.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو


در حالی که فقط چند ساعت تا پایان ساعت اداری آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ باقی مانده است، هنوز حقوق اسفندماه عمده بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز نشده است. دلیل واریز نشدن حقوق عمده بازنشستگان کشوری | آخرین روز کاری ۱۴۰۰ هم گذشت ...
در حالی که فقط چند ساعت تا پایان ساعت اداری آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ باقی مانده است، هنوز حقوق اسفندماه عمده بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز نشده است.(ادامه)

وزیر سابق ارتباطات به انتقاد نماینده موتلفه ای تهران در مجلس پاسخ تندی داد. پاسخ تند آذری جهرمی به میرسلیم: مشکل آنجاست که شما خود را وکیل ملت نمی‌دانید
وزیر سابق ارتباطات به انتقاد نماینده موتلفه ای تهران در مجلس پاسخ تندی داد.(ادامه)
عکس | پوشش مقام زن لبنانی در دیدار با معاون رییسی
انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با رئیس کمیسیون ملی زنان لبنان دیدار و طرفین درباره موضوعات مربوط به زنان و خانواده و حقوق کودک گفتگو کردند.(ادامه)
رییس جمهور با تاکید بر نقش سیاست‌گذاری کارشناسانه دولت و همکاری مردم در کاهش ابتلا، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی، گفت: نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی‌انگاری شود. رییس جمهور با تاکید بر نقش سیاست‌گذاری کارشناسانه دولت و همکاری مردم در کاهش ابتلا، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی، گفت: نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی‌انگاری شود. رئیسی(خبر)
رییس جمهور با تاکید بر نقش سیاست‌گذاری کارشناسانه دولت و همکاری مردم در کاهش ابتلا، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی، گفت: نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی‌انگاری شود.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ تعداد ۱۳۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۱۹ نفر از آنها بستری شدند. فوت ۷۲ نفر و شناسایی ۱۳۲۳ بیمار دیگر/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۵۵۰ نفر رسید
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ تعداد ۱۳۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۱۹ نفر از آنها بستری شدند. (ادامه)
۱۶۶ هزار مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
سرپرست میراث فرهنگی مازندران شمار مسافران نوروزی مقیم در استان را ۱۶۶ هزار و ۸۱۱ نفر ذکر کرد.(ادامه)
استاندار : وضعیت بازار در مازندران نابسامان است
استاندار مازندران وضعیت بازار را در استان نابسامان و گلایه های مردم را از وضعیت گرانی به حق دانست و گفت: با این رویه برخورد خواهیم کرد.(ادامه)
بیرانوند در اندیشه بازگشت به ایران
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس بازگردد.(ادامه)
اینفوگرافیک / در سال ۱۴۰۱ چند روز تعطیل داریم؟
(ادامه)
قیمت سکه، طلا و دلار شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
قیمت سکه، دلار و طلا شنبه بیست و هشتم اسفندماه در بازار تهران مشخص شد.(ادامه)
فوت ۱۰۷ مسافر نوروزی در تصادفات ۳ روز اخیر
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: متأسفانه تا به این لحظه در سه روز نخست اجرای طرح نوروزی، ۱۰۷ نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان باختند.(ادامه)
احتمال وقوع سونامی سفر در نوروز پیش رو
مدیرکل راهداری مازندران از احتمال وقوع سونامی سفر در نوروز پیش رو خبر داد.(ادامه)
عکس/ حضور رئیس جمهور در مسجد جمکران
رئیس جمهور در مسجد مقدس جمکران در روز نیمه شعبان حضور یافت.(ادامه)
ترافیک سنگین در جاده چالوس و تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین مسیر رفت و برگشت جاده چالوس حد فاصل نساء تا دیزین خبر داد.(ادامه)
کشیک نوروزی مراکز پزشکی قانونی در شهرهای مازندران
مدیر‌کل پزشکی قانونی مازندران گفت: این اداره کل در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و فراهم کردن تسهیلات در ایام نوروز و خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران و شهروندان اقدام به برقراری کشیک به‌صورت منطقه‌ای در هفت مرکز کرده است. (ادامه)
محورهای کندوان و سوادکوه مه آلود است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران با اشاره به تردد عادی و روان در راه های استان وضعیت جوی محورهای سوادکوه و کندوان را مه آلود بیان کرد.(ادامه)
آخرین وضعیت درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار
سخنگوی دولت گفت: از حدود هزار و ۵۲۰ نوع مجوزی که بنا بود در درگاه ملی مجوزها به صورت الکترونیکی صادر شوند، هزار و ۳۹۱ مجوز در حال اتصال به درگاه ملی صدور مجوزها هستند.(ادامه)
عکس/ آخرین ماه کامل قرن ۱۴ در تهران
(ادامه)
زمستان در دو راهی ماندن یا رفتن
هوای مازندران امروز نیمه ابری و سرد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر در مازندران
رئیس پلیس پیشگیری مازندران از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر در استان خبر داد.(ادامه)
خواب زیاد چه دلایلی دارد؟
امروز روز جهانی خواب است، اضطراب، افسردگی، بیماری پارکینسون و دیابت از جمله دلایل خوابیدن زیاد است.(ادامه)
موزه کلبادی ساری برای بازدید مسافران نوروزی مهیا شده است
سرپرست میراث فرهنگی مازندران با اشاره به آماده سازی موزه کلبادی برای بازدید مسافران نوروزی گفت: این موزه برای بازدید مسافران مهیا شده است.(ادامه)
آخرین جمعه سال با ۳فوتی کرونایی در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۵۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۱۰ نفر رسید که از این تعداد ۸۰ نفر بدحال هستند. (ادامه)
دستگیری سارق طلا و جواهرات فرد تهرانی در نوشهر
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سارق طلا و جواهرات فردی اهل تهران در شهرستان نوشهر خبر داد(ادامه)
اجرای طرح ترخیص عیدانه خودرو‌های توقیفی
رئیس پلیس راهور مازندران از اجرای طرح ترخیص عیدانه خودرو‌های توقیفی به مناسبت اعیاد شعبانیه و قرار داشتن در آستانه ایام پایانی سال و عید نوروز خبر داد.(ادامه)
اگر اوره شما بالاست این اصول را حتما رعایت کنید
سطح اوره خون تحت تاثیر سن، میزان آب بدن، عملکرد کلیه‌ها و سبک تغذیه است. مصرف پروتئین‌ها نقش اساسی دارد، زیرا اوره خون در نتیجه تجزیه پروتئین‌ها به‌وجود می‌آید که در صورت کمبود مایعات بدن تشدید می‌شود. از همین‌رو، توجه به عادت‌های غذایی در کنترل اوره خون و پیشگیری از افزایش و عوارض آن ضروری خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز: تمامی مناطق مازندران بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی کشور از وضعیت قرمز خارج شدند. خروج کامل مازندران از وضعیت قرمز
شمال نیوز: تمامی مناطق مازندران بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی کشور از وضعیت قرمز خارج شدند.(ادامه)


