.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کشف 1900 تن برنج از محتکران
(ادامه)
خشکسالی مازندران در وضعیت فوق بحرانی است
(ادامه)
انتقاد مجدد دانش جعفری از سیاست های اقتصادی دولت
(ادامه)
توزیع پنجاه هزار تن برنج وارداتي در گيلان
(ادامه)
اقدام‌ تحسين آميز يك استاندار درباه برنج
(ادامه)
رشد بی رویه نقدینگی ،عدم هماهنگی سیستم بانکی در تامین به موقع اعتبارات مالی مورد نیاز تعاونی ها در تهیه کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین عدم وحدت مدیریت در ستاد تنظیم بازار را عاملی در افزایش قیمت کالاها دانست. عامل اصلی گرانی مشخص شد
رشد بی رویه نقدینگی ،عدم هماهنگی سیستم بانکی در تامین به موقع اعتبارات مالی مورد نیاز تعاونی ها در تهیه کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین عدم وحدت مدیریت در ستاد تنظیم بازار را عاملی در افزایش قیمت کالاها دانست.(ادامه)
دکتر خوش چهره در نشست جهت گیری اقتصاد اصولگرائی که در دانشگاه مازندران برگزار شد گفت : مهمترین مسئله در بحث عدالت محوری ، واگذاری وظایف و مسئولیت ها به اشخاص کاردانی است که دارای سلامت نفس هستند... نشست اقتصاد اصول گرایی در دانشگاه مازندران
دکتر خوش چهره در نشست جهت گیری اقتصاد اصولگرائی که در دانشگاه مازندران برگزار شد گفت : مهمترین مسئله در بحث عدالت محوری ، واگذاری وظایف و مسئولیت ها به اشخاص کاردانی است که دارای سلامت نفس هستند...(ادامه)
در جلسه  ديروز مجلس اعضای فراکسیون اکثریت فرم‌هایی را میان نمایندگان توزیع کردند که حاوی اطلاعاتی جهت استخدام در دولت پس از پایان دوره نمایندگی بود».
کاریابی برای نمایندگانی که رای نیاورده‌اند
در جلسه ديروز مجلس اعضای فراکسیون اکثریت فرم‌هایی را میان نمایندگان توزیع کردند که حاوی اطلاعاتی جهت استخدام در دولت پس از پایان دوره نمایندگی بود». (ادامه)
اعتبار 340 میلیاردي برای حوادث طبیعی استانهای شمالي
(ادامه)
طرح تحول بزرگ اقتصاد چیست؟ چه باید باشد؟(ديدگاه)
(ادامه)
تولید سالانه 50 هزار وانت پایه گاز سوز در مازندران
(ادامه)
ساماندهی تعاونی های مرزنشینان مازندران
(ادامه)
تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب
(ادامه)
این اقدام مقامات انزلی در حالی صورت می گیرد كه این تیم بر خلاف عملكرد مطلوب نیم فصل نخست لیگ كه تا رده چهارم جدول نیز صعود كرده بود ، در اوائل نیم فصل دوم به شدت تنزل كرد و اكنون در رده چهاردهم جدول قرار دارد و حتی تعویض مربی ... عذرخواهی ملوان از مردم انزلی
این اقدام مقامات انزلی در حالی صورت می گیرد كه این تیم بر خلاف عملكرد مطلوب نیم فصل نخست لیگ كه تا رده چهارم جدول نیز صعود كرده بود ، در اوائل نیم فصل دوم به شدت تنزل كرد و اكنون در رده چهاردهم جدول قرار دارد و حتی تعویض مربی ...(ادامه)
انهدام 460 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مازندران
(ادامه)
احمدی نژاد و اعلام اولویت ها در سال 87
(ادامه)
تناقض در عمل و گفتار در مورد محصول برنج!
(ادامه)
شترمرغ, جایزه انتخاباتی در ... هرکس بتواند دراین مسابقه انتخاباتی شرکت و برنده شود یکهزارقطعه شترمرغ دریافت ودرصورتی که نخواهد شترمرغ بگیرد وجه آن را دریافت خواهد کرد. شترمرغ, جایزه انتخاباتی يك كانديدا
شترمرغ, جایزه انتخاباتی در ... هرکس بتواند دراین مسابقه انتخاباتی شرکت و برنده شود یکهزارقطعه شترمرغ دریافت ودرصورتی که نخواهد شترمرغ بگیرد وجه آن را دریافت خواهد کرد.(ادامه)
خانه تکانی بزرگ در دستگاه های اجرایی مازندران
(ادامه)
تدوین طرح ساماندهی سواحل مازندران
(ادامه)
سنگباران نماینده محبوب معلق بین تهران و شهرستان!
این نماینده به منظور جذب آراء مردم این منطقه در دفتر خود اقلامی نظیر روغن جامد، حواله آرد، برنج و دمپایی پلاستیکی بین نیازمندان توزیع می کرد که اهالی در واکنش به این اقدام با پرتاب سنگ، شیشه های دفتر وی را شکستند. (ادامه)
در یكی از شهرهای شمالي برخی نامزدها میان مردم  سیم كارت اعتباری تلفن همراه توزیع می كنند. توزیع سیم كارت اعتباری و بنزین رایگان
در یكی از شهرهای شمالي برخی نامزدها میان مردم سیم كارت اعتباری تلفن همراه توزیع می كنند. (ادامه)
استاندارمازندران:توزیع سهام عدالت نشانه جهت گیری درست اقتصادی دولت است
ستاندار مازندران گفـت: توزيع سهام عدالت بين دهك هاي پايين جامعه نشانه جهت گيري درست اقتصادي دولت است . (ادامه)
80 درصد از مدیران سوادکوه در این شهر ساکن نیستند
(ادامه)
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران تولید روسری در ترکیه برای انتخابات مجلس هشتم ایران!
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران(ادامه)
367 واحد نانوایی مازندران دوگانه سوز شدند
(ادامه)
فشار گاز در مازندران رو به بهبودی است
(ادامه)
‌متاسفانه کشور همسایه ما از روز شنبه مصادف با عید سعید غدیر با بداخلاقی، گاز را در بدترین شرایط قطع کرد.در قائم شهر نیز در یک کار غیرفنی قبلا یک خط از یک نقطه فشار ضعیف به شهر وصل شده بود که در این فاصله این خط به یک نقطه پرفشار تبدیل شد... عذرخواهی وزیر نفت از مردم
‌متاسفانه کشور همسایه ما از روز شنبه مصادف با عید سعید غدیر با بداخلاقی، گاز را در بدترین شرایط قطع کرد.در قائم شهر نیز در یک کار غیرفنی قبلا یک خط از یک نقطه فشار ضعیف به شهر وصل شده بود که در این فاصله این خط به یک نقطه پرفشار تبدیل شد...(ادامه)
عذرخواهی استاندار مازندران از مردم
(ادامه)
سید مظاهر کیانژاد ویژگیهای دولت اصولگرا(بخوانيد)
سید مظاهر کیانژاد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.