.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برپایی نمایشگاهی از عکس‌های غلامرضا تختی/ جمعه 4 شهریور
به مناسبت نود و سومین سالروز تولد جهان پهلوان تختی، نمایشگاه عکس «جهان پهلوان» با حضور پیشکسوتان کشتی و چهره‌های نام آشنای ورزشی و سینمایی ایران ساعت ۱۶ عصر روز چهارم شهریورماه در نگارخانه گلستان برگزار می‌شود.(ادامه)
رئیس‌جمهور: تا یک قدمی ساخت هواپیمای مسافربری رسیده‌‌ایم
رئیس‌جمهور گفت: دانشمندان و نخبگان ما در وزارت دفاع تا یک قدمی ساخت هواپیمای مسافربری رسیده‌اند و از آن‌ها خواسته‌ام که این مسیر را تا حصول نتیجه با قدرت و قوت ادامه دهند. (ادامه)
استفاده از پهپاد در مزارع کشاورزی
«هادی شریفیان» کارآفرین در حوزه دانش‌بنیان می‌گوید: روز اولی که شروع به کار کردیم، پهپادهای کشاورزی چندان شناخته شده نبود، برای برگزاری دوره‌های ترویجی بعضی روزها آنقدر در زمین‌های کشاورزی راه می‌رفتیم که کف پایمان تاول می‌زد، اما تحمل این سختی‌ها با این امید که بخشی از سختی‌های کشاورزی را از دوش کشاورزان برداریم، آسان می‌شد. (ادامه)
تیموری گفت: با ۱۶ برند اصلی مذاکره کردیم و زمانی که آیین نامه واردات خودرو ابلاغ شود، سایپا حتما آن خودروها را بر اساس سیاست دولت وارد خواهد کرد. مذاکره با 16 برند برای واردات خودرو
تیموری گفت: با ۱۶ برند اصلی مذاکره کردیم و زمانی که آیین نامه واردات خودرو ابلاغ شود، سایپا حتما آن خودروها را بر اساس سیاست دولت وارد خواهد کرد.(ادامه)
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت که در جریان سفر استانی رئیس‌جمهور به این استان، یک هزار و ۱۰۰ نامه شامل درخواست‌های مردمی مربوط به این نهاد حمایتی و خدماتی دریافت شد که با تلاش شبانه‌روزی به همه آنها رسیدگی و پاسخ مثبت داده شده است. رهاورد سفر استانی رئیس‌جمهور؛ پاسخ مثبت بهزیستی مازندران به تمام درخواست‌های مردمی
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت که در جریان سفر استانی رئیس‌جمهور به این استان، یک هزار و ۱۰۰ نامه شامل درخواست‌های مردمی مربوط به این نهاد حمایتی و خدماتی دریافت شد که با تلاش شبانه‌روزی به همه آنها رسیدگی و پاسخ مثبت داده شده است.(ادامه)
رییس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه، طرح رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور ماه باید از سوی دولت اجرایی شود، تصریح کرد: بر این اساس و با توجه به بودجه ۳۸ میلیاردی تامین شده، حقوق معلمان بین یک میلیون و ۷۰۰ هزار تا پنج میلیون تومان افزایش می‌یابد ....(خبر)
(ادامه)
پرونده پتروشیمی میانکاله برای همیشه بسته شد
رئیس سازمان محیط زیست گفت: با قطعیت می‌گویم که پرونده توسعه پتروشیمی در میانکاله برای همیشه بسته شد و دیگر شاهد چنین فعالیت‌هایی در این منطقه نخواهیم بود. (ادامه)
شمال نیوز : رئیسی اظهار داشت: در همه استان‌ها باید استفاده از نیروهای انقلابی و کارآمد در دستور کار قرار گیرد و هر کسی که با نگاه تحول‌گرایانه در ساختار اداره کشور، سازگاری ندارد کنار گذاشته شود.... اولتیماتوم رییسی به مدیران دولتی/ افرادی که نگاه تحول گرانه ندارند کنار گذاشته شوند
شمال نیوز : رئیسی اظهار داشت: در همه استان‌ها باید استفاده از نیروهای انقلابی و کارآمد در دستور کار قرار گیرد و هر کسی که با نگاه تحول‌گرایانه در ساختار اداره کشور، سازگاری ندارد کنار گذاشته شود....(ادامه)
وزیر کشور: دریا مولفه مهم اقتصادی است/ لزوم زیباسازی حریم دریا
وزیر کشور اقتصاد دریا را مسئله ای مهم برشمرد و آن را از مولفه های اقتصادی کشور بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : همانند هنرشان غریب و مهجور و در آرزوی چند متر غرفه برای بازاریابی و فروش دست ساخته های سنتی و باارزش خود هستند. صنایع دستی مازندران؛ غریب و مهجور / صنعتگران دلخوش به فرداها
شمال نیوز : همانند هنرشان غریب و مهجور و در آرزوی چند متر غرفه برای بازاریابی و فروش دست ساخته های سنتی و باارزش خود هستند.(ادامه)
شناسایی ۱۲۰ گلوگاه فساد در شهرداری تهران
رئیس سازمان بازرسی، امور مالی، قراردادها، واگذاری‌ها و برون‌سپاری‌ها را یکی دیگر از حوزه‌هایی دانست که امکان زد و بند و تخلف در آن وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : معمای ترخیص خودروهای لوکس در گمرکات مازندران پیچده و کلاف آن هر سال سردرگم می شود با این حال هر روز خودروهای خارجی با پلاک های گذر موقت در شهرهای استان تردد دارند .... خودروهای لوکس دپو شده در انبارهای مازندران چه می کند ؟
شمال نیوز : معمای ترخیص خودروهای لوکس در گمرکات مازندران پیچده و کلاف آن هر سال سردرگم می شود با این حال هر روز خودروهای خارجی با پلاک های گذر موقت در شهرهای استان تردد دارند ....(ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه‌های ارتش
