.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
لباس عجیب بازیگر ایرانی! /عکس
نوید محمدزاده عکسی را به همراه پژمان بازغی در صفحه شخصی خود منتشر نموده است که لباس عجیب این بازیگر در جشنواره فیلم کن تعجب برخی از کاربران را به همراه داشت.(ادامه)
5 عمل برای افزایش رزق و روزی
(ادامه)
10 بازیکن استقلال به قلعه نویی خیانت کردند
آنالیزور تیم فوتبال استقلال مدعی شد برخی از بازیکنان این تیم می‌خواستند قلعه‌نویی از جمع آبی‌پوشان جدا شود و به همین دلیل به او خیانت کرده‌اند.(ادامه)
حسن جوادیان، مربی و سنگ‌نورد باسابقه ایرانی بر اثر سقوط از کوه جان خود را از دست داد.
مرگ ورزشکار باسابقه کشور بر اثر سقوط +عکس
حسن جوادیان، مربی و سنگ‌نورد باسابقه ایرانی بر اثر سقوط از کوه جان خود را از دست داد. (ادامه)
واکنش عضو جبهه پایداری به ائتلاف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری معتقد است ائتلاف اصولگرایان و اصلاح طلبان ممکن نیست و اصولگرایان پرحاشیه برای هزینه ندادن به سمت اصلاح طلبان گرایش پیدا می کنند. (ادامه)
زمان توزیع کارت آزمون ارشد آزاد
(ادامه)
گزارش CNN از مرگ «ابوسیاف»
(ادامه)
نکبت جدید تکفیری ها هستند
(ادامه)
شمال نیوز: این رسانه در گزارشی که از تغییر و تحولات آتی کابینه حسن روحانی منتشر کرده از احتمال معرفی محمد فروزنده به جای عبدالرضا رحمانی فضلی٬ وزیر کشور از سوی رئیس دولت یازدهم به مجلس خبر داده است. رحمانی فضلی، آخوندی و صالحی می روند، مهرعلیزاده، عباسپور و فروزنده می آیند
شمال نیوز: این رسانه در گزارشی که از تغییر و تحولات آتی کابینه حسن روحانی منتشر کرده از احتمال معرفی محمد فروزنده به جای عبدالرضا رحمانی فضلی٬ وزیر کشور از سوی رئیس دولت یازدهم به مجلس خبر داده است.(ادامه)
تصاویری زیبا از زیباترین پل عابر شهر تهران
(ادامه)
قلعه نویی از استقلال رفت
امیر قلعه نویی پس از ورود بازیکنان استقلال به رختکن از آنها خداحافظی کرد. (ادامه)
تصاویر/ دیدار مسئولان نظام، سفیران کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب
در خجسته عید مبعث پیامبر نور و رحمت خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، مسئولان نظام، سفیران کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)
شمال نیو: آنها برای اجرای اهداف شوم و حفظ منافع خود، از تبلیغات گسترده مبتنی بر دروغ نیز استفاده می کنند که نمونه آن ادعای آمریکاییها در مبارزه با تروریسم است. خلیج فارس ناامن برای همه ناامن خواهد بود/ هر اندازه که بتوانیم از مظلوم دفاع و با ظالم مقابله خواهیم کرد(خبر)
شمال نیو: آنها برای اجرای اهداف شوم و حفظ منافع خود، از تبلیغات گسترده مبتنی بر دروغ نیز استفاده می کنند که نمونه آن ادعای آمریکاییها در مبارزه با تروریسم است.(ادامه)
مرگ غمبار دو معلم در شادی پرسپولیسی‌ها
شادی طرفداران تیم پرسپولیس پس از پیروزی و شکست تیم فوتبال استقلال در جمعه شب باعث مرگ غمبار دو شهروند ماهشهری شد. (ادامه)
با این عکس‌ها، از ایران متنفر نشوید!
