.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
 اعطای کارت زرد از سوی وزارت کشور به شوراها به منزله آخرین هشداری جدی است و در واقع نوعی پیش زمینه انحلال شورا محسوب می شود. صدور اولین کارت زرد وزارت کشور به شورای شهر
اعطای کارت زرد از سوی وزارت کشور به شوراها به منزله آخرین هشداری جدی است و در واقع نوعی پیش زمینه انحلال شورا محسوب می شود.(ادامه)
شمال نیوز: شفر لیست مورد نظر خود برای دیدار با ابوظبی را معرفی کرد. ۲۲ استقلالی مسافر ابوظبی معرفی شدند
شمال نیوز: شفر لیست مورد نظر خود برای دیدار با ابوظبی را معرفی کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  پس از استعفای مهدی عبوری شهردار ساری که بدنبال انتصاب وی به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی صورت پذیرفت ، اعضای شورای اسلامی شهر ساری باید تا انتخاب شهردار واجد شرایط جدید نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری اقدام نمایند ..... انتخاب سرپرست شهرداری ساری در جلسه امروز شورای شهر
شمال نیوز : پس از استعفای مهدی عبوری شهردار ساری که بدنبال انتصاب وی به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی صورت پذیرفت ، اعضای شورای اسلامی شهر ساری باید تا انتخاب شهردار واجد شرایط جدید نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری اقدام نمایند .....(ادامه)
در صورت کاهش نرخ سود سپرده‌ها در بازار پول، سرمایه گذاران علاقه کمتری به سپرده گذاری منابع خود در بازار پول یا همان بانک ها خواهند داشت/ رشد افتان و خیزان بورس/ زورآزمایی بورسی‌ها با بانک‌ها/ وضعیت بازار سهام چگونه است؟ (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : این آمار در حالی است که در سال ۹۵ رتبه نخست این شکایات به وزارت کار و تأمین اجتماعی تعلق داشت و بعد از آن تأمین اجتماعی، شهرداری‌ها و آموزش و پرورش در رتبه دوم تا چهارم قرار داشتند. .... رکوردداران ثابت به هم ریختن اعصاب مردم در ایران !
شمال نیوز : این آمار در حالی است که در سال ۹۵ رتبه نخست این شکایات به وزارت کار و تأمین اجتماعی تعلق داشت و بعد از آن تأمین اجتماعی، شهرداری‌ها و آموزش و پرورش در رتبه دوم تا چهارم قرار داشتند. ....(ادامه)
بمناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگدا‌شت‌ حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی دیدار و گفتگو کرد. فرمانده کل سپاه با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
بمناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگدا‌شت‌ حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
چرا "حشدالشعبی" به خوزستان آمد؟
(ادامه)
اس ام اس نیمه شعبان - پیامک تبریک میلاد امام زمان (عج)
شمال نیوز : نیمه شعبان مصادف با ولادت حضرت مهدی صاحب زمان (عج) می‌باشد. اس ام اس نیمه شعبان را برای تبریک این عید خجسته به دوستان را گردآوری کرده‌ایم.....(ادامه)
شمال نیوز : به دلیل وجود روایات یادشده، شیعیان، آن حضرت را با القاب مختلفی چون: حجّت، قائم، مهدی، خلف صالح، صاحب، صاحب الزّمان، صاحب الدار می نامیدند و در دوران غیبت کوتاه آن امام، ارادتمندان و دوستداران حضرتش با تعبیرهایی چون «ناحیه مقدسه» از ایشان یاد می کردند..... زندگینامه امام زمان (عج) (از ولادت تا غیبت)
شمال نیوز : به دلیل وجود روایات یادشده، شیعیان، آن حضرت را با القاب مختلفی چون: حجّت، قائم، مهدی، خلف صالح، صاحب، صاحب الزّمان، صاحب الدار می نامیدند و در دوران غیبت کوتاه آن امام، ارادتمندان و دوستداران حضرتش با تعبیرهایی چون «ناحیه مقدسه» از ایشان یاد می کردند.....(ادامه)
شمال نیوز: دیدار تیم های نساجی و پدیده که قرار بود ساعت 19 برگزار شود در ساعت 16 در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر و در حضور بیش از  10 هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان این دیدار با نتیجه .... باران هم آتش نساجی را در وطنی خاموش نکرد / « نساجی مازندران » پیروز دیدار با پدیده مشهد
شمال نیوز: دیدار تیم های نساجی و پدیده که قرار بود ساعت 19 برگزار شود در ساعت 16 در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر و در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان این دیدار با نتیجه ....(ادامه)
شمال نیوز : شب نیمه شعبان آن چنان اهمیت دارد که در سنت رسول خدا و ائمه معصومین(ع) بیدار ماندن در این شب تا صبح بسیار سفارش و مورد تاکید قرار گرفته است..... احیای شب نیمه شعبان را از دست ندهید
شمال نیوز : شب نیمه شعبان آن چنان اهمیت دارد که در سنت رسول خدا و ائمه معصومین(ع) بیدار ماندن در این شب تا صبح بسیار سفارش و مورد تاکید قرار گرفته است.....(ادامه)
دستور ‌سرلشکر سلیمانی برای تخلیه سریع ‌صراخیه شادگان
(ادامه)
تصادف مداحان معروف در بازگشت از مناطق سیل زده+عکس
(ادامه)
درآمد باورنکردنی از گران شدن مایحتاج ضروری مردم
(ادامه)
ماجرای ربودن ۱۲ زن بوشهری چیست؟
پیدا شدن جسد سوخته شده یک زن در اطراف شهر دلوار و یک خانم نیمه جان درهمان محدوده هیچ گونه ارتباطی با یکدیگر ندارد.(ادامه)
پخش مستند «درد عشقی کشیده‌ام که مپرس» از سیمای مازندران + تصاویر
