.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیپ متفاوت سردار قاآنی در نمایشگاه کتاب + عکس
ایسنا نوشت:سردار اسماعیل قاآنی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی کرمانشاه، از دستگیری هفت عامل تیراندازی‌ در مقابل نمایشگاه خودرو در مرکز این استان که ۹ زخمی به همراه داشت، خبر داد. علت تیراندازی خونین بین ۱۶ کرمانشاهی اعلام شد
فرمانده انتظامی کرمانشاه، از دستگیری هفت عامل تیراندازی‌ در مقابل نمایشگاه خودرو در مرکز این استان که ۹ زخمی به همراه داشت، خبر داد.(ادامه)
نمایشگاه مد و لباس با محوریت عفاف و حجاب از امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در ساری آغاز می‌شود برپایی نمایشگاه مد و لباس از امروز در ساری
نمایشگاه مد و لباس با محوریت عفاف و حجاب از امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در ساری آغاز می‌شود(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب و انتخابات در ترکیه پرداخته اند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند. رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب: برای جذب کودکان و نوجوانان هرچقدر می‌توانید کار کنید
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.(ادامه)
عکس/پوشش عجیب آقای سیاستمدار در نمایشگاه کتاب
تصویری از علی باقری، مذاکره کننده هسته‌ای ایران در نمایشگاه کتاب منتشر شده است که نوع لباس پوشیدن وی در فضای مجازی مورد توجه کاربران واقع شده است.(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور گفت : در آغاز دولت سیزدهم در برخی استان‌ها فقط برای ۱۲ روز ذخایر گندم وجود داشت/ فروش نفت حدود ۵۰۰ هزار بشکه بود و پول آن را نمی توانستیم دریافت کنیم ....(خبر)
(ادامه)
پیش از این، علیرضا بهشتی شیرازی مدیر انتشارات روزنه، بامداد سه شنبه پنجم اردیبهشت توسط ماموران امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. پلمب غرفه انتشارات روزنه در نمایشگاه کتاب
پیش از این، علیرضا بهشتی شیرازی مدیر انتشارات روزنه، بامداد سه شنبه پنجم اردیبهشت توسط ماموران امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.(ادامه)
رئیس سازمان حمایت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور ساماندهی بازار خودرو تا اطلاع ثانوی از درج قیمت خودروها اعم از صفر و کارکرده، خوددداری شود. اطلاعیه مهم سازمان حمایت درباره قیمت خودرو/ جزییات دستورالعمل جدید
رئیس سازمان حمایت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور ساماندهی بازار خودرو تا اطلاع ثانوی از درج قیمت خودروها اعم از صفر و کارکرده، خوددداری شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت
برگزاری نمایشگاه کتاب و استقبال مردم از این رویداد فرهنگی کشورمان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد. ویژگی‌های ۵ خودروی جدید ایرانی + عکس
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد.(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره به گسترش برنامه‌ریزی کشورها برای کاهش و حذف تبادلات دلاری از چرخه معاملات‌‌شان، به بانک مرکزی مأموریت داد با همکاری دستگاه‌های مرتبط، زمینه‌های انجام معاملات تجاری بر اساس واحد پولی ایران و کشورهای هدف را فراهم کند. ماموریت بانک مرکزی برای تمهید زمینه انجام معاملات تجاری خارجی با واحدهای پول ملی
رئیس جمهور با اشاره به گسترش برنامه‌ریزی کشورها برای کاهش و حذف تبادلات دلاری از چرخه معاملات‌‌شان، به بانک مرکزی مأموریت داد با همکاری دستگاه‌های مرتبط، زمینه‌های انجام معاملات تجاری بر اساس واحد پولی ایران و کشورهای هدف را فراهم کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به رای محکومیت قطعی مدیران اسبق بانک مرکزی و ارسال لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها از طرف دولت به مجلس پرداخته‌اند.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد. رئیس جمهور عازم سوریه می‌شود
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد.(ادامه)
موتمنی با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت خودروهای مونتاژی تصریح کرد: تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شد با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و این کاهش قیمت ادامه دارد. این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان ارزان شد
