.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گفتگو:عبدالله مظلومی همه چیز درباره کشاورزی مازندران (يادداشت)
گفتگو:عبدالله مظلومی(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
پلمب30مغازه مواد آتش زای خطرناک درمازندران
نشست ستاد جرم‌های خاص مازندران با حضور رئیس دادگستری استان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و جانشین فرماندهی پلیس مازندران برگزار شد. (ادامه)
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
نرخ جدید نان در استان مازندران
استان مازندران بر مبنای تصمیم شورای اقتصاد نسبت به تعیین قیمت جدید نان اقدام کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری، معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری مازندران با بیان مطلب فوق در جلسه تعزیرات حکومتی گندم ، آرد و نان استان در محل استانداری افزود: بیش از 60 درصد قیمت نان تمام شده هزینه های سربار و حقوق و دستمزد به شمار می رود.(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء باغ مظفر حکایت ایران امروز است؟!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
10 شهر و 107 دهستان مازندران فاقد كتابخانه
(ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
خبرگزاری دانش آموزی نکا رتبه برتر مازندران
(ادامه)
استاندار مازندران از عملکرد خدمات کشاورزی در مناطق مختلف این استان انتقاد کرد و گفت: این مراکز با قهوه خانه‌ها هیچ فرقی ندارند. ابوطالب شفقت دیروز در جمع فرمانداران و بخشداران استان در ساری ... خدمات کشاورزی يا قهوه خانه !!
استاندار مازندران از عملکرد خدمات کشاورزی در مناطق مختلف این استان انتقاد کرد و گفت: این مراکز با قهوه خانه‌ها هیچ فرقی ندارند. ابوطالب شفقت دیروز در جمع فرمانداران و بخشداران استان در ساری ...(ادامه)
مازندران رتبه اول در پیشگیری از تصادفات جاده ای
استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید. به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم. (ادامه)
محمد تیموری بی توجهی مسئولان نسبت به ناهنجاریهای مجالس عروسی و عدم نظارت اماکن(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
کشف مشروبات الکلی در یک مجلس عروسی
ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی شهرستان آستارا موفق به کشف 58 عدد قوطی مشروبات الکلی خارجی در یک مجلس عروسی شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی شهرستان آستارا در پی دریافت خبر از امت حزب ا... مبنی بر اینکه در یک مجلس (ادامه)
335  روستای مازندران با مشکل کم آبی روبرو است و آب در این مناطق جیره بندی است .مدیر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران  گفت: هم اکنون 63 طرح حفر چاه‌, خط انتقال ساخت مخزن , خرید آب از ... جیره‌ بندی آب در 330 روستای استان مازندران
335 روستای مازندران با مشکل کم آبی روبرو است و آب در این مناطق جیره بندی است .مدیر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: هم اکنون 63 طرح حفر چاه‌, خط انتقال ساخت مخزن , خرید آب از ...(ادامه)
بررسي چالش های مطبوعات مازندران با حضور استاندار؛
(ادامه)
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست اخیرآ از یکی  از کارخانجات تولیدی صنعتی مرغ در مازندران که اقدام به توزیع حدود 14 تن مرغ منجمد مشکوک به آنفولانزای مرغی نموده است ،توسط دستگاههای نظارتی کشف و از توزیع آن جلوگیری گردیده است ... 14 تن مرغ مشکوک
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست اخیرآ از یکی از کارخانجات تولیدی صنعتی مرغ در مازندران که اقدام به توزیع حدود 14 تن مرغ منجمد مشکوک به آنفولانزای مرغی نموده است ،توسط دستگاههای نظارتی کشف و از توزیع آن جلوگیری گردیده است ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.306 seconds.