.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
توطئه شیطانی کارگر نظافتچی برای زن صاحبخانه
(ادامه)
زندگی فوق لاکچری و فرازمینی سلطان هزینه در آسیا +تصاویر
(ادامه)
جلالی: چمن مصنوعی به نساجی آسیب زد / به دنبال سه امتیاز هستیم
(ادامه)
رقم بسته ۵۰ هزار تومان کم شد!
(ادامه)
شمال نیوز : در حـالـی که میلیارد‌ها دلار ارز دولتی صرف واردات نهاده‌های دامی شده، دبیر کانون مرغداران کشور می‌گوید که این نهاده‌ها به دست مرغداران نمی‌رسد..... نهاده‌های دامی دولتی به دست مرغداران نمی‌رسد
شمال نیوز : در حـالـی که میلیارد‌ها دلار ارز دولتی صرف واردات نهاده‌های دامی شده، دبیر کانون مرغداران کشور می‌گوید که این نهاده‌ها به دست مرغداران نمی‌رسد..... (ادامه)
شمال نیوز :  تخریب کامل 7 منزل مسکونی، تخلیه و قطعی گاز بیش از 300 خانه حاشیه حریم رودخانه و از بین رفتن بخش عمده‌ای از فضای فیزیکی مدرسه‌ای در زیرآب، در کنار آسیب به اراضی کشاورزی، پل‌ و راه‌های اصلی و فرعی و غیره بخشی از خسارت‌هایی بود که این سیلاب در مازندران ایجاد کرد..... "زیرآب" سیل زده در کشمکشی عجیب!
شمال نیوز : تخریب کامل 7 منزل مسکونی، تخلیه و قطعی گاز بیش از 300 خانه حاشیه حریم رودخانه و از بین رفتن بخش عمده‌ای از فضای فیزیکی مدرسه‌ای در زیرآب، در کنار آسیب به اراضی کشاورزی، پل‌ و راه‌های اصلی و فرعی و غیره بخشی از خسارت‌هایی بود که این سیلاب در مازندران ایجاد کرد.....(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس، دیروز در حالی لباس سبز رنگ پاسداری بر تن کردند که برخی از آنان پیش از کاندیداتوری برای انتخابات، سابقه حضور در نهاد سپاه پاسداران داشتند و مطابق قانون این لباس را از تن درآورده بودند تا بتوانند بر صندلی‌های بهارستان تکیه بزنند. کدام نمایندگان قبلا سپاهی بوده‌اند؟
شمال نیوز: نمایندگان مجلس، دیروز در حالی لباس سبز رنگ پاسداری بر تن کردند که برخی از آنان پیش از کاندیداتوری برای انتخابات، سابقه حضور در نهاد سپاه پاسداران داشتند و مطابق قانون این لباس را از تن درآورده بودند تا بتوانند بر صندلی‌های بهارستان تکیه بزنند.(ادامه)
استاندار مازندران: اقدام سپاه در سیلاب اخیر ستودنی بود
استاندار مازندران با اشاره به یاوه‌گویی ترامپ علیه سپاه پاسداران گفت: اقدام سپاه در سیلاب اخیر ستودنی بود.(ادامه)
ایرنا نوشت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر چهارشنبه پس از ورود به اهواز برای بررسی وضعیت کانال سلمان که دچار شکستگی شده، به این منطقه رفت و با فراخواندن مردم به آرامش گفت: فعلا جای نگرانی نیست. وزیر کشور، مردم اهواز را به آرامش فراخواند
ایرنا نوشت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر چهارشنبه پس از ورود به اهواز برای بررسی وضعیت کانال سلمان که دچار شکستگی شده، به این منطقه رفت و با فراخواندن مردم به آرامش گفت: فعلا جای نگرانی نیست.(ادامه)
تصاویر کمتر دیده شده از شهید علی صیاد شیرازی
به مناسبت شهادت علی صیاد شیرازی (۲۳ خرداد ۱۳۲۳ - ۲۱ فروردین ۱۳۷۸) فرماندهِ اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود و عضو شورای عالی دفاع ملی بوده‌است. او زادهٔ روستای کبودگنبد شهرستان درگز استان خراسان رضوی بود. او، پس از ۳۲ سال خدمت در یگان‌های مختلف نیروی زمینی ارتش، در تهران و مقابلِ درِ منزلش، به دست اعضای سازمان مجاهدین خلق ترور شد. (ادامه)
محرومیت یک عضو شورای شهر از حضور در جلسات شورا!
