.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی برای درگذشت مادر شهیدارن رودسر ابراهیمی
(ادامه)
نیروهای جهادی جانباخته در حادثه واژگونی قایق گمیشان، با موافقت مقام معظم رهبری، «شهید خدمت» محسوب می‌شوند. با درخواست نماینده ولی فقیه در گلستان و موافقت رهبر انقلاب؛ نیرو‌های جانباخته در حادثه گمیشان «شهید خدمت» محسوب می‌شوند(خبر)
نیروهای جهادی جانباخته در حادثه واژگونی قایق گمیشان، با موافقت مقام معظم رهبری، «شهید خدمت» محسوب می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز: مادر شهیدان گرانقدر «غلامعلی،محمدرضا و علیرضا رودسر ابراهیمی» از شهرستان تنکابن بدلیل بیماری و کهولت سن به فرزندان شهیدش پیوست.
مادر شهیدان «رودسر ابراهیمی» آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست
شمال نیوز: مادر شهیدان گرانقدر «غلامعلی،محمدرضا و علیرضا رودسر ابراهیمی» از شهرستان تنکابن بدلیل بیماری و کهولت سن به فرزندان شهیدش پیوست. (ادامه)
شمال نیوز : «سیل انسان‌ساخت» این واژه‌ای بود که بسیاری متخصصان برای توصیف بحران به وجود آمده در ایران استفاده کردند، واژه‌ای که مسئولیت مرگ ده‌ها نفر در سیل اخیر را به انسان می‌دهد نه اقلیم..... سیل اخیر نه غیرطبیعی بود نه غافل‌گیرکننده، ما آماده نیستیم!
شمال نیوز : «سیل انسان‌ساخت» این واژه‌ای بود که بسیاری متخصصان برای توصیف بحران به وجود آمده در ایران استفاده کردند، واژه‌ای که مسئولیت مرگ ده‌ها نفر در سیل اخیر را به انسان می‌دهد نه اقلیم.....(ادامه)
دانشمندان در حوزه آزمایش خون به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کردند. آزمایش خون ساده‌ای که ۸ نوع سرطان را تشخیص می‌دهد
دانشمندان در حوزه آزمایش خون به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کردند.(ادامه)


ویدئوی عبور خانم دکتر فداکار از روی رودخانه برای کمک به یک بیمار گرفتار شده در سیل سوژه رسانه‌ها شد. شیوه عبور خانم دکتر فداکار برای کمک به یک بیمار گرفتار در سیل +فیلم
ویدئوی عبور خانم دکتر فداکار از روی رودخانه برای کمک به یک بیمار گرفتار شده در سیل سوژه رسانه‌ها شد.(ادامه)
قتل همسر در اتاق ملاقات شرعی زندان
شمال نیوز: زن جوان هنگام ملاقات شرعی با همسرش درزندان از سوی وی به قتل رسید. شوهر این زن که محکوم به حبس ابد است پس از قتل می‌خواست خود را حلق آویز کند که با حضور بموقع مأموران ناکام ماند.(ادامه)
از فواید روانی جالب توجه شنا
یکی از فواید روانی شنا کاهش سطوح استرس است. در دنیای پر مشغله و استرس‌زای امروز، شنا یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای کاهش استرس و پیشگیری از تاثیر منفی آن بر شرایط سلامت خود مد نظر قرار دهید.(ادامه)
جدول لیگ برتر پس از پایان هفته بیست و پنجم + عکس
قرمزپوشان با این برد 54 امتیازی شدند و به صدرنشینی خود با اقتدار ادامه دادند.(ادامه)
آسمان مازندران امروز و فردا ابری گاهی بارانی
آسمان مازندران امروز ابری گاهی با بارندگی در مناطق سردسیرکوهستانی مه آلود با بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس: برخورد جالب سیدجلال با دایی
در ابتدای دیدار پرسپولیس با سایپا سیدجلال برخورد گرمی با علی دایی، سرمربی سایپا داشت.(ادامه)
عکس/ نمره بازیکنان پرسپولیس در دیدار با سایپا
مهدی ترابی با نمره 8.37، بهترین بازیکن زمین شد که در ابتدای نیمه دوم به زمین آمد و این عملکرد عالی را در تنها 45 دقیقه نمایش داد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد .... یک مازندرانی سخنگوی وزارت امور خارجه شد
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد ....(ادامه)
شمال نیوز : پدر و مدیر برنامه‌های سردار آزمون از جزئیات زندگی این بازیکن ایرانی شاغل در لیگ روسیه و حضورش در زنیت سخن گفت..... ناگفته‌های زندگی "سردار شمالی" به روایت پدرش
