.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۲۶ اسفند آغاز رویداد ساری ۲۰۲۲
ساری از ۲۰ روز دیگر رسما پایتخت گردشگری کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو می‌شود.(ادامه)
رتبه برتر هنرمندان مازندرانی در جشنواره کالا‌های فرهنگی
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی مازندران از کسب رتبه برتر ۲ هنرمند معاونت صنایع‌دستی استان در دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:در آستانه ۴۳ سالگرد فجر انقلاب، همایش بزرگداشت ۶۵۰ شهید روحانی و طلبه شمال کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در ساری برگزار شد.
یادواره ۶۵۰ روحانی و طلبه شهید شمال کشور در ساری برگزار شد
شمال نیوز:در آستانه ۴۳ سالگرد فجر انقلاب، همایش بزرگداشت ۶۵۰ شهید روحانی و طلبه شمال کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در ساری برگزار شد. (ادامه)
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: سهم بانوان از مدیریت در استان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری یافته است. رشد سهم مدیریتی بانوان در مازندران / معرفی 150 بانوی مازانی برای تصدی مسئولیت
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: سهم بانوان از مدیریت در استان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری یافته است.(ادامه)
فضای نمایشگاه بین المللی قائمشهر استانداردسازی شود
رئیس خانه صمت مازندران برلزوم استانداردسازی و بهسازی فضای نمایشگاه بین المللی در قائمشهر تاکید کرد.(ادامه)
۱۱ رشته تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی بابل راه اندازی شد
رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی بابل از راه اندازی ۱۱ رشته تخصصی و عیرتخصصی در این دانشگاه طی سال های اخیر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نمایشگاه و موزه دفاع مقدس شهرستان بابلسر این شهر و استان مازندران را پیشرو در دفاع مقدس و دفاع از حرم دانست. استان مازندران به علم و شهادت شناخته شده است
شمال نیوز: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نمایشگاه و موزه دفاع مقدس شهرستان بابلسر این شهر و استان مازندران را پیشرو در دفاع مقدس و دفاع از حرم دانست.(ادامه)
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با حمایت از طرح حذف قیمت مصرف کننده از روی کالاها گفت: درج قیمت تولید کننده را از ۱۴ قلم کالا آغاز کرده ایم که از هفته آینده به بازار می‌آید و آن را به سرعت گسترش خواهیم داد. جزئیات درج قیمت تولیدکننده بر روی ۱۴ قلم کالا
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با حمایت از طرح حذف قیمت مصرف کننده از روی کالاها گفت: درج قیمت تولید کننده را از ۱۴ قلم کالا آغاز کرده ایم که از هفته آینده به بازار می‌آید و آن را به سرعت گسترش خواهیم داد.(ادامه)
استاندار : دهه فجر نماد و جشن ملی در ایران اسلامی است
استاندار مازندران با بیان اینکه دهه فجر نماد و جشن ملی در ایران اسلامی است، گفت: الگوی انقلاب اسلامی باید به نسل های جوان منتقل و معرفی شود.(ادامه)
پیکر مطهر ۳ شهید گمنام در سوادکوه تشییع می شود
فرمانده سپاه سوادکوه با اشاره به برگزاری ۲۵ برنامه شاخص دهه بصیرت در شهرستان گفت: پیکر مطهر سه شهید گمنام در شهرستان تشییع می شود.(ادامه)
شمال نیوز : آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی اقتصادی «چله شو» به مناسبت شب یلدا و با هدف ترویج آیین ها و سنت ها و در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و‌ مشاغل خانگی با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، فرماندار و مسئولان شهرستان میاندورود در شهر سورک برگزار شد.‎ ‎ نمایشگاههای دائمی توانمندی بانوان، ضرورتی برای جامعه زنان و هنرمندان هر شهرستان است
شمال نیوز : آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی اقتصادی «چله شو» به مناسبت شب یلدا و با هدف ترویج آیین ها و سنت ها و در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و‌ مشاغل خانگی با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، فرماندار و مسئولان شهرستان میاندورود در شهر سورک برگزار شد.‎ ‎(ادامه)
آیت الله لائینی :طرح های ابتکاری و خلاقانه برای ترویج کتابخوانی اجرا شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی خواستار اجرای طرح های ابتکاری برای ترغیب مردم شد و گفت: کتاب و کتابخانه ها را به خانه های مردم ببریم.(ادامه)
شمال نیوز : علی شیرازی، گفت: با دستور استاندار و ریاست شورای تامین استان، طرح مقابله با مجرمین حرفه ای و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان مازندران اجرا شد. اجرای طرح مقابله با مجرمین حرفه ای و ارتقای امنیت اجتماعی در استان با دستور استاندار / مشارکت و همکاری مردم و اصحاب رسانه برای ایجاد امنیت اجتماعی ضروری است
شمال نیوز : علی شیرازی، گفت: با دستور استاندار و ریاست شورای تامین استان، طرح مقابله با مجرمین حرفه ای و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان مازندران اجرا شد. (ادامه)
