.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهید طوسی در بنیانگذاری لشکر 25 کربلا سهم مهمی بر عهده داشت و بر مسئولیت های مهمی چون اطلاعات و فرماندهی و امور ستادی از خود شایستگی های فراوانی را به ثبت رساند... برگزاري هجدهمين يادواره سردار شهيد طوسي
شهید طوسی در بنیانگذاری لشکر 25 کربلا سهم مهمی بر عهده داشت و بر مسئولیت های مهمی چون اطلاعات و فرماندهی و امور ستادی از خود شایستگی های فراوانی را به ثبت رساند...(ادامه)
ستاره شلمچه اقتدار مازندران را دو چندان کرد
(ادامه)
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ... تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ...(ادامه)
مسعود کیمیایی19 اردیبهشت در دانشگاه گیلان
مسعود کیمیایی 19 اردیبهشت در جلسه نقد و بررسی فیلم حکم در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان حضور خواهد یافت. به گزارش ایسنا،جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان پخش و نقد و بررسی فیلم سینمایی حکم را با حضور کارگران برجسته سینمایی کشور مسعود کیمیایی، جواد طوسی منتقد سینما و تلویزیون و رضا یزدانی خواننده فیلم ساعت 16 چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در تالار شهید مطهری مجتمع دانشگاه گیلان برگزار خواهد کرد. گفتنی است مسعود کیمیایی برای اولین بار جهت نقد و بررسی به استان گیلان سفر می کند. در ضمن در این برنامه رضا یزدانی آخرین اجرای خود به نام«شمال» را در تالار اجرا خواهد کرد. تجلیل از اساتید گرانقدر سینما از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.(ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
گزارش مصور یادواره سردار شهید طوسی و 17 شهید طوسکلا
(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : روحیه شجاعت شهامت عشق ایثار و شهادت طلبی در شهید والا مقام " محمد حسن طوسی " متبلور بوده است.
سردار سرلشکر صفوی در آستانه هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی ... تجلیل از رشادت یک فرمانده
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : روحیه شجاعت شهامت عشق ایثار و شهادت طلبی در شهید والا مقام " محمد حسن طوسی " متبلور بوده است. سردار سرلشکر صفوی در آستانه هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی ...(ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
قبلي 1 ... 20 21 22 23 24 25

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.