.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایندگان در مناطق خود با فشارها و لابی‌ها مواجه‌اند؛ درنتیجه مجبورند تحت‌تأثیر آن فشارها موضوع تأیید صلاحیت‌ها را انجام دهند؛ به‌ویژه در انتخابات شوراها گاهی کسانی نامزد می‌شوند که صاحب قدرت یا ثروت هستند و می‌توانند به‌نوعی بر آینده کاری نماینده مجلس هم تأثیرگذار باشند ریشه فسادهای بزرگ در شوراهای شهر چیست؟ / ردپای برخی نمایندگان مجلس در تخلفات شوراها / سازوکار فعلی انتخابات شوراها بسیار خطرناک و بیمار است
نمایندگان در مناطق خود با فشارها و لابی‌ها مواجه‌اند؛ درنتیجه مجبورند تحت‌تأثیر آن فشارها موضوع تأیید صلاحیت‌ها را انجام دهند؛ به‌ویژه در انتخابات شوراها گاهی کسانی نامزد می‌شوند که صاحب قدرت یا ثروت هستند و می‌توانند به‌نوعی بر آینده کاری نماینده مجلس هم تأثیرگذار باشند(ادامه)
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه گفت: مبارزه با فساد باید مستند باشد و مرجع رسیدگی به این مستندات هم دستگاه قضایی است. خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد؛ اما باید مراقب باشیم به کسی ظلم نشود / هرکس مال نامشروعی کسب کرده، پیش از ورود قوه قضائیه، خودش برگرداند(خبر)
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه گفت: مبارزه با فساد باید مستند باشد و مرجع رسیدگی به این مستندات هم دستگاه قضایی است.(ادامه)
شمال نیوز : این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه مدیرعامل وقت سایپا می گوید به من فشار آوردند و مجبور شدم آن هزار دستگاه را به صورت خاصی توزیع کنم یا در اختیار افرادی که پیگیر بودند بگذارم.... ایران‌خودرو و سایپا برای انتخابات و جریانات خاص هزینه‌ می‌کنند!
شمال نیوز : این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه مدیرعامل وقت سایپا می گوید به من فشار آوردند و مجبور شدم آن هزار دستگاه را به صورت خاصی توزیع کنم یا در اختیار افرادی که پیگیر بودند بگذارم....(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: یکی از مدیران استانی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی عصر دیروز بازداشت و برای فرد مذکور در دادسرای ساری تشکیل پرونده شده است. بازداشت یکی از مدیران استانی وزارت جهاد کشاورزی در ساری / متهم حدود 60 میلیارد ریال فساد داشت
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: یکی از مدیران استانی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی عصر دیروز بازداشت و برای فرد مذکور در دادسرای ساری تشکیل پرونده شده است.(ادامه)
اصل ۹۹ قانون اساسی مقرر می‌دارد که شورای نگهبان، نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی است درنتیجه باید گفت با بسته بودن دست ... موج عجیبی از بازداشت شهرداران و اعضای شورای شهر به دلیل فساد‌های مالی و اخلاقی راه افتاده است ناظران انتخابات شهری کجا هستند؟!
اصل ۹۹ قانون اساسی مقرر می‌دارد که شورای نگهبان، نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی است درنتیجه باید گفت با بسته بودن دست ...(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به هجمه های اخیر به آیت الله لاریجانی گفت: بازداشت های شبانه، پرونده سازی ها و برخورد قهری قوه قضاییه شرایط را اینگونه کرد. بازداشت های شبانه و پرونده سازی ها برای آملی لاریجانی مشکل ایجاد کرد/اگر در برابر انتقاد ها گارد نمی گرفت اینطور نمی شد
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به هجمه های اخیر به آیت الله لاریجانی گفت: بازداشت های شبانه، پرونده سازی ها و برخورد قهری قوه قضاییه شرایط را اینگونه کرد.(ادامه)
​احمد توکلی با ارسال نامه‌هایی به روسای قوا ، اعضای دولت، مجلس ،قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای شورای نگهبان سبت به افزایش چشمگیر حاشیه نشینی در شهرها هشدار داد. 

اگر ناشنوا هم شده باشیم از شنیدن صدای شکستن استخوان‌های مستأجران گریزی نداریم
​احمد توکلی با ارسال نامه‌هایی به روسای قوا ، اعضای دولت، مجلس ،قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای شورای نگهبان سبت به افزایش چشمگیر حاشیه نشینی در شهرها هشدار داد. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم..... فولادی : مسئولان ناکارآمد استعفا دهند / چپ و راست هیچ فرقی نمی‌کند / نظام ، مردم، قانون اساسی و ولایت فقیه مهم است
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم.....(ادامه)
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!!
