.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نظر رهبر معظم انقلاب درباره چند همسری
آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مدتی پیش درمورد نظر رهبر معظّم انقلاب درباره عدم استحباب تعدد زوجات یادداشتی را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند که در این گزارش میخوانید.(ادامه)
هشدار باشگاه پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس - ماشین‌سازی برگزار شد.(ادامه)
یاران ایرانی امام رضا(ع) چه کسانی بودند؟
امام رضا (ع) برخلاف آن چه دیگران پیـش بینی مـی کردند، در قبال رژیم عباسی، سیاستی را در پیـش گـرفتند که برخی از اندیشمندان، آن را در ذیل گفتمان «اصلاح» قرار می دهند. حضرت (ع) از ابتدای بر عهده گیری مقام امامت، آشکارا نشان دادند که بر خلاف بسیاری که تصور مـی کردند، امـامان شیعی از سیاست کناره گـرفته اند، هـر دو جنبه مقام معنوی و سیاسی امامت را با هم به پیش می برند.. (ادامه)
شمال نیوز: کنفرانس تخصصی حقوق کودک با حضور معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و مدیران ارشد استان با همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در.... برگزاری کنفرانس تخصصی حقوق کودک در مازندران
شمال نیوز: کنفرانس تخصصی حقوق کودک با حضور معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و مدیران ارشد استان با همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در....(ادامه)
کاروانی در راه است گویی این کاروان غافله عشاقی است که به شوق معشوق وادی عشق را پشت سر گذاشته و از فراق یار سینه چاک کرده اند.
پیراهن سوگ اربعین /چهل غروب بی حسین
کاروانی در راه است گویی این کاروان غافله عشاقی است که به شوق معشوق وادی عشق را پشت سر گذاشته و از فراق یار سینه چاک کرده اند. (ادامه)
یکی از نخستین زائران اربعین جابر بن عبدالله انصاری و کنیزش عطیه است. نخستین زائر اباعبدالله(ع) در روز اربعین کیست؟
یکی از نخستین زائران اربعین جابر بن عبدالله انصاری و کنیزش عطیه است.(ادامه)
استاندار : نبود هلدینگ سرمایه گذاری در مازندران خلاء است
استاندار مازندران نبود شرکت بزرگ هلدینگ و سرمایه گذاری را خلائی بزرگ در استان بیان کرد و گفت: اقدامات لازم برای تاسیس این شرکت صورت گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری یاداور شد: مازندران در ۱۹۲ نوع رقم آماری جایگاه خوبی و در میانه های داده های آماری کشور قرار دارد ..... رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان مازندران در شورای توسعه برنامه ریزی استان
شمال نیوز : معاون معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری یاداور شد: مازندران در ۱۹۲ نوع رقم آماری جایگاه خوبی و در میانه های داده های آماری کشور قرار دارد .....(ادامه)
قاسمی طوسی :رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان در مازندران
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از رونمایی سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه زمان این سفر روز شنبه هفته آینده بیستم مهرماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت عظیم زنان استان درحوزه‌های مختلف، برنامه‌های گسترده‌ای برای بهره‌گیری از این ظرفیت پنهان در دست انجام است..... سفر یک‌روزه دکتر معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهوری به مازندران + برنامه ها
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه زمان این سفر روز شنبه هفته آینده بیستم مهرماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت عظیم زنان استان درحوزه‌های مختلف، برنامه‌های گسترده‌ای برای بهره‌گیری از این ظرفیت پنهان در دست انجام است.....(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با هفته دفاع مقدس از ۱۱ همسر فرماندهان شهید لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس تجلیل شد. ۱۱ همسر فرماندهان شهید لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس تجلیل شدند
شمال نیوز: همزمان با هفته دفاع مقدس از ۱۱ همسر فرماندهان شهید لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.(ادامه)

