.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا گفت: مداخلات غیر دوستانه روسیه در رابطه با تمامیت ارضی ایران نباید تکرار شود. هشدار محسن رضایی به روسیه؛ جزایر ۳گانه، شبه جزیره کریمه نیست
دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا گفت: مداخلات غیر دوستانه روسیه در رابطه با تمامیت ارضی ایران نباید تکرار شود.(ادامه)
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب از بازداشت مربی که اقدام به کتک زدن یک کودک در مرکز نگهداری از کودکان سلمان کرده بود، خبر داد. بازداشت مربی که اقدام به کتک زدن یک کودک کرده بود
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب از بازداشت مربی که اقدام به کتک زدن یک کودک در مرکز نگهداری از کودکان سلمان کرده بود، خبر داد.(ادامه)
سخنگوی شورای رقابت گفت: تا قبل از تصویب و اعلام شورای رقابت، هیچ تغییری در نحوه مدیریت بازار انحصاری خودرو اتفاق نخواهد افتاد. شورای رقابت: نحوه قیمت‌گذاری خودرو تغییر نمی‌کند
سخنگوی شورای رقابت گفت: تا قبل از تصویب و اعلام شورای رقابت، هیچ تغییری در نحوه مدیریت بازار انحصاری خودرو اتفاق نخواهد افتاد.(ادامه)
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد. گنجشک درنده اسم مستعار کدام شبکه است؟
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد.(ادامه)
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست. انتقاد فنی آیت‌الله جوادی آملی از فیلترینگ و فروش فیلترشکن!
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست.(ادامه)
طوفان‌ الاقصی شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است/ ایران امروز یک قدرت جهانی است نه منطقه‌ای/ چشم امید دشمن در مقابل ما به عملیات شناختی است / جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و موجب شد تا عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها ....(خبر)
(ادامه)
یک تحلیلگر رسانه گفت:تعداد کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر بوده و ضریب نفوذ اینترنت در استان 137درصد است. شمار کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر است
یک تحلیلگر رسانه گفت:تعداد کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر بوده و ضریب نفوذ اینترنت در استان 137درصد است.(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. سردار حاجی زاده : عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.(ادامه)
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند. اختلال در سامانه هوشمند بنزین/ قیمت و سهمیه بنزین تغییر می‌کند؟
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند.(ادامه)
شمال نیوز : یک تحلیلگر رسانه گفت:تعداد کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر بوده و ضریب نفوذ اینترنت در استان 137درصد است. شمار کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر است
شمال نیوز : یک تحلیلگر رسانه گفت:تعداد کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر بوده و ضریب نفوذ اینترنت در استان 137درصد است.(ادامه)
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند! تهدید هنرمندان توسط چه کسانی صورت ‌گرفت؟
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند!(ادامه)
موعود بنیادی فر داور دربی پایتخت تا پایان نیم فصل در لیگ برتر فوتبال قضاوت نخواهد کرد. داور دربی ۱۰۲ قضاوت در لیگ برتر را از دست داد
موعود بنیادی فر داور دربی پایتخت تا پایان نیم فصل در لیگ برتر فوتبال قضاوت نخواهد کرد.(ادامه)
برخی رسانه‌ها از سیاست دو گانه صداوسیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری می‌گفتند و قهر نمایندگان حاضر در شورای تولید و انتشار ساترا؛ از این رو، شواهدی وجود دارد که بیانگر این است که اسکار از ساترا مجوز گرفته و به زودی پخش خود را نیز آغاز خواهد کرد. «اسکار» مهران مدیری مجوز گرفت
برخی رسانه‌ها از سیاست دو گانه صداوسیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری می‌گفتند و قهر نمایندگان حاضر در شورای تولید و انتشار ساترا؛ از این رو، شواهدی وجود دارد که بیانگر این است که اسکار از ساترا مجوز گرفته و به زودی پخش خود را نیز آغاز خواهد کرد.(ادامه)
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان هشدار داد مراقب ترفند مجرمان سایبری با عنوان دریافت سود سهام عدالت باشند. مراقب ترفند مجرمان سایبری با عنوان دریافت سود سهام عدالت باشید
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان هشدار داد مراقب ترفند مجرمان سایبری با عنوان دریافت سود سهام عدالت باشند.(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
