.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همزمان با آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی بازار فروش کد ملی در فضای مجازی داغ شده تا سوء استفاده کنندگان از این محل بتوانند کسب سود کنند. فروش کد ملی برای ثبت نام خودرو وارداتی
همزمان با آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی بازار فروش کد ملی در فضای مجازی داغ شده تا سوء استفاده کنندگان از این محل بتوانند کسب سود کنند.(ادامه)
در روز‌های گذشته افراد زیادی درباره حسرت حضور یا حال و هوای سال‌های گذشته جشنواره فیلم فجر نوشته‌اند. امیر آقایی هم به این افراد پیوسته و در صفحه اینستاگرامش از روز‌هایی نوشته که جشنواره فجر برایش یک رویا بود. او بازیگری است که اتفاقا در همین سال‌های اخیر برای اولین بار سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل را گرفته است.امیر آقایی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است و در تئاتر هم فعالیت دارد. کنایه معنادار امیر آقایی به جشنواره فجر امسال
در روز‌های گذشته افراد زیادی درباره حسرت حضور یا حال و هوای سال‌های گذشته جشنواره فیلم فجر نوشته‌اند. امیر آقایی هم به این افراد پیوسته و در صفحه اینستاگرامش از روز‌هایی نوشته که جشنواره فجر برایش یک رویا بود. او بازیگری است که اتفاقا در همین سال‌های اخیر برای اولین بار سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل را گرفته است.امیر آقایی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است و در تئاتر هم فعالیت دارد.(ادامه)
انتقام از دختر جوان به دلیل پاسخ منفی به ادامه دوستی
پسر جوان که متهم است پس از سرقت گوشی تلفن همراه یک دختر او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است پس از دستگیری منکر تعرض شد.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
ویدئو| شعرسرایی مداحان درباره نرخ ارز به ادابازی تبدیل شد!
شعرسرایی مداحان درباره نرخ ارز به ادابازی تبدیل شد!/ این ویدیو در شبکه‌های مجازی به سرعت وایرال شد و واکنش کاربران را برانگیخت.(ادامه)
(عکس) رونمایی از پژو ۲۰۷ شاسی‌بلند!
پژو ۲۰۷ خودرویی است که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ توسط خودروسازی فرانسوی پژو در فرانسه، اسپانیا و اسلواکی تولید می‌شد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم. تاکید آیت الله لائینی بر حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات در مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم.(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد  اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است .... «کیفیت» فدای «کمیت» نشود ! / ضرورت امیدآفرینی بیشتر با تکمیل و افتتاح پروژه های کهنه و نیمه تمام
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است ....(ادامه)
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده واکنش بازارها به سود ۳۰ درصدی
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده(ادامه)
شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد: قیمت‌گذاری همه محصولات تولیدی این شرکت براساس مستندات ارائه شده به نهادهای ذیربط مانند سازمان حمایت و شورای رقابت است و خودروسازان هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد. سایپا: دخل و تصرفی در قیمت‌گذاری خودرو نداریم‌
شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد: قیمت‌گذاری همه محصولات تولیدی این شرکت براساس مستندات ارائه شده به نهادهای ذیربط مانند سازمان حمایت و شورای رقابت است و خودروسازان هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.(ادامه)
رئیس پلیس بین الملل فراجا، صبح امروز از استرداد ۶ متهم فراری به کشور خبر داد. استرداد ۶ متهم فراری به کشور
رئیس پلیس بین الملل فراجا، صبح امروز از استرداد ۶ متهم فراری به کشور خبر داد.(ادامه)
رئیس پلیس فتا کشور گفت: تا قبل از احراز هویت فرد، سیم کارت خریداری شده، فعال نشود و این امر باید از سوی اپراتور‌ها و شهروندان رعایت شود. قبل از احراز هویت، سیم کارت خریداری شده نباید فعال شود
رئیس پلیس فتا کشور گفت: تا قبل از احراز هویت فرد، سیم کارت خریداری شده، فعال نشود و این امر باید از سوی اپراتور‌ها و شهروندان رعایت شود.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و .... جنگ روایتها در جبهه های انتخاباتی!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و ....(ادامه)
توضیح دفتر حدادعادل درباره یک شایعه
