.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند. ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی تغییر کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.(ادامه)

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان تعداد تقریبی از عفو شوندگان حوادث اخیر بر اساس عفو دیروز را اعلام نمود یا خیر، بیان داشت: بایستی عفو به سلسه مراتب و کلیه مراجع قضائی، دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضائی نیروهای مسلح ابلاغ شود، سپس پرونده افرادی که با ویژگی‌های عفو همخوانی دارند احصاء خواهد شد و بعد از آن است که تعداد افراد مشخص می‌گردد؛ اما می‌توان گفت که دامنه عفو موسع، وسیع و تعداد افرادی که مشمول این عفو می‌شوند قابل توجه و کثیر است. دامنه عفو اخیر درمورد متهمان و محکومان حوادث اخیر وسیع است / عفوشدگان دیگر مشمول پیشینه محکومیت کیفری نخواهند بود / عفو شوندگان پس از آزادی تحت نظر قرار نخواهند گرفت اما هر کسی که مرتکب جرم شود قطعا مورد توجه، اشراف، نظارت و رصد است(خبر)
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان تعداد تقریبی از عفو شوندگان حوادث اخیر بر اساس عفو دیروز را اعلام نمود یا خیر، بیان داشت: بایستی عفو به سلسه مراتب و کلیه مراجع قضائی، دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضائی نیروهای مسلح ابلاغ شود، سپس پرونده افرادی که با ویژگی‌های عفو همخوانی دارند احصاء خواهد شد و بعد از آن است که تعداد افراد مشخص می‌گردد؛ اما می‌توان گفت که دامنه عفو موسع، وسیع و تعداد افرادی که مشمول این عفو می‌شوند قابل توجه و کثیر است.(ادامه)
در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان  ... موافقت رهبر معظم انقلاب با «عفو و تخفیف مجازات محکومان حوادث اخیر» + جزئیات «شرایط» عفو
در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان ...(ادامه)
فاجعه‌آمیزترین بخش مصوبه، بند «5» آن، یعنی «مصونیت قضایی اعضای هیأت و مجریان تصمیمات آن» است. صدای فروافتادن تشت این بند چنان بلند بوده‌است که چرت بی‌حوصله‌ترین افراد را هم پاره کرده‌ است. چنین حکمی چه تفاوتی با «کاپیتولاسیون» دارد؟

نامه اعتراض آمیز احمد توکلی به سران سه قوه در واکنش به مصوبه مولد سازی
فاجعه‌آمیزترین بخش مصوبه، بند «5» آن، یعنی «مصونیت قضایی اعضای هیأت و مجریان تصمیمات آن» است. صدای فروافتادن تشت این بند چنان بلند بوده‌است که چرت بی‌حوصله‌ترین افراد را هم پاره کرده‌ است. چنین حکمی چه تفاوتی با «کاپیتولاسیون» دارد؟ (ادامه)
در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او را می‌گیریم. جزئیات طرح جدید «ویژه حجاب» / «کارت ملی» بی‌حجاب‌ها، «مسدود» می‌شود/ پرداخت «جریمه»، شرط رفع «محرومیت از همه خدمات اجتماعی»
در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او را می‌گیریم.(ادامه)
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: داده‌های انحصار ورثه را در اختیار سازمان بورس قرار داده ایم تا سهام عدالت متوفیان را به خانواده‌های آن‌ها منتقل کنند. جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به بازماندگان
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: داده‌های انحصار ورثه را در اختیار سازمان بورس قرار داده ایم تا سهام عدالت متوفیان را به خانواده‌های آن‌ها منتقل کنند.(ادامه)
کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل صحنه‌های مهم دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک پرداخت. کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و آلومینیوم
کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل صحنه‌های مهم دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : تاسفانه در شرایط فعلی برخی رفتارهای سازمانی از سوی کارگزاران تبدیل به یک آنومی و بی نظمی شده و در تضاد با افکار عمومی به آن اصرار ورزیده می‌شود، کلنگ‌زنی‌های متعدد و تکراری .... « مازندران » بازمانده از توسعه با 3000پروژه نیمه تمام !
