.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت الله لائینی :جامعه پردازی و تمدن سازی نقش اصلی دین است
نماینده ولی فقیه در مازندران، نقش اصلی دین را جامعه پردازی، تمدن سازی ذکرد کرد و گفت: دشمنان از اسلام سیاسی هراس دارند.(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است .... مدیریت شهری ساری ؛ از باتلاق فساد تا برزخ بلاتکلیفی و انحلال
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است ....(ادامه)
شمال نیوز : نبویان خاطرنشان کرد: ما همواره شاهد توهین‌های شما آقای روحانی، به منتقدین بودیم که الفاظی مثل ترسوها، بزدل‌ها، ‌عصر حجری‌ها، بی‌شناسنامه‌ها را در مورد منتقدین به کار بردید. آیا اینها ربطی به تحریم دارد؟.... رئیس جمهور، رئیس پدافند غیرعامل را به جلسات شورای عالی فضای مجازی راه نمی دهد
شمال نیوز : نبویان خاطرنشان کرد: ما همواره شاهد توهین‌های شما آقای روحانی، به منتقدین بودیم که الفاظی مثل ترسوها، بزدل‌ها، ‌عصر حجری‌ها، بی‌شناسنامه‌ها را در مورد منتقدین به کار بردید. آیا اینها ربطی به تحریم دارد؟....(ادامه)
بررسی پرونده تخلفات مالی شهرداری ساری در ابتدای راه
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: بررسی پرونده تخلفات مالی در شهرداری ساری در ابتدای راه است.(ادامه)

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان در دو مرحله اقدام به دستگیری مدیران شرکت گاز استان و شهرداری ساری کرده است، گفت: دست مفسدان اقتصادی را در مازندران قطع می‌کنیم. جزئیات جدید از دستگیری مدیران متخلف شرکت گاز و شهرداری ساری
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان در دو مرحله اقدام به دستگیری مدیران شرکت گاز استان و شهرداری ساری کرده است، گفت: دست مفسدان اقتصادی را در مازندران قطع می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : ریشه بسیاری از اختلاس های انجام شده در دستگاههای اجرایی و سوء مدیریت ایجاد شده ، عدم شایسته سالاری و جولان چاپلوسان بیسواد و کم هوش است.... «مدیران ضعیف»عامل رشد اختاپوسی چاپلوسان در دستگاههای اجرایی مازندران
شمال نیوز : ریشه بسیاری از اختلاس های انجام شده در دستگاههای اجرایی و سوء مدیریت ایجاد شده ، عدم شایسته سالاری و جولان چاپلوسان بیسواد و کم هوش است....(ادامه)
کمرنگ شدن شور و نشاط اجتماعی جامعه درپی مشکلات اقتصادی
یک محقق و استاد دانشگاه و دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته مازندران با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی در جامعه کمرنگ شده، گفت: گرانی و تورم نشاط اجتماعی را سلب کرده است.(ادامه)
شورای اسلامی شهر ساری اختیارات شهردار این شهر را به معاونانش تفویض کرده است تا بتوانند پیش از مشخص شدن تکلیف شهردار بازداشتی وظایف مدیریت شهری را انجام دهند.
اختیارات شهردار ساری به معاونان تفویض شد
شورای اسلامی شهر ساری اختیارات شهردار این شهر را به معاونانش تفویض کرده است تا بتوانند پیش از مشخص شدن تکلیف شهردار بازداشتی وظایف مدیریت شهری را انجام دهند. (ادامه)
جزئیات پرونده دستگیری شهردار ساری
پرونده عباس رجبی شهردار ساری با پرونده‌هایی با موضوع دستگیری‌های اعضای شورای شهر که با محوریت شهرداران سابق بوده، متفاوت است.(ادامه)
کدام مدیران دولتی پای میز محاکمه هستند؟
بسیاری از مدیران دولتی که از مقام و منصب خود سوء استفاده کرده‌اند هم اکنون پای میز محاکمه آمده‌اند و به حسابشان رسیدگی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : اگر در میان همین مدیران و رجال شهری جستجو کنیم قطعاً افراد و خانواده های زیادی را می بینیم که ادعایی ندارند، اما در مقاطع گوناگون، منشا خدمات ماندگاری برای شهر بودند و .... انتخابات شوراها ؛ "رای به اصالت و ریشه داری" یا فرصت طلبی ؟
شمال نیوز : اگر در میان همین مدیران و رجال شهری جستجو کنیم قطعاً افراد و خانواده های زیادی را می بینیم که ادعایی ندارند، اما در مقاطع گوناگون، منشا خدمات ماندگاری برای شهر بودند و ....(ادامه)
بر اساس خبرهایی که در فضای مجازی مطرح شده، علی‌اصغر پیوندی به ۱۲ سال حبس و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است. ۱۲ سال زندان برای رئیس سابق جمعیت هلال احمر
بر اساس خبرهایی که در فضای مجازی مطرح شده، علی‌اصغر پیوندی به ۱۲ سال حبس و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.(ادامه)
دستگیری کارمند بانکی که حساب مشتریان را خالی می‌کرد