کاربر فضای مجازی تصویری از ‌دو رئیس جمهور در قاب کارگران را در توییتر منتشر کرد. دو رئیس جمهور ایران در قاب کارگران+عکس
کاربر فضای مجازی تصویری از ‌دو رئیس جمهور در قاب کارگران را در توییتر منتشر کرد.(ادامه)
از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمام مدارس کشور فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند وی خاطرنشان کرد: معلمان آماده حضور در کنار دانش‌آموزان برای تقویت نظام تعلیم و تربیت هستند تا این حرکت‌ها به شکل مؤثر انجام شود.
مدارس از ۱۴ فروردین حضوری می‌شوند
از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمام مدارس کشور فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند وی خاطرنشان کرد: معلمان آماده حضور در کنار دانش‌آموزان برای تقویت نظام تعلیم و تربیت هستند تا این حرکت‌ها به شکل مؤثر انجام شود. (ادامه)
شمال نیوز : این پویش که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داد با هدف کاهش تصادفات جاده ای و ایمنی مسافران در سفر به استان اول گردشگری کشور « مازندران » اجرایی شده است.... اجرای پویش «ایمن برانید، سالم بمانید» در سراسر استان مازندران
شمال نیوز : این پویش که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داد با هدف کاهش تصادفات جاده ای و ایمنی مسافران در سفر به استان اول گردشگری کشور « مازندران » اجرایی شده است....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.