.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟                             انتقاد رودرروی سعید قاسمی از رئیسی بابت فرمان های روی زمین مانده/ دعوت از سید حسن خمینی برای حضور در اردوی جهادی خوزستان/ تمجید از روحیه جهادی رئیس جمهور+ فیلم
سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟ (ادامه)
امدادرسانی هلال احمر به ۲۶۵ حادثه دیده
مدیرعامل هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به ۲۶۵ حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد.(ادامه)
امدادرسانی هلال احمر به ۲۶۶ حادثه دیده
مدیرعامل هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به ۲۶۶ حادثه دیده در تعطیلات ۳ روزه خبر داد.(ادامه)
زلزله مرز گلستان و مازندران را لرزاند
زمین لرزه‌ای به بزرگای ۴.۲ (چهار و دو دهم) در عمق ۸ کیلومتری زمین، مرز استان‌های گلستان و مازندران حوالی نوکنده را لرزاند. (ادامه)
شمال نیوز: به گفته استاندار اصفهان در این استان بیش از ۱۰۰ مدرسه تخلیه شده است. اکثریت این دانش‌آموزان از اقشار کم‌درآمد هستند که پس از مشکلات آموزش مجازی در دوران کرونا، حالا باید با چالش فرونشست زمین و تخلیه و تخریب مدارس دست و پنجه نرم کنند. دلیل مهاجرت اصفهانی ها به گیلان و مازندران و افزایش ویلاسازی چیست ؟
شمال نیوز: به گفته استاندار اصفهان در این استان بیش از ۱۰۰ مدرسه تخلیه شده است. اکثریت این دانش‌آموزان از اقشار کم‌درآمد هستند که پس از مشکلات آموزش مجازی در دوران کرونا، حالا باید با چالش فرونشست زمین و تخلیه و تخریب مدارس دست و پنجه نرم کنند.(ادامه)
 شمال نیوز : مدیرکل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به خطرپذیری استان گفت: ۹۰ درصد مردم استان روی گسل های زلزله زندگی می کنند. ۹۰ درصد مازندرانی ها روی گسل زلزله زندگی می کنند
شمال نیوز : مدیرکل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به خطرپذیری استان گفت: ۹۰ درصد مردم استان روی گسل های زلزله زندگی می کنند.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیراً با تدوین طرحی خواستار اجرای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس برای شکایت از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به قوه قضائیه درباره بازار خودرو شده‌اند. شکایت ۱۷ نماینده از «وزیر صنعت، معدن و تجارت» درباره خودروسازی / جای خالی نمایندگان مازندران در بین شاکیان !
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیراً با تدوین طرحی خواستار اجرای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس برای شکایت از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به قوه قضائیه درباره بازار خودرو شده‌اند.(ادامه)
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد. زلزله «مارمولک» در فضای مجازی و سیاسی بعد از ۱۸ سال
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد.(ادامه)
شمال نیوز : زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر صبح امروز آلاشت مازندران را لرزاند. 5 شهر مازندران لرزید / آلاشت مرکز زمین لرزه
شمال نیوز : زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر صبح امروز آلاشت مازندران را لرزاند.(ادامه)
یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره دوراندیشی و درایت بنیان‌گذار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود ایجاد سپاه پاسداران با ماهیت دفاع از کیان نهضت مردمی ایران بود. عقده‌گشایی علیه سپاه چرا و به چه علت؟(يادداشت)
یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره دوراندیشی و درایت بنیان‌گذار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود ایجاد سپاه پاسداران با ماهیت دفاع از کیان نهضت مردمی ایران بود. (ادامه)
یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره دوراندیشی و درایت بنیان‌گذار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود ایجاد سپاه پاسداران با ماهیت دفاع از کیان نهضت مردمی ایران بود. عقده‌گشایی علیه سپاه چرا و به چه علت؟
یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره دوراندیشی و درایت بنیان‌گذار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود ایجاد سپاه پاسداران با ماهیت دفاع از کیان نهضت مردمی ایران بود. (ادامه)
ثبت‌نام ۸ هزار مجرد مازندرانی برای خانه دار شدن
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از ثبت‌نام ۸ هزار مجرد مازندرانی در طرح نهضت ملی خبر داد.(ادامه)
ایشان با تحسین همکاری شاعران آیینی و مداحان برای پر بار کردن مجالس اهل‌بیت و اعتلای شعر آیینی، گفتند: صدا، آهنگ و هندسه خوانندگی صورت هنر مداحی را تشکیل می‌دهد اما این صورت که در واقع وسیله و ابزار است نباید بر محتوا غلبه کند و آن هدایت و محبت جهت‌دهنده به حرکت جامعه در درون آن گم شود. نوآوری در مداحی نباید به هنجارشکنی و تغییر هویت مداحی منجر شود؛ چرا که مداحی، موسیقیِ پاپ نیست / هیأت نقش خود را در مقابل جنگ رسانه‌ای علیه ملت بیابید/ ابتکار و نوآوری در مداحی خوب است اما نباید به تغییر هویت آن منجر شود / اینگونه نشود که برای جذب جوان، از برخی آهنگ‌ها و نواهای نامناسب استفاده شود(خبر)
