.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شکست رقیب پرسپولیس مقابل حریف استقلال
الهلال حریف استقلال در دیدار مقابل الاهلی حریف پرسپولیس در جام زاید عربستان در ضربات پنالتی پیروز شد و به فینال رسید.(ادامه)
شمال نیوز :  وی در رابطه با انقلاب اسلامی ایران گفت: من برای همه اقشار مخصوصا روحانیت که پرچم داران تبلیغات و مرزبانان فکری جامعه اند احترام خاصی قائل هستم..... خداحافظی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان پس از ۲۴ سال
شمال نیوز : وی در رابطه با انقلاب اسلامی ایران گفت: من برای همه اقشار مخصوصا روحانیت که پرچم داران تبلیغات و مرزبانان فکری جامعه اند احترام خاصی قائل هستم.....(ادامه)
تصاویر: انتخابات دومین دوره مجلس سال ۱۳۶۳
۲۶ فروردین ۱۳۶۳ - انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد. این مجلس در هفتم خرداد ۱۳۶۳ آغاز به کار کرد و تا پنجم خرداد سال ۱۳۶۷ ادامه یافت.(ادامه)
۵ اثر خواندن سوره توحید بعد از نماز
در این مطلب حدیثی ارزشمند از پیامبر اکرم (ص) درباره فواید خواندن سوره توحید بعد از نماز را بخوانید.(ادامه)
با ۱۴۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟
(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز در مناطق ساحلی و جلگه‌ای صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، در دیدار شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن فرمودند: قرآن گفته است «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار»؛ بعضی از ما مسلمانان این را فراموش میکنیم، مثل کسانی که در کشورهای اسلامی با آمریکا و صهیونیست‌ها ساختند و خون فلسطینی‌ها را لگد کردند و حقّشان را ضایع کردند. اَشِدّاءُ عَلی الکُفّار را فراموش کردند و شدند نوکر کفّار. الان بسیاری از سران کشورهای عربی از این قبیلند.
حرکتی که در امداد به سیل‌زدگان می‌بینید، آموزش شهدای ماست / بمباران چهارساله یمن، نتیجه فراموشی و دوری از قرآن است/ آن بمباران‌کننده، به ظاهر مسلمان است اما به مسلمانان رحم نمیکند(خبر)
آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، در دیدار شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن فرمودند: قرآن گفته است «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار»؛ بعضی از ما مسلمانان این را فراموش میکنیم، مثل کسانی که در کشورهای اسلامی با آمریکا و صهیونیست‌ها ساختند و خون فلسطینی‌ها را لگد کردند و حقّشان را ضایع کردند. اَشِدّاءُ عَلی الکُفّار را فراموش کردند و شدند نوکر کفّار. الان بسیاری از سران کشورهای عربی از این قبیلند. (ادامه)
تکنیک‌های آرام کردن تپش قلب
بسیاری از افراد گرفتار تپش قلب بالا می‌شوند، اما با برخی ترفندها می‌توان به آرامش قلب کمک کرد.(ادامه)
۳۳۲ مسکن در ۴ شهرستان مازندران نیازمند احداث و تعمیر است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: ۳۳۲ واحد مسکونی در مناطق سیل زده میاندرود، نکا، بهشهر و گلوگاه نیازمند احداث و تعمیر است.(ادامه)
باغات و مزارع سیل زده مازندران احیا شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه اقتصاد استان کشاورزی محور است خواستار برنامه ریزی برای احیای باغات و مزارع شد.(ادامه)
عکس/ خوشحال‌ترین بازیکن تراکتورسازی پس‌از اخراج فروزان
پس از اخراج محسن فروزان از سوی زنوزی، محمدرضا اخباری دروازه بان ذخیره تراکتورسازی در تمرینات این تیم خوشحال‌ترین بازیکن است و این را می‌توان از تصاویر به ثبت رسیده از تمرین امروز به وضوح دید.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
(ادامه)
پرداخت وام 2.5 میلیون تومانی برای گاز سوز کردن خودروها
(ادامه)
کاندیداهای انتخابات مجلس باید فقط از یک حوزه انتخابیه فرعی ثبت نام کنند
(ادامه)
شمال نیوز :  چنانچه هیأت نظارت به هر دلیلی کل یا تعدادی از معتمدان پیشنهادی را تأیید ننمود، مرجع مزبور موظف است به تعداد دو برابر مورد نیاز، افراد واجد شرایط دیگری را به هیأت نظارت پیشنهاد نماید..... مجلس شرایط انتخاب معتمدان هیات اجرایی فرعی انتخابات مجلس را تعیین کرد
شمال نیوز : چنانچه هیأت نظارت به هر دلیلی کل یا تعدادی از معتمدان پیشنهادی را تأیید ننمود، مرجع مزبور موظف است به تعداد دو برابر مورد نیاز، افراد واجد شرایط دیگری را به هیأت نظارت پیشنهاد نماید.....(ادامه)
