گویند عملیات «طوفان الاقصی» اساسا برای این طراحی شد که اسرائیل را به تله عملیات زمینی در غزه بکشاند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۳ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با شیخ زکزاکی پرداخته‌اند.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۲ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر راهپیمایی ملت ایران در حمایت از مردم فلسطین و آخرین اخبار از جنگ در غزه و سرزمین‌ها اشغالی پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۰ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ورود شیخ زکزاکی به ایران و استقبال گرم مردم از وی پرداخته‌اند.(ادامه)
سردبیر رادیو فارسی رژیم صهیونیستی تصریح کرد تصمیم حمله به اسرائیل را خود حماس گرفته، هرچند که از پشتیبانی گسترده ایران برخوردار است ایران حمایت می‌کند اما تصمیم حمله را خود حماس گرفت
سردبیر رادیو فارسی رژیم صهیونیستی تصریح کرد تصمیم حمله به اسرائیل را خود حماس گرفته، هرچند که از پشتیبانی گسترده ایران برخوردار است(ادامه)
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: نتانیاهو حاضر نبود با چهار اسیری که از اسرائیل داشتیم، مبادله اسرا را بپذیرد اما اکنون با صدها اسیری که از آنها داریم، مجبور است زندانیان فلسطینی را آزاد کند. کودک‌کشی نتانیاهو با اسارت چندصد صهیونیست برابر نیست
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: نتانیاهو حاضر نبود با چهار اسیری که از اسرائیل داشتیم، مبادله اسرا را بپذیرد اما اکنون با صدها اسیری که از آنها داریم، مجبور است زندانیان فلسطینی را آزاد کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۱۸ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر درماندگی صهیونیست‌ها از رویارویی با مقاومت فلسطین و کاهش وزن اقتصادی دولت پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۷ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه عملیات طوفان الاقصی و تلفات سنگین رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند.(ادامه)
اخیرا زمین در معرض یک انفجار انرژیک از یک ستاره مرده قرار گرفت که دانشمندان را شوکه کرده است. انفجار یک ستاره مرده در نزدیکی زمین، دانشمندان را سردرگم کرد
اخیرا زمین در معرض یک انفجار انرژیک از یک ستاره مرده قرار گرفت که دانشمندان را شوکه کرده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها-یکشنبه ۱۶ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بررسی عملیات موفق طوفان‌الاقصی و شکست صهیونیست‌ها در این عملیات پرداخته‌اند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.