ایشان با تحسین همکاری شاعران آیینی و مداحان برای پر بار کردن مجالس اهل‌بیت و اعتلای شعر آیینی، گفتند: صدا، آهنگ و هندسه خوانندگی صورت هنر مداحی را تشکیل می‌دهد اما این صورت که در واقع وسیله و ابزار است نباید بر محتوا غلبه کند و آن هدایت و محبت جهت‌دهنده به حرکت جامعه در درون آن گم شود.(ادامه)
مدیریت فضای مجازی و چند سؤال واقعی!(يادداشت)
(ادامه)
رئیس جمهور : نفت فروختیم و پول آن را هم برگرداندیم/ روابط اقتصادی با کشورهای منطقه تا ۳ برابر افزایش پیدا کرده/ بدون فکر برای سفره مردم، ارز ترجیحی حذف نمی‌شود/ طبق آمار کنترل و سیر نزولی تورم آغاز شده است ....(خبر)
(ادامه)
زلزله بامدادی در نوشهر
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر بامداد امروز نوشهر را لرزاند.(ادامه)
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم. مجلس قادر به حفظ منافع ملی نیست / خودروی کیفیت پائین داخلی، کجای دنیا خریدار دارد / منافع ملی در مجلس متولی ندارد
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم.(ادامه)
بازدید رهبرانقلاب با لباس ناشناس +عکس
رهبر انقلاب پس از زلزله بم به‌صورت ناشناس از مناطق زلزله‌زده بازدید و بر روند عملیات امداد و کمک‌رسانی نظارت کردند (ادامه)
مقاوم بودن ۶۷ درصد کلاس‌های درس مازندران
حدود ۶۷ درصد از کلاس‌های درس مازندران در حال حاضر دارای استحکام کافی هستند.(ادامه)
زلزله کیاسر را لرزاند
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر اواخر وقت دیشب کیاسر مازندران را لرزاند.(ادامه)
ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند/ رئیس جمهور از سخنگوی اقتصادی دولت آقای خاندوزی خواست در این زمینه با مردم و سهامداران ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله رئیسی گفت : ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند / رئیس جمهور از سخنگوی اقتصادی دولت آقای خاندوزی خواست در این زمینه با ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ بوسه رئیس جمهور بر سر کودک زلزله زده
در حاشیه بازدید پرویز فتاح و سید ابراهیم رئیسی از مناطق زلزله‌زده خوزستان. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر بهداشت طی حکمی دکتر سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد. پزشک بدون مرز مازندرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل شد / استقبال نخبگان و مردم از جهادی ترین پزشک کشور
شمال نیوز : وزیر بهداشت طی حکمی دکتر سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد. (ادامه)
معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه ما مشکلات مردم را درک می کنیم و شرمنده مردم هستیم، گفت: جراحی های بزرگی باید در اقتصاد ایران انجام شود. اقتصاد کشور نیازمند جراحی های بزرگ است / از بابت مشکلات برای مردم شرمنده هستیم
معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه ما مشکلات مردم را درک می کنیم و شرمنده مردم هستیم، گفت: جراحی های بزرگی باید در اقتصاد ایران انجام شود.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه: به زودی بخشنامه‌ای برای ساماندهی ممنوع‌الخروجی‌ها صادر می‌شود / باید معلوم شود که کدام دستگاه‌ها اجازه دارند افراد را ممنوع‌الخروج کنند
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها مثل سازمان مالیاتی و بانک‌ها هنوز بدون اطلاع رسانی مناسب افراد را ممنوع‌الخروج می‌کنند، گفت: به زودی بخشنامه‌ای برای ساماندهی ممنوع‌الخروجی‌ها صادر می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: زلزله‌ای به بزرگی 3.5 ریشتر بامداد امروز بابل در استان مازندران را لرزاند. زلزله‌ 3.5 ریشتری بابل را لرزاند
شمال نیوز: زلزله‌ای به بزرگی 3.5 ریشتر بامداد امروز بابل در استان مازندران را لرزاند. (ادامه)
 شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود. طوسی : طرح « خورشید خانه ات باش» در مازندران اجرا می شود
شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود.(ادامه)
عین‌اللهی گفت: مرحله بعد از انجام واکسیناسیون، انجام قرنطینه هوشمند است. ما دنبال این هستیم که مردم برای کسب و کارشان دچار محدودیت نشوند و همه محدودیت ها اعم از محدودیت شبانه، محدودیت رف و آمد و ... از بین برود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : تدبیر ن.دارند و نمی‌دانند که این مدل تعطیلاتی که برای حفظ سلامتی مردم در نظر می‌گیرند جز اینکه شرایط را سخت‌تر کند چیزی ندارد اما چرا شماها با بی‌مبالاتی‌تان به آتش این بحران می‌دمید تهرانی ها خود را به شمال رساندند / این شیوه اعلام تعطیلی فایده ای ندارد
شمال نیوز : تدبیر ن.دارند و نمی‌دانند که این مدل تعطیلاتی که برای حفظ سلامتی مردم در نظر می‌گیرند جز اینکه شرایط را سخت‌تر کند چیزی ندارد اما چرا شماها با بی‌مبالاتی‌تان به آتش این بحران می‌دمید(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 66 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.