فرمانده انتظامی مازندران گفت: یکی از کارکنان بانک که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب مشتریان بانک کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
رفیقدوست : موافق ریاست جمهوری نظامی ها هستم / شاید یک نظامی بتوانند به مرکب سرکش دلار افسار بزند / به جای یارانه باید به یک کشاورز تراکتور می دادیم / اگر فتاح از ما سوال می‌کرد آن مطالب را نمی‌گفت / فکر نمی کنم نیاز به اصلاح داشته باشم .... (خبر)
(ادامه)
وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی گفت: محکومیت فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پایان یافت و از زندان آزاد شد. مهدی هاشمی با پایان محکومیتش از زندان اوین آزاد شد/ فاطمه هاشمی: برادرم مرخصی کرونایی گرفته
وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی گفت: محکومیت فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پایان یافت و از زندان آزاد شد.(ادامه)
چرا مجلس به نقش نظارتی خود در مورد شوراهای اسلامی شهر و روستا عمل نمی‌کند!؟(يادداشت)
(ادامه)
دستگیری یک رئیس بانک بخاطر اختلاس
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل اختلاس ۱۸ میلیارد ریالی در شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد.(ادامه)
لجنزار مدیریتی فاتحه همه را می خواند!(يادداشت)
(ادامه)
یک نماینده: ۵۰۰ نفر از مسئولان میلیاردر شده‌اند
نماینده مردم نجفآباد در مجلس با بیان اینکه چرا طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان اجرا نمی‌شود؟گفت:درآمد ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی از اعاده اموال نامشروع به خزانه عودت شود.(ادامه)
واکنش وزیر بهداشت به ادعای اختلاس فرزندش
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه، به ادعای امام جمعه ملارد مبنی بر اختلاس فرزند نمکی، واکنش نشان داد. (ادامه)
جزئیات بازداشت سرپرست سابق شهرداری ساری به همراه 2 نفر دیگر
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت سرپرست سابق شهرداری ساری، معاون سابق شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری و یک دلال خبر داد.(ادامه)


خیلی از ما فکر می‌کنیم که مال حرام یعنی همان اختلاس‌ها و تخلف‌های مالی که متهمان‌شان را در دادگاه یا کانادا می‌بینیم. نه، مال حرام راحت‌تر از اینها هم وارد زندگی ما انسان‌ها می‌شود. جمله‌ای از امام‌ حسین(ع) که باید سَر در همه اداره‌ها نصب شود(يادداشت)
خیلی از ما فکر می‌کنیم که مال حرام یعنی همان اختلاس‌ها و تخلف‌های مالی که متهمان‌شان را در دادگاه یا کانادا می‌بینیم. نه، مال حرام راحت‌تر از اینها هم وارد زندگی ما انسان‌ها می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران در خصوص پرونده دستگیری در شهرداری سلمانشهر نیز گفت: ۴ نفر در شهرداری سلمانشهر به اتهام دریافت رشوه و تضییع حقوق عمومی دستگیر، تفهیم اتهام و قرار قانونی برای .... امکان افزایش دستگیر شدگان در شهرداری مرکز مازندران
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران در خصوص پرونده دستگیری در شهرداری سلمانشهر نیز گفت: ۴ نفر در شهرداری سلمانشهر به اتهام دریافت رشوه و تضییع حقوق عمومی دستگیر، تفهیم اتهام و قرار قانونی برای ....(ادامه)
بازداشت یک عضو شورای شهر سلمانشهر
رئیس کل دادگستری مازندران ازبازداشت یک عضو شورای شهر سلمانشهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست شهرداری سلمانشهر، سرپرست قبلی، شهردار قبلی و یکی از کارمندان شهرداری این شهرستان نیز به اتهام بازداشت سرپرست فعلی و قبلی شهرداری سلمانشهر
شمال نیوز: سرپرست شهرداری سلمانشهر، سرپرست قبلی، شهردار قبلی و یکی از کارمندان شهرداری این شهرستان نیز به اتهام(ادامه)
بازداشت سرپرست فعلی و قبلی شهرداری سلمانشهر
رئیس کل دادگستری مازندران با تایید دستگیری چهارمین عضو شورای شهر ساری مرتبط با پرونده اختلاس و تضییع حقوق عمومی گفت: میزان تخلف مالی در پرونده شهرداری و شورای شهر ساری بسیار زیاد و این پرونده در حال رسیدگی است.(ادامه)
لایینی:آزادگان گنجینه های ارزشمند جامعه اسلامی هستند
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان گنجینه های ارزشمندی برای جامعه اسلامی هستند.(ادامه)
جنگ جهانی چهارم۱(يادداشت)
(ادامه)
پاسخ پدر روح‌الله زم درباره‌ پسرش
حجت الاسلام محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم در چند یادداشت اینستاگرامی با عنوان «جایگاه پدری» به یکی از مخاطبانش درباره‌ی پسرش پاسخ داده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.