.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : با اعلام رسمی رصد پیام‌ها در گروه‌ها و کانال‌های عمومی در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی، این سوال ایجاد می‌شود که آیا پیام‌های شخصی افراد هم در تمامی نرم‌افزارها رصد و نظارت می‌شوند؟ پیام‌رسان‌های داخلی، بر پیام‌های شخصی کاربران نظارت می‌کنند؟
شمال نیوز : با اعلام رسمی رصد پیام‌ها در گروه‌ها و کانال‌های عمومی در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی، این سوال ایجاد می‌شود که آیا پیام‌های شخصی افراد هم در تمامی نرم‌افزارها رصد و نظارت می‌شوند؟(ادامه)
اپلیکیشن بله در بیانیه‌ای تصویر منتشرشده از صفحه مانیتور یکی از کارمندانش را تأیید کرده و توضیح داد که این تصویر مربوط به سیستم مانیتورینگ این پیام‌رسان است. جواب مثبت اپلیکیشن بله درباره مونیتورینگ و دیدن پیام‌های کاربران+ عکس
اپلیکیشن بله در بیانیه‌ای تصویر منتشرشده از صفحه مانیتور یکی از کارمندانش را تأیید کرده و توضیح داد که این تصویر مربوط به سیستم مانیتورینگ این پیام‌رسان است.(ادامه)
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد. علت طولانی شدن صف در برخی از نانوایی ها چیست؟
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان گیلان از قتل یک دختر جوان رضوانشهری به دست نامزدش و دستگیری قاتل ۲۱ ساله خبر داد. قتل دختر جوان به دست نامزدش در مدرسه‌ای متروکه در رضوانشهر گیلان
شمال نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان گیلان از قتل یک دختر جوان رضوانشهری به دست نامزدش و دستگیری قاتل ۲۱ ساله خبر داد.(ادامه)
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد. وزیر صمت برخلاف دستور رئیس جمهور با گران شدن خودروهای مونتاژی موافق است!
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد.(ادامه)
دفتر سخنگویی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره ارسال یک پیامک تخلف برای همسر یک وکیل دادگستری، توضیحاتی ارائه داد. واکنش فراجا به اظهارات یک وکیل درباره ارسال پیامک تخلف
دفتر سخنگویی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره ارسال یک پیامک تخلف برای همسر یک وکیل دادگستری، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است. تصاویر ازدواج زینب موسوی کمدین مشهور ملقب به امپراتور کوزکو
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است.(ادامه)
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد.

بزرگان! رؤسای قوا ! نمایندگان مردم! ؛ به داد قوانین و اموال مردم برسید
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد. (ادامه)
دبیر کارگروه آسیبهای اجتماعی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: براساس نتایج یک پژوهش بیش از ۴۴درصد بانوان بی‌حجاب تذکر مودبانه را می‌پذیرند. معاونت زنان ریاست جمهوری: ۴۰ درصد زنان بی حجاب تهران دیپلمه و خانه دار هستند
دبیر کارگروه آسیبهای اجتماعی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: براساس نتایج یک پژوهش بیش از ۴۴درصد بانوان بی‌حجاب تذکر مودبانه را می‌پذیرند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است. تایید واردات خودرو های کارکرده در شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است.(ادامه)
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر افرادی مانند خبیری و پیروانی درباره مشکلاتی که در فوتبال می‌بینند، اظهار نظر فنی و کارشناسی نکنند، پس چه کسانی درباره فوتبال حرف بزنند؟ دادگاه به سود پرسپولیس رای داد، حق پیگرد محفوظ است
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر افرادی مانند خبیری و پیروانی درباره مشکلاتی که در فوتبال می‌بینند، اظهار نظر فنی و کارشناسی نکنند، پس چه کسانی درباره فوتبال حرف بزنند؟(ادامه)
بزرگترین ریزش بورس در یک ماه اخیر رقم خورد/ بازار سرمایه گروگان چیست؟
‌بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر در حالی رقم خورد که همه برآوردهای کارشناسی نشان می‌داد بورس تهران در سال جاری می‌تواند گوی سبقت را از سایر بازارها برباید .(ادامه)
نماینده مجلس: احمدی‌نژاد جزو استثنائات کشور است
نماینده مردم قصر شیرین در مجلس می‌گوید: همه جا استثنا وجود دارد و احمدی‌نژاد جزو استثنائات کشور است.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است. دزدی بزرگ ۲۰۰ میلیاردی از جیب ملت/ وطن فروشی کن، مواجب بگیر
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
سال‌هاست که بحران‌های زیست‌محیطی کشور از مدار ارزیایی‌های کارشناسی فراتر رفته و به یکی از اصلی‌ترین تشویش‌های عمومی در جامعه تبدیل شده است. در چنین فضایی اولین پرسشی که افکار عمومی را به خود معطوف می‌کند این است که پس نقش بازدارندگی و صیانت سازمان حفظ محیط زیست در روند این بحران‌ها چه بوده است؟

