.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاری مراسم پاسداشت روز جهانی بیماران تالاسمی درشهر ساحلی چالوس
(ادامه)
۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ی سازمان یافته، شناسایی و دستگیر شدند. ضربه وزارت اطلاعات به ۲۳ شبکه از عوامل اخلالگر بازار ارز
۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ی سازمان یافته، شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی علل، عوامل و چرایی نبود فرودگاه در مکه می‌پردازیم. چرا از بالای مکه هیچ هواپیمایی پرواز نمی‌کند؟
در مطلب زیر به بررسی علل، عوامل و چرایی نبود فرودگاه در مکه می‌پردازیم.(ادامه)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد. خطای راهبردی برخی مسئولان گذشته به آموزش و پرورش خسارت‌ زد/ باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم/ / نباید به مدارس دولتی کم‌اعتنایی شود/ برون‌سپاری آموزش معنایی ندارد(خبر)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد.(ادامه)
 با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. ۶ گزینه احتمالی وزارت صمت؛ چه کسی جایگزین فاطمی امین می شود؟
با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. (ادامه)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است. برزخ ۱۲ ساله!(يادداشت)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است.(ادامه)
ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان از امروز  ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود. آغاز ثبت سفارش کتب درسی از امروز
ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان از امروز ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود.(ادامه)
چه شوری برپاست. مراسمی بی نظیر و تشییعی که می‌توان به درستی آن را دلدادگی ملت ولایتمدار و ارادتمند به علمای مکتب حسینی نامید، آری اینجا بابلسر و صحبت از تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله سلیمانی است.
بدرقه باشکوه پیکر مطهر آیت الله سلیمانی در دیار علویان/ بغض شهر در تشییع «عالم ماندگار» ترکید
چه شوری برپاست. مراسمی بی نظیر و تشییعی که می‌توان به درستی آن را دلدادگی ملت ولایتمدار و ارادتمند به علمای مکتب حسینی نامید، آری اینجا بابلسر و صحبت از تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله سلیمانی است. (ادامه)

۱۴۰ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج پارسال در مازندران جان خود را از دست دادند. مرگ ۱۴۰ مازندرانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج
۱۴۰ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج پارسال در مازندران جان خود را از دست دادند.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن ۴ باند تهیه و توزیع موادمخدر در عملیات یک هفته‌ای پلیس خبر داد. متلاشی شدن ۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن ۴ باند تهیه و توزیع موادمخدر در عملیات یک هفته‌ای پلیس خبر داد.(ادامه)
در پی ازدحام جمعیت در یک مدرسه در پایتخت یمن دستکم ۷۸ نفر جان باختند. جان باختن ۷۸ نفر بر اثر ازدحام جمعیت در صنعا
در پی ازدحام جمعیت در یک مدرسه در پایتخت یمن دستکم ۷۸ نفر جان باختند. (ادامه)
آمادگی بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره
مدیرکل بهزیستی مازندران از آمادگی پایگاه‌های بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره همزمان با روز عید سعید فطر خبر داد.(ادامه)
شرکت ملی پخش اعلام کرد: هیچ محدودیتی در استفاده از کارت‌های شخصی سوخت و همچنین کارت‌های جایگاه وجود ندارد و در کلیه جایگاه‌های سوخت کشور، امکان استفاده از هر دو نوع کارت به هر میزان میسر است. محدودیتی در استفاده از کارت‌ سوخت جایگاه‌ها وجود ندارد
شرکت ملی پخش اعلام کرد: هیچ محدودیتی در استفاده از کارت‌های شخصی سوخت و همچنین کارت‌های جایگاه وجود ندارد و در کلیه جایگاه‌های سوخت کشور، امکان استفاده از هر دو نوع کارت به هر میزان میسر است.(ادامه)
ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز ۱۴۰۲ / رتبه نخست عملکرد اداره کل در بخش تعداد شناورهای تفریحی
(ادامه)
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد . دکتر مهران گلابکش : وزارت نیرو در رفع تنگناهای شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان مصمم است / دکتر موسوی تاکامی : پیشرفت فیزیکی پروژه ها در برق منطقه ای مازندران و گلستان در سطح ممتازی است
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد .(ادامه)
بنابر ادعای پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، بحث کاهش سهمیه سوخت بار دیگر مطرح شده است. سهمیه سوخت داخل کارت بنزین کم می‌شود؟
