.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای ....

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار شد
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای .... (ادامه)
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت. تصمیم یک فرمانده اطلاعاتی درباره برادرش
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت.(ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یادواره سرداران و شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می شود.

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار می شود / فرماندار : نصب المان شهدای نکا با محوریت سردار طوسی تا پایان امسال
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یادواره سرداران و شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می شود. (ادامه)
برای شب و روز اول ماه مبارک رمضان اعمال مختلفی از جمله، غسل، خواندن دعای رؤیت هلال ماه، زیارت امام حسین (ع)، خواندن دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه و همچنین نمازهای مخصوص ذکر شده است. اعمال شب و روز اول ماه مبارک رمضان
برای شب و روز اول ماه مبارک رمضان اعمال مختلفی از جمله، غسل، خواندن دعای رؤیت هلال ماه، زیارت امام حسین (ع)، خواندن دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه و همچنین نمازهای مخصوص ذکر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : همایش بانوان اثرگذار مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مقام عالی دولت در مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و برخی مدیران و فرمانداران استان برگزار شد. همایش بانوان تاثیرگذار مازندران برگزار شد / 30 بانوی موفق و اثرگذار مازندران تقدیر شدند + تصاویر
شمال نیوز : همایش بانوان اثرگذار مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مقام عالی دولت در مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و برخی مدیران و فرمانداران استان برگزار شد. (ادامه)
مراسم یادواره سردار طوسی شهدای عملیات والفجر ۸ در شهرستان اروندکنار با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به اتفاق معاونان وی، فرماندار و امام جمعه شهرستان اروندکنار، شیوخ و روسای قبایل محلی و بیش از دو هزار تن از مردم اروندکنار برگزار شد.

در این مراسم سمیه قاسمی طوسی دختر سردار شهید طوسی و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به عنوان سخنران ویژه به سخنرانی پرداخت . یادواره سردار طوسی و شهدای عملیات والفجر ۸ در اروندکنار(خبر)
مراسم یادواره سردار طوسی شهدای عملیات والفجر ۸ در شهرستان اروندکنار با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به اتفاق معاونان وی، فرماندار و امام جمعه شهرستان اروندکنار، شیوخ و روسای قبایل محلی و بیش از دو هزار تن از مردم اروندکنار برگزار شد. در این مراسم سمیه قاسمی طوسی دختر سردار شهید طوسی و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به عنوان سخنران ویژه به سخنرانی پرداخت .(ادامه)
شمال نیوز: مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در اروندکنار با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به اتفاق معاونان وی، فرماندار و امام جمعه  اروندکنار، شیوخ و روسای قبایل محلی و بیش از دو هزار تن از مردم اروندکنار و راهیان نور برگزار شد. «ولایت‌پذیری» و «تحلیل دقیق مسائل نظامی و اجتماعی» از ویژگی‌های بارز شهید طوسی بود
شمال نیوز: مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در اروندکنار با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به اتفاق معاونان وی، فرماندار و امام جمعه اروندکنار، شیوخ و روسای قبایل محلی و بیش از دو هزار تن از مردم اروندکنار و راهیان نور برگزار شد.(ادامه)
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند. دلیل افزایش مصرف سیگار بین دختران نوجوان چیست؟
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند.(ادامه)
سفر یک‌روزه مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران به رامسر
غبارروبی و گلباران مزار شهدا ، دیدار با مادر و خانواده سردار شهید محمد سلیمانژاد، جشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور....(ادامه)
 با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور و افراد حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس را بانوان تشکیل می‌دهند ضروری است لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود.

اجرای ۲۲۴ برنامه در هفته زن مازندران/ لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود
با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور و افراد حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس را بانوان تشکیل می‌دهند ضروری است لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود. (ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه ۴۳۰ هزار زوج تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران غربالگری و ۱۰ هزار زوج نابارور نیز شناسایی شدند غربالگری ۴۳۰ هزار زوج نابارور در مازندران/ شناسایی ۱۰ هزار زوج نابارور در استان
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه ۴۳۰ هزار زوج تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران غربالگری و ۱۰ هزار زوج نابارور نیز شناسایی شدند(ادامه)
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری... نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین و تولیدکننده مازندران افتتاح شد= تصاویر
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری...(ادامه)
شمال نیوز: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران موفق شد در « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » رتبه سوم کشوری را بدست آورد .

