.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمد عکاف، سردبیر خبرگزاری مجلس در واکنش به برکناری معاون سیاسی صداوسیما نوشت: در شب حضور رسایی در تلویزیون، خدابخشی در اتاق پخش بود و سوال‌ها را در گوشی به مجری می‌گفت تا بپرسد. پشت پرده برکناری خدابخشی از معاونت سیاسی صداوسیما / اولین تبعات حرکت عجیب رسایی/ معاون برکنار شده از مجری می خواست تا علیه قالیباف و سپاه سوال بپرسد
محمد عکاف، سردبیر خبرگزاری مجلس در واکنش به برکناری معاون سیاسی صداوسیما نوشت: در شب حضور رسایی در تلویزیون، خدابخشی در اتاق پخش بود و سوال‌ها را در گوشی به مجری می‌گفت تا بپرسد.(ادامه)
انتشار تصاویری از تلاش ناموفق برای خرابکاری در سیستم ارتباطی کشور در ایام انتخابات
معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که ۲۰ تلاش برای خرابکاری در زیرساخت ارتباطی انتخابات ناکام مانده است.(ادامه)
بانکی پور گفت: اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد. مرتکب بی حجابی ۳ میلیون تومان جریمه خواهد شد
بانکی پور گفت: اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد.(ادامه)
استاد حوزه و دانشگاه درباره راهکار‌هایی برای عاقبت‌ به‌ خیری گفت: روایت داریم هر کس عاقلانه عمل کند عاقبت کار او بهشت است. ۴ راهکار برای عاقبت به خیر شدن انسان در آیات و روایات
استاد حوزه و دانشگاه درباره راهکار‌هایی برای عاقبت‌ به‌ خیری گفت: روایت داریم هر کس عاقلانه عمل کند عاقبت کار او بهشت است.(ادامه)
لعیا زنگنه جوان در ۵۸ سالگی +عکس
لعیا زنگنه متولد ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.(ادامه)
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ... عدم شرکت در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌» نامیده؛ کدام مردم؟
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ...(ادامه)
مرد شرور که با انگیزه انتقامجویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده‌اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد. حکم اعدام برای دایی شیطان صفت
مرد شرور که با انگیزه انتقامجویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده‌اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد.(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
مشاور قالیباف ادعای انصراف او از مجلس دوازدهم را تکذیب کرد تکذیب ادعای انصراف قالیباف از مجلس دوازدهم
مشاور قالیباف ادعای انصراف او از مجلس دوازدهم را تکذیب کرد(ادامه)
تصاویر/ نخستین جلسه دادگاه «تتلو» برگزار شد
(ادامه)
نخستین جلسه جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» امروز صبح دوشنبه 14 اسفندماه 1402 برگزار شد. نخستین عکس از «تتلو» در دادگاه | تیپ تتلو مقابل قاضی | تصاویر
نخستین جلسه جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» امروز صبح دوشنبه 14 اسفندماه 1402 برگزار شد.(ادامه)
آخرین تصمیمات در خصوص پرداخت سهام عدالت از طریق سایت سازمان اطلاع رسانی خواهد شد. پیامک واریز سود سهام عدالت جعلی است
آخرین تصمیمات در خصوص پرداخت سهام عدالت از طریق سایت سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: اولین شکایت‌ها به نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل ثبت شد. زنگ نامزدهای معترض به نتایج انتخابات در مازندران به صدا در آمد!/ ثبت اولین شکایت در حوزه انتخابیه بابل
شمال نیوز: اولین شکایت‌ها به نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل ثبت شد.(ادامه)
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند. طلاق برای زندگی در فضای مجازی
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند.(ادامه)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند / اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد؛ همه ضربه می‌خورند/ انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است / من احدی را متهم نمی‌کنم اما..(خبر)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند.(ادامه)
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم. آیا سایه همای سعادت بر سر طبیعت ایران می‌ماند؟
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم.(ادامه)
چهار هزار غیبت در یک لحظه!
(ادامه)
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد. بُکُش و لاغرم کن تا عید!
