.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پایان گروگانگیری پسر پزشک تیم پرسپولیس
(ادامه)
25 پیامک، راز مرگ دختر مهابادی را فاش کرد
یکی از روزنامه‌های امروز کشور در گزارشی نوشت: بررسی پیامک‌های رد و بدل شده راز مرگ معمایی مهماندار « هتل تارا» را برملا کرد. (ادامه)
شمال نیوز: جنابعالی و بعضی از دوستانتان قریب به 15 سال، بویژه در سالهای اخیر اینجانب را با ده ها توهین و افتراء همراهی کرده اید، مخصوصاً مجموعه بی حرمتی های اخیر و زنجیره ای شما در مورد مصاحبه بنده با شبکه المیادین لبنان که از حد تحمل عبور کرده است.
نامه سرگشاده دکتر محسن رضایی به حسین شریعتمداری
شمال نیوز: جنابعالی و بعضی از دوستانتان قریب به 15 سال، بویژه در سالهای اخیر اینجانب را با ده ها توهین و افتراء همراهی کرده اید، مخصوصاً مجموعه بی حرمتی های اخیر و زنجیره ای شما در مورد مصاحبه بنده با شبکه المیادین لبنان که از حد تحمل عبور کرده است. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب(خبر)
رهبر معظم انقلاب صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. (ادامه)
شمال نیوز: وضعیت نامشخص پرسپولیس و مشکلات مالی نیز مزید برعلت شده تا عالیشاه تصمیم به جدایی بگیرد و باید دید قرمزها می توانند برای فصل رضایت وی را جلب کنند یا خیر. بازیکن ساروی پرسپولیس در آستانه جدایی
شمال نیوز: وضعیت نامشخص پرسپولیس و مشکلات مالی نیز مزید برعلت شده تا عالیشاه تصمیم به جدایی بگیرد و باید دید قرمزها می توانند برای فصل رضایت وی را جلب کنند یا خیر.(ادامه)
متهم اختلاس 300 میلیاردی دستگیر شد
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه ای اعلام کرد متهم اختلاس 300 میلیارد ریالی یکی از بانک های شهرستان قروه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان دستگیر و روانه زندان شد.(ادامه)
تجاوز به دختر دانشجو در پارک چیتگر
دو دختر جوان شاکیان ٢ پرونده جداگانه‌ای هستند که با موضوع تجاوز به عنف و آدم‌ربایی در دادسرای جنایی تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.(ادامه)
شرایط اعطای وام خودرو به متقاضیان
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی ضمن اعلام شرایط اعطای وام خودرو و اجرایی شدن آن در هفته آینده در بانک‌ها از بررسی افزایش وام مسکن در جلسه پیش‌روی شورای پول و اعتبار خبر داد.(ادامه)
آغاز برداشت توت فرنگی در زمین های بهشهر
(ادامه)
حمل ونقل بيش از 5ميليون تن كالا در گلستان
(ادامه)
خبرهای تازه درباره‌ بیمه خبرنگاران
(ادامه)
آتش سوزی در کارخانه چای لاهیجان/تصاویر
آتش سوزی در کارخانه چای لاهیجان با کمک اتش نشانان و بر جای ماندن خسارات مالی فراوان خاموش شد.(ادامه)
بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
عیادت مسئولان و مقامات کشور از صالحی
(ادامه)
امداد و نجات کوهستان متولی مشخصی ندارد
(ادامه)
مرغ 1000 تومان گران شد
(ادامه)
برگزاری جشنواره ملی خبازی های برتر استان
جشنواره ملی خبازی ها برتر استان برگزار می شود(ادامه)
محدودیت‌‌‌ ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال
(ادامه)
۹۵ درصدِ چای مورد نیاز کشور وارد می‌شود!
تعداد کارخانه‌ها نسبت‌به میزان کشت چای بیشتر است و با توجه به اینکه نیاز مصرفی چای کشور ١٢٠ هزار تن است، انتظار کارخانه‌داران این بود وسعت زیر کشت چای بیشتر شود، اما متأسفانه در دولت نهم و دهم چنین موردی نه‌تنها محقق نشد، بلکه کاهش تولید نیز داشتیم.(ادامه)
تصاویر عیادت رئیس‌جمهور از صالحی
(ادامه)
بررسی حادثه اخیر اتوبوس اسکانیا در مجلس
در نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر راه و شهرسازی گزارش حادثه اخیر اتوبوس اسکانیا بررسی شد.(ادامه)
نیازهای سانسور شده مردان
اسمشان بد در رفته ، مردان را می گویم ، بخاطر صدای مردانه و ظاهرشان گمان می کنیم سر سخت تر از آن هستند که نیاز روحی داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز:  خانم کونتیدا پوتیجاک سه شنبه شب با حضور در دفتر آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر با گفتن شهادتین به دین اسلام مشرف شد....
یک بانوی بودایی در قائم شهر مسلمان شد
شمال نیوز: خانم کونتیدا پوتیجاک سه شنبه شب با حضور در دفتر آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر با گفتن شهادتین به دین اسلام مشرف شد.... (ادامه)
«درحاشیه» واقعی برای علی اکبر صالحی؟!
این در حالی بود که وزیر بهداشت بلافاصله بعد از بستری شدن صالحی اعلام کرد: معمولا برای سنین بالای ۴۵ سال در فاصله زمانی هر ۱۰ سال لازم است که آزمایشاتی در مورد معده و روده انجام شود که دکتر صالحی نیز به منظور انجام این آزمایش به بیمارستان مراجعه کرده بود.(ادامه)
دانشگاه علوم پزشکی سلامت برنج مازندران را به اثبات رساند
(ادامه)
شمال نیوز : وی با یادآوری اینکه انسانها در جامعه به اندازه تفکر و نگاهشان اثر گذارند وماندگاراند گفت : آنچه از انسان می ماند اثر گذاری در طول عمر زندگی است و در داخل سازمان نیزهمین است  . اثر گذاری انسانها در زندگی سازمانیشان ، پیشبرد یک هدف مشخص و توان بخشیدن به سازمان ، یعنی تلاش برآنچه که اهداف سازمان تدوین شده است و باید آن را عملیاتی کرد . برگزاری نشست هم اندیشی و هماهنگی مسئولین منطقه 9 عملیات انتقال گاز
شمال نیوز : وی با یادآوری اینکه انسانها در جامعه به اندازه تفکر و نگاهشان اثر گذارند وماندگاراند گفت : آنچه از انسان می ماند اثر گذاری در طول عمر زندگی است و در داخل سازمان نیزهمین است . اثر گذاری انسانها در زندگی سازمانیشان ، پیشبرد یک هدف مشخص و توان بخشیدن به سازمان ، یعنی تلاش برآنچه که اهداف سازمان تدوین شده است و باید آن را عملیاتی کرد .(ادامه)
حادثه دلخراش برای کارگر مشهدی/تصاویر+16
(ادامه)
حضور جیپسی‌ کینگز در تهران قطعی شد
مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر حضور گروه موسیقی «جیپسی‌کینگز فامیلی» در تهران را تأیید کرد.(ادامه)
دلیل استفاده وزیر ارشاد از فیس بوک
علی جنتی با اشاره به صفحه منتسب به خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی و اینکه چرا دولتمردان علی‌رغم منع قانونی برای مردم از این شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، اظهار داشت: من به عنوان یک شهروند عادی از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنم.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.84 seconds.