مستند «درد عشقی کشیده‌ام که مپرس» پرداختی به زندگی جانباز شهید «سیدحسین آملی» جمعه ۳۰ فروردین ماه از سیمای تبرستان پخش خواهد شد. (ادامه)
چند راهکار برای رونق تولید(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: عضو ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور از آمادگی 155 هزار واحد کسبی مازندران برای حمایت از اجرای طرح «هر مسجد یک خانه» خبر داد. آمادگی اصناف مازندران برای حمایت از اجرای طرح «هر مسجد یک خانه»
شمال نیوز: عضو ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور از آمادگی 155 هزار واحد کسبی مازندران برای حمایت از اجرای طرح «هر مسجد یک خانه» خبر داد.(ادامه)
معاون اول اوباما: کشور را باز پس می گیریم
معاون اول دولت باراک اوباما عصر پنج شنبه در جمع کارگران اعتصاب کننده فروشگاه زنجیره ای استاپ اند شاپ گفت: ما کشور را پس می گیریم؛ دست از این کار نکشید و به حرکت ادامه دهید.(ادامه)
تصویری از شناسنامه قدیمی رهبر انقلاب
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۰ با شرکت در سرشماری عمومی و مسکن به ماه تولد خود اشاره کردند و از فروردین ماه نام بردند. مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید على خامنه‌ای فرزند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حسینى خامنه‌ای، در روز ۲۹ فروردین ۱۳۱۸ برابر با ۲۸ صفر ۱۳۵۸ قمرى در مشهد مقدس چشم به دنیا گشودند. در ادامه تصویری از شناسنامه رهبرمعظم انقلاب را که پیش از انقلاب صادر شده بود، مشاهده می‌کنید. (ادامه)
رژه بزرگ نیروهای سه گانه آجا به مناسبت « ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی» با حضور یگان‎های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران در حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.
رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران(خبر)
رژه بزرگ نیروهای سه گانه آجا به مناسبت « ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی» با حضور یگان‎های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران در حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران پرونده مرگ خانم مازندرانی که برای جراحی کوچک در بیمارستان امیر مازندرانی ساری فوت کرده را به‌صورت ویژه رسیدگی و نتایج بررسی‌ها را اطلاع رسانی می‌کنم. ورود دانشگاه به حادثه مرگ یک خانم در بیمارستان امیر ساری
شمال نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران پرونده مرگ خانم مازندرانی که برای جراحی کوچک در بیمارستان امیر مازندرانی ساری فوت کرده را به‌صورت ویژه رسیدگی و نتایج بررسی‌ها را اطلاع رسانی می‌کنم.(ادامه)
شمال نیوز: هواشناسی مازندران درباره ورود سامانه سرد بارشی به استان به به کشاورزان، صیادان و مسافران بهاری هشدار داد. هشدار ۶ روزه هواشناسی به کشاورزان، صیادان و مسافران بهاری در مازندران
شمال نیوز: هواشناسی مازندران درباره ورود سامانه سرد بارشی به استان به به کشاورزان، صیادان و مسافران بهاری هشدار داد.(ادامه)
حادثه دلخراش برای مداح معروف کشورمان
ذاکرین اهل‌بیت حاج حسین سازور، حاج حامد خمسه و کربلایی محسن فرخی که برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان رفته بودند در مسیر بازگشت دچار سانحه تصادف شدند.(ادامه)
هراز و کندوان برفی است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت جوی محورهای هراز و کندوان را برفی اعلام کرد.(ادامه)
پیام استاندار مازندران به مناسبت شهادت جانباز شهید «آملی»
(ادامه)
روز جوان را پشت سر گذاشتیم،با امید به درخشش جوانان درمدیریت آینده کشور . روزهای اول انقلاب همین مسئولان کنونی جوان بوده اند و آن روزها با اعتماد بزرگان انقلاب ، جوانان توانستند مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کنند و اتفاقاً امتحان های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارند. وزارت کار جوانترین و نفت پیرترین وزارتخانه اقتصادی/ وزارتخانه ها پیرتر شده اند
روز جوان را پشت سر گذاشتیم،با امید به درخشش جوانان درمدیریت آینده کشور . روزهای اول انقلاب همین مسئولان کنونی جوان بوده اند و آن روزها با اعتماد بزرگان انقلاب ، جوانان توانستند مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کنند و اتفاقاً امتحان های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارند.(ادامه)
شمال نیوز: جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر جانباز شهید «سید حسین آملی» در مازندران اعلام شد. جزئیات مراسم تشییع پیکر جانباز شهید «سید حسین آملی»
شمال نیوز: جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر جانباز شهید «سید حسین آملی» در مازندران اعلام شد.(ادامه)
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده چهارگانه ارتش، جنگنده‌ بمب افکن‌های ایرانی از فراز جایگاه رژه عبور کردند. پرواز جنگنده‌ تمام ایرانی «کوثر» در مراسم روز ارتش
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده چهارگانه ارتش، جنگنده‌ بمب افکن‌های ایرانی از فراز جایگاه رژه عبور کردند.(ادامه)
تسلیت مدیر کل بنیاد شهید مازندران برای جانباز شهید آملی
به شرح ذیل می باشد:(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.