شمال نیوز : تاسفانه در شرایط فعلی برخی رفتارهای سازمانی از سوی کارگزاران تبدیل به یک آنومی و بی نظمی شده و در تضاد با افکار عمومی به آن اصرار ورزیده می‌شود، کلنگ‌زنی‌های متعدد و تکراری ....(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند. کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب شد / طرح اصلاح چه می‌گوید؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.(ادامه)
برگزاری سمینار ناظران لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در ساری
سمینار ناظران لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در ساری برگزار شد.(ادامه)
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بسیاری از شرکت های هواپیمایی نرخ بلیت هواپیما را به نرخ مصوب دی ماه ۱۴۰۰ بازگردانده اند و با ایرلاین های متخلف برخورد خواهد شد. نرخ‌های بلیت هواپیما به روال سابق بازگشت
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بسیاری از شرکت های هواپیمایی نرخ بلیت هواپیما را به نرخ مصوب دی ماه ۱۴۰۰ بازگردانده اند و با ایرلاین های متخلف برخورد خواهد شد.(ادامه)
یک زندانی در زندان موفق به دفاع از رساله دکتری شد
یک زندانی در زندان رجایی‌شهر از رساله دکتری خود در نشستی با حضور مسئولین زندان و اساتید دانشگاه تهران و دانشگاه‌های علم‌وفرهنگ و علوم توانبخشی‌ و سلامت اجتماعی دفاع کرد.(ادامه)
دختر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب ایران پیروزی‌های بزرگی را برای مقاومت رقم زده است. گفتگوی خواندنی با دختر سید حسن نصرالله
دختر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب ایران پیروزی‌های بزرگی را برای مقاومت رقم زده است.(ادامه)
ترکی گفت:مراجع سیاست گذار در حوزه حجاب متعدد هستند و انسجام لازم را ندارند، هرکس برای خود جزیره‌ای کار می‌کند. استاندارد‌ها در حوزه حجاب شفاف نیست/ نیازمند قانون پوشش اجتماعی هستیم
ترکی گفت:مراجع سیاست گذار در حوزه حجاب متعدد هستند و انسجام لازم را ندارند، هرکس برای خود جزیره‌ای کار می‌کند.(ادامه)
تاکنون ۵ جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» در دادگاه نظامی تهران برگزار شده و هنوز هم رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی ادامه دارد. رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» به کجا رسید؟
تاکنون ۵ جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» در دادگاه نظامی تهران برگزار شده و هنوز هم رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی ادامه دارد.(ادامه)
پرسش ِ هنوز بی پاسخ !(يادداشت)
(ادامه)
پرسش ِ هنوز بی پاسخ !
(ادامه)
افراسیابی گفت: باوجود پخش قسمت اول سریال «سقوط» از پلتفرم فیلیمو، شورای صدور مجوز ساترا درباره ادامه پخش این سریال به جمع‌بندی نرسیده است. سریال «سقوط» با حضور حمید فرخ‌نژاد مجوز پخش ندارد
افراسیابی گفت: باوجود پخش قسمت اول سریال «سقوط» از پلتفرم فیلیمو، شورای صدور مجوز ساترا درباره ادامه پخش این سریال به جمع‌بندی نرسیده است.(ادامه)
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران با اذعان این مطلب که ثبت‌نام پذیرش بهمن‌ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال انجام است، گفت: علاقمندان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود در دوره های مهارتی اقدام کنند، زیرا مهلت تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی شود. مهلت ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید نمی شود
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران با اذعان این مطلب که ثبت‌نام پذیرش بهمن‌ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال انجام است، گفت: علاقمندان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود در دوره های مهارتی اقدام کنند، زیرا مهلت تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی شود.(ادامه)
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران با اذعان این مطلب که ثبت‌نام پذیرش بهمن‌ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال انجام است، گفت: علاقمندان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود در دوره های مهارتی اقدام کنند، زیرا مهلت تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی شود. مهلت ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید نمی شود