بنابر ادعای پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، بحث کاهش سهمیه سوخت بار دیگر مطرح شده است.(ادامه)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود. قیمت‌های خودرو در بازار آزاد کاذب است/ تلاش می‌کنیم از نیمه دوم سال امکان فروش قسطی خودرو هم فراهم شود/ واردات خودروی کارکرده در دستور کار قرار دارد/ روایتی از خودروسازانی که جای پول سکه می‌گرفتند(خبر)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود.(ادامه)
فروش مرغ گرم بیشتر از ۶۳ هزار تومان تخلف است و با متخلفین برخورد جدی می‌شود. فروش مرغ گرم بیش از ۶۳ هزار تومان ممنوع
فروش مرغ گرم بیشتر از ۶۳ هزار تومان تخلف است و با متخلفین برخورد جدی می‌شود.(ادامه)
معاون درمان وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواستار برخورد با سزارین های تقویمی شد. نظارت بر سزارین‌های تقویمی/ با بیمارستان‌های متخلف برخورد می‌شود
معاون درمان وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواستار برخورد با سزارین های تقویمی شد.(ادامه)
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد. سکاندار جدید سازمان برنامه و بودجه کیست؟/ یک امام صادقی دیگر در تیم دولت
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.(ادامه)
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از توزیع ۱۰ میلیون غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان از ابتدای ماه رمضان خبر داد. توزیع ۱۰ میلیون غذای گرم و افطاری بین نیازمندان از ابتدای رمضان
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از توزیع ۱۰ میلیون غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان از ابتدای ماه رمضان خبر داد.(ادامه)
آئین اهدای ۳۰ سری جهیزیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک مؤمنانه در نوشهر برگزار شد
(ادامه)
شمال نیوز: انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران تاسیس شد. تاسیس"انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران"
شمال نیوز: انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران تاسیس شد.(ادامه)
سخنگوی صنعت برق گفت: وزارت نیرو برای گذر از تابستان ۱۴۰۲ بدون خاموشی از سال گذشته برنامه‌ریزی کرده که در قالب ۱۴۰ برنامه قرار است ۷ هزار و ۷۰۰ مگاوات برق تا قبل از آغاز فصل گرما به ظرفیت تولید کشور اضافه شود. برنامه وزارت نیرو برای تابستان بدون خاموشی
سخنگوی صنعت برق گفت: وزارت نیرو برای گذر از تابستان ۱۴۰۲ بدون خاموشی از سال گذشته برنامه‌ریزی کرده که در قالب ۱۴۰ برنامه قرار است ۷ هزار و ۷۰۰ مگاوات برق تا قبل از آغاز فصل گرما به ظرفیت تولید کشور اضافه شود.(ادامه)
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق التحریر معلمان و حقوق معلمان خرید خدمت امروز واریز می‌شود. حق التحریر معلمان امروز واریز می‌شود
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق التحریر معلمان و حقوق معلمان خرید خدمت امروز واریز می‌شود.(ادامه)
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، قیمت هرکیلو مرغ ۷ تا ۱۰ هزارتومان کاهش یافته است. مرغ ارزان شد
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، قیمت هرکیلو مرغ ۷ تا ۱۰ هزارتومان کاهش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : صرالله دریابیگی گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان به هیچ وجه از تصمیم مزدی دولت در شورای عالی کار رضایت ندارند. تصمیم مزدی دولت در شورایعالی کار به تورم دامن می‌زند/ بازنشستگان اولین گروه‌ آسیب‌دیده از مصوبه افزایش مزد هستند/ مجلس در حمایت از کارگران ورود کند
شمال نیوز : صرالله دریابیگی گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان به هیچ وجه از تصمیم مزدی دولت در شورای عالی کار رضایت ندارند.(ادامه)
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۰ مدال المپیک، پارالمپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند که نشان دهنده استعداد، تلاش و غیرت جوانان این استان است.


کسب ۳۷۰ مدال جهانی توسط ورزشکاران مازندرانی طی سال گذشته
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۰ مدال المپیک، پارالمپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند که نشان دهنده استعداد، تلاش و غیرت جوانان این استان است. (ادامه)
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است. ورود ۸ میلیون مسافر نوروزی به گیلان
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و  مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است. هشدار وزیر بهداشت درباره موج هشتم ویروس کرونا
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 236 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.354 seconds.