.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان توضیح داد: در انفجار دوم در فیلم ها مشخص است، تروریست می آید و به حلقه امنیتی می خورد، صبر می کند زیرا نمی تواند از سد امنیتی عبور کند لذا وقتی اتوبوس می آید و جمعیتی را پیاده می کند، خود را منفجر می کند.
مسافران اتوبوس که پیاده شدند، عامل انتحاری خود را منفجر کرد/ماجرای پژو حاضر در محل انفجار اول چه بود؟
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان توضیح داد: در انفجار دوم در فیلم ها مشخص است، تروریست می آید و به حلقه امنیتی می خورد، صبر می کند زیرا نمی تواند از سد امنیتی عبور کند لذا وقتی اتوبوس می آید و جمعیتی را پیاده می کند، خود را منفجر می کند. (ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت گفت: یکی از عناصر معاند وابسته به گروهک تروریستی منافقین در شهرستان پاکدشت دستگیر شد. دستگیری یک عنصر از گروه تروریستی منافقین در شهرستان پاکدشت
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت گفت: یکی از عناصر معاند وابسته به گروهک تروریستی منافقین در شهرستان پاکدشت دستگیر شد.(ادامه)
قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۶ بمب در استان کرمان کشف شد/ ۲۳ داعشی آماده عملیات در کرمان دستگیر شدند/ تروریست‌ها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند؛ قبل از گیت انتحاری زدند/ برای تشییع شهدا هم برنامه داشتند ....(خبر)
(ادامه)
رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: با گزارش ارسالی از سوی ضابطان قضایی، پرونده‌هایی برای افراد توهین کننده به شهدا در استان‌های مختلف تشکیل شد. تشکیل پرونده قضایی برای تعدادی از هتاکان به شهدا
رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: با گزارش ارسالی از سوی ضابطان قضایی، پرونده‌هایی برای افراد توهین کننده به شهدا در استان‌های مختلف تشکیل شد.(ادامه)
شمال نیوز:

در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند. شهادت همسر و دختر برادر معاون رئیس جمهوری در حادثه تروریستی کرمان
شمال نیوز: در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند.(ادامه)
رئیس اورژانس کرمان با اشاره به شهادت طاها شادکام کودک ۸ ساله، وضعیت آخرین آمار مجروحان حادثه تروریستی کرمان را تشریح کرد. طاهای ۸ساله به خیل شهدای حادثه کرمان پیوست
رئیس اورژانس کرمان با اشاره به شهادت طاها شادکام کودک ۸ ساله، وضعیت آخرین آمار مجروحان حادثه تروریستی کرمان را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رقابت های انتخاباتی مجلس دوازدهم با اعلام نظر هیئت های نظارت وارد مرحله جدی تر شد و در این میان حوزه های انتخابیه شاهد حضور چهره های شاخصی هستند که تنور انتخابات را گرم تر می کنند . « علی کشوری » فرزند خلبان شهید احمد کشوری از حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ
شمال نیوز : رقابت های انتخاباتی مجلس دوازدهم با اعلام نظر هیئت های نظارت وارد مرحله جدی تر شد و در این میان حوزه های انتخابیه شاهد حضور چهره های شاخصی هستند که تنور انتخابات را گرم تر می کنند .(ادامه)
عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریست‌ها بود که می‌توانست بیانگر احتمال وجود و مراجعه‌ی عوامل دیگر برای انتقال مواد انفجاری و بکارگیری در سایر اماکن باشد. ۹ نفر از عوامل پشتیبانی و مرتبط با تیم ترور بازداشت شدند/ یک تروریست تاجیکستانی بوده و هویت فرد دوم احراز نشده/ سربازان راه سلیمانی به رذالت جنایت‌کاران، پاسخ سختی خواهند داد(خبر)
عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریست‌ها بود که می‌توانست بیانگر احتمال وجود و مراجعه‌ی عوامل دیگر برای انتقال مواد انفجاری و بکارگیری در سایر اماکن باشد.(ادامه)
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند. وزیر کشور: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شدند
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند.(ادامه)
اجتماع محکومیت جنایت کرمان امروز بعد از نماز‌های جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود. اجتماع مردم مازندران در محکومیت جنایت کرمان
اجتماع محکومیت جنایت کرمان امروز بعد از نماز‌های جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.(ادامه)
مدیرکل بنیادشهید کرمان گفت: آمارنهایی شهدای ما دربامداد جمعه ۸۵شهید است. آمار شهدای کرمان باز تغییر کرد
مدیرکل بنیادشهید کرمان گفت: آمارنهایی شهدای ما دربامداد جمعه ۸۵شهید است.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت. رئیسی به کرمان رفت ؛ حضور در گلزار شهدا / عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان / تغییر در برنامه سفر رئیس جمهور به زنجان
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.(ادامه)
شمال نیوز:  از سوی خانواده شهیدان عبوری در پی شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی صادر شد. پیام خانواده شهیدان عبوری بمناسبت حادثه تروریستی کرمان
شمال نیوز: از سوی خانواده شهیدان عبوری در پی شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی صادر شد.(ادامه)
آمار صحیح شهدا ۸۴ نفر/ مصدومین ۲۸۴ نفر/ شهدای کرمان فردا تشییع می‌شوند/ تا کنون 70 درصدشهدا شناسایی شده ‌و عمدتاً مربوط به کرمان هستند / هم اکنون حضور پرشور مردم در گلزار شهدای کرمان ....(خبر)
(ادامه)
وحیدی ضمن تشریح جزئیات حادثه تروریستی کرمان گفت: کار بزدلانه و زشتی در بین مردم و زن و بچه صورت گرفته است. جزئیات حادثه تروریستی کرمان از زبان وزیر کشور
وحیدی ضمن تشریح جزئیات حادثه تروریستی کرمان گفت: کار بزدلانه و زشتی در بین مردم و زن و بچه صورت گرفته است.(ادامه)
دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان و با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این اقدام کور تروریستی، فردا (پنجشنبه) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

