.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توانایی حل مشکلات کشور را داریم/ موفقیت در سیاست خارجی حاصل عمل به رهنمودهای رهبری است/ در پایان دولت نیاز به واردات گندم نخواهیم داشت/ دولت در حالی آغاز به کار کرد که در شرایط خاصی به سر می‌بردیم و با کسری بودجه ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
موضوعی که جنگ تحمیلی علیه ایران را با دیگر جنگ‌ها متمایز می‌کند، همین است که در این جنگ، هدف دشمن پیش‌رو از جنگ‌افروزی، تنها تعرض به تمامیت ارضی کشورمان نبود؛ بلکه اشغال خاک ایران و تجزیه کشورمان در آن دوران، فقط برای صدام اهمیت داشت و حقیقت این جنگ چیز دیگری بود. هدف اصلی از تحمیل جنگ هشت‌ساله بر ملت ایران(يادداشت)
موضوعی که جنگ تحمیلی علیه ایران را با دیگر جنگ‌ها متمایز می‌کند، همین است که در این جنگ، هدف دشمن پیش‌رو از جنگ‌افروزی، تنها تعرض به تمامیت ارضی کشورمان نبود؛ بلکه اشغال خاک ایران و تجزیه کشورمان در آن دوران، فقط برای صدام اهمیت داشت و حقیقت این جنگ چیز دیگری بود.(ادامه)
ورزشکار پرورش اندام که به تصاویر شهدا اهانت کرده بود با محرومیت از حضور و شرکت در هرگونه مسابقه به مدت دو سال روبرو شد. محرومیت دو ساله ورزشکار هتاک پرورش‌ اندام
ورزشکار پرورش اندام که به تصاویر شهدا اهانت کرده بود با محرومیت از حضور و شرکت در هرگونه مسابقه به مدت دو سال روبرو شد.(ادامه)
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود. « جابر معافی » جلوه جاوید اصحاب جراید در مازندران
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود.(ادامه)
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد. جلسه رسیدگی حقوقی به پرونده گروهک الاحوازیه برگزار شد
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد.(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند. دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند/نهادینه شدن و گسترش فرهنگ مقاومت، دستاورد دفاع مقدس/برای تبیین واقعیات دفاع مقدس باید کارهای هنری جذاب و فراوان انجام شود/ عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت(خبر)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند.(ادامه)
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
جمعی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس صبح چهارشنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. پخش زنده دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب
جمعی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس صبح چهارشنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد. منابع مالی آزادشده ایران با برجام هم آزاد نمی‌شد
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
انتصاب جدید در ارتش+جزئیات
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت، امروز تمام دنیا مبهوت اقتدار مردم و نیروهای مسلح ایران اسلامی هستند و این جز با تلاش و ایثارگری رزمندگان در طول انقلاب اسلامی رخ نداده است.(ادامه)
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
شمال نیوز: چگونه است که بعد از فرمایشات رهبری، نماینده مجلس با توهین به این فرمایش و تاکید رهبری دنبال عزل و نصب‌ها می‌گردد!

عصبانیت امام جمعه مرکز استان از یک نماینده مجلس/ شورای نگهبان برخورد کند
شمال نیوز: چگونه است که بعد از فرمایشات رهبری، نماینده مجلس با توهین به این فرمایش و تاکید رهبری دنبال عزل و نصب‌ها می‌گردد! (ادامه)
اینجا هر زائر خارجی که بیاید سراغ عکس شهید آرمان علی‌وردی را می‌گیرد؛ این جمله یکی از خادمان موکب نائب‌الشهید است که برایمان از جهانی شدن صدای مظلومیت آرمان می‌گوید. راز عکس شهید آرمان بر دست زائران خارجی چه بود؟
اینجا هر زائر خارجی که بیاید سراغ عکس شهید آرمان علی‌وردی را می‌گیرد؛ این جمله یکی از خادمان موکب نائب‌الشهید است که برایمان از جهانی شدن صدای مظلومیت آرمان می‌گوید.(ادامه)
فرمانده کل سپاه با خانواده شهید «غلامعباس عباسی» و دو نفر از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) دیدار کرد. دیدار فرمانده کل سپاه با خانواده‌ های حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)
