.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دولت خلاف وعده‏‌های پیشین‏‌اش اجازه افزایش قیمت اینترنت را به شرکت‌‏های انحصاری توزیع‏‌کننده اینترنت داد. افزایش تعرفه‌های اینترنت در ایران در حالی رخ داده که چنین امری در کشور‌های پیشرفته به‌صورت معکوس اعمال می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
محمدی با بیان به اینکه اساساً با فروش اینترنتی دارو به شکل موجود مخالف هستیم گفت: دارو با سایر محصولات قابل قیاس نیست و به کنترل‌های خاص و دقیق نیاز دارد. معاون وزیر بهداشت: مردم از خرید اینترنتی دارو خودداری کنند
محمدی با بیان به اینکه اساساً با فروش اینترنتی دارو به شکل موجود مخالف هستیم گفت: دارو با سایر محصولات قابل قیاس نیست و به کنترل‌های خاص و دقیق نیاز دارد.(ادامه)
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت . «یلدا» و نگرانی از گرانی ! / فراوانی ، گرانی و دیگر هیچ !
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت .(ادامه)
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد. گنجشک درنده اسم مستعار کدام شبکه است؟
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد.(ادامه)
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پی اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت اعلام کرد که کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شده است و تا زمان رفع مشکل و اتصال دوباره سامانه سوخت، توزیع فرآورده‌های نفتی به‌صورت آفلاین انجام خواهد شد. شرکت پخش فرآورده‌های نفتی: اختلال بنزینی توطئه معاندان بود
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پی اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت اعلام کرد که کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شده است و تا زمان رفع مشکل و اتصال دوباره سامانه سوخت، توزیع فرآورده‌های نفتی به‌صورت آفلاین انجام خواهد شد.(ادامه)
با رسیدن تعداد جایگاه‌های در مدار بهره‌برداری به ۲۵۰۰ جایگاه، هم‌اکنون ۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در مدار بهره‌برداری و در حال توزیع بنزین هستند. بازگشت ۶۰ درصد جایگاه‌های سوخت به‌مدار بهره‌برداری
با رسیدن تعداد جایگاه‌های در مدار بهره‌برداری به ۲۵۰۰ جایگاه، هم‌اکنون ۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در مدار بهره‌برداری و در حال توزیع بنزین هستند.(ادامه)
سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص بروز اختلال در سامانه سوخت اطلاعیه‌ای صادر کرده است. واکنش پدافند غیرعامل به هک شدن پمپ بنزین های ایران
سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص بروز اختلال در سامانه سوخت اطلاعیه‌ای صادر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند. اختلال در سامانه هوشمند بنزین/ قیمت و سهمیه بنزین تغییر می‌کند؟
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند.(ادامه)
سینا علیخانی سفیر کودکان SMA (بیماری آتروفی عضلانی نخاعی) در بیمارستان نور افشار تهران بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت. شرایط نامناسب سینا به دلیل نرسیدن دارو به او ایجاد شده است و تا زمان انتشار این گزارش هنوز دارو به سینما نرسیده است. رئیس جمهور به وزارت بهداشت دستور فوری داد، اما باز هم دارو ندادند!
سینا علیخانی سفیر کودکان SMA (بیماری آتروفی عضلانی نخاعی) در بیمارستان نور افشار تهران بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت. شرایط نامناسب سینا به دلیل نرسیدن دارو به او ایجاد شده است و تا زمان انتشار این گزارش هنوز دارو به سینما نرسیده است.(ادامه)
مهدی قاسمی از سرما رَکَب نخوریم !(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند/ انتظار مردم این است که بعد از ۹ ماه اتفاقی بیفتد/ سال اول دولت این فساد کشف شد / مشکل دزدی زمانی حل می‌شود که دزدان تحویل محکمه شوند. ساختار فسادزا باید اصلاح و نتیجه‌اش به مردم گزارش شود ....(خبر)
(ادامه)
بر اساس رتبه بندی نشریه بلومبرگ،؛ در سال ۲۰۲۳ خاندان شیخ محمد بن زائد آل نهیان ثروتمندترین خانواده جهان بوده است. خاندان رییس امارات ثروتمندترین خانواده جهان شد
بر اساس رتبه بندی نشریه بلومبرگ،؛ در سال ۲۰۲۳ خاندان شیخ محمد بن زائد آل نهیان ثروتمندترین خانواده جهان بوده است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از انهدام باند قاچاق با کشف ۵ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک در آن شهرستان، خبر داد. انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از انهدام باند قاچاق با کشف ۵ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک در آن شهرستان، خبر داد.(ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
سود سهام عدالت، امسال در دو نوبت آذر و اسفندماه به حساب سهامداران واریز می‌شود. واریز سود سهام عدالت در ۲ نوبت
سود سهام عدالت، امسال در دو نوبت آذر و اسفندماه به حساب سهامداران واریز می‌شود.(ادامه)
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید. دلیل گرانی گوشت مرغ و گوجه فرنگی چیست؟
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید.(ادامه)
معاون فنی دفتر فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو گفت: با اجرای طرح الزام داروخانه‌ها به ثبت شیرخشک در سامانه تیتک، قاچاق شیرخشک کاهش یافته است. سهم هر نوزاد زیر ۲ سال ۲۰ قوطی شیرخشک در ماه است
معاون فنی دفتر فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو گفت: با اجرای طرح الزام داروخانه‌ها به ثبت شیرخشک در سامانه تیتک، قاچاق شیرخشک کاهش یافته است.(ادامه)
استاندار مازندران در حکمی جهانشیر الهی را به عنوان مسوول دفتر استانداری غرب مازندران به مرکزیت نوشهر منصوب کرد.

