.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خالی شدن نصف مخازن سد‌های مازندران
میانگین ذخیره آب پشت سد‌های مازندران به ۴۳ درصد رسیده است.(ادامه)
پیام‌های هشدارآمیز بدن
نشانه های ساده چون خال های پوستی،کم پشت شدن موها و تمایل به جویدن یخ می تواند حاکی از وجود یک مشکل در بدن باشد که باید آن را جدی بگیریم.(ادامه)
کاهش ورود آب به سدهای مازندران
مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای مازندران از کاهش ۵ درصدی ورودی آب به سد‌های استان خبر داد.(ادامه)
مسئول ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران، همیار برگزیده طرح شاهد وزارت بهداشت شد+ تصاویر
شمال نیوز: عنوان همیار برگزیده طرح شاهد در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از به مهدی میرزائی طوسی مسئول ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران رسید .(ادامه)
آبگیری ۸۴درصدی سدها و ۹۳درصدی آب‌بندان‌های مازندران
مدیر تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: ۸۴ درصد از مخازن سدها و ۹۳درصدی از آب‌بندان‌های استان آبگیری شدند.(ادامه)
احتمال بروز تنش آبی در مازندران
اگرچه ۸۴ درصد سد‌های مازندران پرشده است اما با توجه به وضعیت نامناسب آبگیری در بزرگترین سد استان احتمال تنش آبی در مناطق مرکزی وجود دارد.(ادامه)
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار شد
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس(ادامه)
یادواره سردار سرلشکر شهید محمدحسن قاسمی‌طوسی در نکا(خبر)
(ادامه)
مازندران در شهادت طلبی و دفاع از حرم پیشتاز است
معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور با اشاره به دلبستگی مازندرانی‌ها به سردار سلیمانی گفت:مردم مازندران در بحث شهادت طلبی و دفاع از حرم پیشگام و پیشتاز میدان است. (ادامه)
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .

سرلشکر باقری : سردار سرلشکر شهید طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس بود
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت . (ادامه)
شمال نیوز:  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت  شانزدهمین یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی و 436 شهید شهرستان نکا پیامی صادرکرد . قاضی زاده هاشمی : امروز تأسی به شهید طوسی عزیز، ترویج فرهنگ شهادت طلبی است
شمال نیوز: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت شانزدهمین یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی و 436 شهید شهرستان نکا پیامی صادرکرد .(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با هجدهم فروردین سالروز شهادت سردار سرلشگر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین لشکر 25 کربلا را گرامی داشت . شهید طوسی، شخصیتی اسطوره ای و حماسه ساز است
شمال نیوز : همزمان با هجدهم فروردین سالروز شهادت سردار سرلشگر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .(ادامه)
 فرماندار نکا گفت که سی‌وپنجمین سالگرد سردار محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و ۴۳۰ شهیدای این شهرستان روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود. شانزدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۰ شهید شهرستان نکا برگزار می‌شود
فرماندار نکا گفت که سی‌وپنجمین سالگرد سردار محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و ۴۳۰ شهیدای این شهرستان روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود.(ادامه)
داور دربی رسماً معرفی شد
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران  در این ملاقات ، ضمن دلجویی از پدر و مادر این دختر ورزشکار از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت ....

ملاقات مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری از دختر ملی پوش قائم شهری
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در این ملاقات ، ضمن دلجویی از پدر و مادر این دختر ورزشکار از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت .... (ادامه)
اعلام اسامی داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد.(ادامه)
استاندار : مدیریت مازندران مهندسی محور شود
استاندار مازندران با تاکید براینکه مدیریت استان باید مهندسی محور شود، مهندسی افکار و گفتار را در این زمینه مهم برشمرد.(ادامه)
سد‌های مازندران هنوز تشنه اند
مدیر تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران از کاهش ۱۳ درصدی ذخیره آب سد‌های استان خبر داد.(ادامه)
در سیزدهم ماه رجب مولودی در خانه کعبه پا بر عرصه هستی نهاد، که زبانها و قلمهای بسیاری همواره پیرامون ایشان، داد سخن داده اند؛ لیکن هر آنچه گفته یا نوشته شده و یا گفته و نوشته خواهد شد، نسبت به مقام رفیع ایشان همچون نسبت میان بال مگس به عقاب بلندپرواز است! و این سخنی است که نه در مقام خطابه بلکه با برهان قابل اثبات است. امیرالمؤمنین(ع) دارنده سنتهای انبیای پیشین(يادداشت)
در سیزدهم ماه رجب مولودی در خانه کعبه پا بر عرصه هستی نهاد، که زبانها و قلمهای بسیاری همواره پیرامون ایشان، داد سخن داده اند؛ لیکن هر آنچه گفته یا نوشته شده و یا گفته و نوشته خواهد شد، نسبت به مقام رفیع ایشان همچون نسبت میان بال مگس به عقاب بلندپرواز است! و این سخنی است که نه در مقام خطابه بلکه با برهان قابل اثبات است.(ادامه)
شمال نیوز : بچه های اطلاعات یقین داشتند که می توانند خط را بشکنند، می گفتند بیایید از روی جنازه های ما رد شوید، شما کاری نداشته باشید، همه چیز را ما آماده می کنیم و همین گونه هم شد.

