.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دادستان ساری: تعرض به منابع طبیعی بالا است/ ارجاع تخلف ۲۹۰ میلیاردی شهرداری
دادستان ساری گفت: تعرض به منابع طبیعی و محیط‌زیست در استان به‌شدت بالا است و از عملکرد این بخش رضایت نداریم.(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت:  مسئولان چون فشاری بر آنها وارد نمی شود و هیچ مشکلی ندارند، درکی از موضوع ندارند. اگر تحریم باشد، آقازاده ها خودرو و خانه خود را دارد و پاسدار و محافظش به راه است. خوب اینها زمانی که فشار را لمس نکنند، درکی از موضوع نخواهند داشت..... آقازاده‌هایی که خودرو،خانه و محافظشان به راه است،درکی از تحریم ندارند!
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: مسئولان چون فشاری بر آنها وارد نمی شود و هیچ مشکلی ندارند، درکی از موضوع ندارند. اگر تحریم باشد، آقازاده ها خودرو و خانه خود را دارد و پاسدار و محافظش به راه است. خوب اینها زمانی که فشار را لمس نکنند، درکی از موضوع نخواهند داشت.....(ادامه)
بررسی پرونده کارمند متخلف توزیع برق مازندران در محاکم قضایی
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: پرونده کارمند متخلف توزیع برق غرب استان در در محاکم قضایی دست بررسی است. (ادامه)
تکرار کنایه‌های صف‌اولی مطیعی/ چهره‌های صف اول نماز عید فطر + تصاویر
شاعر نماز عید فطر با تکرار کنایه‌های خود خطاب به مسئولان نشسته در صف اول تاکید کرد که مخاطب اشعارش یک نفر نیست و اگر قرار است کسی به خاطر این اشعار ناراحت شود بهتر است در صف اول ننشیند.(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ مدیران 2 تابعیتی را نپذیرفته است، گفت: ارزش‌هایی بر نظام حاکم است و قبول نمی‌کند مدیری که تابعه انگلیس و آمریکایی است در سیستم مدیریتی جمهوری اسلامی‌ جایگاهی داشته باشد..... امکان خروج مدیران 2 تابعیتی هر لحظه وجود دارد
شمال نیوز : یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ مدیران 2 تابعیتی را نپذیرفته است، گفت: ارزش‌هایی بر نظام حاکم است و قبول نمی‌کند مدیری که تابعه انگلیس و آمریکایی است در سیستم مدیریتی جمهوری اسلامی‌ جایگاهی داشته باشد.....(ادامه)
روزنامه جمهوری اسلامی: جماعت گستاخ که در دولت خودسر کارنامه سیاه داشتند، طلبکار ملت شده‌اند
تلخ است ولی واقعیت دارد که عاملان و حامیان چنین اوضاع شرم آوری، اگرچه می‌بایستی جرئت نمی‌کردند سر خود را بالا بگیرند، ولی امروزه مدعی و طلبکارند و زحمات دولت‌های بعدی را نه تنها منکرند بلکه آنرا خیانت و زیان معرفی می‌کنند.(ادامه)
در بخشی دیگر از این گزارش عملکرد، یکی از مهم ترین اقدامات اداره کل اطلاعات استان به موضوع، شناسایی تعدادی از عناصر فعال در فضای مجازی که با متواری شدن به خارج از کشور و ایجاد کانال تلگرامی، با دروغ پردازی و سیاه نمایی، توهین به مسئولین و درج دستگیری برخی از مدیران ناسالم در استان/ شناسایی تعدادی از عناصر فعال در فضای مجازی و دستگیری یکی از متواریان به خارج
در بخشی دیگر از این گزارش عملکرد، یکی از مهم ترین اقدامات اداره کل اطلاعات استان به موضوع، شناسایی تعدادی از عناصر فعال در فضای مجازی که با متواری شدن به خارج از کشور و ایجاد کانال تلگرامی، با دروغ پردازی و سیاه نمایی، توهین به مسئولین و درج (ادامه)
پاسخ دفتر آیت‌الله جوادی آملی به جمله "اگر ملت قیام کند، همه ما را به دریا خواهد ریخت"
جمله‌ای که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه آیت‌الله جوادی در این دیدار گفته "اگر ملت قیام کند، همه ما را به دریا خواهد ریخت" در سایت رسمی این مرجع تقلید نیامده است. (ادامه)
رحیمی معاون اول احمدی نژاد آزاد شد
مدیرکل زندان‌های استان تهران می‌گوید محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم از زندان آزاد شده است. (ادامه)
تکذیب یک شایعه منتسب به رئیس‌جمهور
(ادامه)
کازینوگردی اختلاس گر میلیاردی ایران در خارج از کشور + عکس
محمودرضا خاوری، از بانکداران سابق ایرانی درگیر اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی است. محمودرضا خاوری که مدیر عامل بانک ملی ایران بود در هفته اول مهر ۱۳۹۰ به بهانه «مشکلات عصبی حادث‌شده و بیماری مزمن» از مقام خود استعفا داد و به کشور کانادا که تابعیت آن را دارا بود گریخت.(ادامه)
برادر مجری صدای آمریکا معاون شهردار شد!
