.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : رئیس جمهور خواستار رفع موانع برای استقرار صنایع در بزرگترین بندر اقتصادی شمال کشور شد.


رئیس جمهور : موانع استقرار صنایع در منطقه و بندر امیرآباد باید رفع شود / استاندار مازندران : استقرار پتروشیمی در بندر امیرآباد از طرح‌های مهم اقتصادی مازندران است
شمال نیوز : رئیس جمهور خواستار رفع موانع برای استقرار صنایع در بزرگترین بندر اقتصادی شمال کشور شد. (ادامه)
عکس/ رئیس جمهور وارد استان مازندران شد
رئیس جمهور به منظور انجام سفری یک روزه به مازندران، وارد فرودگاه شهدای ساری شد. (ادامه)
خودنمایی زمستان در آستانه بهار!
هوای مازندران امروز بارانی و سرد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پروژه اپرون فرودگاه بین المللی ساری در دست اجرا است
سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران گفت: پروژه اپرون فرودگاه بین المللی فرودگاه بین المللی شهدای ساری با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.(ادامه)
تجدید میثاق وزیر کشور با آرمان های والای شهیدان در نکا
احمدی وحیدی وزیر کشور در بدو ورود به مازندران با آرمان های والای شهیدان و آلاله های دفاع مقدس استان در گلزار شهدای نکا تجدید میثاق کرد.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان که در قالب سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان مازندران سفر کرده است ،صبح امروز جمعه با حضور در گلزار شهدای بالامحله جویبار به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد. وزیر ورزش و جوانان به شهدای جویبار ادای احترام کرد
وزیر ورزش و جوانان که در قالب سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان مازندران سفر کرده است ،صبح امروز جمعه با حضور در گلزار شهدای بالامحله جویبار به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.(ادامه)
ویدیو؛ ورود رییس جمهور به مازندران
آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه ۲۰ اسفند وارد استان مازندران شد.(ادامه)
شمال نیوز:

«امیرمهدی و نازنین زینب» و فرزندان شهید حسین مشتاقی از شهدای مدافع حرم در بدو ورود آیت‌الله رئیسی به فرودگاه شهدای ساری به وی خوشامد گفتند. خوشامدگویی فرزندان شهید مدافع حرم به رئیس جمهور در فرودگاه شهدای ساری + تصاویر
شمال نیوز: «امیرمهدی و نازنین زینب» و فرزندان شهید حسین مشتاقی از شهدای مدافع حرم در بدو ورود آیت‌الله رئیسی به فرودگاه شهدای ساری به وی خوشامد گفتند.(ادامه)
شمال نیوز: فضاهای درمانی موجود در استان مازندران اغلب کوچک و فرسوده بوده و به صورت تجمیع نمی باشند و ارایه خدمات با کیفیت و جامع درمانی برای دست اندرکاران حوزه سلامت استان گاهاً دچار مشکل می گردد.

ساخت مجتمع بزرگ جامع درمانی هوشمندآیت الله طبرسی در مازندران انقلابی در سلامت شمال کشور
شمال نیوز: فضاهای درمانی موجود در استان مازندران اغلب کوچک و فرسوده بوده و به صورت تجمیع نمی باشند و ارایه خدمات با کیفیت و جامع درمانی برای دست اندرکاران حوزه سلامت استان گاهاً دچار مشکل می گردد. (ادامه)
رئیس جمهور گفت: مازندران قطب کشاورزی کشور است و ظرفیت های بسیاری دارد اما با همه این امکانات کشاورزی، معادن، شهرک های صنعتی مشکلات و کمبودهای جدی در استان وجود دارد.

با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان از ظرفیت‌های مازندران برای آبادانی کل کشور استفاده کرد/ مازندران ظرفیت های فراوان اما کمبودهای جدی دارد + فیلم
رئیس جمهور گفت: مازندران قطب کشاورزی کشور است و ظرفیت های بسیاری دارد اما با همه این امکانات کشاورزی، معادن، شهرک های صنعتی مشکلات و کمبودهای جدی در استان وجود دارد. (ادامه)
وزیر آموزش‌وپرورش به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور برای قائمشهر صبح امروز جمعه در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدای سیدملال به مقام شهدا ادای احترام کرد.

وزیر آموزش‌وپرورش به مقام شهدای قائمشهر ادای احترام کرد
وزیر آموزش‌وپرورش به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور برای قائمشهر صبح امروز جمعه در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدای سیدملال به مقام شهدا ادای احترام کرد. (ادامه)
 آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه ۲۰ اسفند وارد استان مازندران شد.