چرخ پنجمی به نام سازمان محیط زیست
سال‌هاست که بحران‌های زیست‌محیطی کشور از مدار ارزیایی‌های کارشناسی فراتر رفته و به یکی از اصلی‌ترین تشویش‌های عمومی در جامعه تبدیل شده است. در چنین فضایی اولین پرسشی که افکار عمومی را به خود معطوف می‌کند این است که پس نقش بازدارندگی و صیانت سازمان حفظ محیط زیست در روند این بحران‌ها چه بوده است؟ (ادامه)
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟ تفاوت مدرک رشته‌های با کنکور و بدون کنکور چیست؟
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟(ادامه)
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟

متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ کدام خودروهای وارداتی کارکرده به ایران می‌آیند؟
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟ (ادامه)

دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه 10 تیر به مدت دو هفته خبر داد. آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی بخش خصوصی
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه 10 تیر به مدت دو هفته خبر داد.(ادامه)
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: اولین دوره مقطع کاردانی رشته فوریت های پزشکی ویژه بانوان رو به اتمام است. راه اندازی پایگاه های اورژانس بانوان به زودی در شهرهای کشور
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: اولین دوره مقطع کاردانی رشته فوریت های پزشکی ویژه بانوان رو به اتمام است.(ادامه)
فریماه فرجامی دیشب پس از طی یک دوره بیماری منجر به کما در ۷۱ سالگی درگذشت. فریماه فرجامی درگذشت
فریماه فرجامی دیشب پس از طی یک دوره بیماری منجر به کما در ۷۱ سالگی درگذشت.(ادامه)
در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد. با تکرار عبارت سراسر دروغ حقوق ۱۰۰ میلیونی نمایندگان، تلاش کردند مجلسی که مدال افتخار مجلس انقلابی گرفته را تخریب کنند/ یک نماینده مجلس همتراز با یک وزیر است / افراد معلوم الحالی که به نمایندگان تهمت زده اند و برای رسانه‌های معاند خوراک تهیه کرده اند، باید مورد بارخواست جدی و سریع مدعی العموم قرار گیرند(خبر)
در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد.(ادامه)
شمال نیوز :  شورای اسلامی شهر جویبار پس از استعفای استیضاح گونه محمذد حسین فقیه شهردار سابق ، اینبار دست به کار بزرگی زد و با انسجام هر 5 عضو ، شهردار جدید این شهر را انتخاب کرد . شهردار جدید جویبار انتخاب شد
شمال نیوز : شورای اسلامی شهر جویبار پس از استعفای استیضاح گونه محمذد حسین فقیه شهردار سابق ، اینبار دست به کار بزرگی زد و با انسجام هر 5 عضو ، شهردار جدید این شهر را انتخاب کرد .(ادامه)
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند. طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی تا پایان تیر آغاز می شود
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.(ادامه)
بررسی اتفاقات همایش اتومبیلرانی وارد سومین هفته خود شده، اما هنوز برخوردی با مقصران صورت نگرفته است. این در شرایطی است که فیلمی جدید از هنجارشکنی رخ داده در این همایش منتشر شده است. هنجارشکنی جدید در همایش اتومبیلرانی/ وزارت ورزش همچنان تماشاگر و بیانیه‌ دهنده!
بررسی اتفاقات همایش اتومبیلرانی وارد سومین هفته خود شده، اما هنوز برخوردی با مقصران صورت نگرفته است. این در شرایطی است که فیلمی جدید از هنجارشکنی رخ داده در این همایش منتشر شده است.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف بیش از ۸ تن دارو‌های گیاهی احتکار شده از یک واحد انباری در شهرستان ساری خبر داد. احتکار بیش از ۸ تن داروی گیاهی در ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف بیش از ۸ تن دارو‌های گیاهی احتکار شده از یک واحد انباری در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار؛ سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب و طی آئینی؛ معارفه شد سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار؛ سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب و طی آئینی؛ معارفه شد(ادامه)
شمال نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را منصوب کرد. سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را منصوب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.326 seconds.