.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برای درمان کبد چرب راههای مختلفی در طب سنتی ارائه شده است؛ در این مطلب به ۱۵ راهکار ساده و دستورالعمل برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب و درمان آن اشاره شده است.زمانی که تمرکز ما بر نحوه غذا خوردن و رعایت تدابیر صحیح غذا خوردن بیشتر شود، دلیلی برای ابتلا به بیماری‌ای مانند "کبد چرب" باقی نمی‌ماند. ۱۵ دستورالعمل ساده برای درمان کبد چرب
برای درمان کبد چرب راههای مختلفی در طب سنتی ارائه شده است؛ در این مطلب به ۱۵ راهکار ساده و دستورالعمل برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب و درمان آن اشاره شده است.زمانی که تمرکز ما بر نحوه غذا خوردن و رعایت تدابیر صحیح غذا خوردن بیشتر شود، دلیلی برای ابتلا به بیماری‌ای مانند "کبد چرب" باقی نمی‌ماند.(ادامه)
شمال نیوز : در این شرایط سخت تمام صنایع استان، مسئولان استانی و استانداری بدون هیچ‌گونه توجهی به تنها تیم فوتبال دیار مازندران، کار را سخت‌تر هم کرده‌اند .... گلایه نساجی از مسئولان مازندرانی ؛ از پشت میزها بیرون بیایید / "نساجی زمانی «تنها امید استان مازندران است» که قرار باشد کنار افتخارات آن عکس بگیرید !
شمال نیوز : در این شرایط سخت تمام صنایع استان، مسئولان استانی و استانداری بدون هیچ‌گونه توجهی به تنها تیم فوتبال دیار مازندران، کار را سخت‌تر هم کرده‌اند ....(ادامه)
"تمامی خبرهای مربوط به فوت ایشان شایعه است". تکذیب درگذشت مهدی کروبی
"تمامی خبرهای مربوط به فوت ایشان شایعه است".(ادامه)
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب شایعات مبنی بر استعفای وزیر صمت گفت: "سید رضا فاطمی‌امین" امشب در برنامه "صف اول" شبکه خبر برنامه‌های این وزارتخانه را تشریح می‌کند. استعفای وزیر صمت تکذیب شد
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب شایعات مبنی بر استعفای وزیر صمت گفت: "سید رضا فاطمی‌امین" امشب در برنامه "صف اول" شبکه خبر برنامه‌های این وزارتخانه را تشریح می‌کند.(ادامه)
نام" مصطفی چمران" بیش از آنکه احترام برانگیز باشد افتخار برانگیز است. افتخار برای ملتی که هیچگاه در برابر بیگانه سر خم نکرد و در برابر ترس و تسلیم زمامدارانش همواره فریاد عصیان را سر داد. شیوه «شهید چمران»، نیاز امروز ماست(يادداشت)
نام" مصطفی چمران" بیش از آنکه احترام برانگیز باشد افتخار برانگیز است. افتخار برای ملتی که هیچگاه در برابر بیگانه سر خم نکرد و در برابر ترس و تسلیم زمامدارانش همواره فریاد عصیان را سر داد.(ادامه)
عکس/ تنها فرزند باقیمانده از ایران
تیم نگهداری تنها فرزند باقیمانده از ایران (ماده یوزپلنگ ایرانی) که در شرایط اسارت متولد شد نام "پیروز" را برای این توله یوزپلنگ برگزیدند.(ادامه)
شمال نیوز: جمع کثیری از مردم سمنان از سرمایه گذار "مجتمع پتروشیمی مازندران " خواستند تا این پروژه عظیم و اشتغالزا را به سمنان منتقل کند . درخواست مردم سمنان از سرمایه گذار "مجتمع پتروشیمی مازندران " برای انتقال این پروژه به استان سمنان + سند
شمال نیوز: جمع کثیری از مردم سمنان از سرمایه گذار "مجتمع پتروشیمی مازندران " خواستند تا این پروژه عظیم و اشتغالزا را به سمنان منتقل کند .(ادامه)
مرداب هسل در کنار روستای طلاجو واقع در شهرستان چالوس قرار دارد. «هسل» به معنای آب راکد نام یکی از جاذبه های دیدنی و بکر مازندران است که در فصول مختلف سال به رنگ‌های مختلفی در می‌آید. عکس/ "بوم نقاشی طبیعت" در مازندران(خبر)
مرداب هسل در کنار روستای طلاجو واقع در شهرستان چالوس قرار دارد. «هسل» به معنای آب راکد نام یکی از جاذبه های دیدنی و بکر مازندران است که در فصول مختلف سال به رنگ‌های مختلفی در می‌آید.(ادامه)
"چای" با بدن شما چه می‌کند؟
