.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اردوی جهادی با هدف توسعه پایدار و توانمندسازی مناطق کم‌برخوردار روستایی در شهرستان سوادکوه برگزار شد. برگزاری اردوی جهادی در سوادکوه
اردوی جهادی با هدف توسعه پایدار و توانمندسازی مناطق کم‌برخوردار روستایی در شهرستان سوادکوه برگزار شد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه امسال قطعی برق در تابستان نداریم، گفت:‌ در مازندران روزانه ۳ بار قطع برق داشتیم ولی با تدبیر دولت سیزدهم طرح پاداش برای همه مشترکان اختصاص یافت. ادعای مدیرعامل شرکت توزیع برق ‌مازندران: تابستان ‌قطعی برق ‌نداریم
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه امسال قطعی برق در تابستان نداریم، گفت:‌ در مازندران روزانه ۳ بار قطع برق داشتیم ولی با تدبیر دولت سیزدهم طرح پاداش برای همه مشترکان اختصاص یافت.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد. نصب ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰کیلوولت دانش بنیان در استان گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد.(ادامه)
هنوز انتصابات مشکوک و تأمل برانگیز در قسمت های مختلف ستادی و ادارات تابعه شرکت توزیع برق غرب مازندران به فراموشی سپرده نشده که اقدامات دیگری رخ داده یا در دست اقدام است. مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران و قصه هایش / پشت پرده انتصابات دقیقا چیست؟!
هنوز انتصابات مشکوک و تأمل برانگیز در قسمت های مختلف ستادی و ادارات تابعه شرکت توزیع برق غرب مازندران به فراموشی سپرده نشده که اقدامات دیگری رخ داده یا در دست اقدام است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف یکی از بزرگترین انبار‌های دارو‌های احتکار شده در این شهرستان خبر داد. کشف بزرگترین انبار دارو‌های احتکار شده در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف یکی از بزرگترین انبار‌های دارو‌های احتکار شده در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
رییس قوه قضاییه با حضور در دادگستری مازندران بر روند رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، نظارت کرد.

در بازدید رییس قوه قضاییه از دادگستری مازندران چه گذشت
رییس قوه قضاییه با حضور در دادگستری مازندران بر روند رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، نظارت کرد. (ادامه)
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود. موانع مولدسازی ‌برداشته شد/ "نظارتی‌ها" شجاعت را از مدیران نگیرند
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده، ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد. قالیباف: طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده، ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد.(ادامه)
تحرکات مرموزانه دلالان و مافیای محصولات زراعی و باغی در مازندران رصد و تمامی اخلالگران اقتصادی این حوزه شناسایی شده اند. شناسایی مافیای محصولات زراعی و باغی در مازندران
تحرکات مرموزانه دلالان و مافیای محصولات زراعی و باغی در مازندران رصد و تمامی اخلالگران اقتصادی این حوزه شناسایی شده اند.(ادامه)
خرید برنج‌های دپو شده کشاورزان مازندرانی که توسط فروشگاه‌های زنجیره ای آغاز شده بود همچنان ادامه دارد. برنج های دپو شده شمال در حال فروش
خرید برنج‌های دپو شده کشاورزان مازندرانی که توسط فروشگاه‌های زنجیره ای آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.(ادامه)
استراحتگاه‌های بین راهی یکی از مراکزی است که می‌تواند در انتشار و انتقال بیماری‌های واگیر نقش داشته باشد؛ بنابراین زائران حج تمتع باید نکات بهداشتی مربوط به این استراحتگاه‌ها را رعایت کنند. زائران خانه خدا این نکات بهداشتی را جدی بگیرند
استراحتگاه‌های بین راهی یکی از مراکزی است که می‌تواند در انتشار و انتقال بیماری‌های واگیر نقش داشته باشد؛ بنابراین زائران حج تمتع باید نکات بهداشتی مربوط به این استراحتگاه‌ها را رعایت کنند.(ادامه)