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی، از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان خبر داد و تصریح کرد: هدف نهایی این سند رسیدن به عدالت جنسیتی، ارتقا و بهبود وضعیت زنان از طریق آگاهی‌بخشی، توان‌بخشی و افزایش مشارکت‌پذیری آنان در عرصه‌های مختلف اجتماع است. تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان / توانمند سازی ۸۳۲ نفر از بانوان فارغ التحصیل مازندران
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی، از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان خبر داد و تصریح کرد: هدف نهایی این سند رسیدن به عدالت جنسیتی، ارتقا و بهبود وضعیت زنان از طریق آگاهی‌بخشی، توان‌بخشی و افزایش مشارکت‌پذیری آنان در عرصه‌های مختلف اجتماع است. (ادامه)
دستگاه چاپگر بریل ویژه نابینایان در مازندران تهیه شد
مسئول انجمن نابینایان و کم بینایان مازندران از تهیه دستگاه چاپگر بریل برای رفع مشکل چاپ کتاب این قشر خبر داد.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدا: ایلام در دفاع مقدّس یک دژ مستحکم بود
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ی شهدای استان ایلام که سی‌ام آبان‌ماه برگزار شده بود، صبح امروز (پنجشنبه) در محل برگزاری این کنگره منتشر شد. (ادامه)
تمام محصولات کشاورزی تا سه سال آینده زیر کشت قراردادی می رود
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: ظرف دو تا سه سال آینده تمامی محصولات زراعی و کشاورزی زیر طرح کشت قراردادی خواهد رفت.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزئیات قانون مصوب پارلمان برای جوانی جمعیت و تعالی خانواده را تشریح کرد. قانون جوانی جمعیت / چه مشوق‌هایی برای فرزندآوری پیش‌بینی شده است؟+ جزئیات
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزئیات قانون مصوب پارلمان برای جوانی جمعیت و تعالی خانواده را تشریح کرد.(ادامه)
کمتر از ۳۵۰ روز دیگر تا میزبانی ساری برای رویداد ۲۰۲۲ باقی مانده اما مازندران بال پرواز به سمت گردشگری منطقه ای و جهانی را ندارد و زیرساخت ها نیز ضعیف است / مازندران با شتاب به سوی پایتخت گردشگری کشورهای اکو پیش می‌رود اما هنوز از داشتن پروازهای ....(خبر)
(ادامه)
ایران درودی درگذشت
ایران درودی نقاش پیشکسوت و از پیشگامان نقاشی معاصر ایران صبح امروز در سن ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت. این نقاش مطرح ایرانی در سال ۱۳۱۵ در خراسان به‌دنیا آمد و غیر از نقاش، نویسنده، منتقد هنری و استاد دانشگاه رشته تاریخ هنر نیز بود. (ادامه)
پیام احمدی‌نژاد بعد از بازگشت از امارات
پلیس امارات با تذکر جدی به محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد که نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند.(ادامه)
عکس های جنجالی و حاشیه ساز محمود احمدی‌نژاد در نمایشگاه اکسپوی دوبی
تصاویری از احمدی‌نژاد در پاویون‌های مختلف اکسپو ۲۰۲۰ دوبی منتشر شده و در فضای مجازی دست به دست می گردد. (ادامه)
عکسی دیده نشده از احمدی نژاد و همسرش در دبی
سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم به همراه همسرش، برای بازدید از نمایشگاه اکسپوی 2020 به دبی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. بر همین اساس، عکسی که کانال تلگرامی دولت بهار از رئیس جمهور سابق و همسرش منتشر کرده است، را مشاهده می کنید. (ادامه)
پلیس امارات با تذکر جدی به محمود احمدی نژاد به او اعلام کرده نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند. جزییات دیپورت محمود احمدی‌نژاد از دبی به درخواست پلیس امارات + ویدئو
پلیس امارات با تذکر جدی به محمود احمدی نژاد به او اعلام کرده نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند.(ادامه)
تصاویر حضور دکتر احمدی‌نژاد در اکسپو ۲۰۲۰ دبی
تصاویر حضور دکتر احمدی‌نژاد در اکسپو ۲۰۲۰ دبی(ادامه)
پیام احمدی نژاد خطاب به مردم جهان
احمدی نژاد گفت: اکسپو برای همبستگی جهانی و برای ساختار آینده است. شعار اکسپو و بخصوص امسال که در کشور همسایه و دوست ما، امارات برگزار می شود، همفکری برای ساختن آینده بهتر است، یعنی متعلق به همه است.(ادامه)
احمدی‌نژاد به دبی رفت
سایت نزدیک به محمود احمدی نژاد نوشت که او به منظور بازدید از نمایشگاه بزرگ بین‌المللی «اکسپو ۲۰۲۰» عازم دوبی شده است.(ادامه)
عکسی از احمدی نژاد و همسرش در سفر دبی
کانال دولت بهار با انتشاری تصاویری از محمود احمدی نژاد به همراه همسرش از ورود او به فرودگاه دبی خبر داد. رئیس جمهور دولت های نهم و دهم برای بازدید از نمایشگاه اکسپو به دبی سفر کرده است. (ادامه)

 محمود احمدی نژاد از اکسپوی ۲۰۲۰ که به تازگی در امارات برپا شده است بازدید می کند. سفر خارجی محمود احمدی نژاد +جزئیات
محمود احمدی نژاد از اکسپوی ۲۰۲۰ که به تازگی در امارات برپا شده است بازدید می کند.(ادامه)
تصویر منتشرنشده‌ای از لباس نظامی و اسلحه‌ی شخصی رهبر انقلاب
تصویر منتشرنشده‌ای از لباس نظامی خاکی (بسیجی) و اسلحه‌ی شخصی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوران دفاع مقدس که امروز در نمایشگاه "در لباس سربازی" دفتر نشر آثار رهبری در معرض بازدید قرار گرفت.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 101 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.