.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تعریض یک کلیومتری محور هراز
فرماندار آمل از تعریض یک کیلومتری محور هراز خبر داد.(ادامه)
عکس/ وضعیت محور تهران فیروزکوه
تصویری از محور تهران فیروزکوه در محدوده تونل هرانده که به علت وقوع تصادف و انسداد جاده دچار ترافیک سنگین شده است.(ادامه)
طرح جامع مطالعاتی نوروز ۱۴۰۱ برای نخستین بار در کشور
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از آغاز طرح برخط جامع استانی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۱ برای نخستین بار در کشور از ۲۶ اسفند خبر داد.(ادامه)
سین هشتم سفره هفت سین، سومین دوز واکسن کرونا
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سین هشتم سفره هفت سین امسال در مازندران، سومین دوز واکسن کرونا است.(ادامه)
رایکا در اندیشه فتح شهرداری همدان
تیم رایکا بابل امروز در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان شهرداری همدان خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اورژانس مازندران با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: این حوادث منجر به قطع چهار مورد عضو از ناحیه مچ دست شده است. 35 مصدوم و 4 قطع مچ دست در چهارشنبه آخر سال مازندران
شمال نیوز: رئیس اورژانس مازندران با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: این حوادث منجر به قطع چهار مورد عضو از ناحیه مچ دست شده است.(ادامه)
جولان امواج ۵ متری در دریای خزر
بیشینه ارتفاع موج در دریای خزر امروز به ۵ متر خواهد رسید.(ادامه)
وزیر بهداشت گفت : محدودیت برای کسانی که واکسن تزریق نکرده باشند اعمال خواهد شد. افرادی که می‌خواهند از شهری به شهر دیگر بروند، دوربین‌ها پلاک خودرویشان را ثبت می‌کنند و اگر پلاک متعلق به کسی باشد که واکسن....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
دلایل ایجاد مه مغزی و روش درمان آن
مه مغزی، احساس خستگی ذهنی یا گیجی است که تفکر واضح را دشوار می‌کند.(ادامه)
مازندران سردتر می‌شود
هوای مازندران امروز و فردا همراه با بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
قیمت تارا ۱۵ میلیون گران تر از هفته قبل
در جدول زیر قیمت روز انواع تارا را در بازار مشاهده می‌کنید (ادامه)
ارزان ترین سمند چند؟
در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار مشاهده می‌کنید (ادامه)
به روزهای پایانی فصل زمستان نزدیک می‌شویم و جلوه‌گری شکوفه‌های بهاری در مازندران فرا رسیدن بهار طبیعت را نوید می‌دهد. شکوفه‌های بهاری در مازندران(خبر)
به روزهای پایانی فصل زمستان نزدیک می‌شویم و جلوه‌گری شکوفه‌های بهاری در مازندران فرا رسیدن بهار طبیعت را نوید می‌دهد.(ادامه)
موارد بستری کرونایی مازندران زیر ۳۰۰ نفر ماند/ فوتی‌های کرونایی اوج گرفت
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۳۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۳۷ نفر رسید که از این تعداد ۸۳ نفر بدحال هستند.(ادامه)
اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه نوروز در محورهای شمال
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در نور
فرمانده انتظامی نور از آزاد سازی حدود ۳ هزار متر مربع از اراضی بافت کشاورزی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
درمان این بیماری‌ها با موز سبز
موز سبز، میوه‌ای استوایی با بسیاری از خواص مفید برای سلامتی، توسط بسیاری از افراد به عنوان درمانی برای برخی بیماری‌ها استفاده می‌شود. در میان آنها، گاستریت و زخم معده به چشم می خورد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
استاندار : خدمت رسانی به مردم بالاترین مسیر مهدویت است
استاندار مازندران با اشاره به اینکه فلسفه ظهور حکمرانی اسلامی است، گفت: خدمت رسانی به مردم بالاترین مسیر مهدویت است.(ادامه)
مصدومیت ۱۴ نفر در مازندران براثر حوادث چهارشنبه آخر سال
