.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم روزخبرنگار،با حضور مسئولین و دههاخبرنگار ازسراسر استان مازندران،با همت دانشگاه مازندران و خانه مطبوعات استان درسالن شهید کدخدایی ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزارشد.دراین مراسم مراسم تجليل ،همراه با اعتراض خبرنگاران !
مراسم روزخبرنگار،با حضور مسئولین و دههاخبرنگار ازسراسر استان مازندران،با همت دانشگاه مازندران و خانه مطبوعات استان درسالن شهید کدخدایی ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزارشد.دراین مراسم(ادامه)
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج  آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ... انتقاد شورای شهر زیراب از درج خبر شمال نیوز
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ...(ادامه)
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ... وقتی حسینی میرود !!!؟؟
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ...(ادامه)
پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه مازندران
دانشگاه مازندران در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجوی خارجی می پذیرد. رئیس دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود : در راستای افزایش تبادلات علمی و آموزشی از امسال این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجوی خارجی می پذیرد.\(ادامه)
عزل سه مدير به خاطر مخالفت با تخريب جنگل‌هاي گيلان!
در پی مقاومت کارشناسان محيط زيست و مديران منابع طبيعی استان گيلان در برابر تخريب ۱۲۰ هکتار از جنگل های جلگه ای اين استان که به دستور وزير جهاد کشاورزی صورت گرفته است، سه تن از مديران منابع طبيعی و حفاظت از جنگل ها از کار برکنار شدند. (ادامه)
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند...
بازدید استاندار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند... (ادامه)
نشست مطبوعاتي رئيس دانشگاه آزاد ساري
دکتر کیومرث نیاز آذری عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در بهمن ماه سال 71 کار خود را آغاز کرد و هم اکنون پس از 15 سال 60 رشته و 10 هزار دانشجو در این دانشگاه وجود دارد و در این مدت 16 هزار دانشجو در رشته های مختلف از دانشگاه آزاد ساری فارغ التحصیل شده اند .(ادامه)
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ... آموزش وپرورش ومدیرسایت شمال نیوزدردادگاه
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ...(ادامه)
سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر شاعری
(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
14درصد مازندرانیها ها بی سوادند
مدیر نهضت سوادآموزی استان مازندران گفت: بیش از 87 درصد از شهروندان استان مازندران با سواد هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری ،موسی امینی گفت:تاکنون 897 هزار و 620 نفر در مازندران با شرکت کلاس های نهضت سوادآموزی ، با سواد شده اند. (ادامه)
تا سال 1390 گازرسانی در مازندران به اتمام می‌رسد
(ادامه)
31 سئوال بی جواب از تغییرات مدیران استان (ديدگاه)
(ادامه)
بررسي چالش های مطبوعات مازندران با حضور استاندار؛
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.395 seconds.