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس دستگاه دیپلماسی کشور با سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
در دفتر فرماندهی کل سپاه/ محمد جواد ظریف با فرماندهان سپاه پاسداران دیدار کرد(خبر)
شمال نیوز: رئیس دستگاه دیپلماسی کشور با سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد. (ادامه)
سرقت 50 موبایل در مراسم تشییع پیکر جمشید مشایخی
(ادامه)
یکی از دلایل مطرح شده بابت رویکرد نظامی‌گری آمریکا در سطح بین‌المللی این است که حتی یک گام به عقب برداشتن آمریکا موجب می‌شود ده‌ها کشور، فعالیت اتمی نظامی خود را دنبال کنند. اگر ایالات متحده به تامین امنیت متحدان خود پایان دهد، کشورهایی مانند کره‌جنوبی، ژاپن، آلمان و عربستان مسیر هسته‌ای شدن را در پیش خواهند گرفت. اگر طرفدار خلع سلاح هسته‌ای هستید، باید نظارت و سلطه عمو سام بر جهان را نیز بپذیرید. پنج نکته بسیار مهم درباره جهان که هیچکس از آن نمی داند
یکی از دلایل مطرح شده بابت رویکرد نظامی‌گری آمریکا در سطح بین‌المللی این است که حتی یک گام به عقب برداشتن آمریکا موجب می‌شود ده‌ها کشور، فعالیت اتمی نظامی خود را دنبال کنند. اگر ایالات متحده به تامین امنیت متحدان خود پایان دهد، کشورهایی مانند کره‌جنوبی، ژاپن، آلمان و عربستان مسیر هسته‌ای شدن را در پیش خواهند گرفت. اگر طرفدار خلع سلاح هسته‌ای هستید، باید نظارت و سلطه عمو سام بر جهان را نیز بپذیرید.(ادامه)
ادعای خصمانه پمپئو علیه سردار سلیمانی
مایک پمپئو در پی اقدام آمریکا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی خود، در اظهاراتی خصمانه سردار قاسم سلیمانی را هم‌ردیف رهبر داعش خواند.(ادامه)
توضیح نوبخت درباره افزایش کارمندان دولت
(ادامه)
عکس پروفایل تولد حضرت ابوالفضل
(ادامه)
همسر و فرزندان حضرت ابوالفضل (ع) چه کسانی بودند؟
(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۱/۲۱ / قیمت دلار امروز ۹۸ + نمودار
(ادامه)
استخدام معلمان حق‌التدریس به کجا رسید؟
(ادامه)
قیمت طلا امروز ۹۸ / قیمت طلا ۹۸/۱/۲۱ + نمودار
(ادامه)
ماجرای ربودن فرزند نماینده مجلس چه بود ؟
(ادامه)
تصاویر کمتر دیده‌شده رهبر انقلاب در لباس پاسداری
تصاویری کمتر دیده‌شده از رهبر معظم انقلاب اسلامی در لباس پاسداری را مشاهده می‌کنید. خبرگزاری (ادامه)

دبیر ستاد تنظیم بازار، با بیان اینکه قیمت گوشت و مرغ در ماه رمضان افزایش نمی‌یابد، گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ایام تامین خواهد شد.
گوشت و مرغ در ماه رمضان گران نمی‌شود
دبیر ستاد تنظیم بازار، با بیان اینکه قیمت گوشت و مرغ در ماه رمضان افزایش نمی‌یابد، گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ایام تامین خواهد شد. (ادامه)
عناوین روزنامه های چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
- (ادامه)
جدیدترین تصویر ترامپ در حال توییت علیه سپاه!
اقدام خصمانه دولت ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی آمریکا و واکنش‌های متعدد داخلی و خارجی به این اقدام، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد. (ادامه)
شمال نیوز : شهرسازی‌ها و حذف گیاهان باعث کاهش مقدار آب نفوذی و افزایش آب سطحی می‌شود. حجم زیاد آب از یک طرف بر بزرگی طغیان می‌افزاید و از طرفی با افزایش فرسایش، رسوباتی به وجود می‌آورد که با برجای گذاشتن آن‌ها ظرفیت بستر اصلی رود کاهش می‌یابد..... واکاوی دلایل علمی بارش‌های اخیر و راهکارهای پیش رو
شمال نیوز : شهرسازی‌ها و حذف گیاهان باعث کاهش مقدار آب نفوذی و افزایش آب سطحی می‌شود. حجم زیاد آب از یک طرف بر بزرگی طغیان می‌افزاید و از طرفی با افزایش فرسایش، رسوباتی به وجود می‌آورد که با برجای گذاشتن آن‌ها ظرفیت بستر اصلی رود کاهش می‌یابد.....(ادامه)
درخواست رابطه با زن جوان پس از سرقت اطلاعات گوشی
(ادامه)
تصاویری از آیت الله حکیم در لباس سپاه و در کنار سردار مرتضی قربانی
(ادامه)
دستگیری راننده تاکسی که همکارش را در خیابان با چاقو کشت/25سال زندان بودم
(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.