.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرآسیمگی و آشفتگیِ مردم در صبحِ دوم فروردین
​در حالیکه با تصویب مجلس شورای اسلامی، قانون تغییر ساعت رسمی کشور از امسال لغو شد، اما ساعت برخی سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های تلفن همراه راس ساعت ۱۲ امشب (یکم فروردین) همزمان با تغییر ساعت در سالهای گذشته، به صورت خودکار یکساعت به جلو کشیده شد.(ادامه)
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود. ابداع شیوه نوبت دهی و آزادسازی واردات خودرو/ قیمتها رکورد شکست
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسه جمع‌بندی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران یکشنبه برگزار خواهد شد. تعیین دستمزد کارگران به فردا موکول شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسه جمع‌بندی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران یکشنبه برگزار خواهد شد.(ادامه)
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت. احتمال افزایش حداکثر ۲۴ درصدی حقوق کارگران
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.(ادامه)
وزیر کار گفت: هنوز با وجود مذاکرات سه جانبه نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت، سبد معیشت کارگران و حداقل مزد ۱۴۰۲ تعیین نشده است. تکلیف دستمزد کارگران پس از ۱۵ ساعت چانه‌زنی چه شد؟/ توضیح وزیر کار درباره رقم نهایی دستمزد و سبد معیشت
وزیر کار گفت: هنوز با وجود مذاکرات سه جانبه نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت، سبد معیشت کارگران و حداقل مزد ۱۴۰۲ تعیین نشده است.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند. نامه مهم سازمان نظام پزشکی کشور به رئیسی
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند.(ادامه)
نشست دستمزد شورای عالی کار در حالی به کار خود پایان داد که اختلاف نظر گروه کارگری و کارفرمایی درخصوص هزینه معیشت کارگران بالا بود. کارگران حقوق پیشنهادی برای سال آینده را قبول نکردند
نشست دستمزد شورای عالی کار در حالی به کار خود پایان داد که اختلاف نظر گروه کارگری و کارفرمایی درخصوص هزینه معیشت کارگران بالا بود.(ادامه)
بررسی بهای کرایه تاکسی در دستور کار یکصد و سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت و افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید. کرایه تاکسی ۴۵ تا ۷۵ درصد گران شد
بررسی بهای کرایه تاکسی در دستور کار یکصد و سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت و افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس فراکسیون کارگری مجلس در رشته توئیتی درباره موضوع افزایش ۲۰درصدی حقوق دستمزد توضیحاتی را ارائه داد. حقوق یک نماینده مازندرانی لو رفت / بابایی کارنامی چقدر حقوق می گیرد ؟!
شمال نیوز : رئیس فراکسیون کارگری مجلس در رشته توئیتی درباره موضوع افزایش ۲۰درصدی حقوق دستمزد توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی پیرامون موضوع افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد‌ها در سال آینده ارائه کرد. خبر داغ از افزایش حقوق ها در سال آینده / کدام کارمندان حقوق 10 میلیون تومانی می گیرند؟
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی پیرامون موضوع افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد‌ها در سال آینده ارائه کرد.(ادامه)
صید ماهیان مولد سفید با هدف تکثیر این گونه ارزشمند در رودخانه‌های شیلاتی مازندران آغاز شده است. آغاز صید ماهیان سفید مولد دریای خزر
صید ماهیان مولد سفید با هدف تکثیر این گونه ارزشمند در رودخانه‌های شیلاتی مازندران آغاز شده است.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر پیش بینی ساز وکاری برای اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند. مخالفت مجلس با پرداخت یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو / دولت زیرساخت‌های لازم را ندارد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر پیش بینی ساز وکاری برای اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند.(ادامه)
پنالتی استقلال مقابل گل‌گهر درست بود؟ + عکس
استقلال در بازی با گل گهر موفق شد در دقایق پایانی بازی باخته را با برد عوض کند. گل دوم که با ضربه پنالتی به ثمر رسید حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت. با هم نظر چند کارشناس را در این مورد می خوانیم؛(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر شهدای خوشنام دانشگاه برگزار شد. سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران معارفه شد
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر شهدای خوشنام دانشگاه برگزار شد.(ادامه)
محمود محسنی دهکلان به عنوان اولین سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی مازندران منصوب شد. انتصاب اولین سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی مازندران
محمود محسنی دهکلان به عنوان اولین سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی مازندران منصوب شد.(ادامه)
اگرچه بانک‌مرکزی و دولت روی رسمی‌بودن قیمت‌های ارز در مرکز مبادله تاکید دارند، اما شیب صعودی نرخ‌ها در بازار آزاد به گونه‌ای است که این خطر وجود دارد قیمت‌ها در مرکز مبادله به بازار آزاد نزدیک شود! همین امر هم شاید باعث شده است که مجلس در یک جلسه غیر علنی به موضوع ارز بپردازد . افسار ارز را زودتر بکشید!
