.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شایعه تلخ و جدی/ تغییر نام استقلال تهران!
دو مجموعه سایپا و ایران‌خودرو به ترتیب برای خرید باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به سازمان خصوصی‌سازی پاکت داده‌اند. (ادامه)
سناريوهاي برخورد با کشتي ايراني
(ادامه)
۴ ویژگی منحصر به فرد گلکسی اس ۶ که نمی دانید
گلکسی اس ۶ سامسونگ این روزها به عنوان تلفن همراه برتر اندرویدی در دنیا شناخته می شود و هر روز هزاران طرفدار سامسونگ برای خرید آن اقدام می کنند. (ادامه)
شمال نیوز : ستادهای انتخاباتی رئیس‌جمهور در انتخابات 92 ستادهای مردمی بوده‌اند که در مقطع زمانی مشخصی شکل گرفته‌ بودند که بعد از انتخابات نیز ما تنها از نظرات کسانی که در این ستادها فعال بودند استفاده کردیم و بهره‌مند شدیم.

تغییر وزرا و استانداران در دستور کار نیست
شمال نیوز : ستادهای انتخاباتی رئیس‌جمهور در انتخابات 92 ستادهای مردمی بوده‌اند که در مقطع زمانی مشخصی شکل گرفته‌ بودند که بعد از انتخابات نیز ما تنها از نظرات کسانی که در این ستادها فعال بودند استفاده کردیم و بهره‌مند شدیم. (ادامه)
شمال نیوز : به گفته بسیاری از کار‌شناسان امروز در هر خانواده‌ای دست‌کم یک یا دو جوان تحصیل‌کرده بیکار وجود دارد، که حتی حاضرند در پایین‌ترین سطح ممکن مشغول کار شوند، اما از همین حداقل‌ها هم محروم هستند.... 
هر که توانایی کار کردن دارد باید از دریافت یارانه محروم شود!
شمال نیوز : به گفته بسیاری از کار‌شناسان امروز در هر خانواده‌ای دست‌کم یک یا دو جوان تحصیل‌کرده بیکار وجود دارد، که حتی حاضرند در پایین‌ترین سطح ممکن مشغول کار شوند، اما از همین حداقل‌ها هم محروم هستند.... (ادامه)
مهناز افشار از ایران رفت
مهناز افشار درحالی‌که امسال دو فیلم «دلم می‌خواد» و «نهنگ عنبر» را آماده نمایش دارد، سال 94 را احتمالا با فرزند تازه به دنیا آمده‌اش خواهد گذراند. (ادامه)
اعلام ورشکستگی برخی موسسات مالی و بانک‌ها
درخصوص برخورد با موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی یک گام دیگر به جلو گذاشت و در اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: اساسا قرار نیست این بانک به‌دنبال شناسایی موسسات غیرمجاز باشد یعنی این مردم هستند که باید به تذکرات توجه کنند. (ادامه)
فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی سه‌شنبه 29 اردیبهشت در تهران کلید خورد.