.... توکلی : مردم وضعیت را می‌بینند و می‌فهمند که ما صادق نیستیم و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌ایم
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!! ....(ادامه)
مرخصی بقایی تمدید شد
مرخصی حمید بقایی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دولت محمود احمدی‌نژاد، تا روز جمعه تمدید شد.(ادامه)
شورای شهر در واقع مولود نامبارک شهری را پای گذاشت که در اکثر شهر‌ها یا دچار فساد شده یا اینکه با اختلاف اعضا و شهردار شهر در بلاتکلیفی خاصی قرار گرفته است. آقای نماینده، فساد شورا‌ها پای کیست ؟
شورای شهر در واقع مولود نامبارک شهری را پای گذاشت که در اکثر شهر‌ها یا دچار فساد شده یا اینکه با اختلاف اعضا و شهردار شهر در بلاتکلیفی خاصی قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: نتیجه رفتارها و اقدامات غیرقانونی آنها برخلاف مصالح عمومی و بعضاً دارای تبعات اجتماعی و امنیتی و حتی حیف و میل اموال عمومی بوده و به شکایت کیفری اعضای شورای شهر علیه یکدیگر و تشکیل پرونده کیفری منجر شده است..... ۵ عضو شورای شهر بهشهر جلب و تفهیم اتهام شدند
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: نتیجه رفتارها و اقدامات غیرقانونی آنها برخلاف مصالح عمومی و بعضاً دارای تبعات اجتماعی و امنیتی و حتی حیف و میل اموال عمومی بوده و به شکایت کیفری اعضای شورای شهر علیه یکدیگر و تشکیل پرونده کیفری منجر شده است.....(ادامه)
اختلاس ۴۰ میلیاردی در یکی از شعبات بانکی تنکابن کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف اختلاس ۴۰ میلیاردی در یکی از شعبات بانک های شهرستان تنکابن و دستگیری دو متهم خبر داد.(ادامه)
بقایی و مشایی از اوین به مرخصی آمدند
حمید بقایی معاون اجرایی دولت احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس دولت دهم از اوین به مرخصی آمدند. (ادامه)
چند راهکار برای رونق تولید(يادداشت)
(ادامه)
زندگی فوق لاکچری و فرازمینی سلطان هزینه در آسیا +تصاویر
(ادامه)
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس عنوان کرد: امروز باید دولت را حمایت کرد ولی برخی اصلاح طلبان معتقدند روحانی می‌خواهد برای بعد از ریاست جمهوری خودش را حفظ کند تا به حصر نرود. روحانی فقط می‌خواهد خودش را برای پس از ریاست جمهوری حفظ کند تا به حصر نرود/ سال ۸۴ تحت تأثیر قدرت پوپولیسم به احمدی‌نژاد رأی دادم
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس عنوان کرد: امروز باید دولت را حمایت کرد ولی برخی اصلاح طلبان معتقدند روحانی می‌خواهد برای بعد از ریاست جمهوری خودش را حفظ کند تا به حصر نرود.(ادامه)
شمال نیوز: سید تقی سیدی از شاعران جوان کشورمان درباره حوادث اخیر سیل در کشور و حواشی آن سروده است.

چه شد به مملكت ما كه هر دمش خبريست /كه داغ قبل نرفته ست داغ تازه تريست ؟
شمال نیوز: سید تقی سیدی از شاعران جوان کشورمان درباره حوادث اخیر سیل در کشور و حواشی آن سروده است. (ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 3 هزار و 41 زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری شدند.

بیش از 3 هزار زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری شدند / آزادی 1706 نفر + جزییات
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 3 هزار و 41 زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری شدند. (ادامه)
با شدت گرفتن مقابله دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی، رسیدگی به پرونده موسوم به فساد در پتروشیمی در دستور کار قرار گرفت که چند جلسه از محاکمه متهمان این پرونده تاکنون برگزار شده و در این میان یک نام بیشتر از سایرین خبرساز شده است؛ «مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا.» آن‌چه مرجان شیخ‌الاسلامی درباره اتهاماتش مدعی شد
با شدت گرفتن مقابله دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی، رسیدگی به پرونده موسوم به فساد در پتروشیمی در دستور کار قرار گرفت که چند جلسه از محاکمه متهمان این پرونده تاکنون برگزار شده و در این میان یک نام بیشتر از سایرین خبرساز شده است؛ «مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا.»(ادامه)
آخرین دلخوشی بابک زنجانی هم از دست رفت!
