.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نظر پروفسور سمیعی درباره تشعشعات موبایلی
بحث تاثیر تشعشعات موبایل و دکل‌های مخابراتی بر سلامت انسان موضوعی است که طی سالهای گذشته دغدغه‌ای جدی در میان مردم بوده و در شرایطی که تلفن‌های همراه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسانها تبدیل شده اند همواره این نگرانی نیز وجود داشته که آیا تشعشعات امواج موبایلی برای سلامت انسان مضر است؟ پروفسور سمیعی به تازگی اینگونه اعلام کرده که هنوز هیچ تحقیقی مثبت یا منفی بودن تاثیر تشعشعات موبایلی بر سلامت انسان را تائید نکرده است.(ادامه)
ظریف: درباره ایجاد رابطه مذاکره نمی‌کنیم
(ادامه)
اسرار کفش های یک شهید
(ادامه)
پرونده های کارخانه های متخلف آرد روی میز تعزیرات
(ادامه)
شرط اعزام مجدد عمره گزاران
وی ادامه داد: در صورت انعقاد این تفاهم نامه و تضمین کافی وزیر حج عربستان اعزام مجدد زائران به عمره مفرده آغاز می شود. (ادامه)
تشکیل کارگروه ویژه طرح استانی شدن انتخابات
وی ادامه داد: همچنین طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. (ادامه)
آخرین خبر از تغییر سهمیه و قیمت بنزین
یک مقام مسئول در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تغییر در سهمیه‌های بنزین تا پایان سال جاری را منتفی اعلام کرد و گفت: دولت فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت این فرآورده نفتی اعلام نکرده است. (ادامه)
۶ روش برای کاهش بوی نامطبوع بدن
گرما، حضور در اماکن عمومی و استرس از جمله عواملی هستند که تعریق زیاد بدن را به همراه دارند. در اکثر موارد این مسئله بوی نامطبوعی ایجاد می کند که علاوه بر اینکه خود فرد از آن رنج می برد، دیگران نیز از حضور در کنار او آزرده خواهند شد.(ادامه)
واکنش سوشا مکانی به حضور احتمالی رحمتی در پرسپولیس
(ادامه)
خودرو گران می شود یا ارزان ؟
دعوای نرخ گذاری خودرو به گفتگوی ویژه خبری کشید. رئیس انجمن خودروسازان گفت ماشین 10 درصد گران می شود و رئیس شورای رقابت گفت هزینه خودروسازان پایین آمده و معلوم نیست مجوزی برای گران شدن خودرو بدهیم. (ادامه)
شمال نیوز: نادعلی نیازی شهردار هادی شهر مازندران از شهرداران خوشنام استان به شمار می رود که 25 سال سابقه شهرداری در شهرهای نکا ، شهمیرزاد ، پل سفید ، هادی شهر و ... را در سابقه خود داشته است .
شهردار با سابقه مازندران دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: نادعلی نیازی شهردار هادی شهر مازندران از شهرداران خوشنام استان به شمار می رود که 25 سال سابقه شهرداری در شهرهای نکا ، شهمیرزاد ، پل سفید ، هادی شهر و ... را در سابقه خود داشته است . (ادامه)
شمال نیوز: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور طی هفته های اخیر فشار زیادی برای تغییر وزرای صنعت و ورزش وارد کرده است ؛ او معتقد است، وزیر صنعت به دلیل کبر سن و برخی اشکالات مدیریتی دیگر، مورد نقد جدی وی است و از دیگر سو، وزیر ورزش نیز ماههاست مورد اعتراض است.


خداحافظی قریب الوقوع نعمت زاده و گودرزی از دولت؟ / پیشنهاد جهانگیری برای این دو وزارتخانه چه کسانی هستند؟
شمال نیوز: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور طی هفته های اخیر فشار زیادی برای تغییر وزرای صنعت و ورزش وارد کرده است ؛ او معتقد است، وزیر صنعت به دلیل کبر سن و برخی اشکالات مدیریتی دیگر، مورد نقد جدی وی است و از دیگر سو، وزیر ورزش نیز ماههاست مورد اعتراض است. (ادامه)
مازندران به فردوسی بدهکار است
(ادامه)
زنی که با شنیدن خبر مرگ همسرش خدا را شکر کرد
"نادر" مردی هوسران بود و دائم دختران و زنان به ویژه بی‌بضاعت را مورد نیت شیطانی خود قرار می‌داد و حتی به زنان متاهل و دختران فامیل نیز رحم نمی‌کرد،هیچکس از "نادر" راضی نبود و به خاطر فساد اخلاقی از او بیزار بودند. (ادامه)
مازندران بیابان می‌شود!
