.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دانشمندان در بررسی‌های خود روی سیاره عطارد دریافته‌اند که ممکن است یخچال‌های نمکی این سیاره امکان پشتیبانی از حیات را داشته باشند. حیات فرازمینی در نزدیک‌ترین سیاره به خورشید
دانشمندان در بررسی‌های خود روی سیاره عطارد دریافته‌اند که ممکن است یخچال‌های نمکی این سیاره امکان پشتیبانی از حیات را داشته باشند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۵ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی و درگذشت بیتا فرهی بانوی سینمای ایران پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۴ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازگشت آوارگان فلسطینی به نوار غزه و دیدار مسئولان ۲۰ وزارتخانه و دستگاه با دانشجویان پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۴ آذر
(ادامه)
(روزنامه کیهان) تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:انصافا اقدامات دولت سیزدهم در افزایش دستمزدها و بهبود خدمات کارمندان، برخی کم‌نظیر و برخی بی‌نظیر بوده است. کیهان: دولت رئیسی حقوق کارمندان را ۲برابر کرده اما تورم دولت روحانی نمی‌گذارد تاثیر افزایش حقوق ملموس باشد!
(روزنامه کیهان) تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:انصافا اقدامات دولت سیزدهم در افزایش دستمزدها و بهبود خدمات کارمندان، برخی کم‌نظیر و برخی بی‌نظیر بوده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۳۰ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر نامه رئیس‌جمهور به سران ۵۰ کشور درباره اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات. نه جنبه شکست دارند نه ظرفیت پیروزی
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات.(ادامه)
روزنامه آمریکایی ضمن بررسی ادعای اخیر ترامپ ثابت کرد که او درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفته است. واشنگتن‌پست: ترامپ درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفت
روزنامه آمریکایی ضمن بررسی ادعای اخیر ترامپ ثابت کرد که او درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفته است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۵ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر توسعه میادین نفتی با همکاری شرکت‌های روسی و رونمایی از ۱۵۰ دستاورد هسته‌ای در سال گذشته پرداخته‌اند.(ادامه)
بنیامین نتانیاهو به یک شکست بزرگ دیگر و این‌بار در عرصه بین‌المللی اعتراف کرد. نتانیاهو: لازم باشد مقابل جهان می‌ایستیم!
بنیامین نتانیاهو به یک شکست بزرگ دیگر و این‌بار در عرصه بین‌المللی اعتراف کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها -یکشنبه ۲۱ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات سید حسن نصرالله درباره جنگ غزه و دیدار رئیس جمهور با بن‌سلمان پرداخته‌اند.(ادامه)
رادیو فردا ارگان سازمان سیا تاکید کرد تونل‌های پیچیده حماس، همچنان چالشی بزرگ برای ارتش اسرائیل است. چالش‌های بزرگ اسرائیل در تونل‌های هزارتوی حماس
رادیو فردا ارگان سازمان سیا تاکید کرد تونل‌های پیچیده حماس، همچنان چالشی بزرگ برای ارتش اسرائیل است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۰ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رئیس جمهور در شانزدهمین اجلاس سران سازمان اکو و تداوم حملات صهیونیست‌ها به بیمارستان‌های غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۸ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر امضای ۱۸ سند همکاری در سفر رئیسی به تاجیکستان و موفقیت دو شرکت داخلی در تولید داروی سرطان سینه پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۷ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر انقلاب و حملات پهپادی یمن علیه صهیونیست‌ها پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۶ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست‌وزیر عراق و افزایش شهدای غزه به بیش از ۱۰ هزار نفر پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۵ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب و درخواست بمباران اتمی غزه توسط وزیر رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها -یکشنبه ۱۴ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور پرشور مردم در سالروز حماسه سیزدهم آبان و دیدار اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب پرداخته‌اند.(ادامه)
روزنامه فایننشال تایمز تاکید کرد جنگ فعلی غزه یادآور شکست سال ۱۹۸۲ اسرائیل در لبنان است؟ فایننشال تایمز: اسرائیل در غزه در حال تکرار شکست در لبنان است
روزنامه فایننشال تایمز تاکید کرد جنگ فعلی غزه یادآور شکست سال ۱۹۸۲ اسرائیل در لبنان است؟(ادامه)
رصد گران اقتصادی غرب از «سقوط سهمگین صادرات گازوئیل اسرائیل تحت تأثیر جنگ با حماس» خبر دادند. سقوط سهمگین صادرات گازوئیل اسرائیل پس از حمله غافلگیرانه حماس
رصد گران اقتصادی غرب از «سقوط سهمگین صادرات گازوئیل اسرائیل تحت تأثیر جنگ با حماس» خبر دادند.(ادامه)
در حالی که برخی نشریات اصلاح‌طلب تا چند ماه قبل از ولادیمیر زلنسکی را «قهرمان» معرفی می‌کردند، روزنامه آفتاب یزد تأکید کرد زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرده است. دلقک اوکراینی به خاطر اعتماد به غرب سرشکسته شد
در حالی که برخی نشریات اصلاح‌طلب تا چند ماه قبل از ولادیمیر زلنسکی را «قهرمان» معرفی می‌کردند، روزنامه آفتاب یزد تأکید کرد زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۳ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر نخستین سخنرانی سیدحسن نصرالله پس از آغاز جنگ در غزه و سفر رئیس‌جمهور به کردستان پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۱ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت حماسه باشکوه سیزده آبان پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۰ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رئیس جمهور با جمعی از نوجوانان نخبه و جنایت جدید صهیونیست‌ها در حمله به اردوگاه جبالیا پرداخته‌اند.(ادامه)
ایران به جای هیچ ملتی وارد جنگ نمی‌شود و دقیقا این راهبرد تاکنون خنثی‌ کننده سناریوهای مختلف آمریکا علیه ایران در منطقه غرب آسیا بوده است. چرا ایران وارد صحنه نبرد فلسطین نمی‌شود؟
ایران به جای هیچ ملتی وارد جنگ نمی‌شود و دقیقا این راهبرد تاکنون خنثی‌ کننده سناریوهای مختلف آمریکا علیه ایران در منطقه غرب آسیا بوده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۹ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ناکامی صهیونیست‌ها در حمله زمینی به نوار غزه و راهکار عادلانه ایران برای پایان اشغال فلسطین پرداخته‌اند.(ادامه)
دانشمندان یکی از قوی‌ترین انفجار‌هایی را که تا به حال در کیهان دیده شده است و می‌تواند منبع حیات را توضیح دهد، شناسایی کرده اند. اطلاعاتی تازه در مورد نحوه شکل‌گیری حیات
دانشمندان یکی از قوی‌ترین انفجار‌هایی را که تا به حال در کیهان دیده شده است و می‌تواند منبع حیات را توضیح دهد، شناسایی کرده اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۸ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر شکست رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۷ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمایت مردم جهان از مردم مظلوم فلسطین و بی‌اعتنایی رژیم صهیونیستی به قطعنامه سازمان ملل پرداخته‌اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.