شمال نیوز : پدر و مدیر برنامه‌های سردار آزمون از جزئیات زندگی این بازیکن ایرانی شاغل در لیگ روسیه و حضورش در زنیت سخن گفت.....(ادامه)
توضیحات متهم ردیف اول پرونده پتروشیمی در رابطه با نحوه مشارکت با مرجان شیخ الاسلامی
(ادامه)
واریز یک ماه مستمری اضافه سیل زدگان از فردا در مازندران
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت: یک ماه مستمری اضافه سیل زدگان از فردا یکشنبه ۲۴ فروردین ماه در مازندران واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: برنامه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار شب گذشته هم روی آنتن شبکه سه رفت. تعجب گلزار از پاسخ سریع شرکت‌کننده «برنده باش» به یک سوال سخت + فیلم
شمال نیوز: برنامه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار شب گذشته هم روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
شمال نیوز: جانبازان و آزادگانی که بازنشسته شده‌اند مشمول حکم ماده ۶۰ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می‌باشند. شرایط بازگشت به خدمت ایثارگران بازنشسته اعلام شد
شمال نیوز: جانبازان و آزادگانی که بازنشسته شده‌اند مشمول حکم ماده ۶۰ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می‌باشند.(ادامه)
اقدام جهادی و مردم یاری سپاه پشتوانه احساس امنیت در جامعه است
فرمانده انتظامی مازندران گفت: اقدام سپاه در عرصه‌های جهادی و مردم یاری از مهمترین پشتوانه‌های نیروی انتظامی در ایجاد احساس امنیت در جامعه است.(ادامه)
معجزه دو عدد خرما!
خرما مزه ای شیرین دارد، اما مصرف این ماده غذایی موجب افزایش ناگهانی و سریع قند خون انسان نمی شود. فیبر بار دیگر گزینه موثر در این زمینه محسوب می شود. فیبر روند گوارش را کند می سازد و قند موجود در خرما به تدریج وارد جریان خون می شود.(ادامه)
۲.۷ میلیارد ریال لوازم بهداشتی قاچاق در ساری کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی لوازم آرایشی و بهداشتی و داروهای خارجی قاچاق در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
کیف ۱۲۰ میلیونی در رامسر به صاحبش بازگشت
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از صحت عمل کارکنان پلیس فرودگاه این شهر و بازگرداندن کیف حاوی ۱۲۰ میلیون ریال طلا، گوشی تلفن همراه به همراه سوئیچ یک دستگاه خودرو شاسی بلند به صاحبش خبر داد.(ادامه)
توسعه پرورش ماهی خاویاری در مازندران
مدیرکل شیلات مازندران گفت: از سرمایه گذاران پرورش ماهی خاویاری در راستای صادرات محصولات شیلاتی حمایت می‌شود.(ادامه)
پلمب معدن شن و ماسه پهنه‌کلای ساری/ بازداشت مدیران متخلف
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، گفت: هیچ مدیری در استان حاشیه امنی برای انجام تخلف ندارد و در این راستا برای مدیران متخلف در خصوص معدن شن و ماسه روستای پهنه کلای ساری پرونده قضایی تشکیل شده است.(ادامه)
جدول/ قیمت خودروهای داخلی در بازار
(ادامه)
غذاهایی که شما را پیر می‌کنند
دو عامل اصلی وجود دارند که پروسه‌ی پیری پوست را سرعت می‌دهند: قرار گرفتن در معرض نور خورشید و محصولات نهایی گلیکاسیون (AGEs).(ادامه)
زمان اعلام نتایج کنکور ارشد 98
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات تعویق آزمون کارشناسی ارشد را تشریح کرد و گفت: این تعویق شامل کنکور سراسری نمی شود.(ادامه)
آزادی ۱۸۲ نفر از زندانیان غیر عمد در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برای آزادی ۱۸۲ نفر از زندانیان غیر عمد پارسال در مازندران ۱۷ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال وام بدون بهره پرداخت شد.(ادامه)
۴ وزیر فردا به مجلس می‌روند
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه توضیحات ۴ وزیر دولت به مجلس درباره آخرین وضعیت سیل‌زدگان خبر داد.(ادامه)
سخنگوی جدید وزارت خارجه معرفی شد +عکس
سید عباس موسوی به عنوان سخنگوی جدید وزارت خارجه منصوب شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.