(ادامه)
آمار جدید چک های برگشتی در کشور
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه 28 اردیبهشت
(ادامه)
هلاکت مسعود رجوی به دست مریم قجر
(ادامه)
شمال نیوز: «نمی‌دونم بچه‌ها رو کجا بردن. شنیدم که می‌فروشنشون به خونواده‌هایی که بچه ندارن. تازه خیلی بالا‌تر از قیمتی که از ما خریدن؛ پنج شش میلیون. شنیدم که می‌برنشون تهران.».... از۷ میلیون تومان به بالا؛ درآمد فروش بچه در شمال ایران!
شمال نیوز: «نمی‌دونم بچه‌ها رو کجا بردن. شنیدم که می‌فروشنشون به خونواده‌هایی که بچه ندارن. تازه خیلی بالا‌تر از قیمتی که از ما خریدن؛ پنج شش میلیون. شنیدم که می‌برنشون تهران.»....(ادامه)
احتمالا برای لیگ برتر پانزدهم سرپرست جدیدی روی نیمکت تیم پرسپولیس خواهد نشست.
نخستین تغییر در پرسپولیس جدید؛ بازگشت اسطوره محبوب
احتمالا برای لیگ برتر پانزدهم سرپرست جدیدی روی نیمکت تیم پرسپولیس خواهد نشست. (ادامه)
کلاهبرداری از دختران دم‌بخت با همدستی مادر
مرد جوانی که با همدستی مادرش دختران جوان را فریب داده و از آنها کلاهبرداری می‌کردند، درکرج دستگیر شدند. (ادامه)
درخواست ۱۳۵ نماینده درباره سرخابی‌ها
۱۳۵ نماینده مجلس خواستار جلوگیری از برگزاری مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس شدند. (ادامه)
شمال نیوز، حاج محمد علی قاسمی طوسی، پدر شهیدان محمدحسن، محمد حسین و محمد ابراهیم طوسی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان شفای ساری بستری شد. پدر شهیدان طوسی در بیمارستان بستری شد
شمال نیوز، حاج محمد علی قاسمی طوسی، پدر شهیدان محمدحسن، محمد حسین و محمد ابراهیم طوسی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان شفای ساری بستری شد.(ادامه)
شمال نیوز : این استاد مدیریت بازرگانی با خطاب قرار دادن دانشگاهیان افزود : من آنچه شرط بلاغت است به شما می گویم و به دانشجویان گرانقدر تاکیداَ و موکداَ می گویم باید دانش ها را تجاری سازی کنید؛ باید علم کارا داشته باشید و کارایی را تقویت کنید.... نیاز تغییر نظام آموزشی برای کارآفرینی فوریت دارد
شمال نیوز : این استاد مدیریت بازرگانی با خطاب قرار دادن دانشگاهیان افزود : من آنچه شرط بلاغت است به شما می گویم و به دانشجویان گرانقدر تاکیداَ و موکداَ می گویم باید دانش ها را تجاری سازی کنید؛ باید علم کارا داشته باشید و کارایی را تقویت کنید....(ادامه)
قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز یکشنبه منتشر شد. (ادامه)
احمد توکلی: تبرئه می‌شوم
(ادامه)
انتقاد از قطع شدن بیمه خبرنگاران
(ادامه)
یک مصاحبه با شبکه ماهواره‌ای، کار دست تمام اصناف داد
اظهارنظرهای جذاب و البته افشاگرایانه برخی از اتحادیه‌های صنفی تهران در دو هفته گذشته، موجب شد تا نگاه‌های بیشتری به سمت اتحادیه‌های کم‌خبر و البته بی‌سروصدای تهران بیفتد. اتحادیه‌هایی نظیر آرایشگاه‌های مردانه، دوچرخه و موتورسیکلت یا قهوه‌خانه‌داران که حضور جدی در رسانه‌ها ندارند و ریز عملکرد واحدهای صنفی‌شان نیز برای عموم مردم مخفی مانده است.(ادامه)
اعدام دختر 2ساله +عکس
داعش دختربچه‌ای دو ساله‌ را به دلیل حمایت خانواده‌اش از ارتش عراق در الرمادی اعدام کرد.(ادامه)
تغییرنظام آموزشی برای کارآفرینی فوریت دارد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.