دولت فردا را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد
دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان و با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این اقدام کور تروریستی، فردا (پنجشنبه) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد. (ادامه)
ساعاتی پیش در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی رخ داد. طبق اعلام اورژانس کشور تا این لحظه ۱۰۳ نفر شهید شدند.
‌۲ انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان / اورژانس: تا این لحظه، ۱۰۳ نفر شهید و ۱۸۸ تن زخمی شده‌اند
ساعاتی پیش در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی رخ داد. طبق اعلام اورژانس کشور تا این لحظه ۱۰۳ نفر شهید شدند. (ادامه)
رئیس جمهور شامگاه شنبه با حضور در منزل سردار شهید «سید رضی موسوی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت و گو کرد. دیدار رئیس جمهور با خانواده سردار شهید «سید رضی موسوی»
رئیس جمهور شامگاه شنبه با حضور در منزل سردار شهید «سید رضی موسوی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت و گو کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
محمدی با بیان به اینکه اساساً با فروش اینترنتی دارو به شکل موجود مخالف هستیم گفت: دارو با سایر محصولات قابل قیاس نیست و به کنترل‌های خاص و دقیق نیاز دارد. معاون وزیر بهداشت: مردم از خرید اینترنتی دارو خودداری کنند
محمدی با بیان به اینکه اساساً با فروش اینترنتی دارو به شکل موجود مخالف هستیم گفت: دارو با سایر محصولات قابل قیاس نیست و به کنترل‌های خاص و دقیق نیاز دارد.(ادامه)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود. مادرانی که زیارتنامه دارند(يادداشت)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود.(ادامه)
آیت الله «آملی لاریجانی»با بیان اینکه «فوز العظیم» مقامی برای شهداست و ما از درک آن عاجز هستیم، گفت: صبری که خداوند به مادران شهدا داده بالاترین رزق الهی محسوب می‌شود. «فوز العظیم» مقامی برای شهدا/ صبر مادران شهدا بالاترین رزق الهی است
آیت الله «آملی لاریجانی»با بیان اینکه «فوز العظیم» مقامی برای شهداست و ما از درک آن عاجز هستیم، گفت: صبری که خداوند به مادران شهدا داده بالاترین رزق الهی محسوب می‌شود.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد. تشییع پیکر شهید سید رضی از میدان امام حسین تا تجریش/ سردار سلامی: انتقام سیدرضی چیزی جز نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد بود/ شهید سید رضی در امام زاده صالح آرام گرفت +عکس
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد. (ادامه)
نرجس سلیمانی ضمن تسلیت شهادت سیدرضی موسوی، شهادت از دید حاج قاسم را روایت کرد. شهادت از دید حاج قاسم به روایت دخترش
نرجس سلیمانی ضمن تسلیت شهادت سیدرضی موسوی، شهادت از دید حاج قاسم را روایت کرد.(ادامه)
در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سردار سید رضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه در سوریه به شهادت رسید.

شهادت یکی از سرداران دیار علویان در حمله اسرائیل به دمشق / «سیدرضی» از مستشاران باسابقه سپاه در سوریه و از همراهان سردار سلیمانی بود+ عکس و فیلم
در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سردار سید رضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه در سوریه به شهادت رسید. (ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند.
گلستان استان ظرفیت‌ها است /رویکرد اساسی و مهم شناخت مساله و حل مساله است و مورد نظر دولت سیزدهم است
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند. (ادامه)
طوفان‌ الاقصی شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است/ ایران امروز یک قدرت جهانی است نه منطقه‌ای/ چشم امید دشمن در مقابل ما به عملیات شناختی است / جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و موجب شد تا عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. سردار حاجی زاده : عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.