یک کارشناس تغذیه با اشاره به فواید بسیار نوشیدنی چای، گفت: این فواید زمانی نصیب بدن می‌شود که چای بصورت تازه دم و به میزان متعادل مصرف شود.(ادامه)
عکس/ فرزند "شهید صیاد خدایی" در مراسم تشییع
مراسم تشییع پیکر سردار شهید مدافع حرم «صیاد خدایی» صبح سه‌شنبه، (۳ خرداد) از میدان امام حسین بطرف میدان شهدا با حضور جمعی از مردم تهران برگزار شد.(ادامه)
عکس/ آرامگاه ابدی "شهید صیاد خدایی"
تصاویری از آماده‌سازی قبر شهید مدافع حرم صیادخدایی برای برگزاری مراسم تدفین در بهشت زهرا را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
اردیبهشت‌ماه فصل گل و گلاب است؛ دودانگه ساری، روستای "کلیج‌کلا"، این‌روزها با کارگاه گلاب‌گیری عطر محمدی گرفته‌است. گلاب‌گیری در "کلیج‌کلا" دودانگه (خبر)
اردیبهشت‌ماه فصل گل و گلاب است؛ دودانگه ساری، روستای "کلیج‌کلا"، این‌روزها با کارگاه گلاب‌گیری عطر محمدی گرفته‌است.(ادامه)
عبدالله سعیدی کیاسری " مدیریت ریسک در مدیریت شهری و نقش آن در شهرداری (يادداشت)
عبدالله سعیدی کیاسری "(ادامه)
عکس/ بارش برف سنگین از نوع بهاری در بلندی‌های مازندران!
این تصویر متعلق به زمستان ۱۴۰۰ نیست! این تصویر متعلق به جمعه، ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ است و این مکان هم "بطاهرکلا"، نام دارد. منطقه ای ییلاقی و کوهستانی در مازندران در بلندی های البرز مرکزی...(ادامه)
کشف ۲۰ تن چوب قاچاق در مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۲۰ تن چوب آلات قاچاق از نوع "طوق" به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : گنج‌افروز؛ روستایی واقع در شهرستان بابل، مهد کشتی لوچو میزبان سیزدهمین دوره رقابت‌های لوچو است، دست‌اندرکاران این رقابت سنتی تلاش دارند تا رقابت‌های لوچو را جهانی کنند. آمادگی "گنج‌افروز" برای سیزدهمین رقابت‌های لوچو ایران / لوچو در گنج افروز جهانی می شود
شمال نیوز : گنج‌افروز؛ روستایی واقع در شهرستان بابل، مهد کشتی لوچو میزبان سیزدهمین دوره رقابت‌های لوچو است، دست‌اندرکاران این رقابت سنتی تلاش دارند تا رقابت‌های لوچو را جهانی کنند.(ادامه)
تاثیر کلسترول خوب بر کاهش خطر آلزایمر
تحقیقات جدید نشان می دهد که "کلسترول خوب" ممکن است با افزایش سن در سلامت مغز نقش داشته باشد.(ادامه)
ترخیص اینترنتی خودرو‌ها در مازندران
رئیس پلیس راهور مازندران از ارائه خدمات ترخیص اینترنتی خودرو‌ها در نرم افزار "پلیس من" خبر داد.(ادامه)
افزایش ۲۶ درصدی ترددها در شمال در مقایسه با قبل از کرونا
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تردد در طرح نوروزی امسال در مقایسه با سال ۹۸ "قبل از کرونا" ۲۶ درصد افزایش پیدا کرده است. (ادامه)
عکس/ یکی از قدیمی‌ترین میدان‌های جهان
تصویری از "میدان ساعت" در یزد که یکی از قدیمی‌ترین میدان‌های جهان است را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز " معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، گفت: از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم. جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد
شمال نیوز " معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، گفت: از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم.(ادامه)
اولین عکس لورفته از همسر مجری سمت خدا
تصویری از همسر و پسر نجم الدین شریعتی که این روزها در برنامه به سمت خدا بسیار خوش درخشیده منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: اخیراً پیامی جعلی تحت عنوان "هدیه نوروزی یکی از بانک‌های کشور" در برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌آپ در حال انتشار است. جعل پیام یکی از بانک‌ها برای دریافت هدیه نوروزی!
