.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رؤسای جمهور مصر و فرانسه دیروز در قاهره طی دیداری در خصوص آخرین تحولات مربوط به جنگ غزه با یکدیگر گفت وگو کردند. السیسی در دیدار با ماکرون: اسرائیل در کوتاه مدت توانایی نابودی حماس را ندارد
رؤسای جمهور مصر و فرانسه دیروز در قاهره طی دیداری در خصوص آخرین تحولات مربوط به جنگ غزه با یکدیگر گفت وگو کردند.(ادامه)
پدری که در شهادت فرزندش خدا را حمد می‌گوید، والدینی که فرزند شهیدشان را به فلسطین تقدیم می‌کنند، نوجوان مجروحی که آیات قرآن می‌خواند و صحنه‌های مشابه، نشان‌دهنده گوشه‌ای از صبر و توکل عمیق مردم غزه است. غزه؛ صحنه مظلومیت و صبوری، و اقتدار/آمریکا شریک جرم قطعی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه/دولت‌های اسلامی منفعل نشوند، پیروزی قطعاً برای فلسطین است/سفرهای پی در پی سران غربی برای جلوگیری از متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است (خبر)
پدری که در شهادت فرزندش خدا را حمد می‌گوید، والدینی که فرزند شهیدشان را به فلسطین تقدیم می‌کنند، نوجوان مجروحی که آیات قرآن می‌خواند و صحنه‌های مشابه، نشان‌دهنده گوشه‌ای از صبر و توکل عمیق مردم غزه است.(ادامه)
برداشت زعفران در شهرستان بهشهر آغاز شد. آغاز برداشت طلای سرخ در استان
برداشت زعفران در شهرستان بهشهر آغاز شد.(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور امنیت و اقتصاد را مستلزم هم دانست و از راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک خبر داد. رادان: ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود
فرمانده کل انتظامی کشور امنیت و اقتصاد را مستلزم هم دانست و از راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
شمال نیوز :  داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند. نام‌نویسی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
شمال نیوز : داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند.(ادامه)
سردار فدوی گفت: ملت شریف ایران به دوران پسااسرائیل بیندیشند و در فتنه‌های بعد از آن، مراقب ایمان و اعتقاد خود باشند. جانشین فرمانده کل سپاه: تکلیف رژیم صهیونیستی به‌زودی معلوم خواهد شد
سردار فدوی گفت: ملت شریف ایران به دوران پسااسرائیل بیندیشند و در فتنه‌های بعد از آن، مراقب ایمان و اعتقاد خود باشند.(ادامه)
ستاد امنیت رژیم صهیونیستی به صهیونیست‌های ساکن ترکیه هشدار داده که خاک این کشور را فورا ترک کنند. هشدار تل آویو به صهیونیست‌ها: فورا ترکیه را ترک کنید
ستاد امنیت رژیم صهیونیستی به صهیونیست‌های ساکن ترکیه هشدار داده که خاک این کشور را فورا ترک کنند.(ادامه)
تصویر تلخ از نشست خبری کادر بیمارستان المعمدانی درکنار پیکر شهدا
کادر درمان بیمارستان المعمدانی نشست خبری خود را در میان پیکرهای بی‌جان کودکان برگزار کردند.(ادامه)
وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین آخرین آمار تلفات حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد. افزایش شمار شهدای غزه به ۳ هزار نفر
وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین آخرین آمار تلفات حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.(ادامه)
ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را به جنایات چند روز اخیر خود افزود و بیش از هزار فلسطینی را که به حریم یک بیمارستان پناه آورده بودند را به خاک و خون کشید. بیش از هزار شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه + فیلم و تصاویر
ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را به جنایات چند روز اخیر خود افزود و بیش از هزار فلسطینی را که به حریم یک بیمارستان پناه آورده بودند را به خاک و خون کشید.(ادامه)
رژیم صهیونیستی به دو مقر نیروهای امداد و نجات در جنوب و شرق غزه و چند بیمارستان حمله کرد که شهید و زخمی برجای گذاشت. حمله صهیونیست‌ها به امدادگران
رژیم صهیونیستی به دو مقر نیروهای امداد و نجات در جنوب و شرق غزه و چند بیمارستان حمله کرد که شهید و زخمی برجای گذاشت.(ادامه)
جنبش نُجَبا عراق از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد. هشدار نجبا: نوبت نقش‌آفرینی ما فرا می‌رسد؛ شاید به همین زودی‌ها!