«بدون شک مطالب زیادی در رسانه‌ها درباره ایران شنیده‌اید... درست فهمیده‌اید؛ ایران واقعا مکانی ترسناک است که هرگز نباید زمان خود را صرف تماشای آن کنید.»(ادامه)
حذف تدریجی طرح های دریایی بانوان از سواحل خزر
بلند مرتبه سازی و ساختمان های غول آسا در دو دهه اخیر سبب شده تا طرح های سالمسازی دریای بانوان در سواحل مازندران یکی پس از دیگری حذف شود و سهم بانوان از دریا نیز به حداقل کاهش یابد.(ادامه)
روحانی چهارشنبه به تبریز می‌رود
معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رئیس‌جمهور از سفر هفته آینده رئیس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی در قالب هفدهمین سفر استانی خبر داد.(ادامه)
درخواست امام جمعه میاندورود از قوه قضاییه درباره قتل زن میاندورودی
امام جمعه میاندورود: نصب دوربین در مواقع حساس و جاهایی که احتمال جرم می رود در کاهش جرم و جنایت تاثیرگذار است (ادامه)
بازیکن تاریخ ساز دربی /عکس
علی علیپور تک گل سه امتیازی پرسپولیس را در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل به ثمر رساند. بازیکنی که در نخستین فصل حضورش در جمع سرخپوشان در دربی گلزنی کرده، نامش در تاریخ یکی از مهمترین دربی‌های جهان ماندگار شد.(ادامه)
کسری بودجه دولت برای پرداخت یارانه
(ادامه)
محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود
(ادامه)
گفت‌وگو با تنها خانم حاضر در ورزشگاه آزادی
تنها تماشاگر خانم دربی اظهار داشت: تاج اجازه نداد کنار زمین بروم.(ادامه)
هدیه سکه‌های طلا به پرسپولیسی‌ها
(ادامه)
عکس سلفی باعث مرگ یک دختر شد
عشق به گرفتن عکس سلفی در رومانی باعث مرگ دختر جوانی شد.(ادامه)
گزینه‌های روی میز عراقچی / عکس
سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران عکسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که در این عکس تخت روانچی، بعیدی نژاد و عراقچی با دقت خاصی به متون مرتبط با توافق هسته‌ای نگاه می‌کنند.(ادامه)
پرسپولیس برنده دربی هشتادم شد
پرسپولیس تهران برنده داربی هشتادم شد! این شاید بهترین خبر برای هواداران این تیم در این فصل بود. آن‌ها که یکی از بدترین فصل‌های خود را در لیگ برتر ایران پشت‌ سر گذاشته بودند، با دو پیروزی در بازی‌های رفت و برگشت برابر استقلال حداقل خاطره شیرینی را هوادارانشان برجای گذاشتند.(ادامه)
اوباما: به ایران اعتماد نداریم
(ادامه)
میزان جریمه توقف خودرو در تعمیرگاه اعلام شد
میزان جریمه خواب (بیش از موعد) یک دستگاه تندر 90 روزانه حدود 60 هزار تومان، یک دستگاه پژو 405 حدود 45 هزار تومان و یک دستگاه پراید حدود 30 هزار تومان است.(ادامه)
نامه زیباکلام به مطهری درباره بودجه فرهنگی
سهم وزارت ارشاد از این ۶۰۰۰ میلیارد تومان کمتراز۱۳درصد می باشد و ۸۷درصد مابقی در اختیار نهاد ها، سازمان ها، بنیاد ها و ارگان هایی است که نه تنها کاملا مستقل از مجوعه دولت قراردارند بلکه اساسا هیچ پاسخگویی نیز نه در قبال مجلس دارند(ادامه)
شمال نیوز : بعثت و فرود آمدن جبرییل در حرا، بازگشایی راه های آسمان به حریم بسته انسان است. خداوند، بانگ بیدار باش را از سر رحمت بیکران خود به صدا درآورده است. این سروش ایزدی بر بال جبرییل فرود آمد و از حنجره پاک محمد صلی الله علیه و آله بر زمین منتشر گردید.... « مبعث » چه روزی است ؟
شمال نیوز : بعثت و فرود آمدن جبرییل در حرا، بازگشایی راه های آسمان به حریم بسته انسان است. خداوند، بانگ بیدار باش را از سر رحمت بیکران خود به صدا درآورده است. این سروش ایزدی بر بال جبرییل فرود آمد و از حنجره پاک محمد صلی الله علیه و آله بر زمین منتشر گردید....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.113 seconds.