0

 همایش زنان بیدار حماسه با حضور حسین حسن نژاد -معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران،سمیه قاسمی طوسی- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران٬ مدیران کل دستگاه های اجرایی و همسران فرماندهان شهید استان مازندران در سالن اجتماعات بانک صادرات در ساری برگزار شد. همایش زنان بیدار حماسه در ساری(خبر)
0 همایش زنان بیدار حماسه با حضور حسین حسن نژاد -معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران،سمیه قاسمی طوسی- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران٬ مدیران کل دستگاه های اجرایی و همسران فرماندهان شهید استان مازندران در سالن اجتماعات بانک صادرات در ساری برگزار شد.(ادامه)
افتتاح نخستین پارک بانوان غرب مازندران در نوشهر
نخستین بوستان ویژه بانوان غرب مازندران روز پنجشنبه با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در شهرستان گردشگرپذیر نوشهر افتتاح شد.(ادامه)
ضرورت انتقال مفاهیم فرهنگی برای نسل جدید
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم فرهنگی این حوزه به نسل جدید است.(ادامه)
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: امروزه معرفی شایسته و انتقال درست ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان و یادآوری آن روزها برای سایرین، در نوع خود یک جنگ و جهاد فرهنگی است. ‎ انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید، نوعی جهاد فرهنگی است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: امروزه معرفی شایسته و انتقال درست ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان و یادآوری آن روزها برای سایرین، در نوع خود یک جنگ و جهاد فرهنگی است. ‎(ادامه)
مازندران با استان دوستدار کودک فاصله دارد
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: مازندران تا تبدیل شدن به استان دوستدار کودک فاصله زیادی دارد و باید زیرساخت ها فراهم شود.(ادامه)
قاسمی طوسی:زنان در دفاع مقدس نقش مثبت و سازنده داشتند
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، نقش زنان را در دوران دفاع مقدس مثبت و سازنده بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : استاد دانشگاه تهران معتقد است : «این رتبه‌ها نشان می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد، خیلی از دانشگاه‌ها هدف دارند که در رتبه‌بندی وضعیتشان بهتر شود و روش‌هایی برای این‌ کار پیدا کرده‌اند و به نوعی سیستم را دور می‌زنند. برای مثال برخی دانشگاه‌ها مقاله‌های یکدیگر را ارجاع می‌دهند تا رتبه‌شان بیشتر شود.».... آیا دانشگاه نوشیروانی واقعا از دانشگاه آکسفورد جلو زد ؟! + دیدگاه مسئولان دانشگاه و منتقدان
شمال نیوز : استاد دانشگاه تهران معتقد است : «این رتبه‌ها نشان می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد، خیلی از دانشگاه‌ها هدف دارند که در رتبه‌بندی وضعیتشان بهتر شود و روش‌هایی برای این‌ کار پیدا کرده‌اند و به نوعی سیستم را دور می‌زنند. برای مثال برخی دانشگاه‌ها مقاله‌های یکدیگر را ارجاع می‌دهند تا رتبه‌شان بیشتر شود.»....(ادامه)


مؤسس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری گفت: نتایج رتبه بندی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ توسط تایمز اعلام شد که بر این اساس 40 دانشگاه ایرانی در بین دانشگاه‌های برتر جهان قرار دارند که رتبه اول در بین ۴۰ دانشگاه برتر ایرانی جهان به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اختصاص دارد. دانشگاه نوشیروانی بابل رتبه اول ایران در بین برترین دانشگاه‌های جهان
مؤسس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری گفت: نتایج رتبه بندی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ توسط تایمز اعلام شد که بر این اساس 40 دانشگاه ایرانی در بین دانشگاه‌های برتر جهان قرار دارند که رتبه اول در بین ۴۰ دانشگاه برتر ایرانی جهان به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اختصاص دارد. (ادامه)

تصویر منتشر شده از مقتدی صدر در کنار رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی در حسینیه امام خمینی (ره) بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشت.
این عکس معادلات زیادی را به هم می‌ریزد + تصاویر
تصویر منتشر شده از مقتدی صدر در کنار رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی در حسینیه امام خمینی (ره) بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشت. (ادامه)
شمال نیوز : وی اضافه کرد : در این سند وضعیت زنان از ابعاد مختلف نظیر ازدواج و طلاق ، بهداشت ، ورزش ، پیگیری آسیب های اجتماعی ، مشارکت سیاسی و مدنی مورد بررسی قرار گرفته است و برنامه و چشم انداز آینده نیز در آن گنجانده شد ..... سند ارتقای وضعیت زنان استان مازندران تدوین شد
شمال نیوز : وی اضافه کرد : در این سند وضعیت زنان از ابعاد مختلف نظیر ازدواج و طلاق ، بهداشت ، ورزش ، پیگیری آسیب های اجتماعی ، مشارکت سیاسی و مدنی مورد بررسی قرار گرفته است و برنامه و چشم انداز آینده نیز در آن گنجانده شد .....(ادامه)
ضرورت ارتقای ۳۰ درصدی مدیریتی بانوان در مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه حوزه زنان فرابخشی است، گفت: استاندار مازندران بر ارتقای ۳۰ درصدی مدیریتی بانوان تاکید داشته و این طرح از ابتکارات استاندار بوده است.(ادامه)