اگرچه بانک‌مرکزی و دولت روی رسمی‌بودن قیمت‌های ارز در مرکز مبادله تاکید دارند، اما شیب صعودی نرخ‌ها در بازار آزاد به گونه‌ای است که این خطر وجود دارد قیمت‌ها در مرکز مبادله به بازار آزاد نزدیک شود! همین امر هم شاید باعث شده است که مجلس در یک جلسه غیر علنی به موضوع ارز بپردازد .(ادامه)
امیدآفرینی مسوولان اجرایی کشور به تلاش صادقانه در حل مشکلات با استفاده از نظرات کارشناسی و مطرح کردن صادقانه پیچیدگی هایی که در این راه وجود دارد چه کسانی در صف اول «امیدآفرینی» هستند؟(يادداشت)
امیدآفرینی مسوولان اجرایی کشور به تلاش صادقانه در حل مشکلات با استفاده از نظرات کارشناسی و مطرح کردن صادقانه پیچیدگی هایی که در این راه وجود دارد (ادامه)
رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای سقوط بالگرد در بافت گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. تشکیل پرونده قضایی درباره حادثه سقوط بالگرد در بافت
رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای سقوط بالگرد در بافت گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.(ادامه)
یک کارشناس بازار و صنعت خودرو گفت: بنابر تجربه سنوات قبل، پیش فروش خودرو امری بی فایده و برنامه غیراصولی است. پیش فروش خودروهای وارداتی غیراصولی است
یک کارشناس بازار و صنعت خودرو گفت: بنابر تجربه سنوات قبل، پیش فروش خودرو امری بی فایده و برنامه غیراصولی است.(ادامه)
یک جراح گوش، حلق و بینی بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای، عفونت‌های گوش میانی و گوش داخلی، جرم گوش و یا وجود بعضی از تومورها در مسیر عصب شنوایی را باعث ایجاد وز وز گوش دانست. چرا گوش وزوز می کند؟
یک جراح گوش، حلق و بینی بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای، عفونت‌های گوش میانی و گوش داخلی، جرم گوش و یا وجود بعضی از تومورها در مسیر عصب شنوایی را باعث ایجاد وز وز گوش دانست.(ادامه)
به ابهامات و انتقادات درباره عملکرد دولت پاسخ دقیق و قانع کننده بدهید/ همه دستگاه‌های اجرایی از سیاست‌های بانک مرکزی حمایت کنند/ روابط عمومی‌های دستگاه‌ها حتما با رصد کامل مطالب منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی به ....(خبر)
(ادامه)
رییس سازمان فضایی ترکیه پس از انتشار و وایرال ویدیوی گسترده از خود ناچار به تصحیح صحبت‌هایش شده‌ است. زلزله اخیر ترکیه بر اثر شلیک ماهواره ای تیتانیوم به اعماق زمین بوده است؟
رییس سازمان فضایی ترکیه پس از انتشار و وایرال ویدیوی گسترده از خود ناچار به تصحیح صحبت‌هایش شده‌ است.(ادامه)
در پی عفو و تخفیف مجازات تعداد کثیری از متهمان و محکومان حوادث اخیر توسط رهبر معظم انقلاب، کلیات عفو عمومی دانشگاهیان با دستور وزیر علوم به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد کلیات عفو عمومی دانشگاهیان به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد
در پی عفو و تخفیف مجازات تعداد کثیری از متهمان و محکومان حوادث اخیر توسط رهبر معظم انقلاب، کلیات عفو عمومی دانشگاهیان با دستور وزیر علوم به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد(ادامه)
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۲ از ۱۰ اسفند ماه انجام می‌پذیرد. زمان ثبت نام حج تمتع ۱۴۰۲ اعلام شد
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۲ از ۱۰ اسفند ماه انجام می‌پذیرد.(ادامه)
دختر ۱۳ ساله بی سوادی که با پیام‌های صوتی در فضای مجازی جنجال خونینی را در مشهد رقم زده بود درباره این ماجرا به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری توضیحاتی ارائه داد. جنجال خونین دختر ۱۳ ساله
دختر ۱۳ ساله بی سوادی که با پیام‌های صوتی در فضای مجازی جنجال خونینی را در مشهد رقم زده بود درباره این ماجرا به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
حیدر سلیمانی معتقد است داور دیدار پرسپولیس و هوادار ضمن اینکه باید وقت‌های تلف شده بیشتری برای دو نیمه در نظر می‌گرفت، روی گل هوادار هم مرتکب اشتباه شد. کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و هوادار
حیدر سلیمانی معتقد است داور دیدار پرسپولیس و هوادار ضمن اینکه باید وقت‌های تلف شده بیشتری برای دو نیمه در نظر می‌گرفت، روی گل هوادار هم مرتکب اشتباه شد.(ادامه)
سید محمد امین آقامیری به عنوان دبیر مرکز ملی فضای مجازی به جای سید ابو الحسن فیروزآبادی منصوب شد. دبیر جدید شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد
سید محمد امین آقامیری به عنوان دبیر مرکز ملی فضای مجازی به جای سید ابو الحسن فیروزآبادی منصوب شد.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت با اعلام اینکه سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت با هدف شفافیت در امور ۲۲ بهمن رونمایی می شود، اظهار داشت: اختیارات هیات اجرایی این مصوبه برای این است که بر مقاومت دستگاههای اجرایی غلبه کند. جزییات مصوبه مولدسازی از زبان خاندوزی
سخنگوی اقتصادی دولت با اعلام اینکه سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت با هدف شفافیت در امور ۲۲ بهمن رونمایی می شود، اظهار داشت: اختیارات هیات اجرایی این مصوبه برای این است که بر مقاومت دستگاههای اجرایی غلبه کند.(ادامه)
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است. بانک مرکزی حباب بازار سکه را کاهش می دهد
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 201 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.