وقتی لشکر 25 کربلا مازندران هیمنه دشمن را شکست
شمال نیوز : بچه های اطلاعات یقین داشتند که می توانند خط را بشکنند، می گفتند بیایید از روی جنازه های ما رد شوید، شما کاری نداشته باشید، همه چیز را ما آماده می کنیم و همین گونه هم شد. (ادامه)
ماه رجب، ماه ولایت و امامت، ماهی است که رحمت گسترده الهی بر بندگانش جاری می‌شود. اعمال شب و روز اول ماه رجب
ماه رجب، ماه ولایت و امامت، ماهی است که رحمت گسترده الهی بر بندگانش جاری می‌شود.(ادامه)
قاسمی طوسی:سند ارتقای وضعیت زنان مازندران تهیه شد
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان خبر داد.(ادامه)
نشست خبری “سمیه قاسمی طوسی” مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران  به مناسبت هفته بزرگداشت زن برگزار شد.

نشست خبری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران(خبر)
نشست خبری “سمیه قاسمی طوسی” مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به مناسبت هفته بزرگداشت زن برگزار شد. (ادامه)
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: سهم بانوان از مدیریت در استان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری یافته است. رشد سهم مدیریتی بانوان در مازندران / معرفی 150 بانوی مازانی برای تصدی مسئولیت
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: سهم بانوان از مدیریت در استان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری یافته است.(ادامه)
سمیه قاسمی طوسی، بازدید از دوره آموزش مربی «مهارت‌های سبک زندگی قرآنی» در بابل، گفت: جوانان به اقتضای سن خود، فطرت پاک و روحیه کمال‌جویی که دارند مستعدّ الگوپذیری هستند و ترویج سبک زندگی قرآنی، یک ضرورت است و مساجد نیز یکی از بهترین پایگاه‌ها برای این امر مهم است. ‎ مدیرکل بانوان استانداری: ترویج سبک زندگی قرآنی، یک ضرورت امروز جامعه
سمیه قاسمی طوسی، بازدید از دوره آموزش مربی «مهارت‌های سبک زندگی قرآنی» در بابل، گفت: جوانان به اقتضای سن خود، فطرت پاک و روحیه کمال‌جویی که دارند مستعدّ الگوپذیری هستند و ترویج سبک زندگی قرآنی، یک ضرورت است و مساجد نیز یکی از بهترین پایگاه‌ها برای این امر مهم است. ‎(ادامه)
سد‌های مازندران خالی‌تر از قبل
۳۷ درصد ظرفیت سد‌های مازندران در حال حاضر خالی است.(ادامه)
شمال نیوز : آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی اقتصادی «چله شو» به مناسبت شب یلدا و با هدف ترویج آیین ها و سنت ها و در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و‌ مشاغل خانگی با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، فرماندار و مسئولان شهرستان میاندورود در شهر سورک برگزار شد.‎ ‎ نمایشگاههای دائمی توانمندی بانوان، ضرورتی برای جامعه زنان و هنرمندان هر شهرستان است
شمال نیوز : آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی اقتصادی «چله شو» به مناسبت شب یلدا و با هدف ترویج آیین ها و سنت ها و در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و‌ مشاغل خانگی با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، فرماندار و مسئولان شهرستان میاندورود در شهر سورک برگزار شد.‎ ‎(ادامه)
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی، از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان خبر داد و تصریح کرد: هدف نهایی این سند رسیدن به عدالت جنسیتی، ارتقا و بهبود وضعیت زنان از طریق آگاهی‌بخشی، توان‌بخشی و افزایش مشارکت‌پذیری آنان در عرصه‌های مختلف اجتماع است. تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان / توانمند سازی ۸۳۲ نفر از بانوان فارغ التحصیل مازندران
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی، از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان خبر داد و تصریح کرد: هدف نهایی این سند رسیدن به عدالت جنسیتی، ارتقا و بهبود وضعیت زنان از طریق آگاهی‌بخشی، توان‌بخشی و افزایش مشارکت‌پذیری آنان در عرصه‌های مختلف اجتماع است. (ادامه)
سدهای مازندران همچنان تشنه
ذخایر سد‌های مازندران امسال ۱۶درصد کاهش یافت.(ادامه)
شمال نیوز : جهان پهلوان حسن یزدانی ، روز پنج شنبه با حضور در شهرستان نکا ، یک روز بیادماندنی را رقم زد . از زیارت مزار سردار شهید طوسی تا حضور در جمع کودکان بدسرپرست و بی سرپرست + تصاویر
شمال نیوز : جهان پهلوان حسن یزدانی ، روز پنج شنبه با حضور در شهرستان نکا ، یک روز بیادماندنی را رقم زد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.