نیرو‌های امنیتی عراق در عملیاتی اطلاعاتی، سرکرده اداری «ولایت جنوب» داعش را در جنوب بغداد دستگیر کردند. بازداشت یکی از خطرناکترین سرکرده‌های داعش در بغداد
نیرو‌های امنیتی عراق در عملیاتی اطلاعاتی، سرکرده اداری «ولایت جنوب» داعش را در جنوب بغداد دستگیر کردند.(ادامه)
 شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مازندران دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست  جمهوری به استان مازندران را تشریح کرد . دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست جمهوری به مازندران تشریح شد
شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مازندران دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست جمهوری به استان مازندران را تشریح کرد .(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
اکوایران : شرکت توزیع نیروی برق خبر داده که در طول ماه‌های خرداد تا مرداد امسال برق صنایع سیمان و فولاد را بر اساس سه برنامه پیشنهادی سهمیه‌بندی می‌کند. برق سهمیه‌بندی شد+جزییات
اکوایران : شرکت توزیع نیروی برق خبر داده که در طول ماه‌های خرداد تا مرداد امسال برق صنایع سیمان و فولاد را بر اساس سه برنامه پیشنهادی سهمیه‌بندی می‌کند.(ادامه)
تحلیلگر رسانه، گفت: صفحه ورزشی ایران اینترنشنال حضور طبیعی هواداران نساجی و پرسپولیس را «اشغال خیابان‌های قائمشهر» عنوان گذاری کرده است. عصبانیت اینترنشنال از شادی مردم + تصویر
تحلیلگر رسانه، گفت: صفحه ورزشی ایران اینترنشنال حضور طبیعی هواداران نساجی و پرسپولیس را «اشغال خیابان‌های قائمشهر» عنوان گذاری کرده است.(ادامه)
در اعمال قانون تنظیم بازار با کشتارگاه‌های متخلف قاطعانه برخورد می شود. برخورد قاطعانه با کشتارگاه‌های متخلف
در اعمال قانون تنظیم بازار با کشتارگاه‌های متخلف قاطعانه برخورد می شود.(ادامه)
 مرتضی آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی رییس مجلس را به عدم شفافیت متهم کرده و از سوی دیگر، مجتبی توانگر، نماینده تهران و نزدیک به قالیباف در نامه‌ای به صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری دعوای طیف قالیباف و جبهه پایداری برای کرسی ریاست مجلس؟
مرتضی آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی رییس مجلس را به عدم شفافیت متهم کرده و از سوی دیگر، مجتبی توانگر، نماینده تهران و نزدیک به قالیباف در نامه‌ای به صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری(ادامه)
۲ قاچاقچی مواد مخدر شیشه در بابلسر و میاندورود دستگیر شدند. دستگیری قاچاقچیان شیشه در مازندران
۲ قاچاقچی مواد مخدر شیشه در بابلسر و میاندورود دستگیر شدند.(ادامه)
فهرست اقلام مشمول کالابرگ نشان می‌دهد ۱۰ قلم کالای پرمصرف در قالب طرح ویژه کالابرگ در کشور توزیع خواهند شد. اعلام فهرست کالاهایی که توزیع کوپنی حضور دارند/ چه کسانی مشمول دریافت کالابرگ هستند؟
فهرست اقلام مشمول کالابرگ نشان می‌دهد ۱۰ قلم کالای پرمصرف در قالب طرح ویژه کالابرگ در کشور توزیع خواهند شد.(ادامه)
حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند پنجک بزرگ‌ترین کارتل توزیع کوکایین که از کارتل‌های اصلی مواد مخدر در کشور بودند پس از طی مراحل قانونی صبح امروز اجرا شد. حکم اعدام باند پنجک بزرگ‌ترین کارتل کوکایین کشور اجرا شد
حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند پنجک بزرگ‌ترین کارتل توزیع کوکایین که از کارتل‌های اصلی مواد مخدر در کشور بودند پس از طی مراحل قانونی صبح امروز اجرا شد.(ادامه)
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس + جزئیات
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.(ادامه)
اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی نوشهر تجلیل شدند
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 236 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.