.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گوش شنوای آقای رئیس‌جمهور برای شنیدن درددل‌های محیط‌بانان میانکاله + عکس
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز جمعه از تالاب میانکاله بازدید کرد.(ادامه)
خوش و بش حسن یزدانی با رئیس جمهور + عکس
در حاشیه حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مازندران، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک با رئیس جمهور به خوش و بش پرداخت. (ادامه)
فرصت ۶ ماهه رئیس جمهور برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری
رئیس جمهور در جریان سفر به استان مازندران از محل در حال احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری بازید کرد و به مسؤولان اجرایی استان فرصت داد تا 6 ماه آینده تاسیسات و ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ساخته و تکمیل شود.(ادامه)
وزیر بهداشت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرا می شود/ تخصیص کم اعتبارات بهداشتی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی با بیان اینکه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در شورای عالی بیمه مصوب شد، گفت: امیدواریم این طرح از سال آینده اجرایی شود.(ادامه)
عکس/ بازدید رئیسی از سواحل آزادسازی شده مازندران
رئیس جمهور ضمن بازدید از سواحل آزادسازی شده استان مازندران در منطقه خزرآباد ساری به استاندار دستور داد طرح‌های سالم سازی سواحل را گسترش دهند و امکانات لازم را برای تفریح سالم مردم فراهم کنند. (ادامه)
وزیر کشور: صنعت سبز در مازندران ایجاد کنیم/ آغاز ساخت پتروشیمی
وزیر کشور با اشاره به آغاز ساخت پروژه پتروشیمی در شرق مازندران گفت: باید به فکر صنعت سبز در استان باشیم.(ادامه)
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که در حال حاضر با حمایت و همکاری بانک ها در بسیاری از موارد ضامن را برای کارآفرینان زنان به حداقل رسانده ایم ، گفت:پیگیر حذف ضمانت بانکی برای دریافت تسهیلات زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستیم.

پیگیر حذف ضمانت بانکی برای دریافت تسهیلات زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستیم
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که در حال حاضر با حمایت و همکاری بانک ها در بسیاری از موارد ضامن را برای کارآفرینان زنان به حداقل رسانده ایم ، گفت:پیگیر حذف ضمانت بانکی برای دریافت تسهیلات زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستیم. (ادامه)
رئیس جمهور از استاندار خواست تمهیدات ایجاد شود که عامه مردم از امکانات دولتی کنار ساحل استفاده کنند و ویلاهای ساحلی دولت در اختیار مردم گذاشته شود.
رئیسی: ویلاهای ساحلی دولت در اختیار مردم گذاشته شود
رئیس جمهور از استاندار خواست تمهیدات ایجاد شود که عامه مردم از امکانات دولتی کنار ساحل استفاده کنند و ویلاهای ساحلی دولت در اختیار مردم گذاشته شود. (ادامه)
تغییر تاکتیک پرسپولیس به خاطر یک بازیکن
عملکرد رضایت‌بخش بازیکن تازه وارد ازبکستانی پرسپولیس احتمال تغییر استراتژی در این تیم را افزایش داده است.(ادامه)
شرکت معاون رئیس جمهور در مراسم تشییع برادر آیت الله جوادی آملی
معاون اجرایی رئیس جمهور در مراسم تشییع اسماعیل واعظ جوادی آملی، برادر آیت الله جوادی آملی شرکت کرد.(ادامه)
وزیر کشور پای درد ودل کشاورزان مازندران نشست
وزیر کشور با حضور در روستاهای نکا در جریان مشکلات کشاورزان قرار گرفت و پای درد ودل آنان نشست.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های استان مازندران درحوزه صنایع تبدیلی و تکمیل صنایع ارزش افزوده است که امیدواریم در این سفر شاهد تحولی در حوزه کشاورزی باشیم، گفت: پیش‌بینی ۳ هزار میلیارد تومانی در خصوص سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی برای استان مازندران انجام شده است.
