.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)
مقام ارشد کاخ سفید شامگاه دوشنبه در مصاحبه‌ای گفت واشنگتن به دنبال مقابله با ایران نیست اما برای تضعیف توان سپاه پاسداران و نیروهای تحت حمایت تهران در هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی تلاش خواهیم کرد. کاخ‌سفید: دنبال تضعیف توان سپاه پاسداران در هدف قرار دادن نیروهایمان هستیم
مقام ارشد کاخ سفید شامگاه دوشنبه در مصاحبه‌ای گفت واشنگتن به دنبال مقابله با ایران نیست اما برای تضعیف توان سپاه پاسداران و نیروهای تحت حمایت تهران در هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی تلاش خواهیم کرد.(ادامه)
فلسطین الیوم از شهادت تمامی بیماران بخش ICU بیمارستان شفا در غزه خبر داد. شهادت تمامی بیماران بخش ICU بیمارستان شفا در غزه
فلسطین الیوم از شهادت تمامی بیماران بخش ICU بیمارستان شفا در غزه خبر داد.(ادامه)
عصر دیروز (جمعه) رژیم صهیونیستی با حمله به یک مدرسه در نوار غزه، جنایت وحشیانه دیگری را در کارنامه سیاه خود ثبت کرد. جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها؛ حمله به یک مدرسه با ۵۰ شهید
عصر دیروز (جمعه) رژیم صهیونیستی با حمله به یک مدرسه در نوار غزه، جنایت وحشیانه دیگری را در کارنامه سیاه خود ثبت کرد.(ادامه)
پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد سید حسین کاشانی با حضور مردم شهید پرور و ولایی تشییع و در کنار یاران شهیدش در بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد. پیکر جانباز آملی کنار یاران شهیدش آرام گرفت
پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد سید حسین کاشانی با حضور مردم شهید پرور و ولایی تشییع و در کنار یاران شهیدش در بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد.(ادامه)
مراسم سومین روز شهادت حبیب شهدا جانباز شهید سردار سیدحبیب الله حسینی در روستای ورکلای شهرستان میاندورود با سخنرانی حجت السلام گواهی مسئول عقیدتی سیاسی ستادکل نیروی مسلح کشوربرگزارشد. مراسم یزرگداشت جانباز شهید سید حبیب الله حسینی (خبر)
مراسم سومین روز شهادت حبیب شهدا جانباز شهید سردار سیدحبیب الله حسینی در روستای ورکلای شهرستان میاندورود با سخنرانی حجت السلام گواهی مسئول عقیدتی سیاسی ستادکل نیروی مسلح کشوربرگزارشد.(ادامه)
صالح اسکندری نوشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌. توضیحات مشاور ولایتی دربارۀ ماجرای وساطت در پرونده شهید عجمیان
صالح اسکندری نوشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه به دنبال کمک به غزه و برقراری آتش‌بس هستند، دروغ بوده و با عمل آنها سازگاری ندارد، گفت: آنچه در عمل از آمریکایی‌ها می‌بینیم این است که قطعنامه‌های پیشنهادی در شورای امنیت را وتو می‌کنند و عملاً دست رژیم صهیونیستی را برای قتل و کشتار باز و بازتر می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به آمریکا توصیه کرد که سریعا جنگ را متوقف و آتش بس را اعمال کند در غیر این صورت ضربات سنگینی خواهد خورد. هشدار وزیر دفاع ایران به آمریکا: حمله به غزه را فورا متوقف کنید
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به آمریکا توصیه کرد که سریعا جنگ را متوقف و آتش بس را اعمال کند در غیر این صورت ضربات سنگینی خواهد خورد.(ادامه)
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند! روایتی خواندنی از تشییع با شکوه پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند!(ادامه)
پیکر مطهر جانباز شهید سید حبیب الله حسینی صبح امروز با حضور باشکوه مردم قدردان ساری تشییع و سپس در روستای ورکلای شهرستان میاندورود به خاک سپرده شد.

پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری تشییع شد
پیکر مطهر جانباز شهید سید حبیب الله حسینی صبح امروز با حضور باشکوه مردم قدردان ساری تشییع و سپس در روستای ورکلای شهرستان میاندورود به خاک سپرده شد. (ادامه)
معاون نخست وزیر ایتالیا در جمعی از مردم این کشور با اظهاراتی توهین آمیز درباره اسلام به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت. اظهارات توهین آمیز معاون نخست وزیر ایتالیا درباره اسلام
معاون نخست وزیر ایتالیا در جمعی از مردم این کشور با اظهاراتی توهین آمیز درباره اسلام به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم. دلنوشته ای برای سردار بزرگ سید حبیب الله حسینی، بابای مهربانم
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم.(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
تصمیم طوفان‌الاقصی و اجرای آن ۱۰۰ درصد فلسطینی بود/ وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد(خبر)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: «شهید سید حبیب الله حسینی نودهی» پس از تحمل ۳۸ سال درد و رنج به همرزمان شهیدش پیوست. سید رزمندگان ، حبیب لشگر 25 کربلا به همرزمان شهیدش پیوست + اطلاع رسانی مراسم وداع و تشیبع
شمال نیوز: «شهید سید حبیب الله حسینی نودهی» پس از تحمل ۳۸ سال درد و رنج به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: سه هزار و ۶۴۸ نفر از شهدای غزه کودک هستند. شمار شهدای فلسطینی از هشت هزار و ۷۹۶ نفر گذشت
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: سه هزار و ۶۴۸ نفر از شهدای غزه کودک هستند.(ادامه)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: تا زمانی که تجاوزات اسرائیل متوقف نشود، به حملات خود با کیفیت بیشتر به رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد. یمن رسما وارد جنگ با اسرائیل شد
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: تا زمانی که تجاوزات اسرائیل متوقف نشود، به حملات خود با کیفیت بیشتر به رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.(ادامه)
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود. یادواره شهدای اسفیورد شوراب ساری با دو میهمان ویژه!
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود.(ادامه)
 هنجارشکنی و کشف حجاب بانوی پزشک آملی در یک همایش با حضور جمعی از مسئولان بازتاب گسترده ای در سطح جامعه داشت که بیانگر دغدغه جدی مردم در این حوزه فرهنگی است.

همراهی ناشیانه(يادداشت)
هنجارشکنی و کشف حجاب بانوی پزشک آملی در یک همایش با حضور جمعی از مسئولان بازتاب گسترده ای در سطح جامعه داشت که بیانگر دغدغه جدی مردم در این حوزه فرهنگی است. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد.

انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد نباید مسؤول شوند / مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نه در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد. (ادامه)
همزمان با قطع کامل شبکه‌های ارتباطی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی در حملاتی سنگین مناطق مختلف غزه را هدف قرار داده است. تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه همزمان با قطع کامل اینترنت
همزمان با قطع کامل شبکه‌های ارتباطی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی در حملاتی سنگین مناطق مختلف غزه را هدف قرار داده است.(ادامه)
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۷ هزار و ۲۸ نفر افزایش یافته است. افزایش شهدای فلسطین به بیش از ۷ هزار نفر/ نزدیک به سه هزار نفر از شهدا کودک هستند
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۷ هزار و ۲۸ نفر افزایش یافته است.(ادامه)
رؤسای جمهور مصر و فرانسه دیروز در قاهره طی دیداری در خصوص آخرین تحولات مربوط به جنگ غزه با یکدیگر گفت وگو کردند. السیسی در دیدار با ماکرون: اسرائیل در کوتاه مدت توانایی نابودی حماس را ندارد
رؤسای جمهور مصر و فرانسه دیروز در قاهره طی دیداری در خصوص آخرین تحولات مربوط به جنگ غزه با یکدیگر گفت وگو کردند.(ادامه)
پدری که در شهادت فرزندش خدا را حمد می‌گوید، والدینی که فرزند شهیدشان را به فلسطین تقدیم می‌کنند، نوجوان مجروحی که آیات قرآن می‌خواند و صحنه‌های مشابه، نشان‌دهنده گوشه‌ای از صبر و توکل عمیق مردم غزه است. غزه؛ صحنه مظلومیت و صبوری، و اقتدار/آمریکا شریک جرم قطعی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه/دولت‌های اسلامی منفعل نشوند، پیروزی قطعاً برای فلسطین است/سفرهای پی در پی سران غربی برای جلوگیری از متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است (خبر)
پدری که در شهادت فرزندش خدا را حمد می‌گوید، والدینی که فرزند شهیدشان را به فلسطین تقدیم می‌کنند، نوجوان مجروحی که آیات قرآن می‌خواند و صحنه‌های مشابه، نشان‌دهنده گوشه‌ای از صبر و توکل عمیق مردم غزه است.(ادامه)
برداشت زعفران در شهرستان بهشهر آغاز شد. آغاز برداشت طلای سرخ در استان
برداشت زعفران در شهرستان بهشهر آغاز شد.(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور امنیت و اقتصاد را مستلزم هم دانست و از راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک خبر داد. رادان: ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود
فرمانده کل انتظامی کشور امنیت و اقتصاد را مستلزم هم دانست و از راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
شمال نیوز :  داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند. نام‌نویسی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
شمال نیوز : داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.