.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صف های طولانی مردم فقط حاصل فقر است و ترس از بدتر شدن شرایط بد کشور و قاعدتا هیچ کس حق ندارد مردم را سرزنش کند که چرا چنین می کنند؟ از صف گوشت تا صف خودرو؛ چرا مردم چنین می‌کنند؟(يادداشت)
صف های طولانی مردم فقط حاصل فقر است و ترس از بدتر شدن شرایط بد کشور و قاعدتا هیچ کس حق ندارد مردم را سرزنش کند که چرا چنین می کنند؟(ادامه)
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: اقتصاد کشور سیاسی شده/دولت فربه و بدهکار است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ساختار اقتصادی را اولین و اساسی ترین مشکل بیان کرد و گفت: تازمانیکه این مشکل حل نشود نمی توان کاری انجام نداد زیرا اقتصاد کشور سیاسی شده است.(ادامه)
اعزام ۶۹ کاروان دانشجویی به عتبات عالیات
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور از اعزام ۶۹ کاروان دانشجویی از ابتدای بهمن تاکنون به عتبات عالیات خبر داد.(ادامه)


به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و ۲۲ بهمن جمع زیادی از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی، با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفته و از رأفت اسلامی بهره‌مند شدند. موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات محکومان/ جزئیات و چگونگی نحوه اجرای عفو و تخفیف مجازاتها اعلام شد(خبر)
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و ۲۲ بهمن جمع زیادی از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی، با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفته و از رأفت اسلامی بهره‌مند شدند. (ادامه)
شمال نیوز : احمدپور با اظهار اینکه ۴۰۰ روستای استان نیز در دست گازرسانی است تصریح کردک طبق برنامه ۱۰۰ روزه هر روز یک روستا در استان گازرسانی می شود..... بهره مندی 92 درصد جمعیت روستایی مازندران از نعمت گاز
شمال نیوز : احمدپور با اظهار اینکه ۴۰۰ روستای استان نیز در دست گازرسانی است تصریح کردک طبق برنامه ۱۰۰ روزه هر روز یک روستا در استان گازرسانی می شود.....(ادامه)
خط لوله انتقال گاز در کجور تعویض می شود/ بدهی ۱۵۴ میلیاردی گاز
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اختلال در انتقال سیلندرهای گاز به منطقه کوهستانی کجور گفت: خط لوله انتقال گاز در کجور تعویض می شود.(ادامه)
حکم محکومیت یک‌ساله غلامحسین کرباسچی صبح امروز اجرایی شد. گزارش تسنیم درباره علت محکومیت کرباسچی را بخوانید. علت محکومیت غلامحسین کرباسچی چیست؟
حکم محکومیت یک‌ساله غلامحسین کرباسچی صبح امروز اجرایی شد. گزارش تسنیم درباره علت محکومیت کرباسچی را بخوانید.(ادامه)
توضیح ناجا درباره اخبار مربوط به مرگ خاوری
شمال نیوز: جانشین فرمانده ناجا درباره خبر مرگ خاوری گفت:‌در مورد مرگ این فرد خبری نداریم.(ادامه)
از ساعاتی پیش خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در حوالی منزل شخصی‌اش در کانادا دست به دست می‌شود. جزئیات قتل خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیاردی در کانادا
از ساعاتی پیش خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در حوالی منزل شخصی‌اش در کانادا دست به دست می‌شود.(ادامه)
محمود خاوری در کانادا به قتل رسید؟
امروز در برخی کانال های تلگرامی خبری منتشر شد مبنی بر این که خاوری در کانادا به قتل رسیده است که پیش از این نیز در کانال های چنین مطلبی منتشر و شایعه بودن آن مشخص شده بود.(ادامه)
شمال نیوز:حسینی‌عالمی در ارتباط با دستگیری و برکناری یکی از مدیران استان مازندران، اظهار کرد: یک پرونده‌ای در این ارتباط در حال رسیدگی است و ...... از آخرین وضعیت پرونده اعضای شورای بابل تا مدیر دستگیر شده مازنی
شمال نیوز:حسینی‌عالمی در ارتباط با دستگیری و برکناری یکی از مدیران استان مازندران، اظهار کرد: یک پرونده‌ای در این ارتباط در حال رسیدگی است و ......(ادامه)
بامداد روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱ حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء به اعدام محکوم گردیده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد. حمیدرضا باقری درمنی، "سلطان قیر" اعدام شد+جزئیات پرونده(خبر)
بامداد روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱ حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء به اعدام محکوم گردیده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد.(ادامه)
شمال نیوز :  ناصر نقویان در سالهای اخیر خبر ممنوع التصویری اش در رسانه ملی رسانه ای شد. او اهل بابل است و علاقه ای به خاله شادونه و عموپورنگ و فیتیلیه ای ها نداره و معتقد است که اینها انسان تربیت نمی کند..... روحانی منتقد و پرحاشیه مازندرانی از رئیس جمهور حکم گرفت
شمال نیوز : ناصر نقویان در سالهای اخیر خبر ممنوع التصویری اش در رسانه ملی رسانه ای شد. او اهل بابل است و علاقه ای به خاله شادونه و عموپورنگ و فیتیلیه ای ها نداره و معتقد است که اینها انسان تربیت نمی کند.....(ادامه)
آیت الله جوادی آملی: ظرفیت های مازندران مورد توجه قرار گیرد
یک مرجع تقلید شیعیان گفت: مازندران دارای امنیت مناسب و فراوان است و باید از ظرفیت های استان بهره گیری شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط، شرایط استیضاح آقای ظریف نیست. من با برخی استیضاح‌کنندگان هم صحبت کردم که آنها گفتند ما قصد برکناری وزیر امور خارجه را نداریم فقط می‌خواهیم مطالبی را در قالب استیضاح بگوییم. .... یوسفیان ملا : می‌توانم آدرس همه پولشویی‌ها را به نمایندگان بدهم!
