.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سفرهای نوروزی با ۲ دز واکسن امکان پذیر است
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: سفرها با دو دوز واکسن امکان پذیر است.(ادامه)
هراز و کندوان مسدود هستند
محور‌های کندوان محور هراز به علت تعمیرات و ایمن سازی مسیر امروز هم بسته هستند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
عکس متفاوت از جاده چالوس
تصویری هوایی از منظره دیدنی جاده چالوس که یکی از پر طرفدارترین و زیباترین جاده‌های ایران است و از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار است.(ادامه)
۳ دمنوش برای تقویت حافظه
۳ دمنوش چای سبز، رزماری و مریم گلی موجب بهبود عملکرد مغز می شوند.(ادامه)
چهره زمستانی مازندران در آستانه بهار
هوای مازندران امروز هم بارانی و سرد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
دستگیری اراذل و ا‌وباش مازندران توسط اطلاعات سپاه کربلا
فرمانده سپاه کربلا مازندران از دستگیری ۳۰ نفر از اراذل و اوباش استان خبر داد.(ادامه)
هشدار دادستان مرکز مازندران به مخلان نظم و امنیت به بهانه چهارشنبه آخر سال
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به اخلالگران چهارشنبه آخرسال هشدار داد و تاکید کرد: دادستانی برخورد قاطع با افراد فرصت‌طلب و اخلال گر که آرامش مردم را در چهارشنبه آخر سال به خطر بیندازد در دستور کار دارد. (ادامه)
شناسایی ۶۹ بیمار جدید کرونایی در مازندران/ پرونده مرگ‌های کرونایی همچنان باز است
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۶۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۸۳ نفر رسید که از این تعداد ۷۱ نفر بدحال هستند.(ادامه)
خوردن قهوه فشار خون را افزایش می‌دهد؟
نوشیدن قهوه ممکن است، فشار خون را به طور موقت افزایش دهد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شورای شهر ساری کوتاه آمد/ادامه گروکشی های اعضا
شورای شهر ساری پس از مدت ها کش وقوس و بحث وجدل درباره ماندن یا رفتن شهردار به اجماع رسیدند و تغییر مدیریتی را در حاضر صلاح ندانستند.(ادامه)
۱۳۸۸ تن ماهیان استخوانی در مازندران صید شد
مدیرکل شیلات مازندران میزان صید ماهیان استخوانی تا ۲۰ اسفندماه سال جاری را هزار و ۳۸۸ تن ذکر کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۸ درصدی دارد.(ادامه)
حاجی پور :سفر دولت بارقه امید برای سازندگی را در مازندران رقم زد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تقدیر از سفر استانی دولت، انجام سفر و اجرای مصوبات را سبب رقم خوردن بارقه امید برای سازندگی در دیار علویان عنوان کرد.(ادامه)
رئیسی «قانون نظام رتبه‌بندی معلمان» را برای اجرا ابلاغ کرد
رئیس جمهور «قانون تظام رتبه‌بندی معلمان» را برای اجرا به وزارتخانه آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.(ادامه)
تصاویر جدید از محل اصابت موشک‌های سپاه
مجازات صهیونیست‌ها با ۱۰ فروند موشک نقطه‌زن ایرانی از خانواده موشک‌های فاتح، ازجمله فاتح۱۱۰ انجام شده است.(ادامه)
     در ادبیات روان شناسی اجتماعی مفهوم مهمی وجود دارد که می‌توان آن را «هدف تبیین» قلمداد نمود. این مفهوم ، نگرش (Attitude) نامیده می‌شود. نگرش، هدف تبلیغات نیز به شمار می‌رود. «تبیین به منزلۀ تغییر نگرش»(يادداشت)
در ادبیات روان شناسی اجتماعی مفهوم مهمی وجود دارد که می‌توان آن را «هدف تبیین» قلمداد نمود. این مفهوم ، نگرش (Attitude) نامیده می‌شود. نگرش، هدف تبلیغات نیز به شمار می‌رود. (ادامه)
استاندار مازندران اعلام کرد که قرارگاه مبارزه با جنگل‌خواری در تمامی شهرستان‌های این استان با محوریت فرمانداران تشتکیل می‌شود.