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مصدومیت ۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد و گفت: چهار نفر در حوزه تحت پوشش این دانشگاه در بیمارستان بستری شدند.(ادامه)
اعضای شورای شهر ساری در صحن شورا بودجه سال 1401 شهرداری این شهر با رویکرد اقتصادی تحقق منابع درآمدی در راستای عمران و آبادی به مبلغ دو هزار و 290 میلیارد تومان را مصوب کردند. بودجه 2 هزار و 290 میلیاردی شهرداری ساری تصویب شد
اعضای شورای شهر ساری در صحن شورا بودجه سال 1401 شهرداری این شهر با رویکرد اقتصادی تحقق منابع درآمدی در راستای عمران و آبادی به مبلغ دو هزار و 290 میلیارد تومان را مصوب کردند.(ادامه)
مرحوم آیت‌الله علوی گرگانی به روایت تصویر
آیت‌الله‌ سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعه که از مدتی قبل دچار بیماری شده و از ابتدای این هفته در یکی از بیمارستان‌های قم بستری شده بود دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت.(ادامه)
نقص فنی هواپیمایی در مسیر ساری نجف
هواپیمایی که از ساری به مقصد نجف اشرف پرواز کرده بود بعد از ۴۰ دقیقه به دلیل نقص فنی به ساری برگشت.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعیان که از شنبه هفته جاری به علت بیماری عفونی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت. آیت‌الله علوی گرگانی دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعیان که از شنبه هفته جاری به علت بیماری عفونی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
آیت الله لائینی :فلسفه مهدویت و ظهور حکمرانی دین است
نماینده ولی فقیه در مازندران از مهدویت به عنوان یک سرمایه یاد کرد و گفت: فلسفه ظهور حکمرانی دین است.(ادامه)
روز گذشته خبرگزاری صدا و سیما با انتشار متن کوتاهی از تعطیلی تولیدی پوشاک علی دایی خبر داد و مدعی شد در حاشیه مراسم تقدیر از تولید کنندگان پوشاک ورزشی، این خبر اعلام شده و این موضوع را به بدهی مالیاتی دایی ربط داد در حالی که سالهاست اداره مالیات در پایان هر سال از علی دایی به عنوان شهروند نمونه در پرداخت به موقع مالیات نام می برد. واکنش تند علی دایی به خبر صداوسیما: یک دروغ بزرگ است
روز گذشته خبرگزاری صدا و سیما با انتشار متن کوتاهی از تعطیلی تولیدی پوشاک علی دایی خبر داد و مدعی شد در حاشیه مراسم تقدیر از تولید کنندگان پوشاک ورزشی، این خبر اعلام شده و این موضوع را به بدهی مالیاتی دایی ربط داد در حالی که سالهاست اداره مالیات در پایان هر سال از علی دایی به عنوان شهروند نمونه در پرداخت به موقع مالیات نام می برد.(ادامه)
نمایندگان مجلس بعد از تصویب کلیات طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، ماده واحده این طرح را هم زیر تصویب کردند. به این ترتیب، قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب سال ۱۳۸۶ مجلس باطل می شود ..... مصوبه مجلس: ساعت رسمی کشور دیگر تغییر نمی‌کند
نمایندگان مجلس بعد از تصویب کلیات طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، ماده واحده این طرح را هم زیر تصویب کردند. به این ترتیب، قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب سال ۱۳۸۶ مجلس باطل می شود .....(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۲۲۳ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۱۷ تن دیگر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند. فوت ۱۱۷ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۳۲۲۳ بیمار جدید کرونایی/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۱۸۰ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۲۲۳ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۱۷ تن دیگر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند. (ادامه)
شمال نیوز: آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران برگزار شد. در معارفه مدیرعامل جدید برق منطقه ای مازندران و گلستان چه گذشت / مشروح
شمال نیوز: آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.