کمپین شادی مربوط به صادق متجدد معروف به صادق بوقی آن‌قدر در فضای مجازی پربازدید شده که تبلیغات مبتذل ساسی مانکن را به انزوا کشید. ضربه فنی ساسی مانکن توسط پیرمرد رشتی
کمپین شادی مربوط به صادق متجدد معروف به صادق بوقی آن‌قدر در فضای مجازی پربازدید شده که تبلیغات مبتذل ساسی مانکن را به انزوا کشید.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد. جزئیات تازه و نحوه قتل مهرجویی و همسرش
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد.(ادامه)
پس از انتشار یک فیلم غیراخلاقی از یک مقام مسئول و فرد دیگری در فضای مجازی، هر دو نفر حاضر در این فیلم بازداشت شدند. بازداشت ۲ فرد حاضر در فیلم غیراخلاقی پرونده گیلان + جزئیات
پس از انتشار یک فیلم غیراخلاقی از یک مقام مسئول و فرد دیگری در فضای مجازی، هر دو نفر حاضر در این فیلم بازداشت شدند.(ادامه)
طحان نظیف گفت: انتشار دلایل ردصلاحیت؛ نیاز به مجوز قانونی دارد؛ قانون چنین اجازه ای به ما نداده؛ اگر قانون اجازه بدهد انجام خواهیم داد. قانون اجازه انتشار دلایل رد صلاحیت داوطلبان را به شورای نگهبان نداده است
طحان نظیف گفت: انتشار دلایل ردصلاحیت؛ نیاز به مجوز قانونی دارد؛ قانون چنین اجازه ای به ما نداده؛ اگر قانون اجازه بدهد انجام خواهیم داد.(ادامه)
رژیم صهیونیستی سه روز پیش حدود دویست نفر از غیرنظامیان را بازداشت کرد و با برهنه کردن این افراد، آنان را اعضای حماس معرفی کرد.
رژیم صهیونیستی سه روز پایان نمایش اسرائیل با اسرای برهنه/ بیشتر اسرا آزاد شدند
رژیم صهیونیستی سه روز پیش حدود دویست نفر از غیرنظامیان را بازداشت کرد و با برهنه کردن این افراد، آنان را اعضای حماس معرفی کرد. رژیم صهیونیستی سه روز (ادامه)
قائم‌مقام پیام‌رسان بله از اختلالات لحظه‌ای در این پیام‌رسان خبر داد. اختلال در پیام‌رسان‌ بله
قائم‌مقام پیام‌رسان بله از اختلالات لحظه‌ای در این پیام‌رسان خبر داد.(ادامه)
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: مافیای کنکور برای عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی میلیاردی هزینه کرد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: دست مافیای کنکور را قطع کرديم
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: مافیای کنکور برای عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی میلیاردی هزینه کرد.(ادامه)
جعفرزاده ایمن‌آبادی می‌گوید: مجلس یازدهم به مسائلی ورود پیدا کرد که اولویت زندگی مردم نبود یعنی متناسب با نیاز مردم حرکت نکرد. خودتان را گول نزنید، از مشکلات مردم غفلت کردید /مجلس از ۶ طرحی که پیگیری آن را به رهبر انقلاب وعده داده بود، گزارش بدهد
جعفرزاده ایمن‌آبادی می‌گوید: مجلس یازدهم به مسائلی ورود پیدا کرد که اولویت زندگی مردم نبود یعنی متناسب با نیاز مردم حرکت نکرد. (ادامه)
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد. تاریخ مازندران در انبار / خانه‌به‌دوشی کتاب در شهرِ خیّرینِ فرهنگی !
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد.(ادامه)
سپاهان با یک پوستر جدید به استقبال دیدار امروز مقابل حریف تهرانی رفت. پوستر جنجالی زنان سپاهان اصلاح شد +عکس
سپاهان با یک پوستر جدید به استقبال دیدار امروز مقابل حریف تهرانی رفت.(ادامه)
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که از سرگیری آزمایش های هسته ای از سوی آمریکا، با پاسخ متقابل مسکو مواجه خواهد شد. خط و نشان هسته‌ای روسیه در برابر آمریکا
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که از سرگیری آزمایش های هسته ای از سوی آمریکا، با پاسخ متقابل مسکو مواجه خواهد شد.(ادامه)
دو چهره‌ای که سخنرانی روحانی را بهم ریختند، چه پست و مقامی گرفتند؟
دو تن از کسانی که روز دانشجوی سال ۹۴ سخنرانی حسن روحانی را در دانشگاه شریف بهم ریختند توانسته‌اند به پست و مقام برسند.(ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری شرور منطقه سراوان معروف به "علی کوچولو" و همدستش با ماموران پلیس و هلاکت هر دو نفر خبر داد. "علی کوچولو" در سراوان به هلاکت رسید
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری شرور منطقه سراوان معروف به "علی کوچولو" و همدستش با ماموران پلیس و هلاکت هر دو نفر خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل پیام‌رسان سروش، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیام‌رسان بازداشت شده است. مدیرعامل سروش بازداشت شد +جزئیات
مدیرعامل پیام‌رسان سروش، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیام‌رسان بازداشت شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 248 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.329 seconds.