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران با اذعان این مطلب که ثبت‌نام پذیرش بهمن‌ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال انجام است، گفت: علاقمندان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود در دوره های مهارتی اقدام کنند، زیرا مهلت تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی شود.(ادامه)
شمال نیوز: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از جذب ۳۵ دانشجوی خارجی سال جاری در رشته های مختلف در استان خبر داد. پای دانشجویان خارجی به دانشگاه علوم پزشکی مازندران باز شد / تاکید بر نقش مهم و اثرگذاری رسانه در حوزه آموزش و ارتقای سلامت
شمال نیوز: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از جذب ۳۵ دانشجوی خارجی سال جاری در رشته های مختلف در استان خبر داد.(ادامه)
بابایی کارنامی با بیان انتقاداتی به عملکرد مجالس قبل گفت: برخی در بیرون مجلس کور خوانده‌اند که بخواهند به بهانه تضعیف مجلس یازدهم، مجلس بعدی را تسخیر کنند. بابایی کارنامی: پرافتخارترین مجلس هستیم، کور خواندید که مجلس بعدی را تسخیر کنید
بابایی کارنامی با بیان انتقاداتی به عملکرد مجالس قبل گفت: برخی در بیرون مجلس کور خوانده‌اند که بخواهند به بهانه تضعیف مجلس یازدهم، مجلس بعدی را تسخیر کنند.(ادامه)
شمال نیوز: برخی اخبار رسیده حاکی از آن دارد که خاندوزی به خاطر عملکرد ضعیفش به زودی با کابینه خداحافظی می کند. خاندوزی در آستانه جدایی از دولت/شمس الدین حسینی در راه باب همایون
شمال نیوز: برخی اخبار رسیده حاکی از آن دارد که خاندوزی به خاطر عملکرد ضعیفش به زودی با کابینه خداحافظی می کند.(ادامه)
وزارت بهداشت با اختصاص چند رشته‌ تخصصی و خاص پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی مازندران موافقت کرد. تصویب چند رشته جدید پزشکی در دانشگاه مازندران
وزارت بهداشت با اختصاص چند رشته‌ تخصصی و خاص پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی مازندران موافقت کرد.(ادامه)
رئیس مجلس گفت: اقدام رییس جمهور محترم مبنی بر تغییر رییس کل بانک مرکزی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که از این اقدام ایشان تشکر می‌کنم. البته ضروری است این‌تغییر با اصلاحات ساختاری، سیاست گذاری و مدیریتی، تکمیل شود تا مسئله بصورت پایدار حل شود. قالیباف: تغییر رئیس کل بانک مرکزی، ضروری، اما ناکافی است
رئیس مجلس گفت: اقدام رییس جمهور محترم مبنی بر تغییر رییس کل بانک مرکزی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که از این اقدام ایشان تشکر می‌کنم. البته ضروری است این‌تغییر با اصلاحات ساختاری، سیاست گذاری و مدیریتی، تکمیل شود تا مسئله بصورت پایدار حل شود.(ادامه)

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص استعفای بسیاری از سردفتران مطرح کرد. موج جدید استعفای سردفتران
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص استعفای بسیاری از سردفتران مطرح کرد.(ادامه)
شمال نیوز :محمدرضا ییلاقی گفت : معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در نظر دارد در محدوده زمانی کوتاه تر و طبق شرایط عمومی و اختصاصی، نسبت به صدور مجوز مراکز و دفاتر مشاوره به افراد متقاضی اقدام نماید. فراخوان فعالان، مراکز و دفاتر مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده برای دریافت مجوز
شمال نیوز :محمدرضا ییلاقی گفت : معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در نظر دارد در محدوده زمانی کوتاه تر و طبق شرایط عمومی و اختصاصی، نسبت به صدور مجوز مراکز و دفاتر مشاوره به افراد متقاضی اقدام نماید.(ادامه)
نمایشنامه «تباه» نوشته لین ناتیج و ترجمه سعید قاسمی از انتشارات مانیاهنر در ۱۸۳ صفحه منتشر شد. نمایشنامه «تباه» منتشر شد
نمایشنامه «تباه» نوشته لین ناتیج و ترجمه سعید قاسمی از انتشارات مانیاهنر در ۱۸۳ صفحه منتشر شد.(ادامه)
معاون آموزش و منابع انسانیِ تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش از استخدام 13 ورزشکار به عنوان «سرباز معلم» در این وزارتخانه خبر داد. استخدام ۱۳ ورزشکار به عنوان «سرباز معلم» در آموزش و پرورش
معاون آموزش و منابع انسانیِ تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش از استخدام 13 ورزشکار به عنوان «سرباز معلم» در این وزارتخانه خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 201 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.