.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکسی دردناک از زلزله ترکیه که دنیا را تکان داد
یکی از تصاویر دردناکی که طی روزهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفت، مربوط به عکس پدری است که با وجود سرمای شدید، دستِ یخ‌زده دختر جان‌باخته‌اش را که در شهر قهرمان مرعش زیر آوارها جان داده، رها نکرده است؛ دختری که همچنان روی تختش زیر تکه‌های بزرگ بتنی و پنجره‌ها و آجرهای شکسته که زمانی خانه بوده‌اند، دراز کشیده و پدری که در بهتِ مرگ دخترش چنان مچاله شده که انگار نمی‌تواند باور کند تنها سهم او از فرزندش تنها همین انگشتانی است که از زیر آوار بیرون زده است.(ادامه)
حضور سردار قاآنی در کنار زلزله‌زدگان سوریه+عکس
تسنیم : فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی​ در کنار زلزله‌زدگان شهر حلب در سوریه حاضر شد.(ادامه)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب: ۲۲ بهمن امسال مظهر اتحاد ملی و خنثی شدن راهبرد دشمن خواهد شد / کسی که از استقلال و باج ندادن به مستکبر عبور کند، صلاحیت اشتغال در نظام را ندارد / اختلاف سیاسی طبیعی است اما نباید تبدیل به گسل شود/ اتحادملی سد محکم در مقابل دشمن است(خبر)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)
به دنبال وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری در ترکیه و سوریه ٢٠ داعشی از زندان وابسته به گروه‌های متحد ترکیه در مناطق مرزی گریختند. فرار عناصر داعش از زندان مرزی ترکیه پس از وقوع زلزله
به دنبال وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری در ترکیه و سوریه ٢٠ داعشی از زندان وابسته به گروه‌های متحد ترکیه در مناطق مرزی گریختند.(ادامه)
کاریکاتور «شارلی ابدو» این بار نمک روی زخم زلزله زدگان ترکیه+ تصویر
نشریه هتاک فرانسوی اینبار با انتشار تصویری از زلزله ترکیه، خسارات مادی و انسانی در این کشور را به سخره گرفت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۹ بهمن
روزنامه‌های امروز به سوژه‌هایی از جمله رونمایی از پایگاه بزرگ زیرزمینی نیروی هوایی ارتش و آماده شدن پروژه عظیم فاز ۱۴ پارس جنوبی برای بهره برداری پرداخته‌اند.(ادامه)
عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره زلزله ترکیه و سوریه که روز گذشته رخ داد واکنش نشان داد. واکنش دختر سردار سلیمانی به زلزله سوریه و ترکیه
عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره زلزله ترکیه و سوریه که روز گذشته رخ داد واکنش نشان داد.(ادامه)
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است. بانک مرکزی حباب بازار سکه را کاهش می دهد
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است.(ادامه)
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است. آیا ارتباط بین هارپ و زلزله واقعی است؟ / شایعات عجیب و غریب درباره زلزله ترکیه
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است.(ادامه)
تصاویری هوایی از تخریب ساختمان ها در زلزله ترکیه
تصاویر هوایی از شدت خسارت‌های زمین‌لرزه در ترکیه را ببینید./تسنیم(ادامه)
حمید استیلی درمناطق زلزله زده خوی+ عکس
سه تن از پیشکسوتان فوتبال راهی مناطق زلزله زده خوی شدند.(ادامه)
در چهل و هفتمین دوره برگزاری مسابقه عکس مطبوعاتی جهان(World Press Photo) در بخش تک عکس خبری در سال ۲۰۰۴ عکس عطا طاهرکناره با تصویری از زلزله بم به مقام دوم رسید. تصویری تلخ از زلزله بم که جهانی شد+عکس
در چهل و هفتمین دوره برگزاری مسابقه عکس مطبوعاتی جهان(World Press Photo) در بخش تک عکس خبری در سال ۲۰۰۴ عکس عطا طاهرکناره با تصویری از زلزله بم به مقام دوم رسید.(ادامه)
آیا زمین‌لرزه‌ها قابل پیش‌بینی هستند؟
هشدار زودهنگام وقوع زمین‌لرزه می‌تواند از افزایش مرگ و میر و آسیب جلوگیری کند. احتمالات و پیش‌بینی‌ها معمولا بر وضعیت اقلیمی و پیش‌بینی‌های آب ‌و هوا مبتنی هستند. پیش‌بینی‌ها بیشتر شبیه به بیانیه‌هایی در مورد زمان، مکان و میزان بزرگی هستند که هنوز به صورت دقیق برای زمین‌لرزه‌ها امکان‌پذیر نیست.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۱۸ بهمن
روزنامه‌های امروز به وقوع زلزله ویرانگر در ترکیه و سوریه و بازتاب گسترده فرمان عفو رهبری در ایران و جهان پرداخته‌اند.(ادامه)
زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۷.۸ ریشتر در مرکز ترکیه، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه را به لرزه درآورد و تاکنون دست‌کم ۱۴۰ کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است. زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه و سوریه را لرزاند
زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۷.۸ ریشتر در مرکز ترکیه، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه را به لرزه درآورد و تاکنون دست‌کم ۱۴۰ کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به وزیر کشور گفت به مازندران ما بیشتر توجه کنید، این استان تهران دوم است اما زیرساخت‌های ما ضعیف بوده
مازندران به تهران دوم تبدیل شده است/ آقای وزیر به مازندران ما بیشتر توجه کنید
نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به وزیر کشور گفت به مازندران ما بیشتر توجه کنید، این استان تهران دوم است اما زیرساخت‌های ما ضعیف بوده (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۷ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر عفو محکومین اغتشاشات اخیر توسط مقام معظم رهبری و حضور رئیس جمهور در شهر زلزله زده خوی پرداخته اند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرایط زندگی در چادر و شرایط زندگی بسیار متفاوت است، تمامی امکانات سپاه اعم از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی، سازمان بسیج سازندگی را برای حل مشکلات مردم بسیج استفاده کنیم. دستور سرلشکر سلامی به زیر مجموعه‌های سپاه
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرایط زندگی در چادر و شرایط زندگی بسیار متفاوت است، تمامی امکانات سپاه اعم از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی، سازمان بسیج سازندگی را برای حل مشکلات مردم بسیج استفاده کنیم.(ادامه)
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بزرگ‌ترین زلزله تاریخ چند ریشتری بوده است؟، زمین‌لرزه ۹٫۵ ریشتری والدیویا بزرگ‌ترین زلزله ثبت‌شده در تاریخ است که به مدت ۱۰ دقیقه زمین را لرزاند. بزرگ‌ترین زلزله تاریخ چند ریشتری بود؟
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بزرگ‌ترین زلزله تاریخ چند ریشتری بوده است؟، زمین‌لرزه ۹٫۵ ریشتری والدیویا بزرگ‌ترین زلزله ثبت‌شده در تاریخ است که به مدت ۱۰ دقیقه زمین را لرزاند.(ادامه)
سرپرست مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بیش از۷۶ هزار نفر از مردم زلزله زده در اردوگاه‌های اسکان اضطراری یا چادر‌های اهدایی ساکن شده‌اند. بیش از ۷۶ هزار نفر از مردم خوی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری ساکن هستند
سرپرست مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بیش از۷۶ هزار نفر از مردم زلزله زده در اردوگاه‌های اسکان اضطراری یا چادر‌های اهدایی ساکن شده‌اند.(ادامه)
عملیات تروریستی بسیج ، سپاه و ارتش در خوی! +عکس
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۰ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر امداد رسانی و کمک به مردم زلزله زده در خوی و میانجی گری قطری‌ها برای احیای برجام پرداخته اند.(ادامه)
اخیرا در برخی کانال‌های خبری، مطلبی مبنی بر «استفاده از آبپاش پلیس علیه زلزله زدگان در شهر خوی» منتشر شده است که پیگیری‌ها حاکی از آن است که مردم برای دریافت کمک به محوطه انبار هلال احمر شهر خوی مراجعه کرده بودند اما ازدحام جمعیت موجب اختلال در کمک رسانی شد. ماجرای استفاده پلیس از آب‌پاش در خوی چیست؟
اخیرا در برخی کانال‌های خبری، مطلبی مبنی بر «استفاده از آبپاش پلیس علیه زلزله زدگان در شهر خوی» منتشر شده است که پیگیری‌ها حاکی از آن است که مردم برای دریافت کمک به محوطه انبار هلال احمر شهر خوی مراجعه کرده بودند اما ازدحام جمعیت موجب اختلال در کمک رسانی شد.(ادامه)
پیروزی قاطع مازندرانی‌ها در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال
نمایندگان مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال کشور قاطعانه پیروز شدند.(ادامه)
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای مولدسازی دارایی‌های دولت در راستای اجرای مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، لزوم تبیین هر چه بیشتر ابعاد و دستاوردهای این اقدام برای رفع ابهامات را متذکر شد و افزود: هدف مولدسازی دارایی‌های دولت این است که در اجرای قانون، از ثروت‌های بلااستفاده و متوقف مانده در دستگاه‌ها برای رونق تولید و تسریع پیشرفت کشور استفاده بهینه شود. همکاری همه دستگاه‌ها برای مولدسازی دارایی‌های دولت در راستای اجرای مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ضروری است / هدف مولدسازی استفاده از ثروت‌های متوقف مانده است / لزوم تبیین هر چه بیشتر دستاوردهای این اقدام برای ....(خبر)
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای مولدسازی دارایی‌های دولت در راستای اجرای مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، لزوم تبیین هر چه بیشتر ابعاد و دستاوردهای این اقدام برای رفع ابهامات را متذکر شد و افزود: هدف مولدسازی دارایی‌های دولت این است که در اجرای قانون، از ثروت‌های بلااستفاده و متوقف مانده در دستگاه‌ها برای رونق تولید و تسریع پیشرفت کشور استفاده بهینه شود.(ادامه)
تنها راه کاهش خسارت جانی و مالی ناشی از زلزله رعایت اصول ایمنی است. هنگام زلزله و پس لرزه های بعد از آن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
تنها راه کاهش خسارت جانی و مالی ناشی از زلزله رعایت اصول ایمنی است.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود. پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهند(يادداشت)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه و نمره خام داوطبانی که امروز و فردا در آزمون نوبت اول کنکور سراسری شرکت می‌کنند، نیمه اول اسفند اعلام می‌شود. اعلام نتایج اولیه نوبت اول کنکور در نیمه نخست اسفند
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه و نمره خام داوطبانی که امروز و فردا در آزمون نوبت اول کنکور سراسری شرکت می‌کنند، نیمه اول اسفند اعلام می‌شود.(ادامه)
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از وقوع سه زمین لرزه در مرکز استان خبر داد.

پایداری شبکه ارتباطی مازندران پس از زلزله
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از وقوع سه زمین لرزه در مرکز استان خبر داد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.