مطرح شدن اعداد ارقامی درباره اختلاس مرجان شیخ الاسلامی که با عبور از بابک زنجانی، رکورد میزان اختلاس در کشور را به نام خود ثبت کرد، سوژه کارتونی از طراوت نیکی در «نیش خط» شد. (ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث مسکن معلولان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید مورد توجه قرار بگیرد تا خانه‌ای که ۲ معلول در آن زندگی می‌کند، بدون مسکن نباشد. خانواده‌های دارای ۲ معلول صاحب مسکن می‌شوند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث مسکن معلولان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید مورد توجه قرار بگیرد تا خانه‌ای که ۲ معلول در آن زندگی می‌کند، بدون مسکن نباشد.(ادامه)
دادستان تهران : اختلاس ۶ میلیارد دلاری در پرونده پتروشیمی کذب است
(ادامه)
شمال نیوز : نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در گذشته و امروز رسم بود که در ورودی و خروجی شهر‌ها شناسنامه نصب می‌کردند، افزود: در این شناسنامه فاصله از شهر با دریا، خشکی و ... درج می‌شد، اما محتوای این شناسنامه شهر بعد انقلاب عوض شد..... خاتمی : از تندروی بترسیم که تندروی عاقبت خوبی ندارد / گرانی مردم را رنجانده است
شمال نیوز : نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در گذشته و امروز رسم بود که در ورودی و خروجی شهر‌ها شناسنامه نصب می‌کردند، افزود: در این شناسنامه فاصله از شهر با دریا، خشکی و ... درج می‌شد، اما محتوای این شناسنامه شهر بعد انقلاب عوض شد.....(ادامه)
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران و مفسدان اقتصادی ضمن بیان توضیحاتی در رابطه با میزان تحصیل مال نامشروع متهمان پرونده اخلال اقتصادی در حوزه پتروشیمی گفت: رقم اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورو است؛ اما به این معنا نیست که تمام این رقم توسط متهمان تصاحب شده باشد. تکذیب‌ اختلاس ۱۰۰‌ هزار‌ میلیاردی متهمان‌ پرونده‌ پتروشیمی
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران و مفسدان اقتصادی ضمن بیان توضیحاتی در رابطه با میزان تحصیل مال نامشروع متهمان پرونده اخلال اقتصادی در حوزه پتروشیمی گفت: رقم اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورو است؛ اما به این معنا نیست که تمام این رقم توسط متهمان تصاحب شده باشد.(ادامه)
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران و مفسدان اقتصادی ضمن بیان توضیحاتی در رابطه با میزان تحصیل مال نامشروع متهمان پرونده اخلال اقتصادی در حوزه پتروشیمی گفت: رقم اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورو است؛ اما به این معنا نیست که تمام این رقم توسط متهمان تصاحب شده باشد. خبر اختلاس ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی متهمان پرونده پتروشیمی کذب است
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران و مفسدان اقتصادی ضمن بیان توضیحاتی در رابطه با میزان تحصیل مال نامشروع متهمان پرونده اخلال اقتصادی در حوزه پتروشیمی گفت: رقم اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورو است؛ اما به این معنا نیست که تمام این رقم توسط متهمان تصاحب شده باشد. (ادامه)
مدیرکل محیط‌ زیست و معاونش دستگیر شد
دادستان‌ استان سمنان‌ از‌ دستگیری مدیرکل محیط زیست استان سمنان و یکی‌ از معاونان وی به علت اختلاس خبر داد.(ادامه)
 رئیس کل دادگستری مازندران از کشف یک اختلاس دو میلیارد ریالی در یکی از شعبات بانک ملی شهرستان تنکابن خبر داد و گفت: کارمند متخلف بانک به زندان معرفی شد. رئیس کل دادگستری : کشف اختلاس ۲ میلیاردی در یکی از بانکهای مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از کشف یک اختلاس دو میلیارد ریالی در یکی از شعبات بانک ملی شهرستان تنکابن خبر داد و گفت: کارمند متخلف بانک به زندان معرفی شد.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 2 هزار زندانی در استان مشمول عفو رهبری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شوند که تا 15 اسفندماه به آنها ابلاغ می‌شود. دادستان : 2 هزار زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری می‌شوند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 2 هزار زندانی در استان مشمول عفو رهبری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شوند که تا 15 اسفندماه به آنها ابلاغ می‌شود.(ادامه)
علم‌الهدی: مگر مشکل آب با برجام حل شد که مشکل گوشت با FATF حل شود؟
علم الهدی: رقابت در حوزه اشرافیگری و مسابقه گذاشتن مسئولان با مردم و بالعکس و میان مردم در طبقات مختلف یک خطر از سوی رهبری برای نظام انقلابی مطرح شده است؛ این اشرافیگری موجب ارتجاع انقلاب می‌شود؛(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.