دستگیری عامل تهدید به بمب گذاری یکی از بانک های فرمانیه تهران (+عکس)
(ادامه)
رهبر انقلاب: بمباران چهارساله یمن نتیجه فراموشی قرآن است
اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت‌کننده در سی و ششمین دوره‌ مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، صبح امروزبا رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.(ادامه)
طرح مصباح الهدی بر مهارت های زندگی قرآنی تمرکز دارد
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیشترین تمرکز طرح های مصباح الهدی و نورالهدی در حوزه سبک زندگی و مهارت های زندگی قرآنی است. (ادامه)
صدور حکم اعدام 2 شهروند ایرانی در کویت
در نوامبر ۲۰۱۶ جسد سه نفر از جمله یک شیخ از خانواده حاکم، یک پیرمرد ۷۰ ساله کویتی و یک خدمتکار زن اندونزیایی در منطقه سلوی واقع در استان حولی یافت شده بود.(ادامه)
تنظیم قرارداد بدون رعایت مقررات قانونی در مشاوران املاک ممنوع است
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه مشاوران املاک نباید راسا نسبت به تنظیم قرارداد پیش فروش اقدام کنند، گفت: تنظیم قرارداد و انتشار آگهی پیش فروش ساختمان در رسانه‌های جمعی بدون رعایت مقررات قانونی در مشاوران املاک ممنوع است و حبس و جزای نقدی در انتظار متخلفان خواهد بود.(ادامه)
مدیران موظف به تخریب ویلای دانه درشت‌ها در حریم روخانه‌ هستند
دادستان مرکز مازندران گفت: مدیران موظف به تخریب ویلای دانه درشت‌ها و نیز متخلفان ساخت و ساز در حریم روخانه‌های استان هستند.(ادامه)
از فواید جالب توجه روغن اساسی فلفل سیاه
آیا تاکنون برای مقابله با اضطراب استفاده از روغن های اساسی را امتحان کرده اید؟ روغن اساسی فلفل سیاه یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه محسوب می شود.(ادامه)
عکس/ سیلاب گلستان پس از یک ماه
از ۲۶ اسفند سال ۹۷ بارش باران در استان گلستان بشدت آغاز شد و طی چند روز حجم بارش به حدی رسید که موجب وقوع سیلاب در شهر‌های ترکمن نشین استان گلستان از جمله مینودشت، گنبد، آق قلا وگمیشان را در برگرفت و خسارت‌های فراوانی را به بارآورد. این درحالی بود که در برخی از نقاط شهر آق قلا ارتفاع آب به بیش از ۳متر رسیده بود وپس از زحمات شبانه روزی نیرو‌های نظامی از جمله سپاه پاسداران و نهاد‌های دیگر، سطح آب در این شهر‌ها بشدت کاهش پیداکرد و پس ازگذشت۱ماه، مردم سیل زده برای مرمت خانه‌های خود به شهر‌ها بازگشتند.(ادامه)
عکس/ دیدار تولیت آستان قدس رضوی با مراجع
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد مروی با سفر به قم با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
تشرف یک تبعه هند به دین اسلام در ساری
«کورپریت سوخونیدری» یک تبعه هند با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران به مذهب شیعه مشرف شد و نام محمد را برای خود برگزید.(ادامه)
تشییع پیکر مادر شهیدان ابرهیمی در تنکابن
مادر شهیدان محمدرضا، علیرضا و غلامعلی رودسر ابراهیمی صبح امروز بر روی دستان ولایت مدار مردم تنکابن تشییع شد.(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از کارگران کارخانه نکا چوب صبح امروز در اعتراض به اتمام قرارداد و عدم تمدید مجدد از اردیبهشت ماه سال جاری در مقابل این شرکت تجمع کردند..... تجمع اعتراض‌آمیز کارگران شرکت نکا چوب نسبت به عدم تمدید قرارداد
شمال نیوز : جمعی از کارگران کارخانه نکا چوب صبح امروز در اعتراض به اتمام قرارداد و عدم تمدید مجدد از اردیبهشت ماه سال جاری در مقابل این شرکت تجمع کردند.....(ادامه)
نرخ ارزهای بانکی در ۲۶ فروردین ۹۸ +جدول
(ادامه)
مخالفت باشگاه نساجی با تغییر زمان بازی با پدیده
قائم‌مقام باشگاه نساجی نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال و اعتراض و مخالفت باشگاه را با تغییر ساعت بازی به ریاست سازمان لیگ اعلام کرد. (ادامه)
کلینزمن سرمربی جدید تیم ملی ایران؟
وضعیت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران پس از جام ملت‌های آسیا و جدایی کارلوس کی روش در هاله‌ای از ابهام قراردارد و در هفته‌های اخیر گزینه‌های متعددی برای جانشینی این مربی پرتغالی در تیم ملی کش(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.