رئیس جمهور وارد مازندران شد
آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه ۲۰ اسفند وارد استان مازندران شد. (ادامه)
مطالبه جدی مردم از رئیس جمهور در بخش سلامت
ساخت مجتمع بزرگ جامع درمانی هوشمند ماهفروجک در مازندران انقلابی در سلامت شمال کشور ایجاد خواهد کرد(ادامه)
عملکرد حامد لک در چند هفته گذشته فشار زیادی روی کادر فنی پرسپولیس به خصوص داوود فنایی ایجاد کرده است. نگرانی بزرگ گل محمدی درون قفس توری
عملکرد حامد لک در چند هفته گذشته فشار زیادی روی کادر فنی پرسپولیس به خصوص داوود فنایی ایجاد کرده است.(ادامه)
راه‌های ارتباطی مردم مازندران با رئیس جمهور تدارک دیده شد
استاندار مازندران با اظهار این که منتفی شدن دیدار مردمی رییس جمهور به خاطر شرایط کرونایی به معنای شنیده نشدن صدای مردم استان در سفر استانی نیست، گفت: راه‌های زیادی برای شنیده شدن صدای مردم آن هم با جزییات توسط رییس جمهور اندیشیده و اطلاع رسانی شده است.(ادامه)
در حالی رئیس جمهوری به مازندران سفر می کند که نیاز است "باید بشودها" را همراه خود نیاورده و با دست پُر به این استان زرخیز سفر کند؛ مازندران، استانی است که به دلیل دارا بودن مزیت‌های مختلف، همیشه .. «باید بشودها» را در تهران جا بگذارید؛ دست پُر به مازندران بیایید
در حالی رئیس جمهوری به مازندران سفر می کند که نیاز است "باید بشودها" را همراه خود نیاورده و با دست پُر به این استان زرخیز سفر کند؛ مازندران، استانی است که به دلیل دارا بودن مزیت‌های مختلف، همیشه ..(ادامه)
شمال نیوز:

جزئیات حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر رئیس جمهور به استان مازندران اعلام شد. جزئیات حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر رئیسی به مازندران
شمال نیوز: جزئیات حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر رئیس جمهور به استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
همزمان با انتخابات هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان، نمایندگان شهرداران مازندران در سازمان همیاری‌های وزارت کشور مشخص شدند. نمایندگان شهرداران استان مازندران مشخص شدند
همزمان با انتخابات هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان، نمایندگان شهرداران مازندران در سازمان همیاری‌های وزارت کشور مشخص شدند.(ادامه)
حسن روحانی در دیدار با رهبری + عکس
نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز: دریافتی کارگر حداقل‌بگیر بدون سابقه و بدون اولاد، با مجموع پایه مزد ماهانه‌ ۴۱,۷۹۷,۵۰۰ریال و بن ۸,۵۰۰,۰۰۰ریال و حق مسکن ۴۵۰۰۰۰۰ریال، برابر با ۵۶,۷۹۷,۵۰۰ ریال می‌شود. حقوق کارگران ۱۴۰۱ تعیین شد/دستمزد ۶.۷ میلیونی کارگران در سال آینده
شمال نیوز: دریافتی کارگر حداقل‌بگیر بدون سابقه و بدون اولاد، با مجموع پایه مزد ماهانه‌ ۴۱,۷۹۷,۵۰۰ریال و بن ۸,۵۰۰,۰۰۰ریال و حق مسکن ۴۵۰۰۰۰۰ریال، برابر با ۵۶,۷۹۷,۵۰۰ ریال می‌شود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوریهای امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی. اگر اجازه قطع بازوهای قدرت ملی داده می‌شد امروز کشور با خطرات بزرگ مواجه بود/ تخصیص بودجه سنگین برای جهاد تبیین کاری غلط است ساده‌لوحانه‌تر از پیشنهاد کسی که می‌گوید قدرت دفاعی را برای حساس نشدن دشمن، کاهش دهیم وجود ندارد(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوریهای امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی. (ادامه)
عکس/ حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب
قال علی علیه‌السلام: «إِنَّ أَفْضَلَ قُرَّةِ عَیْنِ الْوُلاَةِ اسْتِقَامَةُ الْعَدْلِ فِی الْبِلاَدِ.»نهج‌البلاغه نامه۵۳ امام علی علیه‌السلام: همانا برترین روشنی چشم رهبران برقراری عدالت درشهرها است.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۸ هزار و ۵۷۲ نفر رسید. همچنین ۶ هزار و ۴۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. فوت ۱۳۸ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۶۴۲۴ بیمار جدید/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۸ هزار و ۵۷۲ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۸ هزار و ۵۷۲ نفر رسید. همچنین ۶ هزار و ۴۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)
محور هراز مسدود شد
مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد محور هراز محدود تونل ابتهاج خبر داد.(ادامه)
خاموشی ماینر‌های غیرمجاز در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف ۱۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: جنگل‌های سوادکوه که بخشی از میراث هیرکانی مازندران را به خود اختصاص داده نیز رنج آسیب‌ها را به خود دیده است. توپوگرافی و شرایط اقلیمی منطقه این امر را می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به احیای جنگل‌ها شود.

مصائبی که قاچاقچیان بر جنگل‌های سوادکوه تحمیل کرده‌اند/ میراث هیرکانی با بی‌توجهی نابود شد
شمال نیوز: جنگل‌های سوادکوه که بخشی از میراث هیرکانی مازندران را به خود اختصاص داده نیز رنج آسیب‌ها را به خود دیده است. توپوگرافی و شرایط اقلیمی منطقه این امر را می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به احیای جنگل‌ها شود. (ادامه)
اعلام اسامی داوران هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر را اعلام کرد.(ادامه)
تصویب تزریق دُز چهارم واکسن کرونا برای گروه‌های خاص
با اعلام معاون وزیر بهداشت دُز چهارم واکسن کرونا برای گروه‌های خاص تزریق خواهد شد.(ادامه)
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 19 اسفند
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 19 اسفند 1400 (ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران برنامه‌های سفر رئیس جمهور به مازندران را تشریح کرد. برنامه‌های سفر رئیس جمهور به مازندران تشریح شد / 16 عضو کابیه در شهرهای استان
شمال نیوز: استاندار مازندران برنامه‌های سفر رئیس جمهور به مازندران را تشریح کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.