شمال نیوز : نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط، شرایط استیضاح آقای ظریف نیست. من با برخی استیضاح‌کنندگان هم صحبت کردم که آنها گفتند ما قصد برکناری وزیر امور خارجه را نداریم فقط می‌خواهیم مطالبی را در قالب استیضاح بگوییم. ....(ادامه)
بخش دوم و پایانی گفتگوی وزیر اقتصاد دولت دهم
(ادامه)
ظریف زیر تیغ مجلس و افکار عمومی/ نمایندگان و کاربران عصبانی دوام نمی آورند/ حاجی دلیگانی : طرح استیضاح را سه شنبه تقدیم هیات رئیسه می کنیم/ تابش : می خواهند CFT را تحت الشعاع قرار دهند/ قمی: این استیضاح سیاسی است/ سلحشوری: مگر ظریف در مورد پولشویی دروغ گفت؟ (خبر)
(ادامه)
دستگیری یک مدیر آموزش‌وپرورش به جرم اختلاس
دادستان بجنورد از دستگیری معاون مالی آموزش‌وپرورش شهرستان مانه و سملقان خبر داد.(ادامه)
بازداشت رئیس یک سازمان دولتی به اتهام پارتی‌بازی در استخدام
(ادامه)
دست کم ۴ شهردار و ۱۷ کارمند شهرداری در یک ‌سال گذشته دستگیر و روانه زندان شدند اتهامات جنسی، اختلاس، تقلب علمی و… از دلایل بازداشت اعضای شوراهای شهر و شهرداری‌هاست زیرپوست شوراهای شهر(يادداشت)
دست کم ۴ شهردار و ۱۷ کارمند شهرداری در یک ‌سال گذشته دستگیر و روانه زندان شدند اتهامات جنسی، اختلاس، تقلب علمی و… از دلایل بازداشت اعضای شوراهای شهر و شهرداری‌هاست(ادامه)
دستگیری 4 متهم از نزدیکان یکی از اعضا در پرونده شورای شهر
با حکم مقامات قضایی چهار نفر از شهروندان بنابی در ادامه رسیدگی به پرونده مربوط به ارتشاء و اختلاس در شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب دستگیر و بازداشت شدند.(ادامه)
«ناصر حجازی» هفت سال بعداز فوت، بدهکار مالیاتی شد!