استان مازندران قلب تپنده کشاورزی ایران است / پیش‌بینی ۳ هزار میلیارد تومانی برای توسعه صنایع تبئیلی در مازندران انجام شده است
شمال نیوز : وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های استان مازندران درحوزه صنایع تبدیلی و تکمیل صنایع ارزش افزوده است که امیدواریم در این سفر شاهد تحولی در حوزه کشاورزی باشیم، گفت: پیش‌بینی ۳ هزار میلیارد تومانی در خصوص سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی برای استان مازندران انجام شده است. (ادامه)
آزادسازی ناقص ۱۰.۵ کیلومتر از سواحل مازندران
دادستان مرکز مازندران از آزاد سازی ناقص ۱۰.۵ کیلومتر از سواحل استان خبر داد.(ادامه)
توکلی: تعارض منافع منشأ بسیاری از مفاسد است
رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت با اشاره به اهمیت انتصابات عادلانه و خشکاندن امتیازها، گفت: منشأ مفاسدی که امروز وجود دارد تعارض منافع است. (ادامه)
 سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: ۶۰۰ کارشناس همزمان با هفدهمین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به مازندران مطالبات، پیشنهادت و درخواست‌های مردم این استان را دریافت و ثبت می‌کنند. ۶۰۰ کارشناس مطالبات مردم مازندران را در سامانه ۱۱۱ دریافت می‌کنند
سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: ۶۰۰ کارشناس همزمان با هفدهمین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به مازندران مطالبات، پیشنهادت و درخواست‌های مردم این استان را دریافت و ثبت می‌کنند.(ادامه)
سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور صبح امروز جمعه به عنوان نماینده هیات دولت در مراسم تشییع پیکر اسماعیل واعظ جوادی آملی برادر آیت الله جوادی آملی در شهرستان آمل شرکت کرد. معاون رییس جمهور در مراسم تشییع پیکر برادر آیت الله جوادی آملی شرکت کرد
سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور صبح امروز جمعه به عنوان نماینده هیات دولت در مراسم تشییع پیکر اسماعیل واعظ جوادی آملی برادر آیت الله جوادی آملی در شهرستان آمل شرکت کرد.(ادامه)
پوتین: آمریکایی‌ها حاضرند به هر قیمت با ایران به صلح برسند و فورا تمام اسناد را امضا کنند
ولادیمیر پوتین در جلسه هیات دولت گفت: آمریکایی‌ها حاضرند خیلی سریع با ایران صلح کنند و بلافاصله همه اسناد را امضا کنند و با ونزوئلا، آن‌ها برای مذاکره به ونزوئلا رفتند. پوتین افزود به غیر از «عملیات ویژه نظامی» هیچ گزینه دیگری وجود نداشته و روسیه کشوری نیست که به خاطر منافع اقتصادی کوتاه مدت بر سر استقلال و امنیت خود معامله کند.(ادامه)
وزیر کشور به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهوری صبح امروز جمعه به شهرستان نکا سفر کرد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود. وزیر کشور وارد شهرستان نکا شد
وزیر کشور به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهوری صبح امروز جمعه به شهرستان نکا سفر کرد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.(ادامه)
جاده هراز تا ۲۵ اسفند مسدود شد
مرکز مدیریت راه های کشور از ممنوعیت تردد از محور هراز تا پایان روز ۲۵ اسفند امسال خبر داد.(ادامه)
رئیس جمهور: گردشگری در میانکاله با طبیعت گردی توسعه یابد
رئیس جمهور توسعه طبیعت گردی با حفظ ملاحظات زیست محیطی را راهکار مناسبی برای توسعه گردشگری در شبه جزیره میانکاله برشمرد.(ادامه)
بررسی وضعیت تملک راه های سوادکوه با حضور معاون رئیس جمهور
معاون پارلمانی رئیس جمهور از وضعیت تملک راه ها در سوادکوه بازدید کرد.(ادامه)
حراست از منابع طبیعی در دستور کار دستگاه قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.(ادامه)
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برای دومین بار در قالب سفرهای استانی به شمال کشور از تالاب بین المللی میانکاله بازدید کرد. بازدید دوباره رئیس جمهور از تالاب میانکاله
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برای دومین بار در قالب سفرهای استانی به شمال کشور از تالاب بین المللی میانکاله بازدید کرد.(ادامه)
شمال نیوز: صبح امروز آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور به همراه چند نفر از کابینه خود از جمله وزیر ورزش وارد مازندران شدند و سجادی وزیر ورزش در شهرهای جویبار و سیمرغ نماینده ویژه رئیس جمهور در این شهرها است. هواداران نساجی در انتظار حضور وزیر ورزش در ورزشگاه شهید وطنی
شمال نیوز: صبح امروز آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور به همراه چند نفر از کابینه خود از جمله وزیر ورزش وارد مازندران شدند و سجادی وزیر ورزش در شهرهای جویبار و سیمرغ نماینده ویژه رئیس جمهور در این شهرها است.(ادامه)
رئیسی نخستین بازدید سرزده خود در سفر استانی به مازندران را از بندر امیرآباد آغاز کرد و در جریان فعالیت‌ها و اقدامات این بندر در راستای واردات کالاهای اساسی و غیره قرار گرفت. بازدید سرزده رئیس جمهور از بندر امیرآباد(خبر)
رئیسی نخستین بازدید سرزده خود در سفر استانی به مازندران را از بندر امیرآباد آغاز کرد و در جریان فعالیت‌ها و اقدامات این بندر در راستای واردات کالاهای اساسی و غیره قرار گرفت.(ادامه)
حضور وزیر ورزش در منزل ۲ شهید در جویبار
سجادی وزیر ورزش و جوانان در منزل ۲ شهید در شهرستان جویبار حضور یافت.(ادامه)
وزیر ورزش با خانواده شهید شاخص ورزش کشور دیدار کرد
وزیر ورزش و جوانان با خانواده شهید حسن فقیهی ،شهید شاخص ورزش کشور دیدار کرد .(ادامه)
وزیر جهاد کشاورزی ،کشاورزی مازندران را قلب تپنده تامین و امنیت غذایی کشور توصیف کرد و گفت: طبق بررسی های کارشناسی در سفر امروز هیات دولت ،۶هزار میلیارد تومان برای طرح های کشاورزی این استان درنظر گرفته شده است.

وزیر جهاد کشاورزی: ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای کشاورزی مازندران
وزیر جهاد کشاورزی ،کشاورزی مازندران را قلب تپنده تامین و امنیت غذایی کشور توصیف کرد و گفت: طبق بررسی های کارشناسی در سفر امروز هیات دولت ،۶هزار میلیارد تومان برای طرح های کشاورزی این استان درنظر گرفته شده است. (ادامه)
عکس/ طبیعت منحصر به فرد نمک‌آبرود
قابی دیدنی از طبیعت زیبای نمک آبرود استان مازندران که یکی از پر طرفدارترین جاذبه‌های گردشگری در این منطقه به حساب می‌آید.(ادامه)
۴ کاری که نباید قبل از صبحانه انجام داد
معده خالی باعث می‌شود انسان تصمیم‌های ناگهانی نه‌چندان درستی بگیرند.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.