.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرمایه گذاری 5ميليون دلاری قزاقها در مازندران
(ادامه)
راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس در اتاق بازرگانی مازندران
(ادامه)
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ... خبرنگار، قطعه اي گمشده از پازل جامعه
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ...(ادامه)
معاون سیاسی – امنیتی استاندار با بيان اينكه سه چهارم مديران استان به دليل حاكم بودن روابط  سنتي در ميان آنها از ارتباط كافي با رسانه ها محرومند گفت: اين مديران بايد از نگاه سنتي خارج شوند و روابط خود را بروز ... مديران دستگاه ها خود را update كنند..
معاون سیاسی – امنیتی استاندار با بيان اينكه سه چهارم مديران استان به دليل حاكم بودن روابط سنتي در ميان آنها از ارتباط كافي با رسانه ها محرومند گفت: اين مديران بايد از نگاه سنتي خارج شوند و روابط خود را بروز ...(ادامه)
گشایش هفتمین نمایشگاه مطبوعات مازندران
(ادامه)
هفتمین نمایشگاه مطبوعات مازندران برگزار می شود
(ادامه)
روزانه 50 هزار نفر از نمایشگاه کتاب مازندران دیدن کردند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به استقبال پرشور مردم و علاقه مندان به کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران اظهار داشت : در این ایام روزانه 50 هزار نفر از نمایشگاه کتاب مازندران دیدن کردند. (ادامه)
در حالی که بیش از دو هفته صدا و سیمای مرکز مازندران به طور کامل در اختیار جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها قرار گرفته بود و تبلیغات شدید رسانه ای سراسر استان را فرا ... بی مهری شبکه استانی سیما
در حالی که بیش از دو هفته صدا و سیمای مرکز مازندران به طور کامل در اختیار جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها قرار گرفته بود و تبلیغات شدید رسانه ای سراسر استان را فرا ...(ادامه)
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ... یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...(ادامه)
چند روزیست در میدان امام ساری پارچه ای نصب شده که خبر این مراسم را به چشمان تیزبین مردم بسپارد اما متاسفانه متولیان «منابع طبیعی» هنوز فرق این کلمه را با «منابع طبیی» نمی دانند و برای همین بر روی پارچه ... منابع طبیعی یا طبیی؟!
چند روزیست در میدان امام ساری پارچه ای نصب شده که خبر این مراسم را به چشمان تیزبین مردم بسپارد اما متاسفانه متولیان «منابع طبیعی» هنوز فرق این کلمه را با «منابع طبیی» نمی دانند و برای همین بر روی پارچه ...(ادامه)
مازندران پذیرای 3 میلیون مسافر نوروزی
مطالعات اولیه برای ایجاد موزه باستان شناسی و مردم شناسی در مازندران آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان برنامه چهارم توسعه ، 4 موزه باستان شناسی و مردم شناسی در استان ایجاد شود. (ادامه)
جشنواره غذاهای سنتی دانش آموزی درآمل
این جشنواره که با حضور 220 دانش آموز آملی صورت گرفت بیش از 70 نوع غذای سنتی شامل: آش ترش ، ماهی شکم پر ، خورشت به ، انواع شیرینی ، مربا و ترشی جات ، تهیه و در این جشنواره ارائه شد.(ادامه)
افتتاح اولین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور درگیلان
به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نخستین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور روز شنبه در گیلان افتتاح شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایثار، رئیس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان هدف از برپائی این نمایشگاه را ارایه استعدادها (ادامه)
آمار فعالیت کارگروه های تخصصی مازندران
استانداری مازندران ، گزارش فعالیت ها و مصوبات کارگروه های تخصصی 18 گانه این استان از ابتدای فروردین ماه سال جاری را اعلام کرد . به گزارش شمال نیوز به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ، کار گروه ‌های (ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
قبلي 1 ... 96 97 98 99 100 101

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.