شمال نیوز : همسر ناصر حجازی معتقد است که اداراه مالیات بعد از ۷ سال از درگذشت وی از خانواده این مربی مالیات حضور او در استقلال را می‌خواهد..... (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: در رابطه با پرونده اخلاگران اقتصادی تا امروز بیش از ۶۷ نفر بازداشت شدند، بیش از ۱۰۰ نفر از افراد دولت ممنوع الخروج شدند برای ۲۶ نفر کیفرخواست صادر شده است. ممنوع الخروجی ۱۰۰ مسئول دولتی/ واکنش ها به اظهارات محمود صادقی، یوسفیان ملا و بازداشت پسر نوبخت و پرونده احمدی نژاد، مشایی،مفسدین اقتصادی و معترضین خیابانی
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: در رابطه با پرونده اخلاگران اقتصادی تا امروز بیش از ۶۷ نفر بازداشت شدند، بیش از ۱۰۰ نفر از افراد دولت ممنوع الخروج شدند برای ۲۶ نفر کیفرخواست صادر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : در این بیانیه آمده است : پس از سخنان امام جمعه بابل دو تن از نمایندگان مجلس ( که امضای سوال از رییس جمهور را نیز پس گرفته بودند ) در پاسخ به سخنان ایشان سعی نمودند این جملات را به کلیت مجلس و نمایندگان تسری دهند و..... بیانیه دفتر امام جمعه بابل جهت شفاف سازی سخنانی که واکنش تند نمایندگان را بدنبال داشت
شمال نیوز : در این بیانیه آمده است : پس از سخنان امام جمعه بابل دو تن از نمایندگان مجلس ( که امضای سوال از رییس جمهور را نیز پس گرفته بودند ) در پاسخ به سخنان ایشان سعی نمودند این جملات را به کلیت مجلس و نمایندگان تسری دهند و.....(ادامه)
مدیرکل و معاون سابق اداره ورزش و جوانان بازداشت شدند
(ادامه)

تیم اقتصادی دولت ضعیف است. چه اصراری دارند که مشکلات به دست آن‌ها حل شود؟ چرا این تیم ضعیف را عوض نمی‌کنند؟ چرا صاحب‌نظران باتجربه اقتصادی را فرا نمی‌خوانند؟ چرا به جای اینکه کارخانه‌ها را فعال کنند و جوانان ما را به کار دعوت نمایند، ثروت‌های مردم را از گردش اقتصادی خارج کرده و به صورت سکه و دلار در خانه‌ها محبوس می‌کنند؟ چرا نقدینگی بدون در نظر گرفتن راهکارهای اقتصادی از طریق استقراض از بانک مرکزی، بی‌حساب و کتاب افزوده می‌شود؟

آیت الله صافی گلپایگانی: چرا میلیاردها از سرمایه ملّت را غارت کردند؟ / آیت‌الله نوری همدانی: با اخلالگران اقتصادی به عنوان خائن برخورد شود / آیت الله مکارم شیرازی: مردم قضاتی می‌خواهند که به این وضع شرم‌آور مفسدان پایان دهند(خبر)
تیم اقتصادی دولت ضعیف است. چه اصراری دارند که مشکلات به دست آن‌ها حل شود؟ چرا این تیم ضعیف را عوض نمی‌کنند؟ چرا صاحب‌نظران باتجربه اقتصادی را فرا نمی‌خوانند؟ چرا به جای اینکه کارخانه‌ها را فعال کنند و جوانان ما را به کار دعوت نمایند، ثروت‌های مردم را از گردش اقتصادی خارج کرده و به صورت سکه و دلار در خانه‌ها محبوس می‌کنند؟ چرا نقدینگی بدون در نظر گرفتن راهکارهای اقتصادی از طریق استقراض از بانک مرکزی، بی‌حساب و کتاب افزوده می‌شود؟ (ادامه)
از فرار متهم تا ابهامات و عجایب پرونده موسسه ثامن الحجج
(ادامه)
دچار یک اشتباه راهبردی هستیم. اول اینکه برای ما موضوعات فرهنگی در اولویت قرار ندارد و دوم اینکه وقتی هم سراغ مسائل فرهنگی می‌رویم به روش سیاسی و امنیتی ورود می‌کنیم. همین که توئیتر فیلتر می‌شود، اما نسبت به اینستاگرام بی‌اعتنا هستیم یعنی تهدید هجمه‌های سبک زندگی را کم‌خطرتر از هجمه‌های سیاسی می‌دانیم. یک اشتباه راهبردی در جنجال خانم مائده
دچار یک اشتباه راهبردی هستیم. اول اینکه برای ما موضوعات فرهنگی در اولویت قرار ندارد و دوم اینکه وقتی هم سراغ مسائل فرهنگی می‌رویم به روش سیاسی و امنیتی ورود می‌کنیم. همین که توئیتر فیلتر می‌شود، اما نسبت به اینستاگرام بی‌اعتنا هستیم یعنی تهدید هجمه‌های سبک زندگی را کم‌خطرتر از هجمه‌های سیاسی می‌دانیم.(ادامه)
رئیس شورای شهر ساری: نامه‌ای بابت استعفای اعضای شورای شهر ساری دریافت نکردم
رئیس شورای شهر ساری درباره استعفای اعضای شورا شهر ساری گفت: نامه‌ای دریافت نکردم.(ادامه)
دادستان ساری: تعرض به منابع طبیعی بالا است/ ارجاع تخلف ۲۹۰ میلیاردی شهرداری
دادستان ساری گفت: تعرض به منابع طبیعی و محیط‌زیست در استان به‌شدت بالا است و از عملکرد این بخش رضایت نداریم.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.