"سعید سفیری" برادر "مسعود سفیری"( مجری صدای آمریکا) معاون اجتماعی-فرهنگی شهرداری منطقه 22 شد.(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد.


چهار فصل طوفانی احمدی‌نژاد / رئیس‌جمهور سابق پروژه افشاگری را مهندسی می‌کند | رفقای احمدی‌نژاد پشت میله‌های زندان
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود. جزئیات حکم محکومیت حمید بقایی/ از ۳ اختلاس تا تبانی و تصرف غیر قانونی
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود.(ادامه)
افشاگری تازه معاون احمدی نژاد: مشایی گفت مدارک را معدوم کنید!
شاید بتوان اختلاس 3 هزار میلیاردی را نخستین اختلاس کلان رسانه‌ای شده سال‌های اخیر دانست. اتفاق تلخی که در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به وقوع پیوست و حواشی آن حتی تا به امروز هم ادامه دارد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق در ادامه مواضع جنجالی و هنجارشکنانه خود این بار و پس از رفتن معاون سابقش بقایی به زندان، بار دیگر بیانیه ای صادر کرد. واکنش احمدی نژاد به زندانی شدن بقایی
محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق در ادامه مواضع جنجالی و هنجارشکنانه خود این بار و پس از رفتن معاون سابقش بقایی به زندان، بار دیگر بیانیه ای صادر کرد. (ادامه)
دادستان تهران از اختلاس چندین میلیاردی و تصرف اموال دولتی توسط حمید بقایی خبر داد.

اختلاس چندین میلیاردی و تصرف اموال دولتی توسط حمید بقایی| برخورد جدی دستگله قضایی با ساختارشکنان(خبر)
دادستان تهران از اختلاس چندین میلیاردی و تصرف اموال دولتی توسط حمید بقایی خبر داد. (ادامه)
موافقت مقام معظم رهبری با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومان
به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه‌ و فرارسیدن عید نوروز و در اجرای بند ۱۱ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی، مقام معظم رهبری با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومان واجد شرایط، موافقت کردند.(ادامه)

سخنگوی دستگاه قضا گفت: ما به شدت دنبال این هستیم که دادگاه علنی برگزار و پخش شود و این به نفع مردم و همه است. این کار به نفع قاضی هم هست زیرا سعی می‌کند حکمش استحکام بیشتری داشته باشد. ثروت‌های هنگفت برخی مسئولان باید مورد بازخواست قرار گیرد/ محاکمه بسیاری از مفسدان باید علنی باشد/ واکنش به کم عقل خواندن منتقدان دولت توسط
سخنگوی دستگاه قضا گفت: ما به شدت دنبال این هستیم که دادگاه علنی برگزار و پخش شود و این به نفع مردم و همه است. این کار به نفع قاضی هم هست زیرا سعی می‌کند حکمش استحکام بیشتری داشته باشد.(ادامه)
معاون اول قوه‌قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اختلاس 100 میلیاردی در وزارت نفت و دو تابعیتی بودن این فرد گفت: در این پرونده واقعا باید از چند دستگاه سئوال جدی شود. حراست تا الان کجا بوده، حسابرس‌ها و بازرس‌ها کجا بودند؟ می گویند ... بازداشت مسؤول سابق حراست بانک مرکزی/ دستگیری ۳ متهم مرتبط با پرونده سیدامامی/ اینکه برخی بگویند ما دوتابعیتی نداریم صحیح نیست
معاون اول قوه‌قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اختلاس 100 میلیاردی در وزارت نفت و دو تابعیتی بودن این فرد گفت: در این پرونده واقعا باید از چند دستگاه سئوال جدی شود. حراست تا الان کجا بوده، حسابرس‌ها و بازرس‌ها کجا بودند؟ می گویند ...(ادامه)
مناطق محرم ساری از پرداخت عوارض معاف می‌شوند/ بی‌پاسخ ماندن چندین‌باره سؤالات یک عضو شورا
پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با موضوع بررسی و تصویب نهایی لایحه عوارض و بهای خدمات سال۹۷ شهرداری و سازمان‌های تابعه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان مرکز استان ابراز داشت: به‌دلیل رعایت موازین قانونی تا قبل از طی شدن مراحل دادرسی و اثبات جرائم ارتکابی از طرح نام این مدیر ارشد دولتی خودداری می‌شود.
