.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
علائم وجود مشکل در ریه‌ها
این روزها کم تر می توان در معرض هوای تازه و تمیز قرار گرفت. پس این موضوع به این معناست که باید بیش از همیشه مراقب ریه ها باشیم و به علائم بدن خود توجه کنیم.(ادامه)
حساب شهرداری ۶ بار مسدود شد/ «زیراب» بدون مسکن ملی
رئیس شورای اسلامی زیراب گفت: حساب شهرداری طی چندماه گذشته شش بار به دلیل بدهی مسدود شده است.(ادامه)
دختران اوکراینی هم دست به اسلحه شدند+ عکس
چند دختر اوکراینی کار خود را که در زمینه روابط عمومی و رسانه هست به طور موقت به حالت تعلیق درآورده و برای آمادگی برای هرگونه تهاجم احتمالی روسیه به کشور خود به اردوگاه های آموزشی نظامی در شهر خود کیف اوکراین رفتند.(ادامه)
صدآنلاین : مدافع تیم فوتبال استقلال با رفع مصدومیت به دربی نود و هشتم می رسد. خبر فوق العاده برای استقلال از دیدار با پرسپولیس ؛ خیال فرهاد راحت شد
صدآنلاین : مدافع تیم فوتبال استقلال با رفع مصدومیت به دربی نود و هشتم می رسد.(ادامه)
ویدئو جدید از حمله موشکی سپاه به مقر جاسوسی موساد + ویدئو
زاویه دیگری از حمله موشک‌های فاتح ۱۱۰ و فاتح ۳۱۳ ایرانی در انهدام مرکز جاسوسی و خرابکاری رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی اربیل در شمال عراق از دید دوربین‌های مداربسته(ادامه)
 مسئول دفتر آیت الله علوی گرگانی گفت: حال عمومی آیت الله علوی گرگانی رو به بهبود است و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد. تازه‌ترین خبر از وضعیت جسمانی آیت‌الله علوی گرگانی
مسئول دفتر آیت الله علوی گرگانی گفت: حال عمومی آیت الله علوی گرگانی رو به بهبود است و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.(ادامه)
طبق این گزارش دهها انفجار شهر اربیل را لرزاند. همچنین آژیرهای خطر در نزدیکی پایگاه الحریر، فرودگاه اربیل و مجتمع صلاح الدین به صدا درآمدند. اسامی افسران اسرائیلی کشته شده در حمله موشکی به اربیل
طبق این گزارش دهها انفجار شهر اربیل را لرزاند. همچنین آژیرهای خطر در نزدیکی پایگاه الحریر، فرودگاه اربیل و مجتمع صلاح الدین به صدا درآمدند.(ادامه)
آرش برهانی، مهاجم سابق استقلال معتقد است خرید مدافع برزیلی یک اقدام حرفه‌ای‌، به موقع و کاملا هوشمندانه بود که خیال کادر فنی آبی‌پوشان را آسوده کرد. شرایط استقلال در آستانه دربی از زبان برهانی
آرش برهانی، مهاجم سابق استقلال معتقد است خرید مدافع برزیلی یک اقدام حرفه‌ای‌، به موقع و کاملا هوشمندانه بود که خیال کادر فنی آبی‌پوشان را آسوده کرد.(ادامه)
شنیده ها از فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد پیام حیدری داور همدانی قضاوت بازی روز پنج شنبه پرسپولیس و استقلال را بر عهده خواهد داشت.

گزینه اصلی قضاوت در دربی مشخص شد
شنیده ها از فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد پیام حیدری داور همدانی قضاوت بازی روز پنج شنبه پرسپولیس و استقلال را بر عهده خواهد داشت. (ادامه)
قبل از ورود به بحث، می‌شد از این جمله شروع کرد که «اگر استقلال دربی را ببرد...». دراین‌صورت احتمالا تکلیف مخاطب خیلی زودتر از چیزی که باید مشخص می‌شود، به عبارت ساده‌تر، اگر استقلال دربی را ببرد تقریبا 90 درصد راه قهرمانی را رفته و بالاخره به سلطه پنج‌فصله پرسپولیس در لیگ برتر ایران پایان می‌دهد؛ گو اینکه همان 10 درصد باقی‌مانده هم می‌تواند تا انتهای فصل جذاب باشد.

اگر پرسپولیس دربی را ببرد...
قبل از ورود به بحث، می‌شد از این جمله شروع کرد که «اگر استقلال دربی را ببرد...». دراین‌صورت احتمالا تکلیف مخاطب خیلی زودتر از چیزی که باید مشخص می‌شود، به عبارت ساده‌تر، اگر استقلال دربی را ببرد تقریبا 90 درصد راه قهرمانی را رفته و بالاخره به سلطه پنج‌فصله پرسپولیس در لیگ برتر ایران پایان می‌دهد؛ گو اینکه همان 10 درصد باقی‌مانده هم می‌تواند تا انتهای فصل جذاب باشد. (ادامه)
مهدی رحمتی هدایت تیم فوتبال آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت.

رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک شد
مهدی رحمتی هدایت تیم فوتبال آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت. (ادامه)
گلر پرسپولیس در دربی مشخص شد
از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد حامد لک تا اطلاع ثانوی باید روی نیمکت تیمش نشسته و توقع بازی در ترکیب اصلی را نداشته باشد!(ادامه)
بر این اساس قیمت شیرینی تر هر کیلو ۷۸ هزار تومان، زبان و پاپیونی ۶۵ هزار تومان، دانمارکی ۶۵ هزار تومان و کیک یزدی نیز ۴۹ هزار تومان است. قیمت شیرینی شب عید اعلام شد
بر این اساس قیمت شیرینی تر هر کیلو ۷۸ هزار تومان، زبان و پاپیونی ۶۵ هزار تومان، دانمارکی ۶۵ هزار تومان و کیک یزدی نیز ۴۹ هزار تومان است.(ادامه)
مدیر سامانه های اطلاعاتی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه روش جدید استعلام سود سهام عدالت را اعلام کرد. روش جدید استعلام سود سهام عدالت اعلام شد
مدیر سامانه های اطلاعاتی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه روش جدید استعلام سود سهام عدالت را اعلام کرد.(ادامه)
معاون رئیس جمهور در امور زنان یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم بود که رییس جمهور را در سفر استانی به مازندران همراهی کرد و صبح جمعه با استقبال مدیرکل امور زنان وارد فرودگاه ساری شد. سفر یک روزه معاون رئیس جمهور در امور زنان به مازندران = تصاویر
معاون رئیس جمهور در امور زنان یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم بود که رییس جمهور را در سفر استانی به مازندران همراهی کرد و صبح جمعه با استقبال مدیرکل امور زنان وارد فرودگاه ساری شد.(ادامه)
‏ دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در توئیتی با هشتگ ‎ مذاکرات وین و تنبیه رژیم صهیونیستی نوشت که میدان و دیپلماسی ابزار‌های تولید قدرت جمهوری اسلامی ‎ ایران هستند که به تناسب برای دفاع از منافع و ‎ امنیت ملی بصورت هوشمندانه بکارگرفته می‌شوند. تجربه بیش از ۴۰ سال انقلاب به مردم ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب حقوق و امنیتشان را تامین نمی‌کند. شمخانی: تجربه به ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب، حقوق و امنیتش را تامین نمی کند
‏ دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در توئیتی با هشتگ ‎ مذاکرات وین و تنبیه رژیم صهیونیستی نوشت که میدان و دیپلماسی ابزار‌های تولید قدرت جمهوری اسلامی ‎ ایران هستند که به تناسب برای دفاع از منافع و ‎ امنیت ملی بصورت هوشمندانه بکارگرفته می‌شوند. تجربه بیش از ۴۰ سال انقلاب به مردم ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب حقوق و امنیتشان را تامین نمی‌کند.(ادامه)
هشدار سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
روابط عمومی کل سپاه در بیانیه‌ای تاکید کرد :تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت ، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.(ادامه)
توضیحات خطیب‌زاده درباره توقف مذاکرات وین
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ما بر اساس منافع ملت حرکت می کنیم. اگر رسیدیم به آن چند مشکلی که بین ما و آمریکا مانده حل شود، اصلا صحنه متفاوت می شود. اما ما الآن حداقل در یکی دو موضوع بسیار کلیدی در آن نقطه نیستیم.(ادامه)
روایت فاطمی‌امین از مافیای خودرو
(ادامه)
شمال نیوز : یک منبع آگاه در گفت‌وگو با تسنیم، با ذکر جزییاتی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل عراق، از احتمال تلفات انسانی بالای این رژیم خبر داد. جزییات حمله موشکی سپاه به مقر صهیونیست‌ها در اربیل عراق / احتمال تلفات انسانی بسیار بالاست
شمال نیوز : یک منبع آگاه در گفت‌وگو با تسنیم، با ذکر جزییاتی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل عراق، از احتمال تلفات انسانی بالای این رژیم خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام درگذشت اخوی مکرّم آیت الله جناب آقای جوادی آملی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت اخوی مکرّم آیت الله جوادی آملی
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام درگذشت اخوی مکرّم آیت الله جناب آقای جوادی آملی را تسلیت گفتند.(ادامه)
علی بهادری جهرمی دبیر هیئت دولت شد
معاون اول رئیس جمهور با صدورحکمی علی بهادری جهرمی را با حفظ سمت به عنوان دبیر هیئت دولت منصوب کرد.(ادامه)
آیت الله لائینی:زیرساخت های خدماتی و امدادی مازندران تقویت شود
نماینده ولی فقیه در مازندران خواهان توجه و تقویت زیرساخت های گردشگری، خدماتی و امدادی استان شد و گفت: مازندران با امکانات استانی خدمات فرااستانی و ملی می دهد.(ادامه)
عکس/ شکوه بهاری در گلستان
زمستان آخرین روزهای خود را سپری می‌کند و درختان نوید فرارسیدن بهار را می‌دهند. بهاری که پیام‌آور تعادل است و اینکه در سایه تعادل زندگی زیبا می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۳۳۳۹ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۱۱۸ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. فوت ۱۱۸ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۳۳۳۰ بیمار جدید/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۸ هزار و ۹۴۹ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۳۳۳۹ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۱۱۸ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. (ادامه)
دربی اولی‌های استقلال مقابل پرسپولیس
با توجه به وضعیت بازیکنان استقلال، به نظر می رسد فرهاد مجیدی از سه بازیکن جدید خود در دربی استفاده خواهد کرد.(ادامه)
زمان آغاز واردات خودرو از زبان وزیر
وزیر صمت گفت: ممنوعیت واردات خودرو به طور خودکار از ابتدای خرداد لغو می‌شود.(ادامه)
عکس/ دیدار جمعی از جانبازان و ایثارگران با رئیسی
امروز یکشنبه ۲۲ اسفند سید ابراهیم رئیسی با جمعی از جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس و خانواده‌های صبور آنان در مسجد سلمان نهاد ریاست‌جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال
فرمانده انتظامی مازندران از برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.(ادامه)
لزوم اعتماد به جوانان در مدیریت مازندران
مدیر کل اداره ورزش و جوانان مازندران بر لزوم اعتماد به جوانان در مدیریت استان تاکید کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.