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد.(ادامه)
امروز در غزه تمام شرافت در مقابل تمام شرارت قرار گرفته/ اگر کشورهای اسلامی بر طبق قرآن عمل می‌کردند رژیم صهیونیستی جرات قتل عام مردم غزه را داشت؟ / راهکار اصلاح این وضعیت بازگشت به قرآن است،‌ تشکیل امت اسلامی با محوریت قرآن ....(خبر)
(ادامه)
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مصوبه مربوط به استفاده از پالایش شکن‌ها مخاطب عمومی ندارد و برداشت‌های صورت گرفته در این باره نادرست است. مصوبه ممنوعیت استفاده از فیلترشکن‌ها شامل چه کسانی می‌شود؟
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مصوبه مربوط به استفاده از پالایش شکن‌ها مخاطب عمومی ندارد و برداشت‌های صورت گرفته در این باره نادرست است.(ادامه)
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد. ممنوعیت فیلمبرداری معلم بلاگرها از دانش آموزان/ خانواده‌ها حق شکایت دارند
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد. بنده واقعا به مردم مازندران عشق می‌ورزم / برای اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری مازندران تلاش می کنیم / باید گلایه مردم را درباره مسائل اقتصادی و معیشتی بپذیریم / گلایه‌ها در بستر اقتدار نظام و امنیت ملی رفع شود
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
شرکت گوگل به تازگی اولین پیش نمایش از نسخه بعدی اندروید (اندروید ۱۵) را منتشر کرد. گوگل از نسخه جدید اندروید رونمایی کرد
شرکت گوگل به تازگی اولین پیش نمایش از نسخه بعدی اندروید (اندروید ۱۵) را منتشر کرد.(ادامه)
طی روزهای اخیر اخبار شرکتی تحت عنوان «کوروش کمپانی» منتشر شده؛ شرکتی که با روش پانزی و وعده سرمایه گذاری با نرخ بازدهی بالا و ریسک پایین، اقدام به کلاهبرداری کرده است. مساله قابل توجه در رابطه با این موضوع، تبلیغات گسترده افراد و سلبریتی‌های شناخته شده برای کمپانی مذکور و حتی انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر بوده است. کدام سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی تبلیغ کردند؟ + تصاویر
طی روزهای اخیر اخبار شرکتی تحت عنوان «کوروش کمپانی» منتشر شده؛ شرکتی که با روش پانزی و وعده سرمایه گذاری با نرخ بازدهی بالا و ریسک پایین، اقدام به کلاهبرداری کرده است. مساله قابل توجه در رابطه با این موضوع، تبلیغات گسترده افراد و سلبریتی‌های شناخته شده برای کمپانی مذکور و حتی انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر بوده است.(ادامه)
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند. چگونه یک سرباز فراری جیب مردم را خالی کرد!
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند.(ادامه)
الهام حمیدی بازیگر تئاتر و سینما در یک استوری در اینستاگرامش بابت تبلیغات برای شرکت کوروش کمپانی عذرخواهی کرد. الهام حمیدی از مردم عذرخواهی کرد
الهام حمیدی بازیگر تئاتر و سینما در یک استوری در اینستاگرامش بابت تبلیغات برای شرکت کوروش کمپانی عذرخواهی کرد.(ادامه)
قصه قالیباف و رائفی‌پور چیست؟
(ادامه)
یک منبع آگاه در فراجا می گوید مالک کوروش کمپانی قبل از شکایت مالباختگان متواری شده بود. مالک کوروش کمپانی از چه زمانی متواری شده بود؟
یک منبع آگاه در فراجا می گوید مالک کوروش کمپانی قبل از شکایت مالباختگان متواری شده بود.(ادامه)
وزیر ارتباطات درباره نحوه نظارت بر سکوهای آنلاین داخلی مانند دیجی‌کالا توضیحاتی را بیان کرد واکنش وزیر ارتباطات به بازداشت مدیرعامل دیجی‌کالا
وزیر ارتباطات درباره نحوه نظارت بر سکوهای آنلاین داخلی مانند دیجی‌کالا توضیحاتی را بیان کرد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.291 seconds.