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مجوز تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در تمامی دانشگاه‌های هفتگانه ارتش داده شده است.(ادامه)
قیمت خودرو بالاخره کاهشی شد +جدول
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می گوید: قیمت خودرو در یک هفته گذشته کاهش یافته است که دلیل اصلی آن موضوع واردات است.(ادامه)
تصاویری از حضور رئیس جمهور در نمایشگاه کتاب
حجت الاسلام رئیسی در آخرین روز از برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران وارد مصلی امام خمینی(ره) شد و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.(ادامه)
پیش‌بینی سرلشکر صفوی از آینده برجام پیش‌بینی سرلشکر صفوی از آینده برجام
پیش‌بینی سرلشکر صفوی از آینده برجام(ادامه)
سفر وزیر میراث فرهنگی به مازندران
وزیر میراث فرهنگی برای افتتاح رسمی رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ امروز وارد مازندران شد.(ادامه)
استاندار : مازندران دروازه ورود به بازارهای جهانی است
استاندار مازندران با بیان اینکه استان دروازه ورود به بازارهای جهانی و خارجی است، گفت: گردشگری از سکوهای حرکت به سمت توسعه است.(ادامه)
استاندار جدید کرمان منصوب شد
محمدمهدی فداکار در جلسه صبح امروز هیئت دولت به عنوان استاندار جدید کرمان از هیئت وزیران رای اعتماد گرفته و جایگزین زینی‌وند شد. (ادامه)
دفتر خبرگزاری رضوی استان مازندران همزمان با گشایش نمایشگاه قرآن در ساری افتتاح شد. دفتر خبرگزاری رضوی مازندران افتتاح شد
دفتر خبرگزاری رضوی استان مازندران همزمان با گشایش نمایشگاه قرآن در ساری افتتاح شد.(ادامه)
شمال نیوز: مازندران با تنوع فراوان نباتات و درختان، ذخیره گاه بیش از ۸۰۰ نوع از انواع گیاهان دارویی است، علیرغم ظرفیت های بیشمار این حوزه در عرصه های مختلف صنعت، تجارت، تولید، اشتغال و کارآفرینی اما تاکنون آنطور که شایسته است از این توان بالقوه استفاده نشد. کشت گیاهان دارویی در مازندران؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز: مازندران با تنوع فراوان نباتات و درختان، ذخیره گاه بیش از ۸۰۰ نوع از انواع گیاهان دارویی است، علیرغم ظرفیت های بیشمار این حوزه در عرصه های مختلف صنعت، تجارت، تولید، اشتغال و کارآفرینی اما تاکنون آنطور که شایسته است از این توان بالقوه استفاده نشد.(ادامه)
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار شد
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .

سرلشکر باقری : سردار سرلشکر شهید طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس بود
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت . (ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، گفت: با دستور استاندار؛ قرارگاه تولید برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ بعنوان اولین استان در مازندران تشکیل شده است. ‎.

قرارگاه تولید برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در مازندران تشکیل شد
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، گفت: با دستور استاندار؛ قرارگاه تولید برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ بعنوان اولین استان در مازندران تشکیل شده است. ‎. (ادامه)
آمادگی کامل مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به فعال شدن نوروزگاه‌ها در استان گفت: مازندران آمادگی کاملی برای میزبانی از مسافران نوروزی دارد. (ادامه)
وزیر کار با بیان اینکه دستمزد کارگران هیچ‌گاه منجر به افزایش تورم نشده است، گفت: با توجه به اینکه سال آینده رونق تولید خواهیم داشت بنابراین احتمال تعدیل کارگران به دلیل افزایش دستمزد کم است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر کرمانیان عنوان کرد؛ محور جشنواره رویدادگام دوم دانشگاه آزاد اسلامی «هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ و هزار شرکت فناور و خلاق»، امیددهی به نسل جوان است .... رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی معرفی این دانشگاه به عنوان یک نهاد محوری در توسعه کشور
شمال نیوز : دکتر کرمانیان عنوان کرد؛ محور جشنواره رویدادگام دوم دانشگاه آزاد اسلامی «هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ و هزار شرکت فناور و خلاق»، امیددهی به نسل جوان است ....(ادامه)
عکس / توصیه زینب سلیمانی به فردی که به تصویر حاج قاسم بی حرمتی کرد
(ادامه)
خبر مهم وزیر کار درباره حقوق کارگران + جزئیات
معاون وزیر کار با بیان اینکه حقوق و دستمزد که طی سال‌های اخیر برای کارگران تعیین شده هزینه‌های سبد معیشت آن‌ها را پوشش نداده است، از پایان جلسات دستمزد شورای عالی کار و تعیین دستمزد سال ۱۴۰۱ در ۲۱ اسفند ماه خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 101 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.