جنبش نُجَبا عراق از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه از مرز ۲۰۰۰ نفر عبور کرد. فاجعه انسانی در غزه/ تعداد شهدا از مرز ۲۰۰۰ نفر گذشت
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه از مرز ۲۰۰۰ نفر عبور کرد.(ادامه)
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای پس از ورود درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه به هشتمین روز، خواستار مداخله بین المللی با هدف جلوگیری از کوچاندن اجباری فلسطینیان از نوار غزه شد. بیانیه دیرهنگام شورای همکاری خلیج فارس درباره غزه
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای پس از ورود درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه به هشتمین روز، خواستار مداخله بین المللی با هدف جلوگیری از کوچاندن اجباری فلسطینیان از نوار غزه شد.(ادامه)
جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در سایه چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی و سکوت و همدستی سازشکاران عرب ادامه می‌دهند + تصاویر(خبر)
(ادامه)
دفتر اطلاع رسانی دولت غزه از یک فاجعه انسانی قریب الوقوع در این منطقه در سایه قطع کامل برق و توقف ارائه خدمات حیاتی به مردم فلسطین خبر داد. هشدار نسبت به فاجعه انسانی قریب‌الوقوع در نوار غزه
دفتر اطلاع رسانی دولت غزه از یک فاجعه انسانی قریب الوقوع در این منطقه در سایه قطع کامل برق و توقف ارائه خدمات حیاتی به مردم فلسطین خبر داد.(ادامه)
تداوم حملات بی‌امان رژیم اسرائیل به غزه، افزایش شمار شهدا و زخمی‌ها، عدم تمایل آمریکا برای اعزام نیروها به فلسطین اشغالی و درخواست رهبر جریان الصدر عراق برای برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه از مهمترین تحولات روز چهارم طوفان الاقصی و اراضی اشغالی است ....(خبر)
(ادامه)
طوفان الاقصی سطح جنگ میان نیرو‌های مقاومت و صهیونیست‌ها را تغییر داد. مثل یک زلزله که همه چیز را در هم می‌کوبد و زمانه‌ای جدیدبرای آن سرزمین می‌سازد، مثبت یا منفی. اما شهر به قبل از زلزله برنمی‌گردد. آن پیمانه ریخت(يادداشت)
طوفان الاقصی سطح جنگ میان نیرو‌های مقاومت و صهیونیست‌ها را تغییر داد. مثل یک زلزله که همه چیز را در هم می‌کوبد و زمانه‌ای جدیدبرای آن سرزمین می‌سازد، مثبت یا منفی. اما شهر به قبل از زلزله برنمی‌گردد.(ادامه)
آخرین اخبار از عملیات طوفان الاقصی/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم/ جنگ بسیار طولانی خواهد بود/ حزب‌الله ۳ مرکز راداری و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را منهدم کرد +فیلم و عکس(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود .... زارعی : بزرگترین پروژه گردشگری رودخانه ای کشور از تجن تا دریا ایجاد می شود/ مخالف احداث پتروشیمی مازندران نیستم
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود ....(ادامه)
آخرین وضعیت درمانی آرمیتا گراوند دختر دانش‌آموزی که در مترو بیهوش شد، اعلام شد. آخرین وضعیت درمانی دختری که در مترو بیهوش شد
آخرین وضعیت درمانی آرمیتا گراوند دختر دانش‌آموزی که در مترو بیهوش شد، اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
شهیدان زنده می‌کنند، الله‌اکبر!
(ادامه)
شمال نیوز:  استاندار مازندران وضعیت جوانی جمعیت را در استان بد توصیف کرد و گفت: از مرز خطر عبور کرده است. استاندار مازندران : دچار انقطاع نسلی در استان خواهیم شد / دستگاه‌های فرهنگی در زمینه جوانی جمعیت اقدامات بایسته‌ای را انجام ندادند / خسارت‌های جبران ناپذیری را از نظر تمدن استانی خواهیم داشت
شمال نیوز: استاندار مازندران وضعیت جوانی جمعیت را در استان بد توصیف کرد و گفت: از مرز خطر عبور کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند. شهدا برخلاف برخی مسئولان به‌دنبال نعمت از خدمت نبودند / برخی مسئولان می‌خواهند بار خود را ببندند / نساجی بهشهر و قائم شهر را به بهای ناچیز زمین زدند !
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد. بزرگداشت ۳۳شهید نیروگاه نکا برگزار شد
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
در پیام رهبرمظعم انقلاب آمده است: شهیدان، ستارگان راهنمایند؛ الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسلهای پس از مایند؛ رفتار آنان درس است؛ انگیزه‌های آنان حکمت است.
پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران: شهیدان الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسل‌های پس از ما هستند/ باید پیام شهیدان را بدرستی بشنویم و از آن برای آبادی دنیا و آخرت بهره گیریم(خبر)
در پیام رهبرمظعم انقلاب آمده است: شهیدان، ستارگان راهنمایند؛ الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسلهای پس از مایند؛ رفتار آنان درس است؛ انگیزه‌های آنان حکمت است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.