.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عملکرد دولت بنام نماینده مجلس !
(ادامه)
بازدید سرزده رئیس دانشگاه مازندران از خوابگاهها
(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
آداب عید بزرگ اسلامی در میان مسلمان جهان(ديدگاه)
(ادامه)
مشارکت اوقاف ساری در اکرام ایتام
(ادامه)
کمک یک میلیاردي مازندرانیها به جشن عاطفه ها
(ادامه)
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و  با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ... رياست در تهران، گزارش در مازندران !!
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ... (ادامه)
انهدام 50هزار سی دی و فیلم مبتذل در ساری
(ادامه)
رشد صنعت در مازندران چشمگیر بوده است
(ادامه)
دو فرد ناشناس ظهر یکشنبه با توزیع شربت های نذری اعیاد شعبانیه در یکی از خیابان های شهر آمل بیش از 20 شهروند این منطقه را راهی بیمارستان های آمل کردند .تعدادی از این افراد که علت مسومیت برای مداوا ... شربت نذري و مسموميت 20 نفري
دو فرد ناشناس ظهر یکشنبه با توزیع شربت های نذری اعیاد شعبانیه در یکی از خیابان های شهر آمل بیش از 20 شهروند این منطقه را راهی بیمارستان های آمل کردند .تعدادی از این افراد که علت مسومیت برای مداوا ...(ادامه)
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ... بابلسر، فریدونکنار- تنش یا آرامش؟
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ...(ادامه)
انقاد مجدد کلهر از صدا و سیما
(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان .... شعارهای یک رئیس جمهور
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان ....(ادامه)
یک داوطلب دختر شرکت کننده در کنکور سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در یکی از حوزه های امتحانی آمل در حین پاسخگویی به سئوالات دچار بیهوشی ... بیهوشی داوطلب کنکور در جلسه آزمون
یک داوطلب دختر شرکت کننده در کنکور سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در یکی از حوزه های امتحانی آمل در حین پاسخگویی به سئوالات دچار بیهوشی ...(ادامه)
هر 33 خانوار یک واحد صنفی
رئیس سازمان بازرگانی مازندران با بیان این مطلب که در کشور به ازای هر 33 خانوار یک واحد صنفی موجود می باشد اظهار داشت: این تعداد واحدهای صنفی پاسخگوی همه نیازهای مردم نخواهد بود. (ادامه)
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ... توزیع فيلم غیر اخلاقی منتسب به "يانگوم" در شمال کشور
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ...(ادامه)
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ... از کارت هوشمند تا ذخیره بنزین
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ...(ادامه)
گفتگو:عبدالله مظلومی همه چیز درباره کشاورزی مازندران (يادداشت)
گفتگو:عبدالله مظلومی(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
پلمب30مغازه مواد آتش زای خطرناک درمازندران
نشست ستاد جرم‌های خاص مازندران با حضور رئیس دادگستری استان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و جانشین فرماندهی پلیس مازندران برگزار شد. (ادامه)
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
نرخ جدید نان در استان مازندران
استان مازندران بر مبنای تصمیم شورای اقتصاد نسبت به تعیین قیمت جدید نان اقدام کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری، معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری مازندران با بیان مطلب فوق در جلسه تعزیرات حکومتی گندم ، آرد و نان استان در محل استانداری افزود: بیش از 60 درصد قیمت نان تمام شده هزینه های سربار و حقوق و دستمزد به شمار می رود.(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء باغ مظفر حکایت ایران امروز است؟!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
10 شهر و 107 دهستان مازندران فاقد كتابخانه
(ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.396 seconds.