.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فیلم / پرچم گردان اسرائیل در تهران دستگیر شد
فردی که با انگیزه عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در میدان آزادی و بزرگراه امام علی (ع) کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است. آمریکا با ارسال پیام «مستقیم» به ایران اعلام کرده که از حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق اطلاع نداشته / تل‌آویو صرفا در دقایق ابتدایی عملیات، بدون ذکر جزئیات، آن را به واشنگتن اطلاع داده؛ مثلا نگفته بودند قصد دارند یکی از ساختمان‌های سفارت ایران را هدف قرار دهند(خبر)
یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است.(ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
رییس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر از جستجوی برای یافتن پلنگ زخمی در این شهرستان خبر داد. جستجو برای یافتن پلنگ زخمی در نوشهر
رییس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر از جستجوی برای یافتن پلنگ زخمی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی نوشت: دو روحانی انقلابی که عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی گذاشتند و در همه بزنگاه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی با تمام توان پای انقلاب حضرت روح الله ایستادند و سربازی نایب امام زمان را کردند. ماجرای حمله به صدیقی با عنوان زمین‌خواری و کمی پس از آن حمله به علم‌الهدی، پروژه حمله به روحانیت انقلابی است / این‌ها سربازی نایب امام زمان را کردند
علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی نوشت: دو روحانی انقلابی که عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی گذاشتند و در همه بزنگاه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی با تمام توان پای انقلاب حضرت روح الله ایستادند و سربازی نایب امام زمان را کردند.(ادامه)
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه خبر داد. تمدید مهلت ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا ۱۶ فروردین
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد. وجود ۶۰۰ شاکی در پرونده کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی ساری
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد.(ادامه)
تصویری از تیپ جدید احمدی نژاد+عکس
تصویری از تیپ جدید احمدی نژاد با شلوار ورزشی و کاپشن متفاوت را منتشر شده است.(ادامه)
مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون که در آثاری همچون «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ» و «شمس العماره» به ایفای نقش پرداخته است از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. مرجانه گلچین از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون که در آثاری همچون «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ» و «شمس العماره» به ایفای نقش پرداخته است از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.(ادامه)
مجتبی ذوالنور، نایب رئیس مجلس و نماینده قم به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری شد. آتش زننده برجام روانه بیمارستان شد
مجتبی ذوالنور، نایب رئیس مجلس و نماینده قم به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
قوه قضائیه در خصوص فوت سارا تبریزی توضیحاتی ارائه داد. توضیحات قوه قضائیه در خصوص فوت سارا تبریزی
قوه قضائیه در خصوص فوت سارا تبریزی توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟ در ماجرای اختلافات منوچهر هادی و یکتا ناصر چه کسی مجازات می‌شود؟
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟(ادامه)
رونمایی از پروژه جدید براندازان
(ادامه)
دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد. فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد
دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد.(ادامه)
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت! حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن دعای یا مقلب‌القلوب!
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت!(ادامه)
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن «مصطفی عیاش» را به اتهام اقدام به جمع‌آوری کمک مالی برای حماس، تحریم کرده است. آمریکا کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن را هم تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن «مصطفی عیاش» را به اتهام اقدام به جمع‌آوری کمک مالی برای حماس، تحریم کرده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند. توهین دوباره بایدن به پوتین
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند.(ادامه)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد. آمار ارائه شده خلاف واقع است / عرصه پاکتراشی شده، ۱.۲ هکتار است که اصولا استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت را ندارد / آنچه انجام شده، قطع ۳۰ اصله درخت جوان برای ایجاد پارکینگ بوده(خبر)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد.(ادامه)
ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.(ادامه)
اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
روابط عمومی معاونت پارلمانی در واکنش به سخنان نماینده مردم شریف صحنه و کنگاور تاکید کرد: مسئله اصلی در تحلیل انتخابات ۱۱ اسفند که نباید از آن غفلت کرد، میراث نامطلوبی است که از دولت مدعی تدبیر و امید بر جای مانده است.(ادامه)
قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در واکنش به صحبت‌های خانم یکتا ناصر بازیگر زن، یک‌پست در فضای مجازی منتشر کرد. پاسخ قاضی شهریاری به خانم بازیگر!
قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در واکنش به صحبت‌های خانم یکتا ناصر بازیگر زن، یک‌پست در فضای مجازی منتشر کرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی با کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی خبر داد. دستگیری سارق اینترنتی در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی با کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی خبر داد.(ادامه)
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد. ماجرای دیدار مهم فرماندهان با سید حسن خمینی چه بود؟
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
چند روزی است موضوع از قطع بیش از ۴ هزار اصله درخت آن هم برای ساخت پارکینگ طرح گردشگری الیمالات شهرستان نور در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است / رئیس اداره منابع طبيعي و آبخیزداری شهرستان نور : این درختچه ها و درختان باید قطع می‌شد !(خبر)
(ادامه)
حضور یکی از حامیان کشف حجاب و حوادث ۱۴۰۱ در تلویزیون!
(ادامه)
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه بیانیه داعش را جعلی دانست و گفت که عامل این حمله تروریستی داعش نیست. شبکه روسی بیانیه منتشر شده به نام داعش را تکذیب کرد + عکس
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه بیانیه داعش را جعلی دانست و گفت که عامل این حمله تروریستی داعش نیست.(ادامه)
در پی انتشار فیلمی کوتاه در فضای مجازی با محتوای درگیری و ضرب و شتم یک زن توسط فردی در خیابان بازار ساری، متهم و عامل این درگیری در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دستگیر شد. تصاویر تلخ کتک زدن یک خانم در ساری ؛ عامل ضرب و شتم بازداشت شد
در پی انتشار فیلمی کوتاه در فضای مجازی با محتوای درگیری و ضرب و شتم یک زن توسط فردی در خیابان بازار ساری، متهم و عامل این درگیری در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دستگیر شد.(ادامه)
در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد، رییس .... تصویری تلخ از حلق‌آویز کردن ۴ روباه در مرزن‌آباد / واکنش فوری مقام قضایی به این تصویر فراگیر+ عکس
در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد، رییس ....(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.112 seconds.