شمال نیوز: اخیراً پیامی جعلی تحت عنوان "هدیه نوروزی یکی از بانک‌های کشور" در برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌آپ در حال انتشار است.(ادامه)
عکس/ روستایی دیدنی در رودبار
روستای "استخرگاه" از توابع شهرستان رودبار مازندران می‌باشد که از جاذبه‌های گردشگری این منطقه به حساب می‌آید. این روستای بسیار زیبا در دامنه کوه درفک و در دل جنگل‌های سر به فلک کشیده قرار دارد. (ادامه)
در حالی رئیس جمهوری به مازندران سفر می کند که نیاز است "باید بشودها" را همراه خود نیاورده و با دست پُر به این استان زرخیز سفر کند؛ مازندران، استانی است که به دلیل دارا بودن مزیت‌های مختلف، همیشه .. «باید بشودها» را در تهران جا بگذارید؛ دست پُر به مازندران بیایید
در حالی رئیس جمهوری به مازندران سفر می کند که نیاز است "باید بشودها" را همراه خود نیاورده و با دست پُر به این استان زرخیز سفر کند؛ مازندران، استانی است که به دلیل دارا بودن مزیت‌های مختلف، همیشه ..(ادامه)
امیر عبداللهیان گفت: ضمن ایستادگی در حفظ و رعایت خطوط قرمز ، اجازه نخواهیم داد هیچ عامل خارجی منافع ملی کشور را در مذاکرات وین برای لغو تحریم ها، تحت تاثیر قرار دهد. اجازه نمی‌دهیم هیچ عامل خارجی منافع ملی کشور را در "وین" تحت تاثیر قرار دهد
امیر عبداللهیان گفت: ضمن ایستادگی در حفظ و رعایت خطوط قرمز ، اجازه نخواهیم داد هیچ عامل خارجی منافع ملی کشور را در مذاکرات وین برای لغو تحریم ها، تحت تاثیر قرار دهد.(ادامه)
سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم؛ در حکمی  رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی مازندران " را منصوب کرد. انتصاب رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی مازندران
سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم؛ در حکمی رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی مازندران " را منصوب کرد.(ادامه)
عکس/ دریاچه‌ صورتی رنگ در گلستان
"دریاچه گلفشان نفتلیجه" از مکان‌های دیدنی و گردشگری بندرترکمن در استان گلستان است که در شهرستان گمیشان و در کرانه‌های شرقی دریای خزر واقع شده است.(ادامه)
عکس/ جنگلی در دل خلیج‌ فارس
یکی از جاذبه‌های طبیعی جزیره قشم "جنگل حرا" است که در بین خشکی و دریا قرار گرفته است. جنگل حرا یکی از بزرگترین جنگل‌ها در ایران است که برای دسترسی به آن باید به دل آب زد.(ادامه)
معرفی "یزدانی و مرادمند" به مرکز آموزشی سربازی
محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی؛ دو بازیکن تیم فوتبال استقلال برای حضور در خدمت سربازی، امروز به مرکز آموزشی معرفی می‌شوند. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 449 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.456 seconds.