یکی دیگر از مدیران ارشد استان دستگیر شد
شمال نیوز: دادستان مرکز استان ابراز داشت: به‌دلیل رعایت موازین قانونی تا قبل از طی شدن مراحل دادرسی و اثبات جرائم ارتکابی از طرح نام این مدیر ارشد دولتی خودداری می‌شود. (ادامه)
چهل سالگی انقلاب؛ فصلی تازه از مبارزه(يادداشت)
(ادامه)
شکایت نیروی انتظامی از شهردار تهران
در متن این اطلاعیه آمده ست با استناد به گزارش شهردار تهران در جلسه علنی شورای شهر و ارایه گزارش غیر واقعی مبنی بر عقد قرار داد میلیاردی شهرداری با یکی از واحد‌های ناجا در زمان انتحابات ریاست جمهوری که روزنامه‌ها با تیر اختلاس جدید شهرداری و ناجا در زمان انتخابات از آن نام بردند، معاونت حقوقی ناجا از شهرداری تهران برای ارایه این گزارش بدون مستندات قانونی اعلام شکایت کرد. (ادامه)
شمال نیوز :  پیکر همسرم را می خواهم، مسئولان از اعطای حقوق همسرم شانه خالی می کنند، کارشان مثل حرکت روی بمب ساعتی بود؛ اینها نمونه ای از صحبت های شنیدنی همسرانِ دریانوردان آسمانی سانچی با مردم و مسئولان بود..... همسرانِ دریانوردان سانچی :پیکر همسرانمان را می خواهیم
شمال نیوز : پیکر همسرم را می خواهم، مسئولان از اعطای حقوق همسرم شانه خالی می کنند، کارشان مثل حرکت روی بمب ساعتی بود؛ اینها نمونه ای از صحبت های شنیدنی همسرانِ دریانوردان آسمانی سانچی با مردم و مسئولان بود.....(ادامه)
بیکاری، گرانی و اختلاس زخم جامعه امروز است/عفاف و حجاب زینبی کمرنگ شد
امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه بیکاری، گرانی و اختلاس زخم جامعه امروز است، گفت: درسی که ما از دو بانو حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) می‌گیریم عفاف و حجاب است و یادگاری این دو بانو کمرنگ شده است.(ادامه)
وکیل مدافع حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور پیشین می‌گوید موکلش در تمام اتهامات مطرح شده در کیفرخواست صادره از سوی دادستانی، محکوم و دادگاه در هر عنوان اتهامی، اشد مجازات را در نظر گرفته است.
بقایی در تمام اتهامات محکوم شده است
وکیل مدافع حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور پیشین می‌گوید موکلش در تمام اتهامات مطرح شده در کیفرخواست صادره از سوی دادستانی، محکوم و دادگاه در هر عنوان اتهامی، اشد مجازات را در نظر گرفته است. (ادامه)
بک کارمند ساده در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت با سوءاستفاده از امکانات شغلی 100 میلیارد تومان را طی 9 سال به جیب زد و از کشور فرار کرد.

کارمند ساده‌ای که 100 میلیارد تومان به جیب زد و گریخت
بک کارمند ساده در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت با سوءاستفاده از امکانات شغلی 100 میلیارد تومان را طی 9 سال به جیب زد و از کشور فرار کرد. (ادامه)
چه مصلحتی است که کاری با احمدی‌نژاد ندارند؟/ادعای مرعشی درباره کشف مواد خاص در خون خانواده هاشمی/کنایه علی مطهری به قالیباف و رئیسی
غیر از معدودی منافق، سلطنت‌طلب و ضدانقلاب بقیه مردم بسیجی‌اند/معنی ندارد بگوییم آستان قدس معاف از مالیات است/هشدار عضو جامعه روحانیت به جبهه پایداری: ساز جداگانه نزنید و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.