دکتر حدادعادل هیچگونه شراکت و مالکیتی در مجموعه سرای ایرانی ندارند و هرگونه شایعه‌ای در این زمینه تکذیب می‌شود.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید که «بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، شرط برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه .... آیا انتخابات خبرگان رهبری در حوزه‌های با یک کاندیدا برگزار می‌شود؟
سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید که «بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، شرط برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه ....(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
سازمان اطلاعات پلیس تهران در اطلاعیه‌ای از ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشا و دستگیری ۷۲ متهم خبر داد. ضربه سنگین پلیس به شبکه فساد و فحشا+ جزئیات
سازمان اطلاعات پلیس تهران در اطلاعیه‌ای از ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشا و دستگیری ۷۲ متهم خبر داد.(ادامه)
خبرهای ضد و نقیضی درباره رد صلاحیت حسن روحانی در فضای مجازی منتشر شده است. روحانی ردصلاحیت شد؟
خبرهای ضد و نقیضی درباره رد صلاحیت حسن روحانی در فضای مجازی منتشر شده است.(ادامه)
رئیس پلیس فتا پایتخت از بازداشت قمارباز بزرگ جام ملت‌های آسیا در تهران خبر داد. بازداشت قمارباز بزرگ جام ملت‌های آسیا در تهران
رئیس پلیس فتا پایتخت از بازداشت قمارباز بزرگ جام ملت‌های آسیا در تهران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از  عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است،  ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد .... تبعاتِ ادامه پس‌روی آب دریای خزر بر زیرساخت‌های بندری استان های شمالی / چالش بزرگ خزر !
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است، ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد ....(ادامه)
سرپرست تیم فوتبال استقلال استعفا کرد
سرپرست تیم فوتبال استقلال امروز با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
عکس دیده نشده از حمله موشکی سپاه به مقر موساد
تصویری از دقت اصابت موشک‌های نقطه زن سپاه پاسداران به مقرر موساد در اربیل در فضای مجازی و رسانه ای منتشر شد.(ادامه)
معاون وزیر ارتباطات نسبت به خبری که درباره افزایش تعرفه اینترنت ثابت در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان داد. واکنش معاون وزیر ارتباطات به خبر افزایش تعرفه اینترنت ثابت
معاون وزیر ارتباطات نسبت به خبری که درباره افزایش تعرفه اینترنت ثابت در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان داد.(ادامه)
دادگاه تجدید نظر استان تهران با تبدیل قرار دو متهم امنیتی خانم به مبلغ هر کدام ۱۰ میلیارد تومان موافقت کرد و در پی این اتفاق هر دو متهم پس از ۱۷ ماه از زندان آزاد شدند. نیلوفر حامدی و الهه محمدی آزاد شدند
دادگاه تجدید نظر استان تهران با تبدیل قرار دو متهم امنیتی خانم به مبلغ هر کدام ۱۰ میلیارد تومان موافقت کرد و در پی این اتفاق هر دو متهم پس از ۱۷ ماه از زندان آزاد شدند.(ادامه)
شمال نیوز:

احمد وحیدی، وزیر کشور در رابطه با دریافت هزینه برای ورود به سواحل، توصیه کرد: پولی شدن سواحل خزر صحت دارد؟ / وزیر کشور واکنش نشان داد
شمال نیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور در رابطه با دریافت هزینه برای ورود به سواحل، توصیه کرد: (ادامه)
انسجام و همبستگی ملت ایران در مواقع بحران موضوعی است که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عامل کینه و عداوت بیشتر ضد انقلاب تبدیل شده است. مأموریت علی کریمی در حادثه تروریستی کرمان
انسجام و همبستگی ملت ایران در مواقع بحران موضوعی است که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عامل کینه و عداوت بیشتر ضد انقلاب تبدیل شده است.(ادامه)
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۶ بمب در استان کرمان کشف شد/ ۲۳ داعشی آماده عملیات در کرمان دستگیر شدند/ تروریست‌ها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند؛ قبل از گیت انتحاری زدند/ برای تشییع شهدا هم برنامه داشتند ....(خبر)
(ادامه)
رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: با گزارش ارسالی از سوی ضابطان قضایی، پرونده‌هایی برای افراد توهین کننده به شهدا در استان‌های مختلف تشکیل شد. تشکیل پرونده قضایی برای تعدادی از هتاکان به شهدا
رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: با گزارش ارسالی از سوی ضابطان قضایی، پرونده‌هایی برای افراد توهین کننده به شهدا در استان‌های مختلف تشکیل شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 248 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.332 seconds.