روز اول ماه محرّم، اول سال قمری است که شب و روز اول آن اعمالی دارد که بدین شرح است: اعمال شب و روز اول ماه محرّم
روز اول ماه محرّم، اول سال قمری است که شب و روز اول آن اعمالی دارد که بدین شرح است:(ادامه)
شمال نیوز : آری حسينا، مولای من ! بر ما رحم کن آن هنگام که در بستر مرگ افتاده ايم، اقوام و آشنايان و دوستان جنازه مان را حرکت می دهند، پس شفيع ما باش هنگامی که خويشان اطراف جنازه را گرفته و حمل می کنند ، شفاعت کن ما را هنگامی که تک و تنها در قبر به باری تعالی نزديک می شويم، رحم فرما! به غربتمان .... ما از " مهد " تا " لحد " تشنه حسین و عباس (ع) هستیم
شمال نیوز : آری حسينا، مولای من ! بر ما رحم کن آن هنگام که در بستر مرگ افتاده ايم، اقوام و آشنايان و دوستان جنازه مان را حرکت می دهند، پس شفيع ما باش هنگامی که خويشان اطراف جنازه را گرفته و حمل می کنند ، شفاعت کن ما را هنگامی که تک و تنها در قبر به باری تعالی نزديک می شويم، رحم فرما! به غربتمان ....(ادامه)
حسینیه « شمال نیوز » / اعمال شب و روز اول ماه محرم
ماه محرم آغاز شد، ماهی که در آن انسان‌ها به واسطه یاد امام حسین (ع) به شدت رشد می‌کنند و با انجام اعمال این ماه بیشتر می‌توانند در حال و هوای محرم قرار بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز : دومین جلسه فعالان سیاسی و دبیران‌کل احزاب سیاسی استان به میزبانی اداره کل سیاسی استانداری مازندران در فرمانداری فریدونکنار برگزار شد. افزایش مشارکت سیاسی بانوان استان، با همکاری احزاب تحقق می‌یابد / نمایندگان مازندران برای جمعیت بیش از 49 درصدی زنان چه کردند؟ / هرنامزدی که برای مطالبات بانوان استان، برنامه مشخصی داشته باشد، در حوزه انتخابیه خود برنده خواهد شد
شمال نیوز : دومین جلسه فعالان سیاسی و دبیران‌کل احزاب سیاسی استان به میزبانی اداره کل سیاسی استانداری مازندران در فرمانداری فریدونکنار برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین گفت: من از اهالی رسانه که افرادی دلسوز و از طرفداران شفافیت هستند می خواهم در کنار حوزه بانوان باشند و تلاش کنند سهم ۳۰ درصدی زنان را که دولت تلاش دارد تا سال ۱۴۰۴ به آن برسد.... قاسمی طوسی : سهم رسانه در توسعه حوزه بانوان، مهم است
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین گفت: من از اهالی رسانه که افرادی دلسوز و از طرفداران شفافیت هستند می خواهم در کنار حوزه بانوان باشند و تلاش کنند سهم ۳۰ درصدی زنان را که دولت تلاش دارد تا سال ۱۴۰۴ به آن برسد....(ادامه)
اهمیت دهه ‌اول ذی‌الحجه از نظر ۴ استاد اخلاق
یک استاد اخلاق گفته است: وقت سحر مخصوصاً در این دهه ‌ذی‌الحجه، بلند شو، نمی‌میری! پروردگار درد را به واسطه‌ بیداری سحر از بدن شما جدا می‌کند و دنیا و آخرت شما را آباد می‌کند. دهه‌ ذی ‌الحجه را مغتنم بشمار.(ادامه)
همزمان با چهل و ششمین سالروز تاسیس سازمان ملی انتقال خون و روز ملی اهدای خون، سمیه قاسمی طوسی مدیرکل بانوان وخانواده استانداری مازندران ضمن بازدید ازاین سازمان از زنان شاغل وپزشکان تقدیر وتشکر کرد. بازدید مدیرکل بانوان و خانواده استانداری از اداره کل انتقال خون مازندران
همزمان با چهل و ششمین سالروز تاسیس سازمان ملی انتقال خون و روز ملی اهدای خون، سمیه قاسمی طوسی مدیرکل بانوان وخانواده استانداری مازندران ضمن بازدید ازاین سازمان از زنان شاغل وپزشکان تقدیر وتشکر کرد.(ادامه)
نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: یکی از موثرترین راهکار‌های توسعه، استفاده از تجربیات زنان دیگر کشور‌ها است و ما نیز درهمین راستا، تلاش خواهیم کرد تجربیات زنان موفق دو کشور، به اشتراک گذاشته شود..... برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان استان مازندران در اتریش
نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: یکی از موثرترین راهکار‌های توسعه، استفاده از تجربیات زنان دیگر کشور‌ها است و ما نیز درهمین راستا، تلاش خواهیم کرد تجربیات زنان موفق دو کشور، به اشتراک گذاشته شود.....(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.