قرارگاه مبارزه با جنگل خواری در شهرستان‌های مازندران تشکیل می‌شود
استاندار مازندران اعلام کرد که قرارگاه مبارزه با جنگل‌خواری در تمامی شهرستان‌های این استان با محوریت فرمانداران تشتکیل می‌شود. (ادامه)
استاندار : اجازه نمی دهیم خللی در روند بازار شب عید ایجاد شود
سیدمحمود حسینی پور، گفت: اجازه نمی دهیم وضعیت بازار به هم بریزد و خللی در روند بازار ایجاد شود. ‎(ادامه)
طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، علی اصغر احمدی به عنوان سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب و با حضور رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معارفه شد. ‎ سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب شد
طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، علی اصغر احمدی به عنوان سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب و با حضور رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معارفه شد. ‎(ادامه)
شمال نیوز: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی  کارفرمایان صنایع ساری با انتقاد از تصمیم اخیر شورای عالی کار با افزایش 57 درصدی دستمزد و حقوق پایه کارگران گفت : این مقدار افزایش که حتی از تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی بیشتر است برای بخش خصوصی دشواری های بسیاری ایجاد خواهد کرد. همه ضرر می کنند ؛ کارگران و کارفرمایان / افزایش 57 درصدی حقوق بر اساس استانداردهای اقتصادی نیست
شمال نیوز: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع ساری با انتقاد از تصمیم اخیر شورای عالی کار با افزایش 57 درصدی دستمزد و حقوق پایه کارگران گفت : این مقدار افزایش که حتی از تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی بیشتر است برای بخش خصوصی دشواری های بسیاری ایجاد خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه “موسوی تاکامی” مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و “حسینی کارنامی” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران برگزار شد. موسوی تاکامی در برق منطقه ای و حسینی کارنامی در توزیع برق معارفه شدند
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه “موسوی تاکامی” مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و “حسینی کارنامی” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : پروژه جاده سلامت درون شهری قائم شهر به مسافت ۲۴۵۰ متر طی مدت ۱۰۰ روز از سوی شهرداری قائم شهر احداث و به بهره برداری رسید جاده سلامت درون شهری قائم شهر افتتاح شد / شادمانی شهروندان قائم شهری از اقدامات شهرداری قائم شهر + تصاویر
شمال نیوز : پروژه جاده سلامت درون شهری قائم شهر به مسافت ۲۴۵۰ متر طی مدت ۱۰۰ روز از سوی شهرداری قائم شهر احداث و به بهره برداری رسید(ادامه)
معاون رئیس جمهور در امور زنان یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم بود که رییس جمهور را در سفر استانی به مازندران همراهی کرد و صبح جمعه با استقبال مدیرکل امور زنان وارد فرودگاه ساری شد.
 دکتر خزعلی در این سفر نماینده تام الاختیار آیت الله سیدابراهیم رییسی برای احصای مسایل و مشکلات و مطالبات زنان مازندران بود. سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان به مازندران(خبر)
معاون رئیس جمهور در امور زنان یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم بود که رییس جمهور را در سفر استانی به مازندران همراهی کرد و صبح جمعه با استقبال مدیرکل امور زنان وارد فرودگاه ساری شد. دکتر خزعلی در این سفر نماینده تام الاختیار آیت الله سیدابراهیم رییسی برای احصای مسایل و مشکلات و مطالبات زنان مازندران بود.(ادامه)
قیمت روز انواع گوشی‌ شیائومی +جدول
قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل پوکو و نوت مورد توجه کاربران فضای مجازی است.(ادامه)
زمان معرفی داور دربی مشخص شد
داور دربی ۹۸ تا فردا معرفی خواهد شد.(ادامه)
پورعلی گنجی چه زمانی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
مدافع ملی پوش کشورمان خبر پیوستنش به تیم پرسپولیس را تایید کرد.(ادامه)
خوراکی‌هایی که بیشترین ویتامین‌ها را دارند
بسیاری از انواع ویتامین ها مواد غذایی وجود دارند و شما می توانید با مصرف این مواد غذایی و گنجاندن آنها در برنامه ی غذایی خود بدنی سالم داشته باشید.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را اقدامی هوشمندانه و راهبردی خواند. حملات موشکی اخیر سپاه هوشمندانه و راهبردی بود
شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را اقدامی هوشمندانه و راهبردی خواند.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۳ اسفند +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با کاهش متوسط یک میلیون تومانی همراه است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.