.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه و نمره خام داوطبانی که امروز و فردا در آزمون نوبت اول کنکور سراسری شرکت می‌کنند، نیمه اول اسفند اعلام می‌شود. اعلام نتایج اولیه نوبت اول کنکور در نیمه نخست اسفند
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه و نمره خام داوطبانی که امروز و فردا در آزمون نوبت اول کنکور سراسری شرکت می‌کنند، نیمه اول اسفند اعلام می‌شود.(ادامه)
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از وقوع سه زمین لرزه در مرکز استان خبر داد.

پایداری شبکه ارتباطی مازندران پس از زلزله
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از وقوع سه زمین لرزه در مرکز استان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز:  زلزله ای به مقیاس ۴/۲ ریشتر ساری، قائم‌شهر، بابل و برخی مناطق شرقی استان مانند بهشهر و نکا را لرزاند.




زلزله ۴/۲ ریشتری مازندران را لرزاند / اخبار تکمیلی
شمال نیوز: زلزله ای به مقیاس ۴/۲ ریشتر ساری، قائم‌شهر، بابل و برخی مناطق شرقی استان مانند بهشهر و نکا را لرزاند. (ادامه)
مستند «قصه این است» به کارگردانی عبدالعلی دهقانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی یکشنبه ۱۸ دی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. مستندی درباره سقوط هواپیمای اوکراینی روی آنتن شبکه دو
مستند «قصه این است» به کارگردانی عبدالعلی دهقانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی یکشنبه ۱۸ دی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.(ادامه)
با خاطره زمین لرزه بم، هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی
به قلم : ناگفته ای از زلزله بم(يادداشت)
با خاطره زمین لرزه بم، هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی به قلم : (ادامه)
شمال نیوز: زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۳ در مقیاس ریشتر منطقه رویان در غرب مازندران را لرزاند. زلزله ۴.۳ ریشتری غرب استان مازندران را لرزاند / زمین لرزه در مرکز و شرق مازندران هم احساس شد
شمال نیوز: زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۳ در مقیاس ریشتر منطقه رویان در غرب مازندران را لرزاند.(ادامه)
سلبریتی ها این بار هم باختند/ چرا از کف میدان روایت نکردید؟
در ماجرای اغتشاشات اخیر بسیاری از سلبریتی‌های ایرانی ثابت کردند به دوران افول نزدیک شده‌اند.(ادامه)
ساری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان این که ۹۰ درصد جمعیت ایران روی گسل زلزله زندگی می کنند، گفت: بیشتر حوادث طبیعی کشور در مازندران نیز رخ می دهد. ۹۰ درصد جمعیت ایران روی گسل زلزله زندگی می کنند
ساری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان این که ۹۰ درصد جمعیت ایران روی گسل زلزله زندگی می کنند، گفت: بیشتر حوادث طبیعی کشور در مازندران نیز رخ می دهد.(ادامه)
سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران گفت : امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم هستیم/ دشمن تصور می‌کرد نظام ساقط خواهد شد و این توهم او را به شکست کشاند/ فتنه اخیر را گورستان ‌آمریکایی‌ها می‌کنیم ....(خبر)
(ادامه)
رییس‌جمهور خطاب به استاندار و فرماندار جاسک هشدار داد و گفت: شاهد نباشم در سفر بعدی‌ام به منطقه جاسک مشکل آب شرب روستاها و سایر مشکلات مردم رفع نشده باشد. هشدار ابراهیم رئیسی به استاندار و فرماندار
رییس‌جمهور خطاب به استاندار و فرماندار جاسک هشدار داد و گفت: شاهد نباشم در سفر بعدی‌ام به منطقه جاسک مشکل آب شرب روستاها و سایر مشکلات مردم رفع نشده باشد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته مجلس گفت: لازم است فرا رسیدن هفته مجلس را به همکارانم تبریک بگویم و ان شاءالله در زمانی نزدیک تر به روز مجلس درباره کارنامه مجلس یازدهم سخن خواهم گفت اما از ....(خبر)
(ادامه)
خبرگزاری صدا و سیما : حدود نیم ساعت پیش زمین کیش لرزید و صدایی هم از جنوب جزیره شنیده شد. لرزش مشکوک زمین در کیش/ صدای مهیب به گوش رسید/ ماجرا چیست؟
خبرگزاری صدا و سیما : حدود نیم ساعت پیش زمین کیش لرزید و صدایی هم از جنوب جزیره شنیده شد.(ادامه)
مانور اطفای حریق و زلزله هم‌زمان با هفته پدافند غیر عامل، در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد. مانور اطفای حریق و زلزله در کانون پرورش فکری مازندران
مانور اطفای حریق و زلزله هم‌زمان با هفته پدافند غیر عامل، در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.(ادامه)
رئیس انجمن سالمندان: هزینه نگهداری سالمند ماهانه ۱۰ تا ۱۲ میلیون
دلبری گفت: در حال حاضر آسایشگاه‌های نگهداری از سالمندان ما از لحاظ کیفی و کمی با استاندارد‌ها فاصله زیادی دارند.(ادامه)
منبع وزارت اطلاعات در موساد، کدام عملیات بزرگ را لو داد؟‌
(ادامه)
چه زمانی مرگ در شب اتفاق می افتد؟
همه ما یک سوم زندگی را خواب هستیم بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از افراد در خواب می‌میرند.(ادامه)
عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند، اما نکته مهم این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند. جزئیات عملیات بزرگ دستگیری خرابکاران در ایران و زلزله در موساد + فیلم
عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند، اما نکته مهم این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها از کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد. هشدار سیلاب و سرما /احتمال تاخیر پروازها در برخی استانها
شمال نیوز : سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها از کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد.(ادامه)
بیانیه اتاق اصناف بسیج اصناف و مدیریت اداره نظارت بر اماکن استان مازندران در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور
اتاق اصناف بسیج اصناف و مدیریت اداره نظارت بر اماکن استان مازندران در بیانیه‌ای به اتفاق‌های این روزهای کشور واکنش نشان دادند.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به کشورهای آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم مشکلات خود را از طریق گفتگو حل کنند و تغییر مرزها با جنگ را بر نمی‌تابیم و ساکت نمی‌نشینیم....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند. بررسی دو شیفته طرح بانکداری اسلامی در مجلس
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند.(ادامه)
موکب مازندرانی با امکان اسکان روزانه ۵هزارنفر در کربلا
موکب فاطمه زهرای بابل برای هشتمین سال متوالی به صورت کاملاً مردمی در ورزشگاه المپیک کربلای معلی و یک باب مدرسه در مساحت ۱۱هزار متر مربع و در مسیر تشرف پیاده روی به سمت حرم مطهر حضرت عباس(ع) در شهر کربلا برپا می‌شود که می‌تواند روزانه ۵ هزارنفر را اسکان دهد. (ادامه)
برگزاری پنجمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در بابل
به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بابل پنجمین رزمایش متمرکز کمک‌های مومنانه در مصلای بزرگ بابل برگزار شد. (ادامه)
زمین لرزه نسبتا شدید در رشت
دقایقی پیش زلزله با قدرت 4.3 در مقیاس ریشتر استان گیلان را لرزاند.(ادامه)
چهارمحال و بختیاری و بسیاری از استان‌های کشور اکنون درگیر تبعات سیلاب چند روز گذشته هستند، سیلابی که علاوه بر خسارات مالی فراوان، جان تعداد کثیری از هموطنان را گرفت و تعدادی نیز در اثر وقوع سیلاب مفقود و مصدوم شدند، چهارمحال و بختیاری نیز از تبعات این سیلاب مهیب که ناشی از بارش‌های سامانه مونسونی بود، بی‌نصیب نماند و شاهد خسارات مالی فراوان و فوت یک شهروند بودیم. تابستان داغ و سیلاب‌های ویرانگر
چهارمحال و بختیاری و بسیاری از استان‌های کشور اکنون درگیر تبعات سیلاب چند روز گذشته هستند، سیلابی که علاوه بر خسارات مالی فراوان، جان تعداد کثیری از هموطنان را گرفت و تعدادی نیز در اثر وقوع سیلاب مفقود و مصدوم شدند، چهارمحال و بختیاری نیز از تبعات این سیلاب مهیب که ناشی از بارش‌های سامانه مونسونی بود، بی‌نصیب نماند و شاهد خسارات مالی فراوان و فوت یک شهروند بودیم.(ادامه)
زلزله ۳.۶ ریشتر بیشه‌بنه مازندران را لرزاند
امروز یک‌شنبه دوم مرداد ماه امسال زلزله‌ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر بیشه‌بنه مازندران را لرزاند.(ادامه)
قبلا هم تاکید کرده‌ام و باز هم تاکید می‌کنم که همه مدیران و دست‌اندرکاران دولتی باید از چهره‌های انقلابی که دغدغه مشکلات مردم را دارند، با مردم‌ و در میان مردم هستند، انتخاب شوند، به نحوی که مردم احساس کنند مدیران از خود آنها هستند. همه مدیران باید از چهره‌های انقلابی انتخاب شوند / هر کس روحیه تحول‌خواهی ندارد، باید کنار گذاشته شود
قبلا هم تاکید کرده‌ام و باز هم تاکید می‌کنم که همه مدیران و دست‌اندرکاران دولتی باید از چهره‌های انقلابی که دغدغه مشکلات مردم را دارند، با مردم‌ و در میان مردم هستند، انتخاب شوند، به نحوی که مردم احساس کنند مدیران از خود آنها هستند.(ادامه)
در مازندران نیز نمایندگان مازندران بیش از آنکه گزارشی از اقدامات ایجابی خود دهند گزارشی از اقدامات انجام نشده می‌دهند عملکرد نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم/ از خشک نشدن دریای خزر تا فعال نشدن آتشفشان دماوند!(يادداشت)
در مازندران نیز نمایندگان مازندران بیش از آنکه گزارشی از اقدامات ایجابی خود دهند گزارشی از اقدامات انجام نشده می‌دهند(ادامه)
دستگیری ۴۸۰ داوطلب متقلب
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آخرین وضعیت روند برگزاری کنکور ۱۴۰۱ را اعلام کرد.(ادامه)
یک زلزله به بزرگی ۶ و سه دهم ریشتر ساعت ۳:۵۵ و دو زلزله دیگر به بزرگی شش و یک دهم ریشتر ساعت ۲:۰۲ و ۳:۵۴ بامداد شنبه حوالی بندرلنگه را لرزاند. سه زلزله بسیار شدید هرمزگان را لرزاند/ ۵ فوتی و ۴۴ مصدوم تاکنون
یک زلزله به بزرگی ۶ و سه دهم ریشتر ساعت ۳:۵۵ و دو زلزله دیگر به بزرگی شش و یک دهم ریشتر ساعت ۲:۰۲ و ۳:۵۴ بامداد شنبه حوالی بندرلنگه را لرزاند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.