فرمانده کل سپاه با خانواده شهید «غلامعباس عباسی» و دو نفر از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) دیدار کرد.(ادامه)
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
استاد بزرگ شطرنج که نخستین بار پیاده روی اربعین را تجربه می‌کند می‌گوید: هدیه حاج قاسم در همه لحظات همراه او است. پیاده‌روی اربعین استاد بزرگ شطرنج با هدیه حاج قاسم
استاد بزرگ شطرنج که نخستین بار پیاده روی اربعین را تجربه می‌کند می‌گوید: هدیه حاج قاسم در همه لحظات همراه او است.(ادامه)
فدراسیون وزنه‌برداری کمیته پیشکسوتان را به دلیل حواشی مسابقات لهستان منحل کرد. کمیته پیشکسوتان وزنه‌برداری به دلیل حواشی منحل شد
فدراسیون وزنه‌برداری کمیته پیشکسوتان را به دلیل حواشی مسابقات لهستان منحل کرد.(ادامه)
ما متوجه خط سیاسی آشوب و فتنه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی هستیم/ باید مراقب زمینه‌های شعله ور شدن این فتنه‌ها در کشور باشیم/ همه بدهکار انقلاب و شهدا هستیم/ ایستادن پای این مکتب هزینه دارد ....(خبر)
(ادامه)
 نماینده ولی فقیه  گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود. لزوم توسعه صنعت در مازندران/ محیط زیست نباید مانع صنعتی‌شدن استان شود/ فرایند صادرات تسهیل شود
نماینده ولی فقیه گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود.(ادامه)
تصویر قدردانی فرماندار شهرستان کلاردشت از یک بانوی ورزشکار موج سواری رسانه های بیگانه را بدنبال داشت اما واقعیت چه بود؟ ماجرای یک تجلیل پرحاشیه در کلاردشت/ جنجال روسری ورزشکار ؛ مدیر روابط عمومی فرمانداری برکنار شد
تصویر قدردانی فرماندار شهرستان کلاردشت از یک بانوی ورزشکار موج سواری رسانه های بیگانه را بدنبال داشت اما واقعیت چه بود؟(ادامه)
اطلاعیه ستاد ارتحال آیت الله عموزادی در خصوص زمان و محل تشییع این عالم ربانی
(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است. وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران/ استفاده از شیوه‌های تاثیرگذار برای حفظ نام و راه شهیدان ضروری است/ راه مقابله با جنگ شناختی استمرار راه شهدا و عمل به درس آنان است(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است.(ادامه)
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند. زیارت اربعین به سبک حجاب استایل‌ها؛ عبا جایگزین چادر!
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند.(ادامه)
واگذاری 312 اشتراک رایگان گاز به مددجویان و ایثارگران استان مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : محمد علی نوبخت گفت : حضور ما در منطقه دال بر این نیست که زحمات دستگاه یا اشخاصی زیر سوال برود، بنای ما این است با کار جمعی و استفاده از ظرفیت و تمامی پتانسیل ها این دست پروژه ها به بهره برداری برسد. اتمام پروژه های بر زمین مانده با هم افزایی و همدلی انجام خواهد شد
شمال نیوز : محمد علی نوبخت گفت : حضور ما در منطقه دال بر این نیست که زحمات دستگاه یا اشخاصی زیر سوال برود، بنای ما این است با کار جمعی و استفاده از ظرفیت و تمامی پتانسیل ها این دست پروژه ها به بهره برداری برسد. (ادامه)
رئیس کل دادگستری استان فارس از شهادت یکی از مجروحان حادثه تروریستی شیراز خبر داد. تعداد شهدای حادثه تروریستی شیراز به ۲ نفر رسید
رئیس کل دادگستری استان فارس از شهادت یکی از مجروحان حادثه تروریستی شیراز خبر داد.(ادامه)
با شکست و متلاشی شدن شبکه تروریستی تحت حمایت سرویس‌های امنیتی غربی، تروریست‌ها بر آن شده‌اند تا با اقدامات ناجوانمردانه و ترور‌های کوری مشابه جنایت شب گذشته در حرم شاهچراغ انتقام خود را از مردم بی‌گناه کوچه و خیابان بگیرند. عملیات شب گذشته تکفیری‌ها در شیراز از نظر امنیتی چه معنایی دارد؟
با شکست و متلاشی شدن شبکه تروریستی تحت حمایت سرویس‌های امنیتی غربی، تروریست‌ها بر آن شده‌اند تا با اقدامات ناجوانمردانه و ترور‌های کوری مشابه جنایت شب گذشته در حرم شاهچراغ انتقام خود را از مردم بی‌گناه کوچه و خیابان بگیرند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 182 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.306 seconds.