انتشار نخستین عکس آزاده نامداری با گریم نسیم
فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی سه‌شنبه 29 اردیبهشت در تهران کلید خورد. (ادامه)
خشم روحانی از گرانی میوه +سند
بررسی ها نشان می‌دهد که گرانی ۱۶۴درصدی قیمت میوه واکنش روحانی را در پی داشته؛ رئیس‌جمهور در این نامه که به جهانگیری ماموریت ویژه‌ای داد و اعلام کرد: شیوه خرید وزارت جهادکشاورزی غیر قابل قبول است. (ادامه)
آیت‌الله نوری‌ همدانی: اخذ دیرکرد بانکی حرام است
آیت‌الله نوری‌همدانی ربا را جنگ با خدا عنوان کرد و گفت: پرهیز از ربا از مباحث بسیار مهم در بانک‌هاست که باید به آن توجه کرد. (ادامه)
انسداد جاده هراز تا 11 خرداد
رییس روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران اظهار کرد: در ایام انسداد این مسیر رانندگان وسایل نقلیه می توانند ضمن رعایت کلیه نکات ایمنی با احتیاط از سایر مسیرهای ارتباطی استان تردد کنند. (ادامه)
افزايش وام مسکن تصویب شد
وام بانک مسکن به 60 میلیون تومان افزایش یافت. (ادامه)
فضیلت و اعمال ماه شعبان
ماه شعبان یکی از عزیزترین ماه‌های اسلامی و یادآور خاطره‌های بزرگ است که از همه مهمتر، خاطره میلاد مبارک سالار شهیدان کربلا، امام حسین(ع) و میلاد فرخنده حضرت بقیّة‌اللّه مهدی منتظر(ع) است که فضای این ماه را به بوی ولایت عطرآگین ساخته است.(ادامه)
ایرج نیازآذری شاد ساز ،هویت بخش و حرکت آفرین(يادداشت)
ایرج نیازآذری(ادامه)
سوال‌ نمایندگان تندرو٬ چوب لای چرخ دولت است
(ادامه)
30 درصد بارداری‌ها در مازندران پرخطر است
(ادامه)
خانم بازیگر از بیماری نادر خود می گوید
(ادامه)
موسسه میزان منحل شد
(ادامه)
آقای وزیراقتصاد؛فرزندانمان را خجالت زده کردید
رئیس اتحادیه لبنیات فروشان تهران گفت: اگر قرار است صنف ما نابود شود، بگویید لباس سیاهمان را بر تن کرده و عزادار آن شویم. اگرمؤسسه مالی مجوز ندارد، دودش باید به چشم ماست‌بندها برود؟(ادامه)
ایرانی‌ها رنگ و اسانس می‌خورند، خارجی‌ها چای ایرانی یک میلیون تومانی!
رییس سازمان چای که روزهای خوبی برای برداشت و تولید چای در سال جاری پیش‌بینی کرده است، می‌گوید چای خارجی که نیمی از آن به ارزش حدود 200 میلیون دلار به کشور قاچاق می‌شود عمدتا رنگ و اسانس است که مردم ایران آن را با رغبت می‌خرند اما چای ایرانی جزو با کیفیت‌ترین چای‌ موجود در جهان است که با قیمت‌های بالایی به کشورهای اروپایی صادر می‌شود.(ادامه)
اوباما به آروزی خود رسید +عکس
اما پس از اینکه تصاویر اوباما در حال کار با آیفون منتشر شد، یک مقام بلندپایه دولت آمریکا گفت: گوشی که در تصویر دیده می‌شود و اوباما از آن استفاده می‌کند یک آیفون متعلق به دفتر ریاست جمهوری است.(ادامه)
روحانی: از دولت انتقاد کنید
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اگر همت آیت الله هاشمی رفسنجانی و حمایت حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری نبود، دانشگاه آزاد اسلامی قوام نمی یافت، اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامی موجب جذب نخبگان در داخل کشور شد.(ادامه)
9 ماه مرخصی زایمان قطعی شد
روزنامه همشهری در صفحه جامعه نوشت: روز گذشته دیوان عدالت اداری رأی وحدت رویه درباره اعطای مرخصی زایمان به زنان شاغل را صادر کرد. این یعنی اینکه پس از این، زنان کارمند هنگام زایمان به طور عادلانه از فرصت 9 ماهه مرخصی استفاده خواهند کرد.(ادامه)
محور هراز تا ۱۱ خردادماه امسال مسدود شد
(ادامه)
مجلس از پاسخ‌های ربیعی قانع شد
(ادامه)
حکم اعدام یک متجاوز به عنف اجرا شد
حکم حدالهی اعدام یک متجاوز به عنف در حضور جمع کثیری از مردم شیراز اجرا شد.(ادامه)
عکس / کشیدن گوش جان کری!
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در سفر خود به کره جنوبی در دیدار با خانواده‌های اعضای سفارتخانه و نیروهای نظامی آمریکا در کره، یک نوزاد هشت ماهه از میان خانواده های آمریکایی را در آغوش گرفت. /ایسنا(ادامه)
فرماندار میاندورود:مدیران ضعیف، روابط عمومی ضعیف دارند
(ادامه)
تخت روانچی: به دنبال توافق خوب هستیم
(ادامه)
مربی محبوب پرسپولیس عزادار شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.