رتبه ملی « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » به دفتر امورزنان و خانواده استانداری مازندران رسید
شمال نیوز: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران موفق شد در « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » رتبه سوم کشوری را بدست آورد . (ادامه)
بارش‌های پاییزی امسال هم ظرفیت سد‌ها و آببندان‌های مازندران را آبی نکرده است. ذخیره آبی مازندران رو به اُفول
بارش‌های پاییزی امسال هم ظرفیت سد‌ها و آببندان‌های مازندران را آبی نکرده است.(ادامه)
وقتی دایی شهید مدافع حرم از آن دنیا برایش پارتی‌ بازی می‌کند
مادر شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان می‌گوید: شب قبل از شهادت محمدرضا، احساس کردم مهر محمدرضا از دلم جدا شده است. آن موقع نیمه‌شب از خواب بیدار شدم. حالت غریبی داشتم، آن شب برادر شهیدم را در خواب دیدم، اما باز هم، حالم منقلب بود.(ادامه)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی روزشمار دفاع مقدس (۱۶ مهر)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی(ادامه)
وضعیت ذخیره آب پشت سد‌ها، آببندان‌ها و روان آب‌های رودخانه‌ها در مازندران بسیار نگران کننده شده است. نگرانی از کمبود آب در مازندران
وضعیت ذخیره آب پشت سد‌ها، آببندان‌ها و روان آب‌های رودخانه‌ها در مازندران بسیار نگران کننده شده است.(ادامه)
علامه حسن‌زاده که از بزرگان عرفان نظری و عملی در تاریخ معاصر کشور شناخته می‌شد، چه به بهانه حجاب معاصرت چه بهانه تبلیغات ضد مخالفین از آن دسته از نفراتی است که در زمان حیات شریفش حق معرفت و شناختش ادا نشد و بسیاری از مردم عوام و دانش‌پژوهان حوزه و دانشگاه ندانستند که بر سر سفره زحمات این عالم وارسته نشسته‌اند. عارفی که منش تدریس آثار فلسفی را احیا کرد(يادداشت)
علامه حسن‌زاده که از بزرگان عرفان نظری و عملی در تاریخ معاصر کشور شناخته می‌شد، چه به بهانه حجاب معاصرت چه بهانه تبلیغات ضد مخالفین از آن دسته از نفراتی است که در زمان حیات شریفش حق معرفت و شناختش ادا نشد و بسیاری از مردم عوام و دانش‌پژوهان حوزه و دانشگاه ندانستند که بر سر سفره زحمات این عالم وارسته نشسته‌اند.(ادامه)
زیارت اربعین + ترجمه و تفسیر
چهل روز از واقعه کربلا گذشته است و اربعین برای بزرگداشت بزرگترین حماسه تاریخ برپا می شود. خواندن زیارت اربعین یکی از اعمال مستحب است که ثواب و فضایل زیادی دارد.(ادامه)
آغاز بازگشایی حضوری کلاس دانشگاه ها از ۲۷ شهریور
کلاس های دانشگاه ها از ۲۷ شهریور به صورت کاملا حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده: دشمن را در فاصله بیش از هزار کیلومتری با هوش مصنوعی از پای درآوردیم/ ما محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم/ با عملیات عین الاسد فروپاشی امریکا جلو افتاد ....(خبر)
(ادامه)
مناسک پیاده‌روی اربعین یکی از مهم‌ترین اجتماعات شیعیان است که معمولاً از سمت شهر نجف به شهر کربلا پیاده به راه‌پیمایی دست می‌زنند. اما در این بین یکی از مهم‌ترین سؤالات که ذهن مخاطب امروزی را می‌تواند درگیر کند زیارت اربعین از کجا آمد؟(يادداشت)
مناسک پیاده‌روی اربعین یکی از مهم‌ترین اجتماعات شیعیان است که معمولاً از سمت شهر نجف به شهر کربلا پیاده به راه‌پیمایی دست می‌زنند. اما در این بین یکی از مهم‌ترین سؤالات که ذهن مخاطب امروزی را می‌تواند درگیر کند(ادامه)
رهاسازی آب مورد نیاز کشاورزی از سد شهید رجایی ساری در فصل زراعی جاری پایان یافت. پایان رهاسازی آب سد شهید رجایی
رهاسازی آب مورد نیاز کشاورزی از سد شهید رجایی ساری در فصل زراعی جاری پایان یافت.(ادامه)
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین(ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند. آشنایی با مهمترین وقایع ماه صفر
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین(ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند.(ادامه)
راه اندازی ۲ مرکز درمان ناباروری در مازندران
مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری مازندران از راه اندازی دو مرکز درمان ناباروری در شرقق و غرب استان خبر داد.(ادامه)
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد. شهید ایرانی واقعه کربلا که بود؟
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد.(ادامه)
شمال نیوز: جواد طوسی گفت: ذخیره آب پشت سد شهید رجایی ساری به ۱۶درصد حجم مخزن رسیده که ۲۰ میلیون متر مکعب کمتر از مدت مشابه سال قبل است. کاهش ۴۲درصدی ذخیره آب سد شهید رجایی ساری/ وضعیت ذخایر آبی در شرق مازندران نگران‌کننده است
شمال نیوز: جواد طوسی گفت: ذخیره آب پشت سد شهید رجایی ساری به ۱۶درصد حجم مخزن رسیده که ۲۰ میلیون متر مکعب کمتر از مدت مشابه سال قبل است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران همزمان با سفر یکروزه استاندار در نشست تخصصی «بانوان فعال و فرهیخته شهرستان چالوس»  در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد ، حضور یافت . قاسمی طوسی : نقش زنان در توسعه را نمی‌توان نادیده گرفت + گزارش تصویری جلسات و بازدیدها
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران همزمان با سفر یکروزه استاندار در نشست تخصصی «بانوان فعال و فرهیخته شهرستان چالوس» در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد ، حضور یافت .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.