موتمنی با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت خودروهای مونتاژی تصریح کرد: تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شد با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و این کاهش قیمت ادامه دارد.(ادامه)
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از استقرار غرفه جهاد تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خبر داد. استقرار غرفه جهاد تبیین در نمایشگاه کتاب مازندران
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از استقرار غرفه جهاد تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خبر داد.(ادامه)
رئیس جمهور وزیر راه و شهرسازی را مامور کرد تا تدابیر لازم برای تسهیل شرایط تامین مسکن مورد نیاز مستاجران در آستانه فصل جابجایی‌ها را اتخاذ کند. ماموریت رئیسی به وزرای راه و اقتصاد برای مدیریت بازار اجاره‌بها و بورس
رئیس جمهور وزیر راه و شهرسازی را مامور کرد تا تدابیر لازم برای تسهیل شرایط تامین مسکن مورد نیاز مستاجران در آستانه فصل جابجایی‌ها را اتخاذ کند.(ادامه)
وزیر ارشاد در مورد اقدامات این وزارتخانه برای گسترش عفاف و حجاب گفت: معتقدیم تا جایی که امکان دارد بایستی با کار‌های تبیینی و ایجابی فضای عمومی جامعه را متوجه اهمیت قانون حجاب کنیم. نظرسنجی‌ها می‌گویند اکثریت مردم خود را ملزم به حجاب می‌دانند
وزیر ارشاد در مورد اقدامات این وزارتخانه برای گسترش عفاف و حجاب گفت: معتقدیم تا جایی که امکان دارد بایستی با کار‌های تبیینی و ایجابی فضای عمومی جامعه را متوجه اهمیت قانون حجاب کنیم.(ادامه)
عکس/سلنا گومز در مصلای امام خمینی!
(ادامه)
شمال نیوز : معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی تحت عنوان "بهار در بهار" در مازندران برپا می شود. برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران
شمال نیوز : معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی تحت عنوان "بهار در بهار" در مازندران برپا می شود.(ادامه)
مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران
مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
رهبر انقلاب در ابتدای پیام نوروزی خود، با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت گفتند:نسیم معنویت در ماه رمضان شامل حال همه است و باید دل‌های خود را در معرض این نسیم الهی و معطر قرار دهیم.(خبر)
(ادامه)
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: آجیل مخلوط از ۳۰۰ هزار تومان تا ۶۵۰ قیمت گذاری شده است همچنین پسته هم در نمایشگاه‌های بهاره از ۵۷۰ تا ۸۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت آجیل شب عید چقدر است؟
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: آجیل مخلوط از ۳۰۰ هزار تومان تا ۶۵۰ قیمت گذاری شده است همچنین پسته هم در نمایشگاه‌های بهاره از ۵۷۰ تا ۸۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت. بازار محصولات پروتئینی به آرامش می‌رسد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت.(ادامه)
بالاخره عرضه خودرو در بورس منتفی شد
بالاخره عرضه خودرو در بورس منتفی شد(ادامه)
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی همه زینبهای این شهر!
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی(ادامه)
۸۵۵ غرفه صنایع‌ دستی ویژه نوروز در ۲۶ نقطه مازندران برپا می‌شود. برپایی غرفه‌های صنایع‌ دستی ویژه نوروز در مازندران
۸۵۵ غرفه صنایع‌ دستی ویژه نوروز در ۲۶ نقطه مازندران برپا می‌شود.(ادامه)
 ایران ارگان دولت اظهارات معاون سیاسی وزیر کشور را منتشر کرده است. چه گروهی قصد داشت با بخار سیانور،شرکت کنندگان در نمایشگاه کتاب را نابود کند؟
ایران ارگان دولت اظهارات معاون سیاسی وزیر کشور را منتشر کرده است.(ادامه)
تصویر دست‌خط پیام رهبر انقلاب خطاب به ملت‌های اسپانیولی زبان
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان نوشتند: چه نیکوست که ما ملتهای عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود. در بازار اقلام‌ اساسی پایانی سال چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.302 seconds.