مسؤول دفتر استانداری غرب مازندران منصوب شد
استاندار مازندران در حکمی جهانشیر الهی را به عنوان مسوول دفتر استانداری غرب مازندران به مرکزیت نوشهر منصوب کرد. (ادامه)
ده‌ها کارگر هندی که بیش از دو هفته در تونلی فروریخته محبوس شده بودند، سرانجام با عملیات حفاری پیچیده و خطرناک از تونل خارج شدند. کارگران هندی ۱۷ روز پس از محبوس شدن در تونل نجات یافتند + تصاویر
ده‌ها کارگر هندی که بیش از دو هفته در تونلی فروریخته محبوس شده بودند، سرانجام با عملیات حفاری پیچیده و خطرناک از تونل خارج شدند. (ادامه)
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند.... شهرداری ساری ؛ تعهداتِ برزمین مانده و کارهای رها شده !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند....(ادامه)
اتاق اصناف ایران شرایط جدید خرید و فروش لاستیک را اعلام کرد. شرایط جدید خرید و فروش لاستیک اعلام شد
اتاق اصناف ایران شرایط جدید خرید و فروش لاستیک را اعلام کرد.(ادامه)
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند. برای انتقال سهام عدالت متوفی به وراث چه باید کرد؟
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است . حمایت از مقاومت غزه راهبرد رسانه ملی در برابر امپراطوری دروغ و تحریف
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است .(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالیت ۳۶ خودروساز در کشور خودروسازی نیست بلکه خودرو بازی است. وزیر صمت: به جای خودروسازی خودروبازی می‌کنیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالیت ۳۶ خودروساز در کشور خودروسازی نیست بلکه خودرو بازی است.(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
طوفان شب گذشته در مازندران موجب آسیب به سربندی‌های ۱۸۵ واحد مسکونی در ۵ شهر مازندران شد. خسارت طوفان در مازندران
طوفان شب گذشته در مازندران موجب آسیب به سربندی‌های ۱۸۵ واحد مسکونی در ۵ شهر مازندران شد.(ادامه)
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است. انتقاد تند استاندار مازندران از مافیای دارو در مازندران
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.(ادامه)
یک تحلیل‌گر رسانه گفت: شایعات در موقعیت‌های مبهم، شکل می‌گیرد و یکی از علت‌های آن اقدامات ناقص و بدون پیوست رسانه‌ای مدیران است. اقدامات مبهم مدیریتی باعث شکل‌گیری شایعه می‌شود(يادداشت)
یک تحلیل‌گر رسانه گفت: شایعات در موقعیت‌های مبهم، شکل می‌گیرد و یکی از علت‌های آن اقدامات ناقص و بدون پیوست رسانه‌ای مدیران است.(ادامه)
بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، برای استفاده از یارانه شیرخشک، باید کد ملی نوزاد در سامانه تیتک ثبت شود. یارانه شیرخشک چگونه به نوزاد تعلق می گیرد
بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، برای استفاده از یارانه شیرخشک، باید کد ملی نوزاد در سامانه تیتک ثبت شود.(ادامه)
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست. خضریان: «شبنم نعمت‌زاده» متواری شده و اصلاً در زندان نیست
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.978 seconds.